تاپس بلاگ

خرید کتاب از گوگل
چاپ کتاب PDF
خرید کتاب از آمازون
خرید کتاب زبان اصلی
دانلود کتاب خارجی
دانلود کتاب لاتین
گت بلاگز اخبار حوادث خرید ماشین های لوکس شگرد متهمان ، انهدام باند کلاهبرداران حرفه ای

نقشه پیچیده جهت کلاهبرداری از خریداران خودروهای مدل اوج در تجسس های پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران رازگشایی شد. کاراگاهان پایگاه دوم پلیس اگاهی باند سه نف

خرید ماشین های لوکس شگرد متهمان ، انهدام باند کلاهبرداران حرفه ای

انهدام باند کلاهبرداران حرفه ای/خرید ماشین های لوکس شگرد متهمان

عبارات مهم : ایران

نقشه پیچیده جهت کلاهبرداری از خریداران خودروهای مدل اوج در تجسس های پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران رازگشایی شد. کاراگاهان پایگاه دوم پلیس اگاهی باند سه نفره کلاهبرداران را متلاشی کرد.

به گزارش مهر، شهریور ۹۶ شکایتی تحت عنوان کلاهبرداری در کلانتری ۱۴۰ باغ فیض مطرح شد که در آن شخصی به قصد خرید شرایطی یک دستگاه ماشین سواری سوناتا به ارزش ۱۰۸ میلیون تومان از شهرستان به پایتخت کشور عزیزمان ایران آمده ولی در وقت معامله و با وجود تحویل گرفتن ماشین مورد کلاهبرداری قرار گرفته است .

خرید ماشین های لوکس شگرد متهمان ، انهدام باند کلاهبرداران حرفه ای

با تشکیل پرونده مقدماتی با عنوان کلاهبرداری و به دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای ناحیه ۲ تهران، پرونده جهت پیگیری در اختیار پایگاه دوم پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ قرار گرفت.

مالباخته بعد از حضور در پایگاه دوم پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: از طریق سایت دیوار که آگهی فروش یک دستگاه اتومبیل سوناتا در آن انتشار یافته بود ، با خریدار ماشین بنام محمد م(۳۲ ساله) وارد مذاکره شدم. بعد از مذاکره اطراف قیمت خودرو، از بندرعباس به پایتخت کشور عزیزمان ایران آمدم ؛ بعد از رؤیت ماشین و توافق بر سر خرید شرایطی ماشین ، قرار شد که یک دستگاه ماشین پراید به ارزش ۲۰ میلیون تومان بابت بخشی از قیمت ماشین لحاظ گردد و در ادامه قسمت دیگری از قیمت ماشین را نیز در قالب سکه طلا پرداخت نمایم. بعد از تحویل دادن ۴۵ عدد سکه تمام، ماشین سوناتا به همراه کارت ماشین و کارت بیمه ی آن به من تحویل داده شد و قرار شد تا مابقی پول ماشین نیز در وقت انتقال سند ماشین و در داخل دفترخانه پرداخت شود ولی در روز مقرر به رغم تماس های مکرر بنده ، این شخص (محمد م) تلفن همراهش را خاموش کرده بود. در ادامه نیز مشخص شد که ماشین فروخته شده است به بنده متعلق به شخص دیگری بنام مرتضی س است که مالک ماشین آنرا طی قراردادی به آقای محمد م امانت (اجاره) داده ولی ایشان ماشین را به بنده فروخته است.

نقشه پیچیده جهت کلاهبرداری از خریداران خودروهای مدل اوج در تجسس های پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران رازگشایی شد. کاراگاهان پایگاه دوم پلیس اگاهی باند سه نف

با شناسایی یک دفتر تجاری در منطقه باغ فیض که مالباخته جهت انجام معامله ی ماشین به آنجا دعوت شده است بود ، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که این دفتر به وسیله شخصی بنام “علی اصغر . ح” ( ۳۲ ساله ) اجاره شده است و ظاهرا در زمینه فروش و اجاره ماشین فعالیت داشته ولی به صورت ناگهانی اقدام به تعطیل نمودن دفتر خود نموده است.

همزمان با بررسی شواهد و دلایل بدست آمده که همگی نشان از همدستی علی اصغر و محمد داشت ، کارآگاهان در ادامه تحقیقات پلیسی اطلاع پیدا کردند که علی اصغر و محمد طی چندین قراردادی صوری که با مالکین خودروهای خارجی بسته بودند، روزانه مبلغی بین ۲۵۰ تا ۳۰۰ هزار تومان به مالکین حقیقی پرداخت کرده تا بدهید شکل وقت بیشتری جهت کارها مجرمانه ارزش فراهم نموده و در ادامه منشتر شدن آگهی فروش همان خودروهای اجاره ای در سایت دیوار و دیگر سایت های خاص انجام معاملات ، با سوء استفاده از مدارک ارائه شده است از سوی مالکان خودروها ( کارت ماشین + کارت بیمه) اقدام به انتشار آگهی همان خودروها با شرایط مناسب کرده و نهایتا با فروش این خودروها و دریافت بیش از ۵۰۰ میلیون تومان از محل دفترشان متواری شدند.

در ادامه پیگیری به پرونده و با شناسایی تعداد دیگری از خودروهای معامله شده است ، مشخص شد تعدادی از این خودروها – بنا بر بیانات مالباختگان – در فاصله کوتاهی از وقت خرید دزدی شدند ؛ این در حالی بود که صاحبان مهم خودروها از عنوان فروش و یا دزدی خودروهایشان اطلاعی نداشتند ! که در ادامه مشخص شد متهمین بعد از فروش ماشین به تعدادی از مالباختگان ، با بهره گیری از سیستم مکان یاب (GPS) خودروهای فروخته شده است اقدام به شناسایی محل دقیق آنها کرده و در ادامه با سوئیچ یدک آنها را دزدی و به صاحبان مهم ارزش بازتحویل داده اند.

خرید ماشین های لوکس شگرد متهمان ، انهدام باند کلاهبرداران حرفه ای

در ادامه تحقیقات کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که تعدادی از صاحبان خودروها بعد از مراجعه به دفتر کار متهمین در باغ فیض و اطلاع از تعطیلی دفتر ، با بهره گیری از سیستم مکان یابِ (GPS) خودروهایشان به مالباختگان ( خریدار خودروها ) مراجعه نموده و با ارائه اسناد و مدارک ضمن اثبات مالکیت ماشین و بعضا با استفاده از سوئیچ یدک نسبت به تحویل گرفتن و یا برداشتن خودروهایشان اقدام کردند و مالباختگان نیز بعد از مراجعه به دفتر متهمین اطلاع پیدا کردند که مورد کلاهبرداری قرار گرفتند.

در ادامه پیگیری به پرونده و با انجام کارها خاص پلیسی ، آخر محل تردد محمد م در میدان صادقیه شناسایی و دستگیر شد. با دستگیری محمد، مخفیگاه علی اصغر نیز در فردیس شهرستان کرج شناسایی و در مخفیگاهش دستگیر شد.

نقشه پیچیده جهت کلاهبرداری از خریداران خودروهای مدل اوج در تجسس های پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران رازگشایی شد. کاراگاهان پایگاه دوم پلیس اگاهی باند سه نف

محمد و علی اصغر بعد از دستگیری صراحتا به کلاهبرداری به شیوه فروش مال غیر اعتراف و عنوان داشتند که عضو سومی نیز در گروه آنها حضور داشته و آن شخص کسی نبوده جز مرتضی س (۳۰ ساله) که در چندین نوبت ،پس از انجام معامله و اطلاع دقیق از پرداخت پول از سوی مالباختگان به عنوان مالک حقیقی ماشین اقدام به گرفتن ماشین از یکی از مالباختگان کرده و در یک فقره نیز با استفاده از سوئیچ یدک اقدام به برداشتن ماشین و در حقیقت دزدی آن از کنار خیابان کرده بود که پیش از آن محل دقیق خودروها از طریق GPS شناسایی کرده بود.

در نهایت، مرتضی نیز دستگیر و در همان اعترافات اولیه به همدستی و همکاری در کلاهبرداری به شیوه فروش انواع خودروهای خارجی سانتافه ، سوناتا ، ماکسیما و… متعلق به سایر افراد اعتراف کرد.

خرید ماشین های لوکس شگرد متهمان ، انهدام باند کلاهبرداران حرفه ای

سرهنگ کارآگاه سعدالله گزافی مدیر پایگاه دوم پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ، با اعلام این خبربه خبرنگار مهر، گفت: متهمین با قرار قانونی و جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار پایگاه دوم پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ قرار دارند. لذا از تمامی شکات و مالباختگانی که بدهید شیوه و شگرد بویژه در منطقه باغ فیض مورد کلاهبرداری قرار گرفتند دعوت می شود تا جهت شناسایی متهمین و پیگیری شکایات خود به نشانی پایگاه دوم پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ در منطقه جنت آباد – خیابان کبیری طامه مراجعه کنند.

واژه های کلیدی: ایران | ماشین | شناسایی | کلاهبرداری | اخبار حوادث

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • جعبه هدیه کتاب
  • خرید کتاب خارجی
  • کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب آمازون
  • افست کتاب لاتین
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • چاپ کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب لاتین
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو