تاپس بلاگ

خرید کتاب از گوگل
چاپ کتاب PDF
خرید کتاب از آمازون
خرید کتاب زبان اصلی
دانلود کتاب خارجی
دانلود کتاب لاتین
گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات شاید این مرد منجی استقلالی ها باشد

در همین استقلال امید ابراهیمی می‌تواند در بوندس لیگا بازی کند. امید نورافکن هم اگر قدری زیاد روی خودش کار کند قطعا این توانایی را دارد که در بوندس لیگا بازی کند

شاید این مرد منجی استقلالی ها باشد

شاید این مرد منجی استقلالی ها باشد

عبارات مهم : ایران

در همین استقلال امید ابراهیمی می تواند در بوندس لیگا بازی کند. امید نورافکن هم اگر قدری زیاد روی خودش کار کند قطعا این توانایی را دارد که در بوندس لیگا بازی کند. مجید حسینی هم شرایط خوبی دارد که با کار و تلاش زیاد می تواند به بوندس لیگا برسد. البته باید به روزبه چشمی هم اشاره کنم. او هم ظرفیت های بالایی دارد.

تیتر یک- گفت وگو با وینفرید شفر این حسن را دارد که با زوایای فکری این مربی باتجربه زیاد آشنا شویم. مرد آلمانی کوشید در پرسش و پاسخ گرمی که با کشور عزیزمان ایران ورزشی داشت دورنمای بهتری جهت کلوب بزرگ استقلال تصویر کند. او بر کار بی وقفه و حمایت تماشاگران تاکید بسیاری دارد.

شاید این مرد منجی استقلالی ها باشد

شفر کلید موفقیت را تمرینات بی وقفه و کار و تلاش همه جانبه می داند. در لحن گفتار او هیچ نشانه ای از نا امیدی و یأس دیده نمی شود. شاید این عالی ترین خبر جهت طرفداران تیم استقلال باشد که سرمربی تیم ارزش بعد از سال ها ناکامی نوید دستیابی به یک جام را می دهد. شفر رسیدن به موفقیت ها را هرگز دور از دسترس نمی داند. شاید مرد آلمانی منجی استقلالی باشد که از آخرین جامی که در فوتبال کشور عزیزمان ایران گرفت چهار فصل گذشته است.

استقلال سال ها است هیچ جامی به دست نیاورده و بعد از لیگ دوازدهم همواره در رسیدن به این مهم ناکام بوده.

در همین استقلال امید ابراهیمی می‌تواند در بوندس لیگا بازی کند. امید نورافکن هم اگر قدری زیاد روی خودش کار کند قطعا این توانایی را دارد که در بوندس لیگا بازی کند

از شما انتظار است با توجه به پیشینه و سابقه تان در فصل جاری یکی از جام ها را بگیرید. آیا این امکان با استقلال فعلی وجود دارد؟ اگر دارد دلایلش و اگر ندارد دلایل آن را هم بیان کنید.

می دانم که استقلال در۲، ۳سال گذشته جامی به دست نیاورده و از سطح توقع هواداران کاملا آگاهم و قطعا لیاقت هواداران خیلی زیاد از اینها است و همه تلاش و تلاش ما هم به همین جهت است که جامی به هواداران مان هدیه بدهیم. ما حتما شانس داریم که در فصل جاری یک جام بیاوریم.

داریم جهت رسیدن به جام سخت تلاش می کنیم و جهت استقلال ممکن است که یک جام بگیرد. مورد نیاز است تاکید کنم عمده علت امیدواری ما همین هواداران هستند.

استقلال در چه پست هایی نیاز به بازیکن دارد و آیا احتمال جذب بازیکنان بزرگی جهت خط حمله استقلال هست؟ اگر میل به دارید راجع به فهرست خروجی استقلال هم توضیحاتی ارائه دهید.

شاید این مرد منجی استقلالی ها باشد

فعلا سریع است راجع به اینکه بازیکن جدیدی به خدمت بگیریم صحبت کنیم. باید ۲، ۳ بازی دیگر را پشت سر بگذاریم و بعد به جمع بندی برسیم و ببینیم در چه پست هایی نیاز به جذب بازیکن است.

باید با مسوولان کلوب صحبت و نشستی در این باره برگزار کنیم. باید به این نتیجه برسیم که آیا می توانیم بازیکنی را در نیم فصل بگیریم یا نه. مصاحبه ای هم از آقای توفیقی دیدم که گفته اند در تدارک هستیم تا یک بازیکن بزرگ جهت استقلال به خدمت بگیریم. اگر این اتفاق بیفتد خیلی خوب هست. ما قبلا راجع به این عنوان یک صحبت کلی انجام دادیم ولی نیاز است در آینده دوباره راجع به این عنوان با هم صحبت کنیم.

در همین استقلال امید ابراهیمی می‌تواند در بوندس لیگا بازی کند. امید نورافکن هم اگر قدری زیاد روی خودش کار کند قطعا این توانایی را دارد که در بوندس لیگا بازی کند

ماجرای مجتبی جباری با استقلال به کجا می انجامد؟ آیا شما به طور کل از ادامه همکاری با این بازیکن صرفنظر کرده اید یا همچنان راه جهت بازگشت شماره ۸ وجود دارد؟

هنوز این شانس را نداشته ام که با جباری رودررو حرف بزنم ولی می دانم جباری بازیکن بزرگی بوده و جهت هواداران محبوب است و آنها دوستش دارند.

از یک طرف هواداران را داریم و از طرفی هم کلوب را. فکر می کنم باید رودررو بنشینیم و گفت و گو کنیم تا عالی ترین تصمیم جهت باشگاه، هواداران و جباری رقم بخورد.

شاید این مرد منجی استقلالی ها باشد

راه حل شما جهت برون رفت استقلال از شرایط فنی نامطلوب هفته های آغازین لیگ هفدهم چیست؟ آیا زیاد روی پرسشها معنوی -روانی متمرکز هستید یا روی تحولات فنی تاکید دارید؟

همزمان داریم روی پرسشها روحی- روانی و تاکتیکی کار می کنیم. خیلی مهم است که بازیکنان اوضاع بدنی خوبی داشته باشند.

زمانی که بازیکنان آمادگی جسمانی مطلوبی داشته باشند می توانند اعتماد به نفس خوبی داشته باشند، نتیجه اینکه اتمسفر تیمی خیلی بهتر می شود. ما داریم روی پرسشها تاکتیکی فردی و تیمی کار می کنیم؛ باید بگویم استقلال یک کلوب بسیار بسیار بزرگ است و جهت رسیدن به موفقیت مورد نیاز است همه ارکان تلاش کنند که همه دارند تلاش می کنند؛ از مدیرعامل کلوب تا دیگر ارکان که در کلوب حضور دارند در حال کارند.

ما یک عضو بسیار مهم و بزرگی داریم به نام هواداران که کمک بسیاری جهت ما محسوب می شوند. آنها تیم ما را کامل می کنند.

ما داریم تلاش می کنیم استقلال روزهای بهتری داشته باشد. در این راه هواداران می توانند نقش بسیار پررنگی ایفا کنند.

همه ما باید با هم باشیم و تلاش کنیم. باید دست به دست هم بدهیم تا شرایط استقلال را بهترکنیم.

دلیل حضور فرزند شما در کادر فنی استقلال چیست؟ این تصمیم پرسش هایی را ایجاد کرده هست. بخصوص اینکه فرزند شما صحبت هایی هم راجع به علت اضافه نشدن فرهاد مجیدی به کادر فنی کرده بود.

فرزندم هم جهت من کار آنالیز را انجام می دهد و هم یکسری کارهای تحقیق و بررسی است که مسوولیتش را به عهده او سپرده ام. هدفم این است که با این کمک ها شرایط کلوب را ایده آل تر کنم.

بخشی از کارهایی که با تیم های پایه داریم نیز از طریق فرزندم انجام می شود. او می تواند در این راه به کلوب کمک کند. خیلی سال است که دارم با پسرم ساشا کار می کنم.

در تیم های مختلفی با هم بودیم. تاکید می کنم که او کمک بسیاری جهت من محسوب می شود. ما هارمونی و هماهنگی بسیاری با هم داریم. همدیگر را خوب می شناسیم. می خواهیم هماهنگی کلوب را در زمینه های متفاوت اوج ببریم. او تجربیات خوبی دارد.

در تصاویری که از تمرین های استقلال می بینیم شما جنب و جوش و تحرک بسیاری دارید. بی تعارف بگوییم مثل جوان ها پرانرژی هستید. حتی کارهای تمرینی را هم جهت بازیکنان آموزش می دهید. این همه انرژی و سرزندگی حاصل چیست؟

می توانم جواب پرسش شما را در یک جمله بدهم؛ من عاشق کارم هستم. جهت همین من را پرانرژی می بینید.

میان بازیکنان استقلال کدام یک بیش از همه ذهن شما را مشغول کرده است و کدام یک از بازیکنان فعلی کشور عزیزمان ایران می توانند همین حالا به تیم های بوندس لیگا بروند؟

در کشور عزیزمان ایران بازیکنان بااستعداد زیادی داریم. اگر روی آنها خوب کار شود قطعا می توانند به بوندس لیگا بروند.

در همین استقلال امید ابراهیمی می تواند در بوندس لیگا بازی کند. امید نورافکن هم اگر قدری زیاد روی خودش کار کند قطعا این توانایی را دارد که در بوندس لیگا بازی کند. مجید حسینی هم شرایط خوبی دارد که با کار و تلاش زیاد می تواند به بوندس لیگا برسد. البته باید به روزبه چشمی هم اشاره کنم. او هم ظرفیت های بالایی دارد.

الکساندر نوری، سرمربی تیم وردربرمن یک ایرانی است که اخیرا از سمتش برکنار شد.

به اعتقاد شما چه دلایلی باعث شد نوری نتواند در بوندس لیگا به مربیگری ادامه دهد؟

فکر می کنم دلیلی که باعث شد الکساندر نوری موفق نشود این بود که نتوانست بازیکنان دلخواهش را به خدمت بگیرد، ضمن اینکه یکی از عالی ترین مهاجمانش هم مصدوم شد و بازیکن جانشین خوبی برایش نداشتند.

در این مدت که در کشور عزیزمان ایران حضور داشته اید آیا از شرایط زندگی خود راضی بودید؟ پایتخت کشور عزیزمان ایران چطور شهری است؟

خیلی خوشحالم که در پایتخت کشور عزیزمان ایران هستم. اگر مشغله کاری به من اجازه بدهد و وقت باشد دوست دارم زیاد پایتخت کشور عزیزمان ایران را بگردم.

دوست دارم جاهای بیشتری را هم در کشور عزیزمان ایران ببینم. فقط بعضی وقت ها ترافیک در شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران زیاد است ولی به طور کلی خوشحالم که در پایتخت کشور عزیزمان ایران زندگی می کنم.

امکانات فوتبال کشور عزیزمان ایران جهت جوان های بااستعداد کافی است یا باید زیرساخت های این ورزش در کشور عزیزمان ایران تقویت شود.

شما در آلمان چه می کنید که همواره بازیکنان شاخصی در سطح اول فوتبال دنیا دارید؟ آیا کشور عزیزمان ایران هم ظرفیت رسیدن به سطح فوتبال آلمان را با اجرای یک برنامه بلند مدت دارد؟ به طورکلی بزرگترین مسئله فوتبال کشور عزیزمان ایران چیست؟

شاید بزرگترین مسئله فوتبال کشور عزیزمان ایران در نداشتن زمین تمرین باشد. بخصوص جهت تیم های پایه باید این امکانات فراهم شود. نمی دانم ولی شنیده ام چند کلوب آکادمی های بسیار خوبی دارند و کار می کنند و بازیکن سازی دارند. ولی چند کلوب هستند که اصلا آکادمی های خوبی ندارند. خیلی مهم است اگر همه کلوب ها جهت موفقیت تیم های پایه با هم همکاری و هماهنگی داشته باشند.

اگر همه کلوب ها در یک مسیر یکسان حرکت کنند قطعا جهت فوتبال کشور عزیزمان ایران رهاورد بهتری دارد. این هماهنگی ایجاد شود بازیکنان بسیاری پرورش می یابند و شما به مرور وقت می بینید که پیشرفت محسوسی در فوتبال کرده اید.

اخبار ورزشی – کشور عزیزمان ایران ورزشی

واژه های کلیدی: ایران | ایرانی | بازیکن | فوتبال | استقلال | استقلال | بازیکنان | هواداران

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • جعبه هدیه کتاب
  • خرید کتاب خارجی
  • کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب آمازون
  • افست کتاب لاتین
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • چاپ کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب لاتین
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو