تاپس بلاگ

خرید کتاب از گوگل
چاپ کتاب PDF
خرید کتاب از آمازون
خرید کتاب زبان اصلی
دانلود کتاب خارجی
دانلود کتاب لاتین
گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات حرف‌های جالب عباس جدیدی راجع به یک تخلف قانونی

عضو سابق شورای شهر تهران، با تمام ماجراهایی که در شورای شهر و حواشی مربوط به سلفی گرفتن داشت، روز گذشته با باخت ۴۰-۰ به رسول خادم باز هم خبرساز شد. او ولی پیش ا

حرف‌های جالب عباس جدیدی راجع به یک تخلف قانونی

حرف های جالب عباس جدیدی راجع به یک تخلف قانونی

عبارات مهم : قانون

اصلا نمی خواستم از مجمع غیرقانونی رای بگیرم

عباس جدیدی بعد از ترک مجمع انتخابی فدراسیون کشتی به سوالات خبرآنلاین پاسخ داد.

حرف‌های جالب عباس جدیدی راجع به یک تخلف قانونی

عضو سابق شورای شهر تهران، با تمام ماجراهایی که در شورای شهر و حواشی مربوط به سلفی گرفتن داشت، روز گذشته با باخت ۴۰-۰ به رسول خادم باز هم خبرساز شد. او ولی پیش از شروع رای گیری به نشانه اعتراض به چیزی که دوشغله های حاضر در مجمع و غیرقانونی بودن حضور و رای آنها در انتخابات می داند مجمع را ترک کرده بود ولی نامش در کنار رسول خادم تنها کاندیدای انتخابات ریاست فدراسیون آمد تا در آخر عبارت «صفر رای» جلوی نامش روی تخته نوشته شود و همین عنوان دستمایه بعضی شوخی های اینترنت شود. جدیدی ولی همچنان منتقد عملکرد فدراسیون کشتی است و راجع به انتخابات هم انتقاداتی دارد که در ادامه می خوانید.

*نکته ای که شما مطرح کردید قانونی است و فکر می کنم خیلی از هیات های دیگر هم این مسئله را دارند. فکر می کنید آیا به این عنوان پیگیری نشده است؟ به خاطر به تعویق نیفتادن کمیته ملی المپیک است؟

این یک بی قانونی است که واقعا آسیب خیلی زیادی به اعتماد مردم در جامعه وارد می کند. قانون بد و ناقص از بی قانونی خیلی بهتر هست. همه در برابر قانون یکسان هستند و نگاه فردی و شخصی نباید داشته باشید. قانون جهت همه قانون است اگر می گویند به این شکل و چارچوب، هر چه غیر از آن باشد باطل هست. یعنی ابطالش از دیوان عدالت اداری چند وقت دیگر می آید ولی ما این اانتظار را از بازرسی کل کشور داریم، با توجه به اینکه خودشان می دانستند این کار غیرقانونی است ولی به خاطر پرسشها حاشیه ای از این عنوان خودشان را دور می کنند.

عضو سابق شورای شهر تهران، با تمام ماجراهایی که در شورای شهر و حواشی مربوط به سلفی گرفتن داشت، روز گذشته با باخت ۴۰-۰ به رسول خادم باز هم خبرساز شد. او ولی پیش ا

*یعنی شما از طریق دیوان عدالت و شرکت بازرسی هم پیگیری کردید؟

بله. اصلا این کار قانونی سیر خودش را دارد طی می کند. منتهی این انتخابات غیرقانونی بود چون وجاهت قانونی ندارد. باید از طرف بازرسی کل کشور این انتخابات به تعویق می افتاد تا تعیین وظیفه نهایی شود. قانون که مشخصا گفته اینها زیر بار نمی روند، این باید بازخواست شوند که آقای وزیر ورزش، آقای داورزنی، شما که صراحتا می دانید این انتخابات غیرقانونی هست، آیا بی قانونی را در دولت امید و اعتدالی که بالاخره شما هم جزئی از آن هستید رواج می دهید.

*شما می دانید چند تا از روسای هیات ها در این انتخابات دوشغله بودند؟

اکثر قریب به اتفاقشان دوشغله بودند یعنی مجمع اصلا قانونی نبوده. در جامعه ای که یک مقدار کم وقت های شغلی محدودی جهت مردم وجود دارد آیا ما باید شاهد این باشیم که بعضی از پنج، شش جا حقوق بگیرند و از سه، چهار جا استخدام باشند؟ ما شاهد بالارفتن آمار جوان هایی باشیم که مدرک تحصیلات عالیه دارند ولی بدون کار پشت این درها گیر کرده اند. این اسمش اعتدال است؟ آیا این امید را از جوان ها دور نمی کند؟ اگر اسمش اعتدال است باید وقت های شغلی به اعتدال و توازن طبق قانون تقسیم شود. این جوان های ما چه گناهی کردند که با مدرک لیسانس و فوق لیسانس سال ها پشت این درها گیر کرده اند، از آن طرف یک نفر در شش، هفت جا حقوق می گیرد.

حرف‌های جالب عباس جدیدی راجع به یک تخلف قانونی

*بعد از اینکه شما از مجمع بیرون آمدید انصراف دادید؟

من به علامت اعتراض مجمع را ترک کردم.

عضو سابق شورای شهر تهران، با تمام ماجراهایی که در شورای شهر و حواشی مربوط به سلفی گرفتن داشت، روز گذشته با باخت ۴۰-۰ به رسول خادم باز هم خبرساز شد. او ولی پیش ا

*دوستان اصرار داشتند اسم شما روی برد باشد و صفر رای بیاورید.

نمی دانم منظورشان از این بابت چیست. در صورتی که من مجمع را به علامت اعتراض ترک کردم آیا که آن را غیرقانونی می دانم. حالا هم چه صفر بیاوریم چه هزار، هنگامی که مجمعی غیرقانونی باشد اصلا من نمی خواهم از کسی رای بگیرم.

از مجمع قانونی نمی خواهم رای داشته باشم به همین علت هم جلسه را ترک کردم با وجود احترامی که جهت تک تک عزیزان دارم. ما باید در مدار قانون مداری حرکت کنیم نه قانون گریزی. مردم این مباحث را می بینند نسبت به دستگاه قضایی، مدیران اجرایی، دستگاههای اجرایی بی اعتماد می شوند. آیا باید در یک جامعه یاس و ناامیدی در دل جوان ها زیاد شود؟ هنگامی که این پرسشها دیده می شود، تبعیض، ناعدالتی هنگامی که دیده می شود در جامعه این مباحث زیاد می شود. باید شاهد برگزاری مجامع قانونی انتخاباتی باشیم اگر هر موفقیتی غیرقانونی کسب شود نزد مردم ارزشی ندارد.

حرف‌های جالب عباس جدیدی راجع به یک تخلف قانونی

*چه چیزی باعث شد شما جهت انتخابات کشتی کاندیدا شوید؟ به هر حال مسابقه با رسول خادم سخت به نظر می رسد.

اصلا بحث را شخصی نکن. من برحسب دین و وظیفه ام آیا که احساس کردم کشتی حال خوبی ندارد وارد شدم. ما ۶سال پیش هنگامی که که این فدراسیون را از آقای یزدانی خرم تحویل کرد، فدراسیون و تیمی را تحویل گرفت که قهرمان اول دنیا در همه سطوح بود.

اما شما می بینید بعد از ۶سال ما در رده نهم دنیا در فرانسه شدیم به طوری که حتی جز ۸تا هم قرار نگرفتیم که مجوز حضور در مسابقه های جام جهانی را بگیریم و جوانان، نوجوانانمان تا رده دوازدهم، سیزدهمی کم کردن پیدا کرده. خب یکی از شاخصه های ارزیابی فدراسیون ها کسب نتیجه های است ما آیا باید به آسانی از این مباحث بگذریم بعد یک عده را دور خودمان جمع کنیم مدام از ما به ناحق تعریف کنند. من دیدم حال کشتی بد هست، احساس وظیفه کردم، آمدم برنامه ای را ارائه دادم. در حقیقت من به وظیفه عمل کردم. از زمانی که وارد مجمع شدم با توجه به اینکه این تذکر را داده بودم که دوشغله ها غیرقانونی هستند و حتی به آقای داورزنی، به آقای سلطانی فر، به آقای اسبقیان بارها در جلسات گفته بودم که من در جلسه می آیم ولی شما که مجری این انتخابات مجامع هستید از ورود افرادی که دوشغله و یا بازنشسته هستند در مجمع جلوگیری کنید چون حضورشان غیرقانونی است و به همین علت رایشان غیرقانونی است.

اما هنگامی که من وارد شدم دیدم تمام مجلس همه کسانی هستند که بالاخره آنها هم دوستان ما هستند ولی اکثرا دوشغله و بازنشسته هستند، بعد لزومی ندارد من در جلسه بمانم جهت همین جلسه را ترک کردم و امیدوارم این بالاخره یک جا این عنوان تمام شود. بالاخره دغدغه آقای سلطانی فر این است که اگر بخواهد این کار را انجام بدهد شاید ده، پانزده هزارنفر درگیر این عنوان شوند و امکان دارد یک موج و تنشی راه بیفتد. عیبی ندارد. به جایش چهار، پنج میلیون نفر که پشت در ماندند و چشمشان به این مباحث دوخته شده است راضی می شوند. شاید ده، پانزده هزار نفر از بین بردن شوند ولی از آن طرف دو سه میلیون نفر خوشحال می شوند. اصلا قشنگی قانون همین هست. یک عده ناراحت می شوند یک عده هم خوشحال می شوند.

*تقریبا سه سال پیش به عنوان منتقد چند مصاحبه داشتید. همچنان معتقدید مشی کشتی به همان منوال سابق است؟

کشتی بدون برنامه هست. همه هم می دانند.

*درباره مشی دیکتاتوری گفته بودید؟

اجازه بدهید وارد این مباحث نشویم چون شاید اصل بحثمان را تحت الشعاع قرار بدهد. حال کشتی خوب نیست. این مباحث اعتماد را از مردم سلب می کند. بالاخره شما ورزشی نویس هستید هر چی حق است را بنویسید. آیا باید ۶ سال پیش قهرمان اول دنیا را تحویل بگیریم و الان نهم دنیا تحویل بدهیم بعد طلبکار هم باشیم؟ چه گلی به سر این کشتی زدیم که الان ادعا داریم؟ ادعا داریم ایرادی ندارد ولی این نباشد که مجمع غیرقانونی، مهره هایی را چیدمان کنید که از خط و خطوط قانون خارج هستند؟ خدا را خوش می آید؟ اصلا شاید نگاه من به فدراسیون کشتی هم نباشد. در همه فدراسیون ها این عنوان مبتلابه است و دارد به یک معضل تبدیل می شود. باید قانون اجرا شود نه بی قانونی. این مساله دامن تمام فدراسیون ها را گرفته.

واژه های کلیدی: قانون | قانونی | بی قانون | انتخابات | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • جعبه هدیه کتاب
  • خرید کتاب خارجی
  • کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب آمازون
  • افست کتاب لاتین
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • چاپ کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب لاتین
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو