تاپس بلاگ

خرید کتاب از گوگل
چاپ کتاب PDF
خرید کتاب از آمازون
خرید کتاب زبان اصلی
دانلود کتاب خارجی
دانلود کتاب لاتین
گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات من که فیس‌بوک ندارم علیه کسی حرف بزنم! ، کنایه‌های برانکو به کارلوس کی‌روش

برانکو ایوانکوویچ در مصاحبه‌ای راجع به پرسپولیس، تیم‌ملی و ارتباط خودش با کی‌روش صحبت کرده است.

من که فیس‌بوک ندارم علیه کسی حرف بزنم! ، کنایه‌های برانکو به کارلوس کی‌روش

کنایه های برانکو به کارلوس کی روش/ من که شبکۀ اجتماعی فیس بوک ندارم علیه کسی حرف بزنم!

عبارات مهم : ایران

برانکو ایوانکوویچ در مصاحبه ای راجع به پرسپولیس، تیم ملی و ارتباط خودش با کی روش صحبت کرده است.

به گزارش خبرآنلاین، برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس، در تازه ترین مصاحبه اش گفت و گویی با خبرگزاری تسنیم انجام داده و از اوضاع پرسپولیس و تیم ملی و رابطه اش با کی روش و .. صحبت کرده است.

من که فیس‌بوک ندارم علیه کسی حرف بزنم! ، کنایه‌های برانکو به کارلوس کی‌روش

برانکو راجع به اینکه بعضی می گفتند پرسپولیس جهت تیم ملی مسئله ساز شده است و مهم تر بودن موفقیت تیم ملی نسبت به پرسپولیس می گوید: ‹‹ باید اول بدانیم، یکی از دلایلی که ما در نیمه نهایی موفق نبودیم تجربه نداشتن در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا و حضور در آن سطح بود.

تجربه خیلی مهم هست، حداقل می توانم بگویم الهلال هر سال تا نیمه نهایی پیش می رود و ۷-۸ سال است که هر سال در لیگ قهرمانان بازی می کند و بازیکنان ملی پوش آنها هم مدام در تیم ملی جهت مقدماتی جام جهانی بازی می کنند. از بازیکنانی که در کلوب پرسپولیس تجربه بازی در لیگ قهرمانان آسیا را داشتند و با آنها مواجه بودم، تنها علیپور مانده بود که از فصل اول او را داشتیم و نوراللهی که در اختیارمان نیست. بقیه بازیکنان ما تازه هستند و ما در همین یک سال اخیر به طور خیلی سریع تیم را بستیم. خیلی با سرعت به نتیجه رسیدیم و ارزش تیم و بازیکنان را اوج بردیم. هنگامی که بخواهیم بگوییم چه چیزی مهمتر است و چه چیزی مهم تر نیست، نمی توانیم راحت چیزی را بگوییم.»

برانکو ایوانکوویچ در مصاحبه‌ای راجع به پرسپولیس، تیم‌ملی و ارتباط خودش با کی‌روش صحبت کرده است.

سرمربی پرسپولیس ادامه می دهد: «هر دو (تیم ملی و پرسپولیس) مهم هستند. من هنگامی که سرمربی تیم ملی بودم، نمی توانستم جهت اردوی تیم ملی بازیکن بگیرم، چون صباباتری در لیگ قهرمانان بود، سپاهان هم همینطور. تفاوت چه بود، آنها بازی هایی داشتند که نتیجه اش اصلاً مهم نبود و بازی آینده سازی نداشتند، ولی تفاوت می کند که شما یک بازی در لیگ قهرمانان داشته باشید که واقعاً آینده ساز باشد و یک بازی هم که اصلاً خیلی مهم نیست. من حتی در آن بازی هایی که مهم نبود نمی توانستم بازیکن بگیرم، نه صباباتری و نه سپاهان به ما بازیکن نمی دادند.»

او همچنین می گوید: «طبیعی است که تیم ملی اهمیت دارد، چون این تیم ملی است که کشور کشور عزیزمان ایران و فوتبال کشور عزیزمان ایران را معرفی می کند، ولی همزمان کلوب ها هم اهمیت دارند که در AFC کشور و فوتبال را معرفی می کند. در تماس ها و ارتباطاتی که داریم به من اطلاعات زیادی از بخش های متفاوت آسیا می رسد که آنها ما را دنبال می کردند و در لیگ قهرمانان، واقعاً غافلگیر شده است بودند. آنها از بازی ما لذت می بردند از نتایجی که گرفته بودیم، غافلگیر شده است بودند. شاید به عنوان خبرنگار شما هم در سایر نقاط این تصویر العمل ها را دیده اید. تیم ملی اهمیت دارد و شکی هم نیست، ولی این را هم بگویید چه زمانی پرسپولیس در وقت من به تیم ملی کمک نکرده و بازیکن نداده است؟ چه زمانی ما جهت تیم ملی مسئله ساز بودیم؟ تا هنگامی که من مربی هستم همینطور خواهد بود. بازیکنانم را هر لحظه به تیم ملی می دهم و هر وقت هم بازیکنان را به تیم ملی دادیم، جهت ارزش آرزوی موفقیت کردیم. مشکلی هم نداشتیم کسی دعوت خواهد شد یا نه، حتی فکر می کنم تعداد دیگری هم از تیم ما لیاقت دعوت شدن به تیم ملی را دارند. ››

برانکو راجع به طرحی که کی روش جهت گرفتن بازیکنان بعد از بازی های باشگاهی داده، می گوید: ‹‹ این بحث، بحث رسانه ای هست. بازیکن هنگامی که به تیم ملی دعوت می شود، رسماً به کلوب او اعلام می کنند. فکر می کنم حداقل ۱۵ روز قبل از شروع اردو این اتفاق رخ می دهد و جزو مقررات فیفاست که کلوب رسماً از دعوت بازیکنش به تیم ملی مطلع شود تا بعد از آن سرمربی تصمیم بگیرد که آن بازیکن را جهت تیم ملی بخواهد یا نه. به همین علت هنگامی که بازیکنی هم مصدوم باشد، کادرفنی کلوب وظیفه دارد که به تیم ملی اطلاع دهد، مگر اینکه طور دیگری توافق شده است باشد و بازیکن مصدوم در اختیار تیم ملی قرار بگیرد. آن موقع سرمربی تیم ملی تصمیم می گیرد که آیا بازیکن می تواند به تیم ملی ملحق شود یا نه و او را به تمرینات تیم ملی یا به کلوب برگرداند. این را می خواهم بگویم قبل از هر چیز یک مقرراتی هست، چون در موقعیت های فوق العاده ای است که تیم ملی جهت کلوب درخواست می فرستد و برنامه های تیم ملی را به کلوب اعلام می کند. من باید بدانم که با بازیکنان چه کاری می خواهند انجام بدهند و در این خصوص به من گزارش برسد. باید به من بگویند این مطلبی که گفتید را به چه شکل سازماندهی خواهند کرد و نشانه ارزش از این کار چیست؟ این را باید اعتراف کنم که نمی دانم چطور می شود بعد از بازی توان فیزیکی یک بازیکن را با تمرینات ریکاوری زیاد کردن داد، چون معمولاً بعد از بازی تمرین ریکاوری هست. دوست دارم این را بدانم، چون از هر دانش جدیدی، با آغوش باز استقبال می کنم. من از لحاظ مدارک علمی فوتبال، تحصیلکرده ترین مربی شاغل دنیا هستم، چون چهار سال در دانشگاه، تربیت بدنی و فوتبال خواندم، که دو سال آن فقط تخصص فوتبال بود. بعد از آن هم دو سال فوق لیسانس تخصصی فوتبال را خواندم. یعنی در دنیا بالاتر از من کسی مدرک تخصصی فوتبال را ندارد که در حال حاضر فعال و مشغول به کار باشد. طبیعی است که من خیلی علاقه دارم با این ایده آشنا شوم، که چطور بعد از بازی توان فیزیکی بازیکن را با ریکاوری می شود اوج برد، همانطور که شما می گویید. ››

من که فیس‌بوک ندارم علیه کسی حرف بزنم! ، کنایه‌های برانکو به کارلوس کی‌روش

برانکو همچنین راجع به مقایسه خودش با کی روش می گوید: ‹‹ علت ندارد مقایسه شویم، نه فقط من و آقای کی روش، بلکه با هیچ کسی نباید مقایسه شویم. هر کدام از ما به هر حال سابقه کاری خودمان را داریم، ویلاس بواس که در تاتنهام و پورتو بود، چطور سرمربی پورتو شد؟ به عنوان نمونه در یک تیمی مثل جزیره کیش مربیگری می کرده و او را جهت پورتو گزینش کردند. به جز پورتو هر جای دیگر که آمد نتیجه نگرفت، من واقعاً به سابقه کاری خودم بسیار افتخار می کنم. من قهرمان کشور بودم، در سه کشور قهرمان شدم، کرواسی، چین و ایران، ۷ سال در تیم ملی کرواسی بودم و مدال سوم جام جهانی را به دست آوردم.

با تیم ملی کشور عزیزمان ایران قهرمان بوسان بودیم، سوم جام ملت های آسیا شدیم، بدون شکست به جام جهانی هم راه پیدا کردیم، آن هم با یک شرایط بسیار سخت برابر ژاپن که عالی ترین تیم تاریخش را داشت. ما در رنکینگ فیفا شانزدهم بودیم، بیش از ۸۰ درصد بازی های مان را با برد پشت سر گذاشته بودیم و حالا دوباره به کشور عزیزمان ایران آمده ام که عملا سه سال پشت سر هم قهرمان بودیم. ››

برانکو ایوانکوویچ در مصاحبه‌ای راجع به پرسپولیس، تیم‌ملی و ارتباط خودش با کی‌روش صحبت کرده است.

برانکو دربره شروع این مقایسه ها که همزمان با اختلافاتش با کی روش بود، می گوید: ‹‹ من اصلا اینجا نیامدم که با کسی قهر و دعوا کنم، فقط نظر و موضع خودم را دارم. این فکر را دارم که بازیکنان قبل از شروع فصل باید معاینه شوند و آزمون پزشکی بدهند، نه به این خاطر که این جزو مقررات لیگ هست، بلکه من می خواهم بازیکنان سلامتی داشته باشم که خدای نکرده در وقت بازی ها اتفاق ای به وجود نیاید. به این ترتیب که همه در عالی ترین اوضاع سلامتی قرار بگیرند.

فکر می کنم اینجا شرایط خوبی در آکادمی تیم ملی وجود دارد و هم زیرساخت خوب هست. متخصصان خوبی هم در این مجموعه کار می کنند و همه آزمون ها به سرعت انجام می شود و این هم جزو قانون لیگ هست. لیگ این را نوشته است و من نمی دانم مسئله کجاست، آیا من مسئله می سازم یا مسئله از جای دیگر است؟ من اصلاً خودم را با کار ایشان قاطی نمی کنم. کار من فقط با پرسپولیس و بازیکنان این تیم هست. از کلوب و بازیکنانم دفاع می کنم و در کار کسی دخالت نمی کنم. آقای کی روش هم با تیم ملی مشغول هستند، آقای تاج مسئول پیگیری و هدایت فدراسیون، توسعه فوتبال کشور عزیزمان ایران و بقیه پرسشها مدیریتی است.

من که فیس‌بوک ندارم علیه کسی حرف بزنم! ، کنایه‌های برانکو به کارلوس کی‌روش

آقای محصص هم مسئولیت ارزش رشد و توسعه فوتبال هست. یعنی هر کس وظیفه خاص خودش را دارد، کمیته داوران هم که وظیفه پیگیری به داوران را دارد. من با کسی مشکلی ندارم، نمی فهمم که مسئله چیست؟ با هیچ کس مشکلی ندارم، تا حالا شنیده اید من در مورد تیم ملی نظر بدهم، شنیده اید در مورد سپاهان و علیه این تیم یا استقلال حرف بزنم؟ من با هیچ کس مسئله ندارم. آیا اصرار دارید من با فلانی مسئله دارم؟ اصلاً در صفحه وبلاگ و شبکۀ اجتماعی فیس بوک من چیزی خوانده اید که علیه کسی صحبت کرده باشم؟ اگر دیدید بگویید.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به اینکه شاید با کی روش ارتباط زیادی ندارد، می گوید: ‹‹ چه ارتباطی باید داشته باشم؟ به عنوان نمونه من هر روز در هتل المپیک آقای شفر را می بینم. مربی دو کلوب بزرگ ایران، هر روز با هم ملاقات داریم، ولی موقع بازی می خواهیم همدیگر را لت و پار کنیم و دوباره بعد از بازی کنار هم می نشینیم و صحبت می کنیم. اگر کسی مسئله دارد، این مسئله از من نیست، شما تا حالا دیدید علیه طاهری صحبت کنم یا علیه آقای تاج؟ شاید همین صحبت کردنم اینطور به نظر برسد که برانکو آدم نرم و لطیفی است یا آدم شُلی هستم، شاید هم اینطور باشد! ››

واژه های کلیدی: ایران | برانکو | سرمربی | بازیکن | فوتبال | بازیکنان | قهرمانان | پرسپولیس | پرسپولیس | سرمربی تیم ملی | سرمربی پرسپولیس

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • جعبه هدیه کتاب
  • خرید کتاب خارجی
  • کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب آمازون
  • افست کتاب لاتین
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • چاپ کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب لاتین
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو