تاپس بلاگ

خرید کتاب از گوگل
چاپ کتاب PDF
خرید کتاب از آمازون
خرید کتاب زبان اصلی
دانلود کتاب خارجی
دانلود کتاب لاتین
گت بلاگز اخبار حوادث او از ۲زن به عنوان طعمه استفاده می کرد ، اخاذی ۴٠٠‌ میلیونی سرهنگ قلابی با تهمت‌های اخلاقی

در پی وقوع سرقت‌های مشابه که در آنها شخصی حدودا ۴۵ساله، تحت عنوان سرهنگ یکی از ارگان‌های نظامی و انتظامی اقدام به اخاذی از رانندگان مسافرکش و کسبه شهر پایتخت کش

اخاذی ۴٠٠ میلیونی سرهنگ قلابی با تهمت های اخلاقی / او از ۲زن به عنوان طعمه استفاده می کرد

عبارات مهم : ماشین

در پی وقوع دزدی های مشابه که در آنها شخصی حدودا ۴۵ساله، تحت عنوان سرهنگ یکی از ارگان های نظامی و انتظامی اقدام به اخاذی از رانندگان مسافرکش و کسبه شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران کرده بود، پیگیری به عنوان در اداره پنجم پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ شروع شد.

شرق نوشت:با شناسایی و پرس وجو از تعدادی از مال باختگان، تمامی آنها در اظهاراتی مشابه عنوان کردند در وقت مسافرکشی یا حضور در محل کارشان شخصی به عنوان سرهنگ نیروهای نظامی و انتظامی به آنها مراجعه و به بهانه اینکه مال باختگان جهت دو زن جوان ایجاد مزاحمت کرده اند، آنها را ترساندن به توقیف خودرو، تعطیلی محل کسب، ابطال مجوز کار، بازداشت و… کرده و به این شیوه و تکنیک مبالغ بعضا چند میلیون تومانی از آنان گرفته است.

یکی از مال باختگان در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: «یک روز بعد از ظهر مشغول مسافرکشی بودم که دو نفر زن به عنوان مسافر سوار ماشین شدند و آدرس خیابان دماوند را دادند. در حرکت بودم که بعد از پل خاقانی، یک موتورسوار با موتورسیکلت مشکی به من نزدیک شد و گفت: «بزن کنار!»؛ به محض توقف این شخص من را از ماشین بیرون آورد و کارت شناسایی نشان داد و گفت: «من مأمور هستم» و در ادامه مدارک شناسایی من را گرفت و گفت: «باید ماشین شما توقیف شود».

او از ۲زن به عنوان طعمه استفاده می کرد ، اخاذی ۴٠٠‌ میلیونی سرهنگ قلابی با تهمت‌های اخلاقی

عنوان کردم که من مسافرکش هستم ولی در کمال تعجب این دو زن مدعی شدند که ابتدا به عنوان مسافر سوار ماشین شدند ولی من به آنها پیشنهاد دوستی دادم. هر چقدر با التماس گفتم این عنوان صحت ندارد، این شخص قبول نکرد و اصرار بر آن داشت که ماشین باید به پارکینگ انتقال یافته و من نیز به دادگاه معرفی شوم. بالاخره بعد از التماس و خواهش های فراوان، این شخص رضایت داد که با گرفتن پول مسئله را خاتمه دهد ولی پیش از آن دو زن را از ماشین پیاده کرد و آنها از محل رفتند. من نیز از وحشت توقیف ماشین و معرفی شدن به دادگاه قبول کردم مبلغ سه میلیون تومان مورد درخواست او را به کارتش واریز کنم».

مال باخته ای دیگر نیز به کارآگاهان گفت: «از میدان فرهنگ سعادت آباد عبور می کردم که دو زن جوان دست بلند کردند و گفتند: «میدان شهرداری». میدان شهرداری در مسیر رفتن به منزلم بود. این دو زن را به عنوان مسافر سوار کردم. هنگام ورود به بلوار دریا، ناگهان یک نفر با موتورسیکلت سیاه رنگ جلوی من را گرفت و با نشان دادن کارت شناسایی و معرفی خود با درجه سرهنگی، خودش را مأمور پلیس امنیت اخلاقی معرفی و بیان کرد حداقل باید یک شب را در بازداشت بمانم و در ادامه مدعی شد: «اگر به دادگاه بروی حداقل ١۵ میلیون تومان جریمه خواهی شد»؛ بعد از گذشت نزدیک به یک ساعت بحث کردن، این شخص در ازای دریافت پنج میلیون تومان راضی شد که من را رها کند؛ بعد از واریز این مبلغ، او مدارک ماشین را به من تحویل داد و آن زن ها نیز از ماشین پیاده شدند».

در پی وقوع سرقت‌های مشابه که در آنها شخصی حدودا ۴۵ساله، تحت عنوان سرهنگ یکی از ارگان‌های نظامی و انتظامی اقدام به اخاذی از رانندگان مسافرکش و کسبه شهر پایتخت کش

مال باخته ای دیگر که داخل مغازه اش مورد اخاذی قرار گرفته بود، نیز در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: «در مغازه مشغول کار بودم که زن جوانی وارد مغازه شد. بعد از گذشت حدودا دو دقیقه از حضور این زن در مغازه مردی حدودا ۴۵ساله وارد مغازه شد و ضمن معرفی خودش به عنوان سرهنگ اداره اماکن بیان کرد من قصد فریب این زن جوان و آزار و اذیت وی را داشتم که در ادامه آن زن نیز بیانات او را تأیید کرد. این شخص ترساندن کرد مغازه من را تعطیل و مجوز کسب و کار مرا نیز باطل خواهد کرد؛ با خواهش و التماس فراوان، این شخص با گرفتن مبلغ یک میلیون و ۵٠٠ هزار تومان راضی شد تا اقدامی جهت باطل کردن جواز من و تعطیلی مغازه ام نکند و در ادامه با آن زن جوان نیز صحبت کرد تا او نیز شکایتی نداشته باشد».

با توجه به شیوه و شگرد دزدی ها، کارآگاهان با بررسی تراکنش های مالی صورت گرفته موفق به شناسایی صاحب حساب در محدوده میدان شوش شدند ولی با مراجعه به محل سکونت صاحب حساب و انجام تحقیقات میدانی اطلاع پیدا کردند صاحب حساب از معتادان بلامکان و کارتن خوابی است که به احتمال بسیار زیاد، متهم پرونده با استفاده از مدارک متعلق به وی اقدام به افتتاح حساب کرده است ضمن آنکه هیچ کدام از مال باختگان نیز تصویرهای به دست آمده از صاحب حساب را مورد شناسایی قرار ندادند.

در ادامه تحقیقات پلیسی، کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی با بهره گیری از تصویرهای به دست آمده از مغازه های محل دزدی که مجهز به دوربین های مداربسته بودند، اقدام به شناسایی تصویر دو زن جوان و در ادامه متهم مهم پرونده کردند.

او از ۲زن به عنوان طعمه استفاده می کرد ، اخاذی ۴٠٠‌ میلیونی سرهنگ قلابی با تهمت‌های اخلاقی

بررسی ها نشان داد تصویرهای به دست آمده از زنان یکسان است که این امر حکایت از آن داشت که این دو خانم، همدست متهم مهم پرونده هستند و با طرح و برنامه قبلی وارد محل دزدی ها شده است اند. ضمن آنکه تصویرهای این دو زن جوان از سوی مال باختگان مسافرکش نیز مورد شناسایی قرار گرفت.

با بهره گیری از کارها پلیسی و بانک اطلاعات مجرمان سابقه دار در پلیس آگاهی، کارآگاهان موفق به شناسایی یکی از مجرمان حرفه ای در زمینه جعل عناوین و کلاه برداری شدند که اردیبهشت امسال بعد از گذشت مدت وقت کوتاهی از آخرین دستگیری از زندان آزاد و با همدستی دو زن جوان اقدام به دزدی و زورگیری از رانندگان مسافرکش و کسبه شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران کرده بود. در شرایطی که حسین.ک (۴٢ساله) بعد از آزادی از زندان بلافاصله از محل سکونتش متواری شده است و زندگی مخفیانه ای را شروع کرده بود، آخر در محدوده میدان شهدا شناسایی و دستگیر شد.

در پی وقوع سرقت‌های مشابه که در آنها شخصی حدودا ۴۵ساله، تحت عنوان سرهنگ یکی از ارگان‌های نظامی و انتظامی اقدام به اخاذی از رانندگان مسافرکش و کسبه شهر پایتخت کش

متهم بعد از انتقال به اداره پنجم پلیس آگاهی و شناسایی از سوی شکات و مال باختگان، صراحتا به جعل عناوین دولتی و نظامی اعتراف و دو همدست خود به نام های زهرا. الف (٢٢ساله) و صغری. ح (۴٣ساله) را نیز معرفی کرد. با شناسایی مخفیگاه این دو متهم در محدوده میدان شوش و شهرری، این دو زن نیز دستگیر شدند و در همان تحقیقات اولیه صراحتا به همدستی با حسین اعتراف و عنوان کردند در هر سرقت، حسین به هر کدام از آنها ۵٠٠ هزار تومان به عنوان دستمزد پرداخت می کرد و آنها خودشان دقیقا اطلاع نداشتند حسین دقیقا چه مبلغی را از مال باختگان اخاذی و زورگیری کرده است.

سرهنگ کارآگاه داوود فرد، معاون مبارزه با دزدی های خاص پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ، با تأیید این خبر عنوان کرد:« در ادامه پیگیری به پرونده متهمان و در بررسی بیانات مال باختگان و همچنین تراکنش حساب های به دست آمده از متهم مهم پرونده، ارزش مالی این پرونده تاکنون به بیش از ۴٠٠ میلیون تومان رسیده و در حال حاضر کارها پلیسی جهت شناسایی دیگر مال باختگان و جرائم ارتکابی متهمان در دستور کار اداره پنجم پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ قرار دارد».

او از ۲زن به عنوان طعمه استفاده می کرد ، اخاذی ۴٠٠‌ میلیونی سرهنگ قلابی با تهمت‌های اخلاقی

واژه های کلیدی: ماشین | معرفی | میلیون | پرونده | شناسایی | میلیونی | کارت شناسایی | اخبار حوادث

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • جعبه هدیه کتاب
  • خرید کتاب خارجی
  • کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب آمازون
  • افست کتاب لاتین
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • چاپ کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب لاتین
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو