تاپس بلاگ

خرید کتاب از گوگل
چاپ کتاب PDF
خرید کتاب از آمازون
خرید کتاب زبان اصلی
دانلود کتاب خارجی
دانلود کتاب لاتین
گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی اگر به جنابعالی برنمی‌خورد استعفا دهید! ، توپخانه احمدی‌نژادی‌ها به سمت دادستان کل/ بقایی

آنچه امروز دادستان کل مطرح کرد نه تنها به مذاق احمدی‌نژادی‎ها خوش نیامده بلکه بلافاصله پاسخش را در اینترنت دادند، آن هم در همان کانال تلگرامی که این روزها محور

اگر به جنابعالی برنمی‌خورد استعفا دهید! ، توپخانه احمدی‌نژادی‌ها به سمت دادستان کل/ بقایی

توپخانه احمدی نژادی ها به سمت دادستان کل/ بقایی: اگر به جنابعالی برنمی خورد استعفا دهید!

عبارات مهم : کانال

آنچه امروز دادستان کل مطرح کرد نه تنها به مذاق احمدی نژادی‎ها خوش نیامده بلکه بلافاصله پاسخش را در اینترنت دادند، آن هم در همان کانال تلگرامی که این روزها محور جنجال آفرینی آنها شده است و میدان دارش حمیدرضا بقایی است.

به گزارش خبرآنلاین، محمدجعفر منتظری امروز گفته بود: «کسی که ۸ سال مدیریت عالی کشور را عهده دار بود، شناسنامه اش از مقابله با رهبری مشحون هست؛ قهر و ۱۱ روز منزل نشینی و رها کردن دولت، بوسه بر تابوت یک کافر ملحد زدن، مادر چاوز را در بغل گرفتن و بوسه بر گونه هایش گذاشتن و اهانت به مراجع تقلید و دروغ گفتن، جابجایی اعتبارات و بودجه ها، چنین آدمی با شناسنامه این چنینی امروز در عرصه مقابله با قوه قضاییه، اهانت ها و جسارت ها و توهین ها عمل می کند. این دفاع از حقوق مردم است؟»

اگر به جنابعالی برنمی‌خورد استعفا دهید! ، توپخانه احمدی‌نژادی‌ها به سمت دادستان کل/ بقایی

دادستان کل پایتخت کشور عزیزمان ایران که حتی در مقطعی که مدیر دولت دهم در اعتراض به عوض کردن وزیر اطلاعات، ۱۱ روز منزل نشینی را در پیش گرفت انتقادی به او نکرد، امروز به دنبال بست نشینی های معاونین احمدی نژاد و تهدیدات ویدئویی مدیر دفترش به نظر می رسد که کارد به استخوان رسیده است که چنین واکنشی نشان می دهد.

احمدی‎نژادی ها هم سخنان او را بی پاسخ نگذاشته و در کانال تلگرامی «دولت بهار» که سایتش اخیرا از سوی دستگاه قضا فیلتر شده است هست، علیه او موضع گیری کردند. حمیدرضا بقایی پرچمدار پاسخگویی به او بود، همان که بعد از پایین آوردن زنبیلش، حالا محوریت این کانال را به دست گرفته و دائما درحال نوشتن مطلب علیه دستگاه قضایی است.

آنچه امروز دادستان کل مطرح کرد نه تنها به مذاق احمدی‌نژادی‎ها خوش نیامده بلکه بلافاصله پاسخش را در اینترنت دادند، آن هم در همان کانال تلگرامی که این روزها محور

دلیل انتقاد دادستان کشور از نظر بقایی

دقایقی بعد از صحبت های منتظری کانال دولت بهار که منتسب به حامیان احمدی نژاد هست، ویدئو سخنان او را منتشر کرده و از همان لحظه توپخانه‎شان را علیه قوه قضائیه به راه انداختند. در نخستین مطلب حمیدرضا بقایی یادداشتی نوشت و ماجرای دلخوری محمدجعفر منتظری از احمدی نژاد را وزیر نشدن او در دولت دهم دانست. او نوشت: دیوان عدالت اداری در سال ۱۳۸۹ در اقدامی عجیب جهت بنده به عنوان مدیر شرکت میراث فرهنگی و گردشگری حکم انفصال از خدمت صادر کرد. بعد از صدور حکم، جهت نقض آن به دادگاه تجدید نظر اعتراض کردم. روزی که جهت این منظور در دیوان عدالت اداری حضور یافتم، وکیلم پیشنهاد داد تا با آقای محمد جعفر منتظری، دیداری داشته باشیم و مساله را با وی در میان بگذاریم.

در دیدار آن روز با آقای منتظری، به او گفتم: «این چه کاری است که انجام داده اید و چه داستانی است که درست کرده اید؟! می دانید رسانه های خارجی چقدر از این مساله سوء استفاده کرده اند؟! آقای منتظری در ادامه این دیدار و در پاسخ به اصرار من جهت معلوم شدن ریشه این حکم ظالمانه و بی منطق، سفره دلش را باز کرد و گفت: آقای احمدی نژاد دو بار به من بی احترامی کرده است!

پرسیدم: «کدام بی احترامی؟!»

اگر به جنابعالی برنمی‌خورد استعفا دهید! ، توپخانه احمدی‌نژادی‌ها به سمت دادستان کل/ بقایی

گفت: «قرار بود در دولت دهم، من وزیر دادگستری باشم. آقای صادق لاریجانی هم بنده را معرفی کرد ولی احمدی نژاد نپذیرفت! بالاخره بنده را وزیر نگذاشته اید»!

گفتم: «خیلی خوب! ان شاءالله در دولت یازدهم وزیر شوید. بی احترامی دوم چه بود؟»!

آنچه امروز دادستان کل مطرح کرد نه تنها به مذاق احمدی‌نژادی‎ها خوش نیامده بلکه بلافاصله پاسخش را در اینترنت دادند، آن هم در همان کانال تلگرامی که این روزها محور

جواب داد: «یک بار هم آقای رحیمی معاون اول دولت دهم بنده را جهت گزارش دادن به هیات دولت دعوت کرد ولی آقای احمدی نژاد در آن جلسه هیات دولت غایب بود. من با این جایگاه جهت گزارش دادن به هیات دولت بیایم و احمدی نژاد غیبت کند؟ حق این بود که احمدی نژاد هر طور بود خودش را می رساند به جلسه. موقع بازگشت هم [احمدی نژاد] بنده را توی راهرو دید و گفت چطوری؟! بی احترامی از این بدتر؟!»

در دادگاه تجدید نظر، حکم ظالمانه و بی منطقی که جهت بنده صادر شده است بود، شکست و بنده حکم برائت گرفتم. ولی در ادامه آقای منتظری این شعبه را منحل کرد و پیگیری به درخواست تجدیدنظر را مجددا به شعبه ای دیگر سپرد که متاسفانه بر خلاف میل آقای منتظری، بنده در این شعبه هم حکم برائت گرفتم.

اگر به جنابعالی برنمی‌خورد استعفا دهید! ، توپخانه احمدی‌نژادی‌ها به سمت دادستان کل/ بقایی

اعتراض به ملحد خواندن چاوز

اعضای دولت نهم و دهم تنها از انتقاد به احمدی نژاد ناراحت نشدند و گویا ملحد خوانده شدن چاوز نیز آنها را به شدت برآشفته کرده آیا که آنها منشتر شدن فیلمی از چاوز که درآن خواستار ظهور عیسی و حضرت مهدی (عج) شده است بود به این عنوان تصویر العمل نشان دادند و در توضیحات این ویدئو نوشتند : «جهت استحضار دادستان روحانی کشور»!

پیشنهاد استعفا

معاون محمود احمدی نژاد که به نظر می رسد به سیم آخر زده به علت این انتقادات از دادستان کل پایتخت کشور عزیزمان ایران می خواهد که استعفا دهد! بقایی نوشته است: آقای منتظری اگر به جنابعالی برنمی خورد و فردا دادستان پایتخت کشور عزیزمان ایران به اتهام نشر اکاذیب و توهین احضاریه درب منزلمان نمی فرستد، بدانید که کار از انتقاد گذشته ولی پیشنهاد ما به شما این است که چون قانون، شرع و اخلاق را درحق مردم رعایت نکرده اید، بعد بهتر است براساس خواسته ملت استعفاء دهید!

البته او نگفته است که چطور از جانب «ملت» چنین تقاضایی از دادستان کرده است.

بازگشت به پوپولیسم

اهالی دولت دهم که همواره خوی پوپولیستی داشته اند و هرجا احساس کردند قدرتشان نمی چربد با نمایش تلاش کردند افکار عمومی را به سمت خود جلب کنند، در این ماجرا منشتر شدن تصویری از محمود احمدی نژاد که درحال بوسیدن دست یک پیرمرد کارگر هست، در کانال تلگرامی‎اشان نوشته اند: آقای منتظری، مسئله شما این بوسه های دکتر احمدی نژاد است که اشراف سیاسی را عصبانی کرده نه بوسه بر تابوت چاوز! اینکه مردم دوستتان ندارند تقصیر رییس جمهور قلبها نیست!

واژه های کلیدی: کانال | استعفا | احمدی نژاد | احمدی نژاد | اخبار سیاسی و اجتماعی

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • جعبه هدیه کتاب
  • خرید کتاب خارجی
  • کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب آمازون
  • افست کتاب لاتین
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • چاپ کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب لاتین
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو