تاپس بلاگ

خرید کتاب از گوگل
چاپ کتاب PDF
خرید کتاب از آمازون
خرید کتاب زبان اصلی
دانلود کتاب خارجی
دانلود کتاب لاتین
گت بلاگز اخبار اجتماعی شایعه است،‌کسی شکایت نکرده ، ماجرای شیرخشک‌های فاسد وارداتی به وسیله یاسین رامین چه بود؟/ وکیل رامین

وکیل یاسین رامین در پرونده شکایت از مطرح‌کنندگان عنوان شیرخشک فاسد می‌گوید: از افرادی که شایعه شیرخشک‌های فاسد را علیه خانواده رامین مطرح کرده‌اند، شکایت کرده‌ا

شایعه است،‌کسی شکایت نکرده ، ماجرای شیرخشک‌های فاسد وارداتی به وسیله یاسین رامین چه بود؟/ وکیل رامین

ماجرای شیرخشک های فاسد وارداتی به وسیله یاسین رامین چه بود؟/ وکیل رامین: شایعه هست، کسی شکایت نکرده

عبارات مهم : شایعات

وکیل یاسین رامین در پرونده شکایت از مطرح کنندگان عنوان شیرخشک فاسد می گوید: از افرادی که شایعه شیرخشک های فاسد را علیه خانواده رامین مطرح کرده اند، شکایت کرده ایم.

موضوع شیرخشک ها هنوز بر سر زبان هاست، شیرخشک هایی که عده ای می گویند فاسد بوده و نوزادانی را نابینا کرده یا به کام فوت کشانده. در پی پرونده چند سال گذشته شکایت هلال احمر از یاسین رامین، این عنوان حاشیه های زیادی پیدا کرد و گفته شد فرزند محمدعلی رامین، با استفاده از نفوذ پدرش در دولت احمدی نژاد توانسته محموله عظیمی از شیرخشک های فاسدشده را وارد و توزیع کند که سود کلان جهت خودش داشته و ضررهای جبران ناپذیر جهت بعضی خانواده ها.

شایعه است،‌کسی شکایت نکرده ، ماجرای شیرخشک‌های فاسد وارداتی به وسیله یاسین رامین چه بود؟/ وکیل رامین

این عنوان هنوز هم مطرح می شود و تنورش داغ هست، مخصوصا هنگامی که مهناز افشار، همسر یاسین رامین، فعالیت جدیدی را شروع می کند یا در شبکه های اجتماعی، راجع به مباحث متفاوت واکنش نشان می دهد، هجمه زیادی علیه او راجع به فعالیت همسرش شدت می گیرد. این عنوان حتی به جایی رسید که این بازیگر که سخنگوی پویش «بدسرپرست تنهاتر است» هم است و جهت اصلاح اوضاع کودکان تلاش می کند، با گلایه از بعضی حرف ها، در یک نشست خبری، نسبت به این مباحث واکنش نشان داد و خواست که تسویه حساب شخصی را از فعالیت اجتماعی او جدا کنند. او تاکید کرد که به اندازه منتقدان، پیگیر این عنوان است و اگر چنین اتفاقی افتاده باشد، آن را جنایتی غیرقابل بخشش می داند که مورد نیاز است به آن پیگیری شود.

اما عنوان به اینجا ختم نشد و در ادامه، باز هم افرادی همان اتهامات را به یاسین رامین و مهناز افشار نسبت دادند، تا این که خبر رسید صبر این خانواده تمام شده است و علیه مطرح کنندگان عنوان شیرخشک های فاسد، شکایتی تنظیم شده است هست. وحید مشگانی فراهانی، وکیل یاسین رامین در پرونده شکایت از مطرح کنندگان عنوان شیرخشک فاسد هست. او در گفت وگو با خبرآنلاین چنین چیزی را شایعه می داند: «این عنوان از اساس شایعه است بنابراین از افرادی که شایعه شیرخشک های فاسد را علیه خانواده رامین مطرح کرده اند، شکایت کرده ایم و آن را پیگیری قضایی می کنیم.»

وکیل یاسین رامین در پرونده شکایت از مطرح‌کنندگان عنوان شیرخشک فاسد می‌گوید: از افرادی که شایعه شیرخشک‌های فاسد را علیه خانواده رامین مطرح کرده‌اند، شکایت کرده‌ا

گفت وگوی خبرآنلاین با وکیل یاسین رامین را در ادامه بخوانید:

آقای مشگانی، شما به عنوان وکیل آقای رامین ، چه پاسخی به عنوان شیرخشک های فاسد و صحت و سقم این عنوان دارید؟

این عنوان شایعه هست. هر لحظه شایعات اطراف این خانواده وجود داشته مخصوصا از زمانی که یاسین رامین با مهناز افشار ازدواج کرد، این شایعات زیاد هم شد. از بحث مهریه میلیاردی گرفته تا خرید کلوب استقلال، کاسبی از تحریم و سایر موارد که از جهت گیری های سیاسی نیز بی بهره نبوده هست. هیچگاه هیچ کدام از این شایعات رسما اثبات نشد و جالب اینجاست که هیچ یک از منابعی که می توانست آنها را تکذیب کند هم تکذیب نکرد. ولی اوج این شایعات از زمانی بود که پرونده ای از سوی هلال احمر علیه یاسین رامین مطرح شد.

بعد از آن بود که مباحثی مطرح شد راجع به این که آقای رامین، شیرخشک های آلوده وارد کرده که منجر به فوت یا نابینایی عده ای نوزاد شده است هست. این شایعه زیاد از یک سال است مطرح شده است و ما هر چه فراخوان داده ایم، تحقیق کرده ایم، بررسی و پیگیری کرده ایم، حتی یک پرونده ثبت شده است شکایت در این زمینه ندیده ایم. همینجا باز هم این فراخوان را اعلام و تقاضا می کنیم دولت، نهادهای مسئول یا شرکت های مردم نهاد، کارگروهی تشکیل دهند تا در این مورد تحقیق شود و حتی اگر یک مصداق پیدا کنند که آقای رامین در این قضیه نقش داشته، او باید پاسخگو باشد. من به اندازه توانایی خودم تحقیق کردم و فرد متضرری بابت این عنوان پیدا نکردم. البته این سهم را به عنوان یک کنشگر اجتماعی در قالب یک وظیفه مدنی به عهده گرفتم و بعد از این که به نتیجه نرسیدم، تصمیم گرفته شد با شایعه سازان مقابله کنیم.

شایعه است،‌کسی شکایت نکرده ، ماجرای شیرخشک‌های فاسد وارداتی به وسیله یاسین رامین چه بود؟/ وکیل رامین

اما این عنوان که شما می گویید شایعه هست، در جامعه گستردگی زیادی پیدا کرده.

بله به محض این که یک خروجی رفتاری از سوی آقای رامین یا همسرش زن افشار در جامعه بروز پیدا می کند، خبرگزاری ها یا افراد عادی با جهت گیری های متفاوت این شایعه را دوباره مطرح می کنند، مدتی این عنوان دست به دست می چرخد و فروکش می کند تا وقت بعدی. این ماجرا در طول این مدت به صورت تسلسل وار ادامه پیدا کرده تا این که مجبور شدیم فراخوانی بدهیم به نهادهای دولتی، شرکت دادگستری و قوه قضاییه، وزارت بهداشت، شرکت های مردم نهاد و هر شخص حقیقی. این فراخوان مبنی بر این است که هرکسی حتی یک مورد اعلام کند که فردی به واسطه چنین امری یعنی مصرف شیرخشک آلوده دچار مشکل شده، ما به آن پیگیری می کنیم، ولی مساله اینجاست که اصلا چنین چیزی وجود ندارد و گستردگی این شایعه ما را ناچار کرد از این افراد شکایت کنیم.

وکیل یاسین رامین در پرونده شکایت از مطرح‌کنندگان عنوان شیرخشک فاسد می‌گوید: از افرادی که شایعه شیرخشک‌های فاسد را علیه خانواده رامین مطرح کرده‌اند، شکایت کرده‌ا

یعنی از افرادی که راجع به شیرخشک های فاسد حرفی بزنند، شکایت می کنید؟

ببینید به هر حال حیثیت این خانواده بنا به این بازی تحت الشعاع قرار گرفته، بنابراین طبیعی است تا زمانی که این عنوان به صورت رسمی اثبات نشود، هر کس به این شایعات دامن بزند و با حیثیت این خانواده بازی کند، چه در اینترنت و چه در فضای حقیقی، چه اصولگرا و چه اصلاح طلب، چه شخص حقیقی و چه حقوقی، او را مورد پیگرد قرار دهیم.

تاکنون شکایتی هم کرده اید؟

شایعه است،‌کسی شکایت نکرده ، ماجرای شیرخشک‌های فاسد وارداتی به وسیله یاسین رامین چه بود؟/ وکیل رامین

بله. در حال حاضر نزدیک به ۴۰ نفر از اشخاص حقیقی به اتهام نشر اکاذیب و افترا در دادسرای جرایم رایانه ای تحت تعقیب قرار گرفته اند و علیه سه خبرگزاری و روزنامه هم در داسرای جرایم فرهنگ و رسانه پرونده تشکیل شده. این افراد، کسانی هستند که به شوخی یا جدی این عنوان را مطرح می کنند، کسانی که می خواهند از این فضای مه آلود استفاده کنند و در شش ماه گذشته به این اتهامات واهی دامن زده اند. تا زمانی هم که کسی نتواند این اتهامات بی پایه و اساس را اثبات کند، این رویه را ادامه خواهیم داد. این عنوان مشمول بر کامنت و توییت هم می شود و اشخاصی که این عنوان را بدون علت و مدرک در اینترنت از توییتر، فیس بوک، اینستاگرام، خبر رسان تلگرام و … گرفته تا فضای واقعی مطرح کنند، از ناحیه مراجع قضایی مورد تعقیب قرار می دهیم.

اولین شخصی که چنین موضوعی را مطرح کرده چطور؟

با توجه به این که این عنوان به خیلی قبل برمی گردد، سخت است نخستین مطرح کننده این شایعه را پیدا کنیم. من خودم حدسیاتی دارم و فرد و خبرگزاری خاصی را حدس می زنم ولی چون اطمینانی نسبت به این عنوان ندارم، نمی خواهم اظهارنظر قطعی در این زمینه داشته باشم.

سوالی که پیش می آید این است که اگر آقای رامین مقصر نبوده ، اصلا آیا علیه او طرح دعوا شده؟

در پرونده ای که شرکت هلال احمر علیه آقای رامین اقامه دعوا کرده، من مستقیما وارد نشدم ولی از آنجا که در جریان این عنوان قرار دارم، باید بگویم این طرح دعوا هنوز منجر به صدور هیچ حکمی نشده. این صرفا یک طرح دعوا بوده و روند خودش را طی خواهد کرد. عنوان نزاع یاسین رامین با هلال احمر هم شیرخشک آلوده نبوده، این بوده که هلال احمر می گوید من امانتی به شما سپردم که آن را به امری بگمارید و به زعم من نگماشته اید که این عنوان هم شدیدا مورد انکار موکل من بوده، اساسا این عنوان با شایعه شیرخشک های آلوده تفاوت دارد. این نکته مورد نیاز به توضیح است در تمام شکایاتی که نسبت به افراد منتشرکننده اکاذیب و شایعات که در مراجع دادگستری صورت گرفته، به مندرجات پرونده اخیر اشاره شده است تا مراجع پیگیری کننده با علم به عدم ارتباط عنوان مورد پیگیری و شایعات منتشر شده، اقدام به تحقیق و تعقیب کند.

ولی آقای رامین چند ماه را هم در زندان سپری کرده.

درباره این که آیا آقای رامین در زندان بوده باید بگویم این عنوان نشان دهنده مجرم بودن نیست. در یک فرایند پیگیری کیفری، بعد از تفهیم اتهام، قرار کیفری صادر می شود که آن فرد متهم یا نمی تواند یا نمی خواهد از عهده قرار کیفری برآید. ایشان هم یا نتوانسته یا نخواسته که این قرار را تامین کند. بازداشت ایشان دلیلی بر محکوم و مجرم بودن نیست، این عنوان هم مشمول بر همه در یک فرایند کیفری می شود. بعد از این که مبلغ این قرار، کمتر شد، موکل من تصمیم به تودیع چنین تامینی گرفت.

با همه این اوصاف، اگر ثابت شود که عنوان شیرخشک های فاسد شایعه نبوده و موکل شما در این مورد مقصر بوده چطور؟

اگر موکل من خطایی کرده باشد و اثبات شود، باید جوابگوی این اشتباه باشد. زن افشار به عنوان همسر موکلم هم بر این عنوان تاکید کرده و من هم تاکید می کنم که به عنوان وکیل، دفاعی از این عنوان نخواهم داشت و او باید پاسخگو باشد ولی تا زمانی که واکنش‌ها خلاف قانونی را مرتکب نشده، مورد نیاز است حیثیت او حفظ شود.

اخبار اجتماعی –

واژه های کلیدی: شایعات | پرونده | خانواده | یاسین رامین | اخبار اجتماعی

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • جعبه هدیه کتاب
  • خرید کتاب خارجی
  • کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب آمازون
  • افست کتاب لاتین
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • چاپ کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب لاتین
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو