تاپس بلاگ

خرید کتاب از گوگل
چاپ کتاب PDF
خرید کتاب از آمازون
خرید کتاب زبان اصلی
دانلود کتاب خارجی
دانلود کتاب لاتین
گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی اظهارات روحانی بعد از نشست سران سه قوه

رئیس جمهور گفت: از فردا یکشنبه دستور هیأت دولت همه روزها صبح و بعدازظهر راجع‌به بودجه ۹۷ خواهد بود.

اظهارات روحانی بعد از نشست سران سه قوه

اظهارات روحانی بعد از نشست سران سه قوه

عبارات مهم : سوریه

روحانی بعد از نشست سران سه قوه:

دستور هیأت دولت از فردا بودجه ۹۷ خواهد بود

اظهارات روحانی بعد از نشست سران سه قوه

رئیس جمهور گفت: از فردا یکشنبه دستور هیأت دولت همه روزها صبح و بعدازظهر راجع به بودجه ۹۷ خواهد بود.

به گزارش فارس، حسن روحانی مدیر جمهور، آیت الله صادق آملی لاریجانی مدیر قوه قضاییه و علی لاریجانی مدیر مجلس شورای اسلامی در این نشست راجع به بااهمیت ترین پرسشها کشور و منطقه با هم گفتگو و تبادل نظر کردند.

رئیس جمهور در آخر این جلسه و در جمع خبرنگاران راجع به اهداف برگزاری جلسه سران سه قوه گفت: نخستین عنوان مورد بحث در این نشست، اوضاع مردم عزیز ما در استان کرمانشاه بود. اولاً از همه آنهایی که کارها خوبی در زمینه کمک و امداد به مردم انجام دادند ، تقدیر می کنیم.

رئیس جمهور گفت: از فردا یکشنبه دستور هیأت دولت همه روزها صبح و بعدازظهر راجع‌به بودجه ۹۷ خواهد بود.

روحانی اظهارداشت: ما از مردم مهربان و دلسوز کشورمان بویژه خود مردم استان کرمانشاه ، از مقامات دولتی، نیروهای مسلح و همه آنهایی که در این زمینه تلاش کردند، تقدیر می کنیم و البته کارها بسیار زیادی باید انجام بگیرد مخصوصاً جهت اسکان موقت عزیزان زلزله زده که هوا هم این روزها به تدریج در حال سرد شدن است و باید بتوانند تا وقت ساخت مسکن، یک زندگی قابل تحملی را در این ماه ها داشته باشند.

رئیس جمهور گفت: راجع به اعتباراتی که از سوی دولت تخصیص داده شد نیز مباحثی در این جلسه مطرح شد و معتقدیم این دغدغه همه ما است و اگر امکان انجام کمک های بیشتری نیز وجود دارد، باید انجام دهیم.

روحانی با تقدیر از صبر و بردباری مردم عزیزی که دچار این اتفاق شدند، جهت مصدومان آرزوی شفا و جهت عزیزانی که از دست رفتند، آرزوی رحمت و غفران الهی کرد.

اظهارات روحانی بعد از نشست سران سه قوه

رئیس جمهور با بیان اینکه در این جلسه همچنین راجع به بودجه سال آینده که نخستین بودجه ای است که به وسیله دولت دوازدهم به مجلس شورای اسلامی تقدیم خواهد شد نیز گفتگوهای خوبی انجام گرفت، اظهارداشت: دولت راجع به منابع درآمدی و هزینه هایی که وجود دارد و مشکلاتی که در سال های گذشته در بودجه وجود داشته و کارهایی که راجع به بودجه باید در امسال انجام شود، اقداماتی را شروع خواهد کرد و دستور هیأت دولت از فردا بطور همه روزه، صبح و بعد از ظهر راجع به بودجه سال ۹۷ است و امیدواریم به موقع بوجه را تقدیم مجلس کرده و مجلس شورای اسلامی هم همه تلاش خود را در این راستا انجام دهد.

روحانی با اشاره به اینکه در این نشست راجع به کمک ها و هماهنگی هایی که سه قوه باید در جهت رونق اقتصادی انجام دهند نیز صحبت کردیم، خاطرنشان کرد: وضع سپرده گذاران بعضی از مؤسسات اعتباری که دچار مسئله شده است بودند نیز در ادامه مباحث جلسات گذشته مورد بررسی قرار گرفت؛ از جلسات پیش تصمیمات خوبی در این زمینه اتخاذ کرده بودیم و ظرف هفته های گذشته نیز هماهنگی خوبی بوجود آمد و امیدوارم در سایه هماهنگی امروز بین سه قوه ، بعضی از مؤسسات دیگری که سپرده گذاران آنها دچار مسئله هستند بتوانند پولشان را دریافت کنند و این در حالی است که اگر این هماهنگی ها انجام نمی گرفت، طبق روال عادی اجرای آنها خیلی طولانی تر می شد.

رئیس جمهور گفت: از فردا یکشنبه دستور هیأت دولت همه روزها صبح و بعدازظهر راجع‌به بودجه ۹۷ خواهد بود.

رئیس جمهور افزود: نشست سران قوا عمدتاً جهت تسریع در امور است و هماهنگی مسایلی که انجام آنها به طول می انجامد، در این جلسات مطرح و امور به پیش می رود؛ البته در این جلسه مباحث دیگری هم مطرح شد که چون در این جلسه ناتمام ماند، در جلسات بعدی و بعد از تکمیل به اطلاع مردم خواهد رسید.

روحانی با اشاره به اینکه در این جلسه راجع به پرسشها و مباحث منطقه هم گفتگو کردیم، تصریح کرد: امروز منطقه از یک سو با موفقیت های بسیار خوب و از سوی دیگر با پرسشها فراوانی مواجه است.

اظهارات روحانی بعد از نشست سران سه قوه

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: در سوریه تلاشی که از سوی ملت، ارتش و همه حامیان سوریه انجام شد و موفقیتی که در برابر تروریست ها به دست آمد، موجب ویرانی پایه های مهم داعش شد؛ البته هنوز راه طولانی در مبارزه با تروریسم در منطقه وجود دارد و آنهایی که این توطئه را علیه ملت های منطقه طراحی کردند، به این سادگی دست بردار نخواهند بود و ما هم باید هوشیاری خودمان را حفظ کرده و تلاش مان را در این زمینه مضاعف کنیم.

روحانی با اشاره به اجلاس سران کشورهای ایران، روسیه و ترکیه در سوچی، گفت: سه کشور، تلاش های خوبی در زمینه سیاسی انجام داده اند و در این جلسه راجع به شرایط آینده سوریه گفتگوهای خوبی انجام شد.

رئیس جمهور ادامه داد: امروز مسایل سیاسی منطقه بسیار حائز اهمیت است و همانگونه که در میدان نبرد با تروریسم مبارزه مان را ادامه می دهیم، آینده و وضع مردم سوریه، آزادی هایی که مردم دنبال آن هستند، قانون اساسی تازه و همه حرکت های سیاسی که باید انجام شود و تصمیماتی که ایران، ترکیه و روسیه در سوچی اتخاذ کردند و همکاری هایی که با دولت سوریه در این زمینه انجام می گیرد و ثبات منطقه نیز جهت ما اهمیت دارد.

روحانی، دخالت بعضی از کشورها در امور داخلی مردم منطقه را بسیار مسئله آفرین دانست و افزود: دلایل، شواهد و قراینی وجود دارد که صهیونیست ها در پشت پرده ماجراجویی هایی که متأسفانه به وسیله بعضی از کشورها در منطقه انجام می شود، فعال هستند و بعضی از قدرت های بزرگ هم از این ماجراجویی ها حمایت می کنند.

رئیس جمهور اظهار داشت: تصمیم ما بر این است و راه را در این می بینیم که کشورهای منطقه باید پرسشها را میان خودشان حل و فصل کنند و نباید تصور کنند که منطقه از طریق اسلحه یا حمایت صهیونیست ها و یا آمریکایی ها می تواند روی خوشی، اتحاد و آرامش را ببیند.

روحانی تاکید کرد: آرامش و ثبات در سایه همکاری کشورهای منطقه حاصل خواهد شد.ایران در این زمینه علیرغم اینکه کشوری توانمند و قدرتمند بوده و اگر مورد نیاز باشد از همه شیوه ها می تواند استفاده کند، ولی اولویت را همواره در تعامل ، مذاکره و حل معضلات پای میز گفت وگو دانسته و آن را هر لحظه ترجیح می دهد.

روحانی با اشاره به اینکه در این زمینه در شورای عالی امنیت ملی، بحث هایی را انجام داده و بعد هم در این زمینه اقدام می کنیم، افزود: خوشبختانه امروز مردم لبنان بر مشکلاتی که پیش روی آنها بود فائق می آیند و ملت عراق نیز بر مشکلاتی که در این کشور جهت تجزیه بود، فائق آمدند و امیدواریم با همکاری هایی که کشورهای منطقه انجام می دهند، شاهد صلح و ثبات در این منطقه و امیدآفرینی و توسعه آفرینی جهت همه مردم منطقه باشیم.

رئیس جمهور اظهار امیدواری کرد: ملت کشور عزیزمان ایران در سایه این اتحاد و ثبات بتواند به فعالیت های اقتصادی اش بیش از پیش ادامه دهد و قوای سه گانه هم در این زمینه تاکنون حمایت کرده و از این بعد نیز حمایت بیشتری جهت رونق اقتصادی انجام خواهند داد.

واژه های کلیدی: سوریه | هماهنگی | حسن روحانی | رئیس جمهور | اخبار سیاسی و اجتماعی

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • جعبه هدیه کتاب
  • خرید کتاب خارجی
  • کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب آمازون
  • افست کتاب لاتین
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • چاپ کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب لاتین
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو