تاپس بلاگ

خرید کتاب از گوگل
چاپ کتاب PDF
خرید کتاب از آمازون
خرید کتاب زبان اصلی
دانلود کتاب خارجی
دانلود کتاب لاتین
گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات کلوب نظامی چطور به بازیکن ما پیشنهاد یک میلیاردی می‌دهد؟ / آذری

مدیرعامل کلوب ذوب آهن با بیان اینکه به سرمربی این تیم اولتیماتومی داده نشده هست، گفت: چطور یک کلوب نظامی به بازیکن ما جهت خدمت سربازی پیشنهاد یک میلیاردی می‌دهد

کلوب نظامی چطور به بازیکن ما پیشنهاد یک میلیاردی می‌دهد؟ / آذری

آذری: کلوب نظامی چطور به بازیکن ما پیشنهاد یک میلیاردی می دهد؟

عبارات مهم : سرمربی

مدیرعامل کلوب ذوب آهن با بیان اینکه به سرمربی این تیم اولتیماتومی داده نشده هست، گفت: چطور یک کلوب نظامی به بازیکن ما جهت خدمت سربازی پیشنهاد یک میلیاردی می دهد؟

سعید آذری در گفتگو با مهر، به جلسه روز گذشته هیات مدیره کلوب ذوب آهن پرداخت و گفت که نه تنها کلوب هیچ اولتیماتومی به امیر قلعه نویی نداده است بلکه صحبتهای سرمربی روحیه بخش بوده است!

کلوب نظامی چطور به بازیکن ما پیشنهاد یک میلیاردی می‌دهد؟ / آذری

مدیرعامل ذوب آهن همچنین با انتقاد از مذاکرات صورت گرفته با بازیکنان تیمش جهت گذراندن دوران خدمت سربازی، گفت: چطور باشگاهی که ۲۵ درصد قرارداد فصل گذشته بازیکنانش را نداده و امسال فقط ۲۰ درصد پرداختی داشته هست، به بازیکن سرباز ما پیشنهاد ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی می دهد؟

وی همچنین از تغییرات در ذوب آهن در نیم فصل خبر داد و گفت: امیر قلعه نویی تلویحا اعلام کرد چهار یا پنج بازیکن ورودی خواهیم داشت.

مدیرعامل کلوب ذوب آهن با بیان اینکه به سرمربی این تیم اولتیماتومی داده نشده هست، گفت: چطور یک کلوب نظامی به بازیکن ما جهت خدمت سربازی پیشنهاد یک میلیاردی می‌دهد

مشروح گفتگوی آذری در ذیل می آید:

*جلسه روز گذشته هیات مدیره ذوب آهن با امیر قلعه نویی خبرساز شد. راجع به این جلسه توضیح می دهید؟

– آذری: ما راجع به عملکرد ۱۴ هفته ای تیم صحبتهایی مطرح کردیم و امیر قلعه نویی گزارشی را به هیات مدیره ارائه کرد. باتوجه به اینکه یک هفته تا آخر نیم فصل باقی مانده هست، باید گزارشی ارائه می شد. ضمن اینکه نتیجه های هفته های اخیر تیم حساس شده است بود.

* قبل از این جلسه حتی بحث عوض کردن امیر قلعه نویی هم مطرح شده است بود؟

کلوب نظامی چطور به بازیکن ما پیشنهاد یک میلیاردی می‌دهد؟ / آذری

– شما سوابق مرا در دفاع از عملکرد مربیان می دانید. سابقه من در این بخش روشن و براق هست. تا به تحلیل نهایی نرسیم، دست به عوض کردن سرمربی نمی زنیم. هیات مدیره ما هم افراد حاذقی دارد و همه چیز را به صورت اصولی و کامل مورد بررسی قرار می دهند. ما از قلعه نویی گزارش کار و همچنین برنامه ای را جهت نیم فصل دوم خواستیم. بهرحال حول و حوش آدمهای بزرگ، خبرهای بزرگ هم وجود دارد. حتی خبرهایی آمد مبنی بر اینکه امیر قلعه نویی روی لبه تیغ که چنین چیزی نبوده است.

* آیا صحت دارد که ذوب آهن به قلعه نویی اولتیماتوم داده است؟

– خیر، اصلا اولتیماتومی در کار نبوده هست. قلعه نویی خودش در جلسه به اعضای هیات مدیره امیدواری خوبی دارد و اعلام کرد باتوجه به شرایط و تلاشهای باشگاه، در آخر فصل می توانیم جزو سه تیم بالای جدول باشیم. او ما را امیدوار کرد که این متاثر از روحیات بزرگ و مبارزه طلبی قلعه نویی هست. ذوب آهن تاکنون سابقه اولتیماتوم دادن به سرمربی ندارد.

مدیرعامل کلوب ذوب آهن با بیان اینکه به سرمربی این تیم اولتیماتومی داده نشده هست، گفت: چطور یک کلوب نظامی به بازیکن ما جهت خدمت سربازی پیشنهاد یک میلیاردی می‌دهد

* یعنی کلوب به نتیجه های قلعه نویی انتقادی ندارد؟

– جلسه روز گذشته جلسه ای بود که از عملکرد تیم گزارش گرفته شد و راجع به برنامه های آینده هم صحبتهایی صورت گرفت. مدیران کارخانه و مدیران کلوب نسبت به نتیجه های نقد دارند ولی همانطور که گفتم قلعه نویی ما را امیدوار کرد.

کلوب نظامی چطور به بازیکن ما پیشنهاد یک میلیاردی می‌دهد؟ / آذری

* علت مهم ناکامی ذوب آهن در این فصل از دید شما چه بوده است؟

– تیم ما هارمونی و هماهنگی ندارد. یکسری پرسشها حاشیه ای هم روی تیم سایه انداخته هست. بعضی از بازیکنان ما هنوز در فضای روانی جهت رفتن به خدمت سربازی هستند. سن و سال آنها کم است و هنگامی که کلوب های نظامی مستقیم با آنها ارتباط برقرار می کنند، تمرکزشان به هم می خورد. در کنار این موضوع، مصدومیت بازیکنان هم مزید علت بوده هست. در همان دو هفته اول، قاسم حدادی فر و مهدی پور را به خاطر مصدومیت از دست دادیم تا هارمونی وسط زمین به هم بریزد. هماهنگی با این اوضاع هم وقت بر هست. در مجموع منهای یکی، دو بازی، در سایر مسابقه های شایسته برد بودیم و خودمان پیروزی را با باخت یا مساوی عوض کردیم.

* آیا کلوب هم جهت خودش در این نتیجه های نقشی قائل است؟

– اگر منصفانه نگاه کنیم یک مقدار هم کلوب مقصر هست. ما باید اول نگاه کنیم کار خودمان را انجام داده ایم یا نه. اگر تیم در این جایگاه واقع شده است است نمی شود فقط یک مورد یا مسئله را لحاظ کرد. کلوب به نحو احسن وظایفش را انجام نداده و یک مقدار کم و کاستی داشته هست. البته در مقایسه با سایر کلوب ها، در انجام تعهداتمان جلوتر هستیم ولی نباید خودمان را با دیگران مقایسه کنیم.

* باوجود پرسشها مالی، قبول دارید ذوب آهن در بعضی مسابقه های در حد و اندازه خودش نبوده است؟

– در این چند سالی که در فوتبال مدیریت کرده ام، نگاهم فرایند محور بوده است نه نتیجه گرا. در چند هفته گذشته از نظر فرایندی هم عملکردمان خوب نبود و دلواپس آینده بودم که با توضیحات قلعه نویی، همه اعضای کلوب امیدوار شدند. صحبتهای سرمربی تیم روحیه بخش بود.

* باتوجه به صحبتهای قلعه نویی، در نیم فصل چند عوض کردن خواهید داشت؟

– قلعه نویی هنوز لیست نهایی خود را نداده است و تلویحا اعلام کرده است چهار تا پنج بازیکن تازه خواهیم داشت. قرار شده است است وی لیست بازیکنانش را در روزهای آینده بدهد.

* اوضاع بازیکنان مشمول خدمت ذوب آهن به کجا رسید؟ آیا جدایی سه بازیکن شما قطعی است؟

– هنوز نه؛ اینها شایعه هست. ما به بازیکنانمان توصیه کرده ایم که اسیر هیاهو نشوند ولی خبرهای خوبی به ما نمی رسد. متاسفانه یک کلوب به صورت مستقیم با بازیکنان ارتباط برقرار کرده هست. بر اساس آیین نامه تعیین اوضاع بازیکن، این مذاکرات با بازیکنانی که قرارداد دارند تخلف هست. من اسم کلوب را نمی آورم ولی تماس با بازیکنان، تمرکز آنها را بر هم می زند و تخلف محسوب می شود. حالا اگر در کشور عزیزمان ایران نسبت به آن بی تفاوت هستند، بحث دیگری است.

بازیکن به من می گوید از فلان کلوب نظامی تماس گرفته اند که خدمت سربازی ات را پیش ما بگذارن و حتی یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان با تو قرارداد می بندیم. آیا آن مجموعه نظامی توان پرداخت این پول را دارد؟ اینها دارند بازیکنان را گمراه می کنند. متاسفانه ساز و کاری هم جهت این عنوان تعریف نکرده ایم. به عنوان عضو هیات رئیسه شرکت لیگ می گویم جهت حفظ حقوق کلوب های سازنده مثل فولاد، سپاهان و ذوب آهن باید قوانینی تعریف شود تا خودشان از نیروهایی که از تیم های پایه پرورش داده اند، استفاده کنند نه اینکه کلوب های دیگر بیایند و به همین سادگی سرمایه هایمان را با گردن کلفتی بگیرند.

ضمن اینکه بازیکنان باید آگاه و باهوش باشند. هنگامی که تیمی از سال گذشته ۲۵ درصد قراردادش را نداده است و امسال هم فقط ۲۰ درصد پرداختی داشته، چطور می خواهد یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان پول بدهد؟ این مسائل، بازیکن را خراب می کند. در عقاید اسلامی هم آمده است که مال غصبی برکت ندارد.

واژه های کلیدی: سرمربی | بازیکن | سربازی | بازیکنان | روز گذشته | سرمربی تیم | خدمت سربازی | لیست بازیکنان

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • جعبه هدیه کتاب
  • خرید کتاب خارجی
  • کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب آمازون
  • افست کتاب لاتین
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • چاپ کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب لاتین
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو