تاپس بلاگ

خرید کتاب از گوگل
چاپ کتاب PDF
خرید کتاب از آمازون
خرید کتاب زبان اصلی
دانلود کتاب خارجی
دانلود کتاب لاتین
گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی کوتاه ‌آمدن آمریکا را گستاخ می‌کند / تنها راه، مقابله و ایستادگی است ، رهبر انقلاب

رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از دانش آموزان و دانشجویان تاکید کردند: کوتاه آمدن آمریکا را گستاخ می کند، تنها راه، مقابله و ایستادگی است. 

کوتاه ‌آمدن آمریکا را گستاخ می‌کند / تنها راه، مقابله و ایستادگی است ، رهبر انقلاب

رهبر انقلاب : کوتاه آمدن آمریکا را گستاخ می کند / تنها راه، مقابله و ایستادگی است

عبارات مهم : ایران

رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از دانش آموزان و دانشجویان تاکید کردند: کوتاه آمدن آمریکا را گستاخ می کند، تنها راه، مقابله و ایستادگی هست.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبحگاه امروز (پنج شنبه) در دیدار پرشور هزاران نفر از دانش آموزان و دانشجویان، نسل جوان را پیشرو و پیشرانِ جامعه خواندند و تأکید کردند: این نسل خوش استعداد و خوش فهم، بی تردید کشور عزیزمان ایران عزیز را با عبور از موانع و مشکل ها به نقطه مطلوب خواهد رساند؛ البته تحقق این نشانه درخشان، نیازمند «شناخت دشمن مهم و خبیث ملت کشور عزیزمان ایران یعنی امریکا»، «علم آموزی و کار و تلاش» و «تقویت ارتباط با پروردگار» است.

کوتاه ‌آمدن آمریکا را گستاخ می‌کند / تنها راه، مقابله و ایستادگی است ، رهبر انقلاب

در این دیدار که در آستانه یوم الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی برگزار شد، حضرت آیت الله خامنه ای با تجلیل از شور جوانی و قدرت تحلیل نسل جوان افزودند: محیط زیست جوان، تحرک و پیشروی است ولی این خصوصیت در کشور ما به سنّ نوجوانی نیز رسیده است.

ایشان با اشاره به نمونه هایی از این واقعیت شورآفرین در مراحل قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، گفتند: در حوادث انقلاب، نوجوانان همپای جوانان وارد میدان مبارزه شدند و چنان در برابر خباثت رژیم طاغوت ایستادند که روز ۱۳ آبان ۵۷ را به نام خود ثبت کردند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از دانش آموزان و دانشجویان تاکید کردند: کوتاه آمدن آمریکا را گستاخ می کند، تنها راه، مقابله و ایستادگی است. 

رهبر انقلاب اسلامی، حضور شجاعانه در صحنه های دفاع مقدس را به عنوان نمونه ای دیگر یادآور شدند و افزودند: نوجوانان در جنگ تحمیلی همچون مردان کارآمد و رشید جنگیدند و غوغا کردند.

حضرت آیت الله خامنه ای، نسل نوجوان و جوان کنونی را برخوردار از همان امتیازات و شاخصه های جوانان نسل انقلاب و دفاع مقدس دانستند و گفتند: بر اساس اطلاعات دقیق، امروز جوانان و نوجوانان ما در بخش های متفاوت حتی بهتر از جوانان نسل های قبل، پرسشها را تحلیل، و عمل می کنند.

رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به تلاش های دشمن های جهت انحراف نسل های جوان با روش هایی همچون ترویج فحشا، مواد مخدر و بازی های گمراه کننده رایانه ای، افزودند: با وجود همه این دشمنی ها، نوجوانانِ دهه ی هشتادی که نه امام و انقلاب را دیده اند و نه دفاع مقدس را، امروز مفاهیم اساسی انقلاب را با همان روشن بینی و اقتدار جوانِ فهیم اول انقلاب، دنبال می کنند.

کوتاه ‌آمدن آمریکا را گستاخ می‌کند / تنها راه، مقابله و ایستادگی است ، رهبر انقلاب

ایشان با تأکید بر اینکه دشمنی های زورگویان جهانی تاکنون هیچ تأثیری نداشته و آنها نتوانسته اند هیچ غلطی بکنند، گفتند: فرزند های عزیز من، شما نسلی هستید که خواهید توانست با فائق شدن بر ترفندهای دشمن و عبور از موانع و مشکل ها، این کشور را به نقطه اوج و به آرزوی بزرگ های اسلامی و آرزوهای بزرگ ملت برسانید، البته تحقق این نشانه چند شرط دارد.

رهبر انقلاب اسلامی در تبیین ضرورت دشمن شناسی به عنوان شرط مهم استمرار مسیر تحقق اهداف نظام و ملت خاطرنشان کردند: امریکا به معنای واقعی کلمه، دشمن خبیث و مهم است و این حقیقت نه از سر تعصب و نگاه بدبینانه بلکه ناشی از تجربه، فهم درست پرسشها و دیدن واقعیات میدان است.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از دانش آموزان و دانشجویان تاکید کردند: کوتاه آمدن آمریکا را گستاخ می کند، تنها راه، مقابله و ایستادگی است. 

حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به سخنان اخیر مدیر جمهور امریکا مبنی بر تروریست بودن ملت ایران، افزودند: این حرف ابلهانه نشان می دهد امریکایی ها نه فقط با رهبری و دولت کشور عزیزمان ایران دشمنند بلکه با اصل وجود ملتی که خستگی ناپذیر در برابر آنها ایستاده، خصومت و کینه ورزی می کنند.

ایشان با یادآوری سخنان چند سال قبل یکی از مسئولان امریکایی که گفته بود باید ریشه ملت کشور عزیزمان ایران را از بین ببریم، افزودند: آنها قادر به درک این حقیقت نیستند که ملتی با چنین سابقه پربار تاریخی و فرهنگی را نمی توان ریشه کن کرد.

کوتاه ‌آمدن آمریکا را گستاخ می‌کند / تنها راه، مقابله و ایستادگی است ، رهبر انقلاب

رهبر انقلاب اسلامی، خصومت عمیق امریکا با ملت کشور عزیزمان ایران را موجب کوری چشمِ محاسباتی امریکایی ها و تکرار غلط های آنها دانستند و افزودند: امریکایی ها از روز اول پیروزی که انقلاب یک نهال باریک بود، دشمنی را شروع کردند و امروز هم که جمهوری اسلامی به درخت سرسبز و تناوری تبدیل شده، به همان توطئه های بی نتیجه ادامه می دهند آیا که خصومت و کینه ورزی، آنها را از دیدن و درک واقعیات و ارزیابی درست محروم کرده است.

حضرت آیت الله خامنه ای با انتقاد از کسانی که معتقدند «در برابر امریکا، قدری کوتاه بیاییم تا دشمنی آن کم شود» افزودند: تجربیات تاریخی از جمله ماجرای دکتر مصدق نشان می دهد امریکایی ها حتی به کسانی که به آنها امید می بندند، رحم نمی کنند.

ایشان در همین زمینه افزودند: مصدق جهت مبارزه با انگلیسی ها سراغ مذاکره با امریکا رفت و به آنها اعتماد کرد ولی همین امریکایی ها بودند که ضد او کودتا کردند.

رهبر انقلاب در جمع بندی این بخش از سخنانشان تأکید کردند: امریکایی ها حتی به امثال دکتر مصدق هم راضی نمی شوند، آنها نوکر، توسری خور و سرسپرده می خواهند تا مثل دوران محمدرضا پهلوی بر کشور مهم و پرمنفعت کشور عزیزمان ایران حکومت کنند.

حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به دشمنی های مکرر دولت امریکا افزودند: الان هم جهت خراب کردن نتیجه مذاکرات هسته ای یعنی برجام نهایت خباثت را به عمل می آورند.

رهبر انقلاب اسلامی با استناد به این واقعیات افزودند: کوتاه آمدن در برابر امریکایی ها، آنها را جَری و گستاخ می کند بنابراین تنها راه، مقابله و ایستادگی است.

ایشان با توصیه مؤکد به دانش آموزان و دانشجویان جهت فراموش نکردن دشمن مهم یعنی امریکا افزودند: این، شرط اصلیِ استمرار مسیر خوش سرانجام آینده کشور است.

حضرت آیت الله خامنه ای درس خواندن و کسب علم و کار و تلاش دانش آموزان و دانشجویان را شرط دیگر تحقق آینده روشن کشور برشمردند و افزودند: درس خواندن و کسب علم باید به ارزشی والا تبدیل شود.

ایشان افزودند: ارتقای سطح علمی کشور، قدرت مواجهه با دشمنی ها و عبور از امواج سخت طوفانی را زیاد کردن می دهد، موجب استحکام درونی زیاد کشور عزیزمان ایران می شود و تحقق آرزوهای بزرگ ملت را ممکن می سازد.

«تقویت ارتباط با خدا» توصیه مؤکد دیگری بود که رهبر انقلاب اسلامی خطاب به نوجوانان و جوانان بیان کردند و افزودند: دلهای نورانی و پاک شما، جلب لطف و فضل الهی را ساده تر می کند، قدر این نعمت را بدانید.

واژه های کلیدی: ایران | اسلامی | امریکا | انقلاب | امریکایی | آیت الله خامنه ای | اخبار سیاسی و اجتماعی

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • جعبه هدیه کتاب
  • خرید کتاب خارجی
  • کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب آمازون
  • افست کتاب لاتین
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • چاپ کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب لاتین
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو