تاپس بلاگ

خرید کتاب از گوگل
چاپ کتاب PDF
خرید کتاب از آمازون
خرید کتاب زبان اصلی
دانلود کتاب خارجی
دانلود کتاب لاتین
گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات احتمال استفاده قطر از کیش در جام جهانی ۲۰۲۲ / تاج خبر داد

رئیس فدراسیون فوتبال کشور عزیزمان ایران بعد از امضای تفاهم‌نامه با فدراسیون آلبانی گفت: با کشورهای دیگری از جمله قطر هم تفاهم‌نامه امضا می‌کنیم و بر این اساس، م

احتمال استفاده قطر از کیش در جام جهانی ۲۰۲۲ / تاج خبر داد

تاج خبر داد: احتمال استفاده قطر از کیش در جام جهانی ۲۰۲۲

عبارات مهم : ایران

رئیس فدراسیون فوتبال کشور عزیزمان ایران بعد از امضای تفاهم نامه با فدراسیون آلبانی گفت: با کشورهای دیگری از جمله قطر هم تفاهم نامه امضا می کنیم و بر این اساس، ممکن است قطر در جام جهانی ۲۰۲۲ از زمین های جزیره کیش استفاده کند.

به گزارش ایسنا، مهدی تاج در پاسخ به این پرسش که آیا امضای تفاهم نامه ها با فدراسیون های کشورهای متفاوت کمکی به فوتبال کشور عزیزمان ایران می کند، گفت: داشتن تفاهم نامه بهتر از نداشتن آن هست. شما با دنیای بیرون ارتباط می گیرید. با ژاپن تفاهم نامه داریم. در کارهای مدیریتی آموزش متقابل داریم. در ایتالیا کمپ داشتیم. تیم بانوان این کشور به کشور عزیزمان ایران آمد. تیم هایی را به کره اعزام می کنیم. ارزیابی ما مثبت هست. به زودی تفاهم نامه ای با قطر امضا می کنیم. شاید تیم هایی را به این کشور دعوت کنیم و بازی انجام دهیم. با رییس فدراسیون قطر صحبت داشتیم. شاید آنها در کیش روی زمین ها سرمایه گذاری کنند و در جام جهانی استفاده کنند.

احتمال استفاده قطر از کیش در جام جهانی ۲۰۲۲ / تاج خبر داد

رئیس فدراسیون فوتبال کشور عزیزمان ایران بعد از امضای تفاهم نامه همکاری بین فدراسیون فوتبال کشور عزیزمان ایران و آلبانی اظهار کرد: خدمت آقای دوکا رییس فدراسیون آلبانی و دبیرکل و سرمربی تیم ملی آلبانی خوش آمد می گویم. در جهت گسترش فعالیت های بین المللی با کشورهای متعددی تفاهم نامه همکاری امضا کردیم. گسترش روابط توفیقی جهت ما هست. الان هم با کشور دوست و مسلمان آلبانی تفاهم نامه همکاری امضا کردیم. ایجاد آمادگی همکاری دوجانبه آینده نگری شده است و برگزاری بازی های دوستانه و تورنمنت ها در قرارداد دیده شده است است.

او ادامه داد: درست است که فوتبال یک بحث تجاری است ولی این تفاهم نامه به گسترش روابط دو کشور کمک می کند. نقل و انتقال مربیان و داوران، برگزاری بازی دوستانه، همکاری در بخش پایه و استفاده از کارشناسان پزشکی، همکاری در بخش فوتبال ساحلی و فوتسال آینده نگری شده است هست. آلبانی در مقدماتی جام جهانی با ایتالیا و اسپانیا بازی کرد. آنها با پرتغال هم بازی کردند و توانستند این تیم را یک بار ببرند. این اتفاق خوبی است و می توانیم استفاده کنیم. اروین، سرمربی این تیم در این کشور ما بازی کرده و قبلا جواهیر سوکای را داشتیم. علی کریمی بازیکن جوان ما در آلبانی بازی می کند. از این تفاهم نامه استقبال می کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال کشور عزیزمان ایران بعد از امضای تفاهم‌نامه با فدراسیون آلبانی گفت: با کشورهای دیگری از جمله قطر هم تفاهم‌نامه امضا می‌کنیم و بر این اساس، م

تاج راجع به امکان تبادل بازیکن با آلبانی گفت: همین الان بازیکنانی در هر دو کشور حضور دارند ولی باید زیاد شود.

تاج راجع به برگزاری بازی های دوستانه بزرگ در فروردین ماه اظهار کرد: یک فیفا دی داریم که پشتیبانی خوبی از تیم ملی انجام می دهیم. فکر می کنیم گروه ما گروه زندگی هست. یک زندگی تازه با تیم های بزرگ خواهیم داشت. از پیراهن و پرچم کشورمان دفاع می کنیم. تلاش گسترده ای جهت عالی ترین نتیجه انجام می دهیم. تقریبا عالی ترین کمپ روسیه را در مسکو گرفتیم. کمپ لوکومتیو را که قبلا جهت ایتالیا بود گرفتیم. کمپ مجهزی هست. کره جنوبی هم دنبال این کمپ بود ولی در سفر اخیر قرارداد منعقد شد. حتما دو بازی بسیار نیرومند و خوب انجام می دهیم. دو جلسه خوب با کی روش داشتم و جمع بندی خوبی داشتیم. امروز هم با کی روش جلسه دارم. راجع به بازیکنان، دیدارهای تدارکاتی و راه های پشتیبانی از تیم ملی بحث خواهیم کرد که تیم ملی خوبی داشته باشیم. وزارت ورزش هم ستاد پشتیبانی تشکیل داد که وزارت منزل ها کمک خواهند کرد.

او راجع به حریفان کشور عزیزمان ایران در دیدارهای دوستانه گفت: تیم ها را سرمربی تیم ملی باید قبول کند. ما پیشنهاد می دهیم و اگر سرمربی پذیرفت به سراغ عقد قرارداد می رویم.

احتمال استفاده قطر از کیش در جام جهانی ۲۰۲۲ / تاج خبر داد

تاج راجع به برگزاری بازی دوستانه در آلبانی گفت: در این قرارداد این عنوان را آینده نگری کردیم. ممکن است این اتفاق در کشور دیگری رخ بدهد.

مهدی تاج راجع به ادامه دار شدن مناقشه فوتبال کشور عزیزمان ایران و عربستان و امکان حضور نیافتن الهلال و الاهلی عربستان در کشور عزیزمان ایران گفت: شرایط نشان می دهد که گام های خوبی برداشتیم. گزینش به عنوان عالی ترین فدراسیون بعد از این که ژاپن در سه سال اخیر این جایزه را برده بود، نشان می دهد راهمان درست هست. یکی از راه ها دفاع از حیثیت و امنیت کشور هست. در کشورمان امنیت وجود دارد. اگر صرفا این باشد که در کشور عزیزمان ایران امنیت نیست، قابل قبول نیست. تمام کشورهای عضو کمیته مسابقه های در کشور عزیزمان ایران بازی کرده بودند و همه راضی بودند. عراق با ژاپن و استرالیا در کشور عزیزمان ایران بازی کرد. باید جهت فوتبال آسیا تلاش کنیم. فوتبال آسیا نباید قبول کند که میانگین تماشاگر از ۳۷ هزار به ۴۰۰۰ برسد. الان کیفیت ما از اروپا عقب افتاده و اگر AFC این اتفاق را بپذیرد، اسپانسرها و کیفیت از بین می روند.

رئیس فدراسیون فوتبال کشور عزیزمان ایران بعد از امضای تفاهم‌نامه با فدراسیون آلبانی گفت: با کشورهای دیگری از جمله قطر هم تفاهم‌نامه امضا می‌کنیم و بر این اساس، م

او ادامه داد: با این اتفاف مردم را محروم می کنیم. نباید کنفدراسیون فوتبال آسیا به این کار تن بدهد. امارات باید به قطر هم برود. البته روی صحبت این کشور زیاد با قطر بود.

تاج راجع به اختلاف او و کی روش گفت: ما یک اصولی داریم و روی آن می ایستیم. قرارداد فدراسیون و کی روش باید به طور صحیح اجرا شود. او سرمربی تیم ملی هست. ما هم جلسات مختلفی داریم و شاید اختلافات جزئی هم پیش بیاید. بعضی سایت ها مطالبی می زنند که درست نیست. یک خبرگزاری داخلی مطلبی را از او زده بود که کی روش گفت صحت ندارد. ما باید تفاهم داشته باشیم و طبق قرارداد پیش برویم. امروز در جلسه ای راجع به پیشرفت فوتبال و رقبا فکر می کنیم. تمام فکرمان پرتغال، اسپانیا و مراکش هست. باید بهره وری مورد نیاز را از ۲۷۰ دقیقه ای که برابر میلیون ها نفر در دنیا بازی می کنیم داشته باشیم. صرف نظر از هر چیزی باید نتیجه ای بگیریم که مردم بپذیرند. فوتبال ما رشد کرده هست. به این مجموعه امید دارم و از روز بعد از قرعه کشی حواسمان به این است که آینده بهتری جهت فوتبال مان رقم بزنیم.

احتمال استفاده قطر از کیش در جام جهانی ۲۰۲۲ / تاج خبر داد

تاج راجع به موفقیت های فوتبال ساحلی هم گفت: موفقیت های ما حاصل تلاش کلوب ها و زن شهریاری است که به خوبی برنامه ریزی کردند. ما عالی ترین لیگ فوتبال ساحلی دنیا را داریم. هزینه ها سنگین است ولی زن شهریاری با تیم ها و اسپانسرها صحبت کردند که حضور موفقی در فوتبال ساحلی داشته باشند.

تاج راجع به انتقاد پیشکسوتانی مانند علی کریمی و علی دایی از وجود فساد در فوتبال گفت: همه خواهان موفقیت فوتبال هستند. اگر مشکلی وجود دارد، خواهش من این است که مدارک و اسناد خود را به فدراسیون فوتبال و مراجع ذی ربط ارجاع دهند. در بخش هایی هم شاهد اختلاف سلیقه هستیم. ما می خواهیم توضیح بدهیم که سوء تفاهم ها حل شوند.

او راجع به برگزاری بازی با تیم های بزرگ گفت: ما تیم ها را پیشنهاد می کنیم ولی گزینش تیم ملی با سرمربی هست. شاید به خاطر مسائلی تیم های بزرگ به کشور عزیزمان ایران نیایند. با این حال می خواهیم با یک بودجه خوب موجب پیشرفت تیم ملی شویم.

واژه های کلیدی: ایران | سرمربی | آلبانی | فوتبال | قرارداد | استفاده | سرمربی تیم ملی | کنفدراسیون آسیا

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • جعبه هدیه کتاب
  • خرید کتاب خارجی
  • کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب آمازون
  • افست کتاب لاتین
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • چاپ کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب لاتین
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو