تاپس بلاگ

خرید کتاب از گوگل
چاپ کتاب PDF
خرید کتاب از آمازون
خرید کتاب زبان اصلی
دانلود کتاب خارجی
دانلود کتاب لاتین
گت بلاگز اخبار گوناگون رسوایی‌های بزرگ خانواده سلطنتی بریتانیا

در طول سال ها خانواده سلطنتی بریتانیا رسوایی های بسیاری را به بار آورده اند که می توان از آن ها سریال های طولانی ساخت؛ از خیانت های رسوا کننده تا مهمانی های عری

رسوایی‌های بزرگ خانواده سلطنتی بریتانیا

رسوایی های بزرگ خانواده سلطنتی بریتانیا

عبارات مهم : تصویر

در طول سال ها خانواده سلطنتی بریتانیا رسوایی های بسیاری را به بار آورده اند که می توان از آن ها سریال های طولانی ساخت؛ از خیانت های رسوا کننده تا مهمانی های عریان در اتاق هتل ها.

شاید باورکردنی نباشد که یکی از قابل احترام ترین و پرطرفدارترین خانواده ها در دنیا به همان اندازه نیز رسوایی داشته باشد. در طول سال ها خانواده سلطنتی بریتانیا رسوایی های بسیاری را به بار آورده اند که می توان از آن ها سریال های طولانی ساخت؛ از خیانت های رسوا کننده تا مهمانی های عریان در اتاق هتل ها. در ادامه ی این مطلب می خواهیم شما را با رسوایی های و ماجراهای جنجالی خاندان سلطنتی بریتانیا آشنا کنیم که این خانواده دوست دارند هیچ گاه در کتاب های تاریخ ثبت نشوند.

رسوایی‌های بزرگ خانواده سلطنتی بریتانیا

۱- شاهزاده هری معتاد به مهمانی های شبانه

امروزه همه او را به رابطه ی عاطفی بسیار قشنگ و پرحرارتش با مگان مارکل می شناسند ولی همین چند سال پیش در سال ۲۰۱۲ همه شاهزاده هری را به عنوان پسر وحشی خاندان سلطنتی بریتانیا می شناختند . در آگوست سال ۲۰۱۲، هنگامی که تصویر هایی از شاهزاده هری نیمه عریان در حال رقص و پایکوبی در لاس وگاس منتشر شد دردسر بزرگی جهت کاخ باگینگهام به وجود آمد. در رسانه ها گفته شد که شاهزاده هری به شدت به مهمانی های شبانه علاقه دارد و همه را به یاد سال ۲۰۰۵ انداخت که در آن هری جوان لباسی با نشان صلیب شکسته نازی ها در یک مهمانی حاضر شد. وی هر دو بار عذرخواهی کرد و اعلام کرد که با رفتارهای نسنجیده اش، به آبروی خود و خانواده اش لطمه وارد کرده هست. البته از آن سال به بعد هنوز رفتارهای زشت مشابهی از او دیده نشده است.

در طول سال ها خانواده سلطنتی بریتانیا رسوایی های بسیاری را به بار آورده اند که می توان از آن ها سریال های طولانی ساخت؛ از خیانت های رسوا کننده تا مهمانی های عری

۲- رقص مضحک شاهزاده ویلیام

در مقایسه با برادر کوچکترش، شاهزاده ویلیام رسوایی های بسیار کمتر و خفیف تری دارد ولی این بدان معنا نیست که این رسوایی ها شرم آور نبوده اند. جهت مثال در مارس ۲۰۱۷، ویدیوهایی از او در حال رقصیدن در یک کلوب شبانه در سوییس منتشر شد که حرکات شرم آور او را به تصویر می کشید و خود شاهزاده ویلیام نیز از دیدن آن ها شرمسار شده است بود. این مثال تنها یکی از مواردی بود که در آن شاهزاده ویلیام با دوستانش آبروریزی به راه انداخته بودند. همچنین روزنامه ی سان تصویر هایی از او و دوستانش را در حال خوشگذرانی با یک مدل ۲۴ ساله استرالیایی منتشر کرد. به همین علت جای تعجب نداشت که بعدها یکی از رسانه ها اعلام کرد که کیت میدلتون از فرارهای آخر هفته همسرش به عنوان تفریح با دوستان اصلا خوشحال نیست.

رسوایی‌های بزرگ خانواده سلطنتی بریتانیا

۳- تصویر های نیمه عریان کیت میدلتون

در طول سال ها خانواده سلطنتی بریتانیا رسوایی های بسیاری را به بار آورده اند که می توان از آن ها سریال های طولانی ساخت؛ از خیانت های رسوا کننده تا مهمانی های عری

در یک سفر تفریحی در ایام تعطیل به فرانسه در سال ۲۰۱۲، یک پاپاراتزی تصویر هایی از کیت میدلتون را در حالی که نیمه عریان بود در ساحل گرفت. این تصویر ها بعداً در مجله ای فرانسوی به چاپ رسیده و بعضی تصویر های دیگر از روزنامه های معروف فرانسه سر درآوردند. این ماجرا باعث ناراحتی خانواده سلطنتی شده است و آن ها را به یاد موردی مشابه در دوران ملکه دایانا می انداخت. بدهید ترتیب در سال ۲۰۱۳ تحقیقاتی در این باره به وسیله پلیس فرانسه به راه افتاده و تا سال ۲۰۱۷ حدود ۶ مرد در رابطه با این رسوایی به دادگاه فرا خوانده شدند.

در هنگام برگزاری دادگاه، خطابه ای از جانب شاهزاده ویلیام جهت حاضرین در دادگاه قرائت شد که بدهید مضمون بود:” من و همسرم فکر می کردیم که می توانیم جهت چند روز کوتاه به فرانسه رفته و در ویلایی شخصی که به یکی از اعضای خانواده ام تعلق داشت از حریم شخصی خود لذت ببریم. ما فرانسه و فرانسوی ها را می شناختیم و می دانیم که آن ها بسیار مبادی آداب بوده و به زندگی شخصی دیگران احترام می گذارند از جمله مهمانانشان. روش پنهانی که جهت گرفتن این تصویر ها اتخاذ شده است جهت ما بسیار شوکه کننده بوده لیکن حریم شخصی ما را نقض کرده است”.

رسوایی‌های بزرگ خانواده سلطنتی بریتانیا

۴- تماس تلفنی چارلز با معشوقه اش

چیزهای زیادی در مورد سقوط ازدواج شاهزاده چارلز و پرنسس دایانا نوشته شده است و هنوز نیز نوشته می شود. ولی چندین مورد بحث برانگیز همواره در خاطره ها باقی خواهد ماند از جمله تماس تلفنی که شاهزاده چارلز در دسامبر ۱۹۸۹ با معشوقه اش به نام کامیلا پارکر باولز داشته و در آن این دو در مورد مسایل شخصی شوخی های زشت می کنند. این نوار صوتی بعدها در سال ۱۹۹۳ به دست رسانه ها رسیده و رسوایی به بار آورد. چارلز و دایانا یک بار دیگر در سال ۱۹۹۲ با یک تماس تلفنی درز کرده به رسانه ها دچار دردسر شده است و در نهایت در سال ۱۹۹۶ این دو از هم جدا شدند و تنها یک سال بعد دایانا در یک اتفاق دلخراش رانندگی در پاریس کشته شد. ولی چارلز و باولز از این رسوایی رهایی یافته و در سال ۲۰۰۵ با هم ازدواج کردند و تا به امروز نیز در کنار هم مانده اند.

۵- روابط نامناسب فرگی

ازدواج سارا فرگوسن با شاهزاده اندرو با حواشی و رسوایی های بسیاری همراه بود به خاص در ماه های نهایی زندگی مشترکشان که به جدایی این دو در سال ۱۹۹۲ انجامید. در میان روابط نامشروع و رسوایی های بزرگ فرگوسن می توان به رابطه ی او با یک تاجر نفتی اهل تگزاس به نام استیو وایت اشاره کرد که جهت مدتی در مراکش و جنوب فرانسه با هم به تعطیلات رفته بودند آن هم تنها جهت ترساندن و ترساندن ملکه. بر اساس ادعاهای روزنامه نیویورک تایمز، تصویر های زیادی از این دو در تعطیلاتشان در سال ۱۹۹۲ به رسانه های بریتانیایی راه یافت که باعث شد اندرو که آن وقت در یک ماموریت سلطنتی به سر می برد به شدت عصبانی شده است و فرآیند جدایی این دو تسریع شود.

اما زمانی که هنوز بعد لرزه های این رسوایی نخوابیده بود یک رسوایی دیگر در ماه آگوست رخ داد و آن زمانی بود که روزنامه دیلی میرور تصویر هایی رسوا کننده از فرگوسن را در تعطیلات سنت توپاز با مشاور اقتصادی اش جان برایان و دو دخترش به چاپ رساند. با وجود تمامی این رسوایی ها، اندرو و فرگوسن تا سال ۱۹۹۶ از هم جدا نشدند و فرگوسن همچنان به حضور هر ساله خود در رسانه های زرد ادامه می دهد.


۶- داستان رشوه دهی فرگی

در سال های اخیر، اعمال فرگوسن همواره تیتر اول رسانه های خبری بوده هست؛ از تخلفات مالی گرفته تا داستان های تعجب برانگیز در مورد کشور ترکیه. ولی بزرگ ترین رسوایی او در یک دهه اخیر در ماه می ۲۰۱۰ اتفاق افتاد که در آن ویدیویی از او در حال رشوه دادن به یک روزنامه نگار جهت اطلاعاتی در مورد همسر سابقش در ازای ۷۵۰٫۰۰۰ دلار منتشر شد. البته ماه بعد از این ماجرا، فرگوسن در مصاحبه با اپرا وینفری این کار را احمقانه خوانده و به طور ضمنی محتویات ویدیو را تایید کرد و البته ادعا کرد که در هنگام ضبط این نوار ویدیویی در حالت مستی به سر می برده است.

۷- رسوایی های بی آخر شاهزاده اندرو

حتی بدون درام های فرگی نیز زندگی شاهزاده اندرو، دومین پسر ملکه الیزابت، با فهرست بی نهایی از رسوایی ها روبرو بوده هست. بر اساس گزارش روزنامه تلگراف روابط باعشق ی فراوان و زندگی مجلل او با پول مالیات دهندگان بریتانیایی باعث شده است که القاب خاصی به این شاهزاده داده شود که هنوز نیز از آن ها در فضای عمومی این کشور استفاده می شود. از همه بدتر این که او با دیگر کشورهای دنیا و دیکتاتورهای سایر کشورهای دنیا ارتباطات دردسرسازی داشته است و رسوایی های اخلاقی او همواره تیتر اول روزنامه ها و مجلات معتبر بوده است.

اما یکی از بدترین رسوایی های او رابطه ی نزدیکش با جفری اپستین است که یک میلیاردر مشهور و کسی بود که تجاوز جنسی او به اثبات رسیده و حتی در سال ۲۰۰۸ به خاطر ترویج فاحشه گری به ۱۸ ماه زندان محکوم شده است بود. مدت کوتاهی بعد از آزادی اپستین از زندان تصویر هایی از او با شاهزاده اندرو در سنترال پارک منتشر شد.

حتی فاش شد که وی با یک دختر ۱۷ ساله که ادعا می شد برده جنسی اپستین بوده رابطه داشته است که این عنوان باعث شد شاهزاده اندرو از نمایندگی خاص شرکت تجارت و سرمایه گذاری بریتانیا استعفا دهد. بعدها وی به آزار جنسی دختری ۱۷ ساله به نام ویرجینیا رابرتز متهم شده است و البته کاخ باکینگهام در رد این ادعاها بیانیه ای را جهت دادگاه ارسال نمود.

۸- طلاق بحث برانگیز پرنسس آن

در آوریل ۱۹۸۹، پرنسس آن، تنها دختر ملکه الیزابت دوم با شایعاتی مواجه شد که باعث شد زندگی یکسان او با کاپیتان مارک فیلیپس در آستانه فروپاشی قرار بگیرد. ماجرا از این قرار بود که بر اساس گزارش روزنامه سان ۴ نامه باعشق به وسیله یکی از میرآخوران ملکه به نام تیموتی لارنس جهت وی فرستاده شده است بود. کاخ باکینگهام در نهایت مجبور شد وجود نامه ها را تایید نماید و در ماه آگوست همان سال آن و فیلیپ از هم جدا شدند. در سال ۱۹۹۱ مشخص شده است که فیلیپ از یک رابطه ی خارج از ازدواج پسری با نام مستعار بانی دارد. سال بعد دادگاه طلاق آن و فیلیپ را به طور رسمی اعلام کرد. در سال ۲۰۱۲ گزارش شد که فیلیپ همسر دوم خود را به خاطر زنی که ۳۰ سال از خودش کوچک تر بوده رها کرده هست. به نظر می رسد رسوایی در این خانواده نهایی ندارد.

منبع: برترین ها

واژه های کلیدی: تصویر | رسانه ها | خانواده | روزنامه | روزنامه نگار | شاهزاده ویلیام | رسوایی های اخلاقی | اخبار گوناگون

رسوایی‌های بزرگ خانواده سلطنتی بریتانیا

رسوایی‌های بزرگ خانواده سلطنتی بریتانیا

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • جعبه هدیه کتاب
  • خرید کتاب خارجی
  • کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب آمازون
  • افست کتاب لاتین
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • چاپ کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب لاتین
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو