تاپس بلاگ

خرید کتاب از گوگل
چاپ کتاب PDF
خرید کتاب از آمازون
خرید کتاب زبان اصلی
دانلود کتاب خارجی
دانلود کتاب لاتین
گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات موناکو به دنبال اعاده حیثیت و رئال به فکر فرار از بحران

تب فوتبال بعد از سه هفته بار دیگر لیگ قهرمانان اروپا را در برخواهد گرفت. سیتی با گواردیولا به ترساندن خود ادامه می‌دهد و تیم شگفتی‌ساز فصل قبل هم جهت زنده نگه د

موناکو به دنبال اعاده حیثیت و رئال به فکر فرار از بحران

موناکو به دنبال اعاده حیثیت و رئال به فکر فرار از بحران

عبارات مهم : اروپا

تب فوتبال بعد از سه هفته بار دیگر لیگ قهرمانان اروپا را در برخواهد گرفت. سیتی با گواردیولا به ترساندن خود ادامه می دهد و تیم شگفتی ساز فصل قبل هم جهت زنده نگه داشتن امید خود باید در منزل تیم شگفتی ساز فصل قبل بوندسلیگا را از پیش رو بردارد.

به گزارش ایسنا، هفته دوم دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا سه شنبه شب با انجام هشت دیدار شروع خواهد شد.

موناکو به دنبال اعاده حیثیت و رئال به فکر فرار از بحران

گروه H

در حساس ترین دیدار این گروه تاتنهام تیم صدرنشین که با پیروزی برابر رئال مادرید صعودش را به مرحله حذفی نهایی کرده است به مصاف بوروسیا دورتموند خواهد رفت.

هر دو تیم سخت به پیروزی در این دیدار نیاز دارند. دورتموند در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا با پتر بوژ نتیجه های کابوس واری به دست آورده است و از چهار بازی تنها دو امتیاز کسب کرده هست. این تیم کورسوی امیدی جهت افزایش دارد و تنها در حالتی به دور بعد راه پیدا می کند که رئال مادرید در هر دو بازی خود بازنده شود و این تیم هم هر دو بازی خود را با پیروزی پشت سر گذارد که هر دو احتمال بعید است.

تب فوتبال بعد از سه هفته بار دیگر لیگ قهرمانان اروپا را در برخواهد گرفت. سیتی با گواردیولا به ترساندن خود ادامه می‌دهد و تیم شگفتی‌ساز فصل قبل هم جهت زنده نگه د

اما تاتنهام هم در این دیدار خارج از منزل سخت به پیروزی نیاز دارد، آیا که می خواهد به عنوان تیم نخست به دور بعد راه پیدا کند. البته تساوی هم نتیجه خوبی جهت شاگردان پوچتینو خواهد بود، آیا که دیدار نهایی آن ها برابر آپوئل است و آن ها با پیروزی به عنوان تیم نخست به دور بعد راه پیدا می کند.

اما در دیگر دیدار این گروه رئال بحران زده در قبرس به مصاف آپوئل خواهد رفت. رئال مادرید با هفت امتیاز در رده دوم جدول رده بندی جای دارد. شاگردان زیدان در مسابقه های لالیگا با صدر جدول رده بندی ۱۰ امتیاز فاصله دارند و در لیگ قهرمانان اروپا هم بعد از شکست برابر تاتنهام شانس کمی جهت افزایش به عنوان تیم نخست دارند. رئال مادرید اگر می خواهد اندک شانسی جهت افزایش به عنوان تیم نخست داشته باشد باید حتما در این دیدار پیروز شود و بعید به نظر می رسد که مشکلی هم جهت پیروزی داشته باشد.

گروه E

موناکو به دنبال اعاده حیثیت و رئال به فکر فرار از بحران

در حساس ترین دیدار این گروه سویا در اسپانیا از لیورپول پذیرایی می کند.

در این گروه لیورپول با هشت امتیاز در صدر جدول رده بندی جای دارد و سویا هم با هفت امتیاز در رده دوم است و این بازی جنگ دو تیم جهت صدرنشینی هست. جدال رفت دو تیم که در آنفیلد برگزار شد با تساوی دو بر دو به آخر رسید ولی تساوی در این دیدار به سود هیچ کدام از دو تیم نخواهد بود آیا که اسپارتاک مسکو نزدیک به آن هاست.

تب فوتبال بعد از سه هفته بار دیگر لیگ قهرمانان اروپا را در برخواهد گرفت. سیتی با گواردیولا به ترساندن خود ادامه می‌دهد و تیم شگفتی‌ساز فصل قبل هم جهت زنده نگه د

لیورپول در هفته های اخیر مسابقه های لیگ برتر انگلیس با درخشش محمد صلاح نتیجه های خوبی به دست آورده است و سویا هم با پیروزی پای به این دیدار حساس می گذارد و به همین خاطر بازی حساس و جذابی آینده نگری می شود.

در دیگر دیدار این گروه هم اسپارتاک مسکو که با پنج امتیاز در رده سوم جدول رده بندی جای دارد به مصاف تیم قعرنشین ماریبور می رود که از چهار بازی خود تنها یک امتیاز کسب کرده و شانسی جهت افزایش ندارد.

موناکو به دنبال اعاده حیثیت و رئال به فکر فرار از بحران

گروه F

در حساس ترین دیدار این گروه ناپولی در ایتالیا از شاختار دونتسک اوکراین پذیرایی می کند و این دیدار جهت شاگردان ساری حکم فوت و زندگی را دارد.

ناپولی با وجود این که در لیگ ایتالیا با اقتدار در صدر واقع شده است است و نتیجه های درخشانی به دست آورده ولی در لیگ قهرمانان اروپا ناامید کننده ظاهر شده است است و از چهار بازی خود تنها سه امتیاز کسب کرده هست. این تیم اگر می خواهد شانسی جهت افزایش به دور بعد داشته باشد باید با اختلاف در این دیدار شاختار دونتسک را از پیش رو بردارد.

پیروز شدن برابر نماینده اوکراین اصلا جهت ناپولی ساده نیست و شاگردان ساری به خوبی چنین چیزی را می دانند. شاختار با ۹ امتیاز در رده دوم جدول رده بندی جای دارد و با کسب یک تساوی در دو بازی باقی مانده خود صعودش را به عنوان تیم دوم به دور بعد نهایی خواهد کرد و این به خوبی نشان می دهد که ناپولی اصلا در شرایط خوبی قرار ندارد.

شاگردان ساری با روحیه خوبی به مصاف شاختار می روند. آن ها اوایل هفته توانستند میلان را با نتیجه دو بر یک از پیش رو بردارند تا با روحیه بالایی پای به این دیدار آینده ساز گذارند.

در دیگر دیدار این گروه هم تیم متحول شده است و آماده منچسترسیتی به مصاف فاینورد خواهد رفت.

سیتی گواردیولا با ۱۲ امتیاز از چهار بازی صعودش به دور بعد را نهایی کرده است و بسیار بعید است که صدرنشینی این تیم در دو بازی نهایی هم به خطر افتد هر چند اختلاف این تیم با شاختار تنها سه امتیاز است.

سیتی در فصل جاری تیمی بی رحم نشان داده هست. آن ها در ۱۲ بازی خود در لیگ جزیره یازده پیروزی و تنها یک تساوی داشته اند و با اقتدار در صدر قرار دارند و در لیگ قهرمانان اروپا هم چهار پیروزی از چهار بازی خود داشته اند.

با توجه به این که شاگردان گواردیولا در این دیدار از تیم قعرنشین فاینورد پذیرایی می کنند و نماینده هلند شانسی جهت افزایش ندارد باید منتظر یک پیروزی پر گل دیگر از سیتی بود.

گروهG

در حساس ترین دیدار این گروه بشیکتاش در ترکیه از پورتو پذیرایی می کند.

بشیکتاش شگفتی ساز فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا بوده هست. این تیم با ۱۰ امتیاز در صدر جدول رده بندی جای دارد و با کسب یک تساوی هم صعودش به دور بعد را نهایی خواهد کرد.

نماینده ترکیه با پیروزی در این دیدار خانگی صعودش به عنوان تیم نخست به دور بعد را نهایی خواهد کرد ولی پورتو هم اگر می خواهد شانس افزایش به دور بعد را داشته باشد باید سه امتیاز را به دست آورد.

شرایط در این گروه بسیار پیچیده شده است هست. موناکو که فصل بعد توانست به نیمه نهایی راه پیدا کند در فصل جاری ناامید کننده ظاهر شده است هست. این تیم از چهار بازی خود تنها دو امتیاز کسب کرده است و در قعر جدول رده بندی جای دارد. شاگردان یاردیم اگر می خواهند اندک شانسی جهت افزایش داشته باشند باید در هر دو دیدار باقی مانده خود به پیروزی برسند.

در دیگر دیدار این گروه موناکو در ورزشگاه خانگی خود از لایپزیگ پذیرایی می کند. هر دو تیم در این دیدار به کسب پیروزی و سه امتیاز نیاز دارند. لایپزیگ با چهار امتیاز در رده سوم جای دارد و با پورتو رده دومی تنها دو امتیاز اختلاف دارد و این باعث می شود که آن ها در منزل موناکو به پیروزی فکر کنند و از طرف دیگر هم شاگردان یاردیم تنها با کسب پیروزی می توانند اندک شانسی جهت افزایش داشته باشند.

واژه های کلیدی: اروپا | افزایش | پیروزی | قهرمانان | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • جعبه هدیه کتاب
  • خرید کتاب خارجی
  • کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب آمازون
  • افست کتاب لاتین
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • چاپ کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب لاتین
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو