تاپس بلاگ

خرید کتاب از گوگل
چاپ کتاب PDF
خرید کتاب از آمازون
خرید کتاب زبان اصلی
دانلود کتاب خارجی
دانلود کتاب لاتین
گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی نشسته شعار ندهیم، بایستم و عمل کنیم / مسعود پزشکیان

نائب رییس مجلس با اشاره به هفته وحدت و تولد پیامبر اکرم (ص) گفت: هیچ راهی نداریم جز آنکه انصاف را حاکم کنیم. ما می‌توانیم دست به دست هم داده و مملکت را از وضعی

نشسته شعار ندهیم، بایستم و عمل کنیم / مسعود پزشکیان

مسعود پزشکیان: نشسته شعار ندهیم، بایستم و عمل کنیم

عبارات مهم : ایران

نائب رییس مجلس با اشاره به هفته وحدت و تولد پیامبر اکرم (ص) گفت: هیچ راهی نداریم جز آنکه انصاف را حاکم کنیم. ما می توانیم دست به دست هم داده و مملکت را از وضعی که به آن دچار شده، نجات دهیم.

به گزارش ایسنا، مسعود پزشکیان در مراسم گرامیداشت روز دانشجو که به همت انجمن اسلامی دانشگاه پایتخت کشور عزیزمان ایران و علوم پزشکی دانشگاه پایتخت کشور عزیزمان ایران در محل سالن فردوسی دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه پایتخت کشور عزیزمان ایران برگزار شد، با بیان این که «بنده در جایگاهی نیستم که بنشینم و شعار بدهم بلکه باید بایستم و عمل کنم»، اظهار کرد: در آن وقت ما هم وکیل و وزیر را نقد می کردیم ولی آن چه به یاد دارم این است که با دوستان مان در انجمن اسلامی می گفتیم که به هر حال این افراد بازنشسته می شوند و باید خودمان کاری کنیم تا هنگامی که نوبت مان رسید، درست کار کنیم. ما تصمیم گرفتیم درس بخوانیم و خواندیم و حتی جایگاه های مهم را هم گرفتیم ولی یک چیز را فراموش کردیم. هنگامی که به مقامی رسیدیم فراموش کردیم که جهت چه آمده ایم. امروز نوبت شماست و فراموش نکنید هنگامی که به قدرت رسیدید، درست کار کنید و مثل ما نباشید.

نشسته شعار ندهیم، بایستم و عمل کنیم / مسعود پزشکیان

وی تاکید کرد: ما اگر راست می گفتیم، باید جواب دانشجو را به درستی می دادیم. رییس دانشگاه ما فردی ناتوان بود و من حتی اداره یک بخش را به او نمی سپردم. ولی اشکال ندارد. ما اگر استاد خوبی بودیم و به دانشجویان خوب درس می دادیم، آن رییس دانشگاه هرگز نمی توانست بگوید که آیا خوب کار کردید. ما خودمان نکردیم.

وی با انتقاد به مکانیزم پرداخت تعرفه های پزشکی گفت: بسیاری از هم دوره ای های ما که حتی به جبهه هم رفتند، فراموش کردند که جهت چه این راه رفتند و تلاش دارند پول بیشتری جمع کنند؛ آیا که این مکانیزم پرداخت اشتباه است.

نائب رییس مجلس با اشاره به هفته وحدت و تولد پیامبر اکرم (ص) گفت: هیچ راهی نداریم جز آنکه انصاف را حاکم کنیم. ما می‌توانیم دست به دست هم داده و مملکت را از وضعی

نایب رییس مجلس شورای اسلامی با بیان این که «رسول الله(ص) فرمود خدا رحمت کند کسانی که جهاد اصغر را تمام کردند و جهاد اکبر را شروع کردند. جهاد اکبر می دانید یعنی چه؟ یعنی در مسند امور قرار بگریم و کار انجام دهیم.» خطاب به دانشجویان افزود: الان هرچقدر داد می زنید، بزنید اشکال ندارد، این عدالت خواهی را با آزادی عجین کنید. هر کاری که می خواهید انجام دهید، ولی با فکر کار کنید. این جور نیست که اراده کنید هر کاری می خواهید انجام دهید، درست ماندن وقت می برد.

وی با طرح این پرسش که «آیا همه کسانی که ادعا می کنند باید عدالت اجرا شود زمانی در قدرت بوده اند، عدالت را اجرا کرده اند؟» اظهار کرد: عدالت ترک و کرد، عرب و عجم نمی شناسد. عدالت برخورد منصفانه با انسان ها هست. عدالت این نیست که هرکس را تملق و چاپلوسی کنند بیارند و حاکم کنند و آدم های توانمند را به جرم این که فتنه گر هستند را کنار بگذاریم.

وی خطاب به دانشجویان تاکید کرد: جهت فردا خودتان را آماده کنید، ارزان خودتان را نفروشید. اگر کسی باشید که خودتان را نمی فروشید که امری جداست، ولی اگر خواستید بفروشید بهای خود را ارزان نگویید. ما دو اشکال داشتیم؛ جنگ، افراد خوب و صادق را گرفت. کسانی که با تمام وجود می درخواست کردند این مملکت به توسعه برسد جان خود را از دست دادند ولی ما ته تغاری ها ماندیم که ادای آن ها را هم نمی توانیم در بیاوریم. خدا یاری کند بتوانیم راه شهدا را برویم و شرمنده مردم نشویم.

نشسته شعار ندهیم، بایستم و عمل کنیم / مسعود پزشکیان

پزشکیان راه حل پرسشها را گفت وگو بیان کرد و گفت: در مجلس هم گفتم ما عدالت و و حدت نداریم. بعضا برون داد کار ما در جامعه موجب بروز اختلاف می شود.

وی با اشاره به خطبه ای از امیرالمونین تاکید کرد: تا جایی می توانید اختلاف نکنید. اگر مردم اعتبار دولت و مجلس باشند، هیج قدرتی نمی تواند غلطی کند. جهت این که مردم حامی ما باشند، باید گره و عقده را از دل مردم بزداییم.

نائب رییس مجلس با اشاره به هفته وحدت و تولد پیامبر اکرم (ص) گفت: هیچ راهی نداریم جز آنکه انصاف را حاکم کنیم. ما می‌توانیم دست به دست هم داده و مملکت را از وضعی

وی با اشاره به هفته وحدت و تولد پیامبر اکرم (ص) تصریح کرد: هیچ راهی نداریم جز آن که انصاف را حاکم کنیم. ما می توانیم دست به دست هم داده و مملکت را از وضعی که به آن دچار شده، نجات دهیم.

عضو فراکسیون امید مجلس خطاب به دانشجویان گفت: فردا از آن شماست و شما آینده را خواهید ساخت؛ بعد خودتان را جهت ساختن فرداها با همیت ارزش هایی که از ان حرف میزنید، آماده کنید. آیا باید جهت یک عمل جراحی معمولی ۳۰ میلیون تومان پول مطالبه کنم. ما چنین می کنیم و همین خودمان هستیم که می توانیم این روند را اصلاح کنیم.

نشسته شعار ندهیم، بایستم و عمل کنیم / مسعود پزشکیان

وی تصریح کرد: من حرفی جهت گفتن جز همان که گفتید ندارم، بنابر این بار دیگر تکرار می کنم خودتان را جهت فردا آماده کنید.

به گزارش ایسنا، وی در نشست پرسش و پاسخی که بعد از اتمام صحبت اش در دانشگاه پایتخت کشور عزیزمان ایران برگزار شد، در پاسخ به سوالی راجع به این که عزمی در مجلس جهت مبارزه با مفاسد وجود دارد؟ هنگامی که با درخواست مجری برنامه مبنی بر این که کوتاه پاسخ دهد روبرو شد، در یک کلام گفت: خیر! عزمی وجود ندارد. اگر بخواهید عنوان را شرح میدهم ولی اگر پاسخ کوتاه میخواهید باید بگویم خیر!

نایب رییس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به پرسش دیگری راجع به کارها و برنامه مجلس جهت برطرف حصر اعلام کرد: کمیته حصر تشکیل شده است و سرگرم مذاکره با سران قوا هستند. خود آقای روحانی هم اخیرا البته بدون اینکه اسمی بیاورد، به این مسئله اشاره کرد. نمی شود ما در دانشگاه کرسی آزاداندیشی برگزار کنیم و اسم نخست وزیر این مملکت را نیاوریم. نمی شود از آزادی حرف زد ولی تاریخ را نادیده بگیریم. به هر حال پیگیری می شود و قول هایی داده اند که امیدوارم این قول ها به نتیجه برسد.

وی در پاسخ به سوالی دیگر راجع به فراکسیون اقوام اظهار کرد: این دو لبه شمشیر هست. اگر به اختلافات دامن بزنیم درست نیست. ولی نشانه از تشکیل این فراکسیون پیگیری اصل ۱۵ قانون اساسی در مورد آموزش زبان ترکی هست. اگر در چارچوب این مطالبه را پیگیری نکنیم تبدیل به خوابیدن جهت سواستفاده بیگانگان می شود. ما باید خودمان مطالبات قومی را دنبال کنیم که بیگانگان سواستفاده نکنند.

وی همچنین در آخر راجع به مطالبات رای دهندگان در تشکیل کابینه گفت: فکر نمی کنم روحانی نمیخواست وعده های خود را عملی نکند. بعضی اوقات معذوریت هایی وجود دارد. ایراد کار در روند معرفی وزرا این بود که مشورتی صورت نمی گرفت. بهتر بود مشورت میشد حتی اگر نمیخواست گوش نمیکرد.

واژه های کلیدی: ایران | دانشگاه | دانشجویان | اخبار سیاسی و اجتماعی

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • جعبه هدیه کتاب
  • خرید کتاب خارجی
  • کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب آمازون
  • افست کتاب لاتین
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • چاپ کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب لاتین
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو