تاپس بلاگ

خرید کتاب از گوگل
چاپ کتاب PDF
خرید کتاب از آمازون
خرید کتاب زبان اصلی
دانلود کتاب خارجی
دانلود کتاب لاتین
گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات عادل هر وقت خوب کار می‌کند به او می‌تازند! / مزدک میرزایی

تیم ملی کشور عزیزمان ایران در جام جهانی با تیم های پرتغال اسپانیا و مراکش همگروه شد و به نظر می رسد شاگردان کی روش کار مشکل در روسیه خواهند داشت. مزدک میرزایی ب

عادل هر وقت خوب کار می‌کند به او می‌تازند! / مزدک میرزایی

مزدک میرزایی: عادل هر وقت خوب کار می کند به او می تازند!

عبارات مهم : ایران

تیم ملی کشور عزیزمان ایران در جام جهانی با تیم های پرتغال اسپانیا و مراکش همگروه شد و به نظر می رسد شاگردان کی روش کار مشکل در روسیه خواهند داشت. مزدک میرزایی به همراه پیمان یوسفی در وقت قرعه کشی جام جهانی روسیه به این کشور سفر کردند و از ورزشگاه های میزبان کشور عزیزمان ایران در جام جهانی دیدن کردند. او که مهمان کافه خبر بود راجع به این سفر صحبت هایی انجام داد که در ادامه می خوانید:

عادل هر وقت خوب کار می‌کند به او می‌تازند! / مزدک میرزایی

شما به شهرهایی که تیم ملی در آنها بازی دارند سفر کردید و آنجا را چطور دیدید؟

ورزشگاه «کرستوفسکی» پترزبورگ یکی از مهمترین استادیوم های میزبان جام جهانی است و بعد از لوژنیکی و مسکو، سومین استادیوم مهم این مسابقه ها هست. این ورزشگاه که در اختیار تیم زنیت هست، گنجایش ۶۸ هزار و ۱۳۴ نفر را دارد و در سال ۲۰۱۷ جهت میزبانی از جام کنفدراسیون ها باز شد. هزینه یک میلیارد دلاری جهت ساخت این ورزشگاه باعث شده است تا کرستوفسکی در جمع گرانترین استادیوم های دنیا قرار بگیرد. دیدار کشور عزیزمان ایران و مراکش در این استادیوم برگزار می شود.

شهر پترزبورگ همچنین بیسار شباهت به مسکو دارد و کلان شهر محسوب می شود. در این شهرهای توریستی هوادارهای تیمی مثل پرتغال و اسپانیا زیاد حضور خواهند داشت و همچنین با توجه به ارزش ریالی ما نسبت به دلار به نظر می رسد هواداران ایرانی به مشکل بتوانند به روسیه سفر کنند. ولی خوبیه بازی اول این است که بازی ما با مراکش در پترزبورگ برگزار می شود و با توجه به اینکه مراکش هم از لحاظ اقتصادی شبیه ما هستند این عنوان ۵۰-۵۰ خواهد بود.

تیم ملی کشور عزیزمان ایران در جام جهانی با تیم های پرتغال اسپانیا و مراکش همگروه شد و به نظر می رسد شاگردان کی روش کار مشکل در روسیه خواهند داشت. مزدک میرزایی ب

فکر می کنید نسبت به نزدیکی کشور عزیزمان ایران به روسیه آیا هواداران ایرانی زیاد از جام جهانی های قبل از بازی های کشور عزیزمان ایران استقبال می کنند؟

من امیدم به ایرانی های خارج از کشور است که از لحاظ مالی اوضاع بهتری دارند و بیایند تیم ملی را در سنپترزبورگ حمایت کنند. این شهر استادیوم بسیار مجهز و مدرنی دارد که سقف آن بسته خواهد شد و جزو گران ترین استادیوم های دنیا هست. همچنین چمن این استادیوم بسیار عجیب است و می گویند سه لایه ست که هر وقت می توانند آن را عوض کنند.

چند نفر ایرانی در این شهر حضور دارند؟

تنها ۲۰-۳۰ ایرانی حضور داشتند که آنها هم دانشجو بودند و در رشته های مرتبط با نفت تحصیل می کردند. احساسم این است که نیاز داریم به تماشاگرانی که از شهرها و کشورهای دیگر می آیند.

عادل هر وقت خوب کار می‌کند به او می‌تازند! / مزدک میرزایی

در کشورهای اطراف نظیر اوکراین و بلاروس ایرانی زیادی حضور دارند و می توان روی آنها حساب کرد.

ایرانی ها هر لحظه نشان دادند هر وقت موقع جام جهانی می شود از تمام دنیا می آیند و از تیم ملی حمایت می کنند.

تیم ملی کشور عزیزمان ایران در جام جهانی با تیم های پرتغال اسپانیا و مراکش همگروه شد و به نظر می رسد شاگردان کی روش کار مشکل در روسیه خواهند داشت. مزدک میرزایی ب

یک چالش بزرگی که ایرانی ها دارند قیمت بالای بلیط ها است.

آنهایی که عضویت کردند به نظر من برنده هستند چون در بازار سیاه و آزاد سخت بلیط گیر می آید و چیزی که خیلی مهم است این که روسیه و فیفا از امسال جهت تک تک تماشاگران آی دی کارتی صادر می کند که مخصوص هوادران است و اگر بلیط نداشته باشی آن آی دی کارت جهت شما صادر نمی شود و تماشاگران بدون آن آی دی کارت نمی توانند وارد استادیوم شوند.

دو تا شهر دیگر چطور بود؟

عادل هر وقت خوب کار می‌کند به او می‌تازند! / مزدک میرزایی

دیگر ورزشگاه میزبان کشور عزیزمان ایران استادیوم شهر کازان است که بازی کشور عزیزمان ایران و اسپانیا در این شهر برگزار می شود. کازان شهری مسلمان نشین است که ما در آنجا سردار آزمون را داریم و به بازی که آنجا برگزار می شود خیلی امیدواریم و انتظار می رود هواداران کازان و سردار جهت حمایت از تیم ملی به استادیوم بیایند. خیلی امیدواریم با حمایت ایرانی ها و مسلمانان حاضر در این شهر بتوانیم نتیجه بگیریم.

همچنین دیدار تیم ملی در مرحله گروهی با پرتغال است که قرار است در ورزشگاه «موردوویا» در شهر سارانسک برگزار شود. کار ساخت این ورزشگاه با گنجایش ۴۵ هزار و ۱۵ تماشاگر هنوز به آخر نرسیده هست. ما هنگامی که به آنجا رسیدیم فکر کردیم این استادیوم به بازی ها نخواهد رسید ولی روس ها شبانه روز کار می کنند و این استادیوم را به شروع مسابقه ها می رسانند. دیدار کشور عزیزمان ایران با پرتغال هم در این ورزشگاه برگزار خواهد شد. این شهر بسیار کوچک است و ۳۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

در زمانی که آنجا بودید سردار یک مصاحبه ای انجام داد و گفت از بازی برابر تیم های چون اسپانیا و پرتغال نمی ترسد. این روحیه بازیکنان را چطور می بینید؟

خوب است که همه بازیکنان این روحیه را داشته باشند و سردار هم گفت من با بایرن مونیخ بازی کردم و ترسی از اسپانیا و پرتغال ندارم. ولی واقعیت این است که اکثر بازیکنان ما این تجربه ای که سردار دارد را ندارند و دوست داریم در این چند ماهی که مانده تا جام جهانی چند بازی تدارکاتی خوب جهت تیم ملی صورت بگیرد تا این روحیه در تمام بازیکنان به وجود بیاید و هنگامی که ما به روسیه می رویم بازیکنان ما چند بازیکن در حد و اندازه های اینیستا را دیده باشند و آنجا شوک نشوند.

قبل قرعه کشی هنگامی که باهم صحبت می کردیم اعتقاد بودی گروه تیم ملی در جام جهانی سخت خواهد بود.

آره. گفته بودم امیدوارم از تیم های سید دوم با اسپانیا همگروه نشویم ولی متاسفانه همگروه شدیم. البته آن چیزی که حقیقت امر است به نظر من سید بندی خیلی به نفع ما نبود. عربستانی که در سید چهارم بود در گروه ساده تری قرار گرفت. به نظر من سیدی که جهت ما در نظر گرفتن با توجه به جدول فبفا، دردی از ما دوا نکرد و در یک گروه سخت افتادیم. فقط خوبه که در بازی اول با مراکش افتادیم و باید از این بازی سه امتیاز را بگیرم و نباید مثل بازی با نیجریه فقط زیر توپ بزنیم. این تیم ملی نسبت به ۴ سال قبل هم جوان تر، شجاع تر و با تجربه تر هستند و به نظر می رسد بازیکنان ما هم می خواهند تا در این تورنومنت کاری انجام دهند. در این سال ها هر لحظه می رفتیم و بعد از سه بازی از بین بردن می شدیم ولی احساس می کنیم این تیم ما نسبت به دوره قبل نیرومند تر هست.

البته به نظر می رسد خیلی امیدوار نیستی و جزو آن دسته نیستی که می گویند تیم افزایش می کند.

اگر بخواهیم حقیقت را ببینیم با وجود اسپانیا و پرتغال نمی شود به افزایش امیدوار بود. ولی احساسم این است که ما در روسیه یک نتیجه قابل قبولی خواهیم گرفت.

این دوره پوشش تصویری قرعه کشی جام جهانی یک سری شگفتی داشت. از حضور خبرنگاران و تیم های تصویری ایرانی در این مراسم تا برنامه ۹۰٫

الان روز به روز همه خبرنگاران به یکدیگر نزدیک می شوند و به یک دهکده جهانی تبدیل شده است هست. حضور در قرعه کشی جام جهانی جهت ما یک چیز پوچ باشد ولی رفتنش و پوشش خبریش جهت تلویزیون و رسانه های مکتوب برد بود. دیدن ستاره های اسبق فوتبال و اینکه مردم می دانند آنها یک چیزی فراتر از انسان نیستند و یک زمانی فوق ستاره بودند ولی الان در حال زندگی خودشان هستند. در آینده زیاد نزدیک خواهیم شد به دنیا.

پوشش تصویری این مراسم را چطور دیدی. مخصوصا کاری که عادل کرد.این عوض کردن نظر که می توان اسپانسر گرفت و مهمان بزرگ دعوت کرد.

واقعا خوشحال شدم هنگامی که متوجه شدم این اتفاق افتاده و مسلما با کمک بخش شخصی تمام برنامه های تلویزیون به سمت بهتر شدن برود.روزی برسد که مسئله مالی در صدا و سیما نباشد و اگر بخش خصوص حمایت کنند این پرسشها حل خواهند شد.

این حواشی که جهت عادل به وحود آمد را چطور می بینی.

هر وقت یک کار بزرگ و خوب میکنی جهت خودت دشمن درست می کنی. این اتفاقی است که در تمام دنیا رخ می دهد ولی در کشور عزیزمان ایران اینطور واکنش‌ها می کنند. در جام جهانی قبلی دیدید که بسیاری از شبکه ها و برنامه های تلویزیونی از یک ماه قبل به برزیل رفتند و حتی استودیو درست کردند جهت خودشان و بازیکنان و کارشناسان گران قیمت را می آوردند ولی کسی چیزی نمی گفت ولی تا عادل چنین کاری کرد اینطور واکنش‌ها می کنند.

خود شما هم برنامه ای که در روسیه ساختید اسپانسر داشتید؟

صد در صد. بدون اسپانسر کاری را نمی شود انجام داد و از کسانی که ما را حمایت کردند تقدیر می کنم و توانستیم یک برنامه خوبی بسازیم.

کی پخش می شود؟

در حال تدوین آن هستیم و اگر اتفاقی رخ ندهد تا دو هفته دیگر پخش خواهد شد.

از کدام شبکه پخش خواهد شد؟

هنوز مشخص نیست.

خودت چهارسال پیش رفتی جام جهانی. آورده مزدک میرزایی تقریبا هیچ بود. راجع به آن قضیه می گویی؟

نسل سوخته من بودم چون سهمیه ام سوخت. اتفاقات عجیبی بود. ما یک بازی دیر رسیدیم برزیل. جهت بازی اول به ما ویزا ندادند و دیر اقدام شده است بود از ایران. آنجا هم کارهایی که باید انجام می شد هماهنگ نشده بود وخطی که باید با کشور عزیزمان ایران ارتباط برقرار می کرد کیفیت مورد نیاز را نداشت و من تنها یک نیمه گزارش کردم و آن بازی با آرژانتین بود و بازی بعدی هم کیفیت صدا قابل قبول نبود. من خیلی انگیزه داشتم گزارش کنم ولی نشد.

این همه راه رفتیم و با خستگی که داشتم دوست داشتم گزارش کنم ولی نشد. ادم هنگامی که یک سفری می رود دوست دارد بافایده باشد و خرج زیادی هم جهت این گروه شده است بود. مسافت طولانی بود و حتی یک مسیری را هم با مینی بوس و در شرایط سخت رفتیم و خیلی مشکل کشیدیم.در آن سفر تنها توانستیم چند گزارش تصویری بگیریم که به وسیله چند سیم کارت که اجاره شده است بود رقم خورد. امیدوارم در این دوره از این غلط های درس بگیرند و از الان اقدام کنند و پول هایی که باید بدهند را از الان بدهند. چون بالاخره این پول ها را باید داد و باکس های پخش زنده جام جهانی را خرید.

واژه های کلیدی: ایران | روسیه | ایرانی | پرتغال | اسپانیا | ورزشگاه | بازیکنان | جام جهانی | استادیوم | جام جهانی

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • جعبه هدیه کتاب
  • خرید کتاب خارجی
  • کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب آمازون
  • افست کتاب لاتین
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • چاپ کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب لاتین
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو