تاپس بلاگ

خرید کتاب از گوگل
چاپ کتاب PDF
خرید کتاب از آمازون
خرید کتاب زبان اصلی
دانلود کتاب خارجی
دانلود کتاب لاتین
گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات یک روز دوباره به سیاست باز می‌گردم. / عباس جدیدی

عباس جدیدی، همواره یکی از اعضای جنجالی شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران بود. کشتی گیری که با اظهارنظرهای عجیب خود همواره به سوژه رسانه ها و کاربران فضای مجاز

یک روز دوباره به سیاست باز می‌گردم. / عباس جدیدی

عباس جدیدی :یک روز دوباره به سیاست باز می گردم.

عبارات مهم : سیاست

عباس جدیدی، همواره یکی از اعضای جنجالی شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران بود. کشتی گیری که با اظهارنظرهای عجیب خود همواره به سوژه رسانه ها و کاربران فضای مجازی تبدیل می شد. ماجرای عکس او با منصور پورحیدری، حمله به هنرمندانی که توانایی شکستن شاخ بز را ندارند و استفاده از کلمات جالبی مثل «فرزند ننه عقدی یا فرزند ننه صیغه ای»، از جمله جنجال هایی است که جدیدی در سال های اخیر ایجاد کرده هست. او این بار کاندیدای ریاست فدراسیون کشتی شده است درحالی که در حضور رقیبانی مثل رسول خادم، کار دشواری برای کسب رای دارد. تلاش جدیدی برای حضور در فدراسیون کشتی، شایبه هایی را ایجاد کرده که او از دنیای سیاست فاصله گرفته و به ورزش بازگشته هست. با او تماس گرفتیم تا از دلایل کاندیدا شدنش بپرسیم. گفت وگوی کشتی گیر پیشین تیم ملی را با «قانون» می خوانید.

ابتدا از برنامه های تان برای فدراسیون کشتی بگویید. چه مشکلی در اداره کشتی دیدید که تصمیم گرفتید کاندیدا شوید؟
من برنامه مدونی تهیه کرده ام که روز انتخابات راجع به آن به طور مختصر صحبت خواهم کرد. در زندگی ام همواره با برنامه وارد کاری شده است ام و امیدوارم فضا، فضایی نباشد که شکل طناب کشی به خود بگیرد و به دور از جناح کشی های سیاسی، انتخابات سالم برگزار شود. امیدوارم از محور عدل، عدالت و انصاف خارج نشویم و به نگاه مردم توجه کنیم.

چقدر امیدوار هستید که بتوانید بالاترین رای را در انتخابات کسب کنید؟ در واقع چه دلیلی وجود دارد که رای دهندگان شما را به سایرین ترجیح بدهند؟
آن هایی که رای می دهند، باید بدانند که رای های ارزش متعلق به خودشان نیست بلکه باید خواسته های مردم را مورد توجه قرار دهند. آن ها باید از رای مردم صیانت کنند. مردم انتظار دارند عزیزانی که حق رای دارند، بهترین گزینش ارزش را در صندوق بیندازند. ما نباید به سمت کسی نگاه شخصی داشته باشیم و جبهه گیری کنیم. مردم ایران، مردم با دانشی هستند و همه پرسشها را به خوبی می بینند و تحلیل می کنند. آن ها می دانند که شأن، منزلت و مقامی که کشتی کشورمان داشت را چند سالی است از دست داده ایم. کادرفنی و کادر اجرایی فعلی، تیمی را تحویل گرفت که در تمام سطوح قهرمان بود. بعد از گذشت ۶ سال ما تیم نهم دنیا را در اختیار داریم درحالی که پیش از این قهرمان بودیم. جوانان و نوجوانان در حال حاضر جایگاهی در دنیا ندارند و بارها در قعر جدول رده بندی قرار گرفته اند.

مردم ایران، فهیم هستند و می دانند کشتی، حال خوبی ندارد. امیدوارم در آینده هرکسی سکان دار فدراسیون کشتی می شود، وقت، فکر و سرمایه اش را وقف کشتی کند و به تثبیت جایگاه خود نیندیشد. این اتفاق ظلمی به جامعه کشتی و اقدامی برای نابود کردن آن هست. اگر ما خوب کار کنیم و قهرمان شویم، چه لابی کنیم و چه نکنیم، چه از خودمان تعریف کنیم و چه نکنیم، رای ها را خواهیم داشت. جامعه کشتی و مردم اگر ببینند تیم نتیجه خوبی می گیرد، از آن حمایت می کنند.

ما به عنوان مسئولان چه در ورزش و چه در سیاست نباید به خودمان فکر کنیم بلکه باید همراه مردم باشیم. این اتفاقات با تخریب های سیاسی جناح های مخالف، شدنی نیست. کارنامه باید بیانگر عملکرد باشد.

یعنی معتقدید این نتایج حاصل عملکرد ضعیف فدراسیون فعلی کشتی است.
ضمن عرض خسته نباشید به کادرمحترم فعلی فدراسیون، اعتقاد دارم هرکاری توانسته اند، انجام داده اند. تلاش کرده اند ولی به نظرم حاصل تلاش آن ها همین بوده هست. ظرفیت ارزش همین بوده که تیم قهرمان دنیا را به تیم نهم تبدیل کرده اند. نگاه ما اگر نگاه علمی و همراه با کادرفنی تحصیل کرده باشد، آسیب ها شناسایی می شود.

اگر به عنوان رییس فدراسیون گزینش شوید، نخستین کاری که می کنید چیست؟
باید کارگروهی تشکیل شود و از همه اهالی کشتی دعوت کرد تا نظرات آن ها شنیده شود. تک محوری بودن در مدیریت هیچ گاه جواب نمی دهد و باید از مشورت دیگران نیز استفاده کرد.

اما تیم ملی کشتی با فدراسیون فعلی نیز نتایج درخشانی داشته و بارها عناوین قهرمانی را کسب کرده است.
اگر چنین نتایجی حاصل شده، من آن را نتیجه زحمات گذشتگان می بینم زیرا در شرایط فعلی ما هیچ گونه اعتبار سازی انجام نداده ایم و در آینده ثمرات این اتفاق را خواهیم دید.

مشکل بزرگی که در حال حاضر فدراسیون کشتی از آن گلایه دارد، بحث بودجه هست. شما برنامه ای برای افزایش بودجه یا درآمدزایی ندارید؟
اقتصاد ورزش در حال حاضر بسیار مهم است و باید به سمتی برویم که فدراسیون ها خودکفا باشند. نباید وقتی تیم نتیجه نمی گیرد مشکلات مالی از قبیل دیر رسیدن بودجه را مطرح کنیم. به نظرم این پرسشها توجیه است و در شکست ها مطرح می شود. ما باید تلاش کنیم که کشتی مان دوباره به جمع سه تیم برتر دنیا برگردد. در این راه دست نیاز به سمت همه دراز می کنیم و می خواهیم از ظرفیت همه استفاده کنیم.

با رای دهندگان لابی کرده اید که در انتخابات به شما رای بدهند؟ به هر حال لابی گری در انتخابات پدیده مرسومی است.
شرایط باید برابر باشد تا همه شانس یکسانی داشته باشند. فضای نابرابر شایبه هایی را ایجاد می کند و به احتمال فراوان شاهد همین نتیجه هایی می شویم که در سال های اخیر دیده ایم. مردم در حال حاضر هرگز این جایگاه را قبول ندارند؛ جایگاهی که موجب شد حتی نتوانیم راهی جام جهانی شویم. باید علت و ایراد شناسایی و کاستی ها و معایب مان ترمیم شوند. تا المپیک وقت زیادی باقی نمانده و مردم توقع ارزش بالاتر رفته است.

برخی معتقدند کاندیداهای فدراسیون کشتی به نحوی چیده شده است اند که در نهایت رسول خادم رای بیاورد و دوباره رییس شود. شما با این تئوری موافقید؟
اجازه بدهید بحث شخصی نکنیم. خادم نیز قهرمانی است که برای کشورمان مدال و افتخار آورده هست. او همه ظرفیت هایش را به کار گرفته و هرگز نمی خواسته این نتایج ضعیف حاصل شود. امیدوارم خادم و امثال خادم هرگز از کشتی فاصله نگیرند و در آینده نیز به این ورزش کمک کنند. او باید بداند این انتخابات، دو راهی بهشت و جهنم است و باید از رای مردم صیانت کند. او باید بداند کشتی من در چه جایگاهی بوده و به چه جایگاهی رسیده هست. روسای هیات های استانی باید بدانند حتی اگر اعضای خانواده از طرف من تعیین شده است باشند، حق ندارند بدون تحقیق به شخص من رای دهند.

تلاش برای حضور در فدراسیون کشتی به عنوان رییس نشان می دهد شما قید سیاست را زده اید. آیا عمر سیاسی عباس جدیدی به پایان رسید؟
باید دید سیاست را با چه عینکی نگاه می کنید. من هرگز به سمت سیاست بازی نرفته ام و از آن برای رسیدن به اهدافم استفاده نکرده ام. ولی سیاست ورزی با مقوله سیاست بازی تفاوت عمده دارد. من همواره سیاست های خودم را دارم و در هر جایگاهی باشم از آن استفاده می کنم. بدون شک نمی توان راجع به آینده نظر قطعی داد ولی شاید دوباره به سیاست بازگردم. من در شورای شهر نیز در هیچ حزب، گروه و دسته ای نبودم. تنها عضو مستقل شورا بودم و از همین ناحیه نیز آسیب دیدم. من از منافع مردم دفاع می کردم و دیدید که با چه مشکلاتی دست و پنجه نرم کردم. گاهی برخی افراد از دست من ناراحت می شدند ولی به نظرم مشکلی وجود ندارد زیرا من به نفع حزب ها و گروه ها کار نمی کردم بلکه صلاح مردم را در نظر می گرفتم. هرچند اعتقاد دارم گاه اشتباهاتی نیز داشته ام همان طور که رییس جمهور نیز اشتباهی داشته و این پرسشها در سطح کلان همواره اتفاق می افتد.

یک روز دوباره به سیاست باز می‌گردم. / عباس جدیدی

روزنامه قانون

واژه های کلیدی: سیاست | قهرمان | استفاده | انتخابات | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • جعبه هدیه کتاب
  • خرید کتاب خارجی
  • کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب آمازون
  • افست کتاب لاتین
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • چاپ کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب لاتین
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو