تاپس بلاگ

خرید کتاب از گوگل
چاپ کتاب PDF
خرید کتاب از آمازون
خرید کتاب زبان اصلی
دانلود کتاب خارجی
دانلود کتاب لاتین
گت بلاگز اخبار بین الملل واشنگتن از قدرت ما می‌ترسد ، آمریکا خواهان باز ماندن خطوط تماس با کره‌شمالی شد/ پیونگ‌یانگ

معاون وزیر امور خارجه کره جنوبی در نشست شورای امنیت شرکت ملل گفت که کره شمالی در مراحل نهایی مسلح شدن به سلاح اتمی است و به جامعه بین‌الملل تاکید کرد، تا هرچه س

واشنگتن از قدرت ما می‌ترسد ، آمریکا خواهان باز ماندن خطوط تماس با کره‌شمالی شد/ پیونگ‌یانگ

آمریکا خواهان باز ماندن خطوط تماس با کره شمالی شد/پیونگ یانگ: واشنگتن از قدرت ما می ترسد

عبارات مهم : امنیت

معاون وزیر امور خارجه کره جنوبی در نشست شورای امنیت شرکت ملل گفت که کره شمالی در مراحل نهایی مسلح شدن به سلاح اتمی است و به جامعه بین الملل تاکید کرد، تا هرچه سریعتر با این ترساندن مقابله کرده و راهی را جهت توقف برنامه های اتمی این کشور منزوی بیابد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، “چو هیون”، معاون وزیر امور خارجه کره جنوبی در نشست شورای امنیت گفت، اگر کره شمالی بتواند به کلاهک اتمی با توانایی راه اندازی روی موشک بالستیک دست پیدا کند، به تهدیدی جدی جهت امنیت منطقه و سایر نقاط دنیا بدل می شود.

واشنگتن از قدرت ما می‌ترسد ، آمریکا خواهان باز ماندن خطوط تماس با کره‌شمالی شد/ پیونگ‌یانگ

وی همچنین خواستار پاسخی متحد جهت متوقف کردن تلاش های کره شمالی در تبدیل شدن به یک کشور اتمی شد و گفت: این نشانه باید به سمت خلع سلاح اتمی شبه جزیره کره برود و ما نباید کاری کنیم که نه جنگی در منطقه رخ دهد و نه راه ها را جهت مذاکرات و دستیابی به صلح ببندیم.

معاون وزیر امور خارجه کره جنوبی همچنین تاکید کرد که در مقابله با کره شمالی باید از تمامی روش ها و تاکتیک ها به خاص اعمال تحریم های زیاد علیه پیونگ یانگ استفاده کرد.

معاون وزیر امور خارجه کره جنوبی در نشست شورای امنیت شرکت ملل گفت که کره شمالی در مراحل نهایی مسلح شدن به سلاح اتمی است و به جامعه بین‌الملل تاکید کرد، تا هرچه س

وی همچنین خواستار دو چندان شدن کارها جهت از میان برداشتن تمامی شکاف ها در تحقق تحریم های شرکت ملل علیه کره شمالی به منظور بازگرداندن این کشور به میز مذاکرات شد.

سفیر کره شمالی: آمریکا از زیاد کردن توانمندهای ما می ترسد

در همین حال، سفیر کره شمالی در شرکت ملل نشست شورای امنیت را اقدامی از روی ناامیدی آمریکا دانست که از ظرفیت های اتمی کره شمالی می ترسد.

“جا سونگ نام”، سفیر کره شمالی در شرکت ملل گفت که مالکیت سلاح اتمی به وسیله کشورش اقدامی با نشانه دفاع از تمامیت ارضی و حق موجودیت و رویارویی با تهدیدهای آمریکاست.

واشنگتن از قدرت ما می‌ترسد ، آمریکا خواهان باز ماندن خطوط تماس با کره‌شمالی شد/ پیونگ‌یانگ

وی ادامه داد: اگر بخواهیم کسی را مقصر این تنش ها در منطقه بدانیم این کشور آمریکاست.

این نماینده کره شمالی به شدت ژاپن را به علت استفاده شیطانی از این نشست که ریاست دوره ای آن را برعهده دارد، مورد انتقاد قرار داد.

معاون وزیر امور خارجه کره جنوبی در نشست شورای امنیت شرکت ملل گفت که کره شمالی در مراحل نهایی مسلح شدن به سلاح اتمی است و به جامعه بین‌الملل تاکید کرد، تا هرچه س

سفیر کره شمالی در شرکت ملل همچنین شورای امنیت شرکت ملل را به بازیچه ای در دست آمریکا به جای بی طرفی متهم کرد و گفت: کره شمالی از سال ۲۰۱۴ ، ۱۱ نامه به شورای امنیت فرستاده و خواستار برگزاری نشست فوق العاده راجع به رزمایش های یکسان آمریکا و کره جنوبی شده است است که تهدیدی جهت امنیت و صلح در شبه جزیره کره به شمار می روند ولی به جای پاسخگویی به این درخواست ها، شورای امنیت ۱۱ قطعنامه تحریمی را علیه کره شمالی تصویب کرده است.

وی افزود: کره شمالی کشور هسته ای مسؤول است و صلح را دوست دارد و به اساسنامه ممنوعیت اشاعه سلاح های کشتار جمعی پایبند هست. کره شمالی تلاش می کند اساسنامه “بدون اشکالی” را جهت ممانعت از اشاعه تکنولوژی سلاح هسته ای اش ایجاد کند در حالی که شورای امنیت باید به هزینه های هنگفتی که آمریکا صرف توسعه زرادخانه های اتمی اش می کند توجه نشان دهد.

واشنگتن از قدرت ما می‌ترسد ، آمریکا خواهان باز ماندن خطوط تماس با کره‌شمالی شد/ پیونگ‌یانگ

سفیر روسیه

واسیلی نبنزیا، سفیر روسیه در شرکت ملل نیز پایبندی آمریکا به صلح در شبه جزیره کره را زیر پرسش برد و گفت، آمریکا و متحدانش با انجام رزمایش هایی در مقیاس بزرگ، تحریم های یک طرفه و اعلام اینکه کره شمالی یک کشور حامی تروریسم هست، به کارها کره شمالی پاسخ دادند.

وی در نشست شورای امنیت شرکت ملل گفت که تمامی این کارها نشان می دهند که آمریکا به تعهداتش در قبال حفظ صلح و امنیت در شبه جزیره کره پایبند نبوده هست. کره شمالی زمانی که احساس کند تهدیدی مستقیم به امنیتش وجود دارد، برنامه های اتمی و موشکی خود را متوقف نمی کند.

نبنزیا همچنین خواستار اقداماتی عملگرا جهت کم کردن تنش در منطقه مشمول بر توقف مانورهای نظامی یکسان میان کره جنوبی و آمریکا و توقف آزمایشات اتمی و موشکی از سوی پیونگ یانگ شد.

سفیر روسیه در شرکت ملل همچنین به اتهام زنی های رکس تیلرسون، وزیر امور خارجه آمریکا در استفاده از نیروی کار کره شمالی به عنوان برده و استفاده از دستمزدهای آنها به وسیله کره شمالی جهت تامین مالی تسلیحات اتمی پاسخ داد و گفت: هیچ نیروی کاری از جانب کره شمالی در روسیه نیست و آنها اصلا شبیه به برده کار نمی کنند بلکه براساس توافق بین مسکو و کره شمالی حقوق آنها رعایت می شود.

وی همچنین تحریم های یک طرفه علیه کره شمالی را مورد انتقاد قرار داد و گفت که اینها به سازش سیاسی در این کشور و همچنین بر مردم عادی کره شمالی لطمه وارد می کنند.

تیلرسون

رکس تیلرسون، وزیر خارجه آمریکا که در نبود نیکی هیلی، سفیر آمریکا در شرکت ملل که ارتباط خوبی هم با او ندارد، در نشست شورای امنیت شرکت کرده بود، پیشنهادش مبنی بر مذاکرات بدون شرط با کره شمالی را تکرار نکرد و به قدرت های دنیا گفت که کره شمالی باید حق مذاکره با آمریکا را داشته باشد.

تیلرسون نسبت به اینکه آمریکا به منظور دفاع از خود در برابر هر اقدام خصمانه کره شمالی تدابیر مهم را لحاظ می کند، ابراز امیدواری کرد، دیپلماسی مانع آن شود.

وی به نمایندگان کشورهای عضو شورای امنیت گفت: کره شمالی باید راه بازگشت خود به میز مذاکرات را به دست بیاورد. فشارهای وارد شده است بر این کشور باید تا وقت خلع سلاح اتمی کره شمالی ادامه یابد. ما در این میان راه های ارتباط با این کشور باز نگه می داریم.

وزیر امور خارجه آمریکا همچنین از روسیه و چین خواست تا از تحریم های اقتصادی اعمال شده است علیه کره شمالی به علت آزمایش های موشکی و اتمی اش حمایت کنند.

وی گفت: ظرفیت های رو به رشد کره شمالی تهدیدی مستقیم جهت امنیت آمریکا و دنیا هست. ما این را یک ترساندن واقعی می دانیم. آمریکا به دنبال جنگ نیست ولی از تمامی کارها مورد نیاز جهت دفاع از خودمان در قبال تهاجم کره شمالی استفاده می کنیم. ما همچنان امیدواریم که دیپلماسی راه حل این بحران باشد.

تحریم های تازه ژاپن

“تارو کونو”، وزیر امور خارجه ژاپن نیز به جامعه بین الملل تاکید کرد، تا فشارها بر کره شمالی را به هر روش ممکنی به حداکثر برسانند و گفت: هیچ راه دیگر جهت متوقف کردن برنامه های اتمی و موشکی کره شمالی وجود ندارد.

وی گفت که دولت توکیو دستور داده تا مایملک ۱۹ شرکت تازه کره شمالی مسدود شود و به سایر کشورها تاکید کرد تا تحریم ها را اعمال کنند.

لیست سیاه این کشور مشمول بر ۱۰۳ شرکت و ۱۰۸ شخصیت است که اکثرا از کره شمالی هستند. هفت شرکت یک پنجم اتباع چین و یک شرکت سنگاپور و دو شرکت کشور نامیبیا جزو این لیست هستند.

تحریم ها موجب بلوکه شدن دارایی ها آنها در ژاپن و منع سپرده گذاری آنها در این کشور می شود.

دولت ژاپن از سوی دیگر تحریمی تجاری را بر نظام پیونگ یانگ اعمال کرده و مانع از دست یابی آن به بنادرش می شود.

واژه های کلیدی: امنیت | روسیه | آمریکا | تحریم ها | استفاده | کره شمالی | کره جنوبی | کره شمالی | وزیر امور خارجه

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • جعبه هدیه کتاب
  • خرید کتاب خارجی
  • کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب آمازون
  • افست کتاب لاتین
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • چاپ کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب لاتین
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو