تاپس بلاگ

خرید کتاب از گوگل
چاپ کتاب PDF
خرید کتاب از آمازون
خرید کتاب زبان اصلی
دانلود کتاب خارجی
دانلود کتاب لاتین
گت بلاگز اخبار اجتماعی کمک ۲ میلیون دلاری دولت درحوزه پسماند ، ۲۰ درصد آلودگی هوای پایتخت کشو

رییس شرکت حفاظت محیط زیست از دستور خاص رییس جمهور جهت پرداخت دو میلیون دلار از محل صندوق ذخیره ارزی جهت حل مسئله پسماند خبر داد. 

کمک ۲ میلیون دلاری دولت درحوزه پسماند ، ۲۰ درصد آلودگی هوای پایتخت کشو

۲۰ درصد آلودگی هوای پایتخت کشور عزیزمان ایران ناشی از فعالیت یک نیروگاه/ کمک ۲ میلیون دلاری دولت درحوزه پسماند

عبارات مهم : ایران

رییس شرکت حفاظت محیط زیست از دستور خاص رییس جمهور جهت پرداخت دو میلیون دلار از محل صندوق ذخیره ارزی جهت حل مسئله پسماند خبر داد.

به گزارش ایسنا، عیسی کلانتری صبحگاه امروز با حضور در صحن علنی شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران با ارائه گزارشی درخصوص اوضاع محیط زیست در پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: خبرهای خوبی جهت مردم پایتخت کشور عزیزمان ایران داریم.

کمک ۲ میلیون دلاری دولت درحوزه پسماند ، ۲۰ درصد آلودگی هوای پایتخت کشو

وی با اشاره به فشردگی جمعیت در پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: این فشردگی جمعیت عواقب و پرسشها زیادی همچون پسماند، آلودگی هوا و… در پی دارد که متاسفانه اراده ای جهت تصمیم گیری در جهت حل پرسشها وجود ندارد چراکه می بینیم مشکلات، مشخص است ولی تصمیمی گرفته نمی شود.

رییس شرکت حفاظت محیط زیست با اشاره به جلسه روز گذشته اش با رییس جمهور گفت: دیروز جلسه ای یک ساعته ای با حسن روحانی – رییس جمهوری- درخصوص پرسشها زیست محیطی داشتم که آلودگی کلانشهرها، پسماند، ریزگرد، حق آبه تالاب های کشور از جمله موضوعاتی بود که در این جلسه مطرح شد. دو مسئله ابتدایی (آلودگی کلانشهرها و پسماند) ساده تر حل می شود تا دو مسئله بعدی.

رییس شرکت حفاظت محیط زیست از دستور خاص رییس جمهور جهت پرداخت دو میلیون دلار از محل صندوق ذخیره ارزی جهت حل مسئله پسماند خبر داد. 

کلانتری با اعلام خبری خوش گفت: رییس جمهور به من دستور داد که با محمدباقر نوبخت- معاون رییس جمهور- تماس بگیرم تا دو میلیون دلار از محل صندوق ذخیره ارزی جهت حل مسئله پسماندها از محل بودجه جهت سال آینده تخصیص داده شود تا بتوانیم تا آخر چهار سال آینده مسئله پسماندهای کشور را حل کنیم.

وی با بیان اینکه اوضاع آلودگی کلانشهرها به طور نسبی بهتر شده است هست، گفت: تعداد روزهای آلاینده کمتر از نصف روزهای آلاینده در سال ۹۱ بوده است ولی به طور میانگین هنوز حدود ۹۰ روز هوای آلوده داریم که از شورا و شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران می خواهم اقدام عملی در این زمینه انجام دهیم. کمتر حرف بزنیم بلکه تصمیم بگیریم که چه کنیم. به عنوان مثال ۳۰ درصد آلودگی هوای پایتخت کشور عزیزمان ایران متعلق به کامیون هایی است که شبانه وارد پایتخت کشور عزیزمان ایران می شوند که معمولا عمر بالای ۱۰ سال دارند و هیچ کس این کامیون ها را نمی بیند چراکه هنگامی که خواب هستیم وارد پایتخت کشور عزیزمان ایران می شوند و هنوز در خواب هستیم که پایتخت کشور عزیزمان ایران را ترک می کنند ولی آلودگی ارزش را جهت مردم به جای می گذارند.

حل مسئله آلودگی هوای پایتخت کشور عزیزمان ایران مستلزم رویارویی با «پدرخوانده ها»

رییس شرکت حفاظت محیط زیست با بیان اینکه همه پرسشها به صورت تئوری حل نمی شود،اظهارکرد: مسئله مهم تهران، آلودگی هوا است و ممکن است که جهت حل این مسئله حتی چند کارخانه هم تعطیل شود که باید همه با هم کمک کنیم تا این پرسشها حل شود ولی قبول کنید اگر شما اراده کنید تا پرسشها حل شوند باید در برابر گادفادرهایی (پدرخوانده) قرار بگیرید که زورشان هم کم نیست.

کمک ۲ میلیون دلاری دولت درحوزه پسماند ، ۲۰ درصد آلودگی هوای پایتخت کشو

کلانتری افزود: به مسوولان محیط زیست اعلام کردیم که با دانشگاه ها قرارداد ببندند تا ساکن دائم پالایشگاه ها جهت انجام آزمون آلایندگی شوند. نه اینکه هرچند ماه یک بار آزمایش هایی را در این پالایشگاه ها انجام دهند. مورد نیاز است محیط زیست ساکن دائم در پالایشگاه ها شود تا سوخت هایی را که مدعی استاندارد بودن آن هستند را آزمون کنند، چراکه وزیرنفت گفته اگر سوخت ها استاندارد نیستند آنها را تعطیل کنید که به زودی این کار نیز در دستور کار قرار می گیرد.

دستور مدیر جمهور جهت پیگیری علت بوی نامطبوع اطراف فرودگاه امام خمینی (ره)

رییس شرکت حفاظت محیط زیست از دستور خاص رییس جمهور جهت پرداخت دو میلیون دلار از محل صندوق ذخیره ارزی جهت حل مسئله پسماند خبر داد. 

وی با اشاره به بوی نامطبوع در حوالی فرودگاه امام خمینی (ره) گفت: رییس جمهور دستور دادند تا اوضاع بوی نامطبوع در اطراف فرودگاه امام خمینی (ره) پیگیری شود چراکه در منطقه ۴، ۵ کیلومتری بوی نامطبوعی که متعلق به ۱۴، ۱۵ واحد آلاینده است در فضا پخش می شود که این واحدها نیز در حال اصلاح هستند و امیدواریم تا تابستان سال آینده این مسئله مرتفع شود.

رییس شرکت حفاظت محیط زیست با بیان اینکه در جنوب پایتخت کشور عزیزمان ایران ۶۰ منطقه زباله سوزی وجود دارد، گفت: این مناطق جهت دیروز و امروز نیستند و جای پرسش است که شهرداری در جهت این مهم چه کرده؟ چراکه بعضی زباله و لاستیک را آتش می زنند تا فلزات موجود در آن را بردارند و برهمین اساس یکی از نیرومند ترین مدیرکل های محیط زیست را به پایتخت کشور عزیزمان ایران آوردیم تا ظرف سه ماه آینده این مسئله را حل کنند. شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران نیز باید وارد عمل شود چراکه شهرداری با یک متر ساختمان غیرمجاز برخورد می کند، ولی این پرسشها را نمی بیند؟

کمک ۲ میلیون دلاری دولت درحوزه پسماند ، ۲۰ درصد آلودگی هوای پایتخت کشو

کلانتری در مورد تاثیر موتورسیکلت ها بر آلودگی هوا گفت: وزیر صنایع این آمادگی را دارد که موتورهای غیراستاندارد را از رده خارج کند و اگر شورا و شهرداری هم کمک کنند به طور عملی وارد مبارزه با آلوده کنندگان هوای پایتخت کشور عزیزمان ایران خواهیم شد و حرف بس است و باید کار کنیم.

شهرداری جریمه واحدهای آلاینده را صرف برطرف آلودگی کند

وی با بیان اینکه ۴۲۲ صنعت آلاینده در پایتخت کشور عزیزمان ایران شناسایی شده است و شرکت حفاظت محیط زیست نیز به آن ها اخطار داده هست، گفت: شهرداری جریمه این واحدهای آلاینده را باید صرف برطرف آلودگی کند نه اینکه این جریمه را صرف کارهای دیگر کند و جهت برطرف کسری بودجه اش در نظر بگیرد.

رییس شرکت حفاظت محیط زیست با بیان اینکه متاسفانه قانون پنج ساله مجلس جهت حمایت از ساخت خودروهای داخلی به قانون ۳۰ ساله تبدل شده است است،گفت: در بعضی موارد محیط زیست و شهرداری به تنهایی زورشان نمی رسد و مورد نیاز است دستگاه های دیگر نیز وارد شوند. رییس جمهور حامی هوای پاک است و ما را در جهت دستیابی به این نشانه کمک می کند.

کلانتری با اشاره به لزوم توسعه فضای سبز در شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران اظهارکرد: چندی پیش طی تفاهم نامه ای پارک پردیسان را به شهرداری دادیم چراکه پارک حالت بیمارگونه داشت و در معرض از بین رفتن بود و قرار شد پارک پردیسان به یک پارک عمومی و طبیعی بدل شود.

منابع تامین آب تهران،محل شست و شوی گاو و گوسفند شده است است

وی همچنین به پرسشها منابع تامین کننده آب پایتخت کشور عزیزمان ایران اشاره کرد و گفت: به مدیرکل استان پایتخت کشور عزیزمان ایران دستور داده ایم که شرایط را جهت حل آلودگی اطراف منابع آبی پایتخت کشور عزیزمان ایران سختگیرانه تر کند چراکه شاید باورتان نشود جاهایی که محل تامین آب پایتخت کشور عزیزمان ایران هستند، همچون سد لار، لتیان، کرج، جاجرود و… محل شست وشوی گاو و گوسفندمان شده است است و باید محل حفاظت شده است را شدت یافتن کنیم ولی این مهم تا جایی است که زورمان برسد، چراکه محیط بانانمان محکوم به کشته شدن هستند و اگر کارشان را هم انجام شوند محکوم به قصاص می شوند. قانون محیط بانان نیز در مجلس در حال بررسی است و جهت حفاظت از منابع آب پایتخت کشور عزیزمان ایران نیازمند کمک شورا و شهرداری هستیم چراکه براساس استانداردها تا شعاع ۲۰۰ متری منابع آبی افراد ممنوع الورود هستند ولی بروید ببینید که گله گله گوسفندان در این منطقه شست وشو داده می شوند.

رییس شرکت حفاظت محیط زیست با بیان اینکه مورد نیاز است شهرداری همانگونه که با تخلفات ساخت و ساز به طور جدی برخورد می کند به پرسشها محیط زیستی و آلوده کننده هوا نیز توجه جدی تر داشته باشد، گفت: باید ماموران شهرداری و شهرداران مناطق به پرسشها محیط زیستی حساسیت داشته باشند نه اینکه با بی تفاوتی از کنار پرسشها عبور کنند.

به گزارش ایسنا، عیسی کلانتری در بخش دوم سخنان خود که بعد از استماع نظر های اعضای شورای شهر انجام شد، گفت: بررسی ها نشان داده است که ۲۰ درصد آلودگی هوای پایتخت کشور عزیزمان ایران و کرج به علت فعالیت یک نیروگاه است و وزیر نفت نیز تاکید کرده که اگر پالایشگاهی سوختش غیراستاندارد باشد تعطیلش کنید. نیروگاهی همچون نیروگاه شهید رجایی در روزهایی که وارونگی دما را شاهد هستیم ۲۰ درصد آلودگی هوا را تولید می کند.

وی با بیان اینکه تعداد و اوضاع کارخانه های آلاینده در پایتخت مشخص است ولی باید اراده و عزمی جدی در زمینه اصلاح شرایط داشته باشیم، گفت: به عنوان مثال ۵۰ کارخانه آلاینده در پایتخت کشور عزیزمان ایران داریم که تعطیلی آنها موجب بیکاری حدود ۱۰ هزار نفر می شود .حال باید تصمیم بگیریم که اولویت ما هوای پاک است یا مباحث دیگر. در این زمینه باید تصمیماتی گرفته شود.

کلانتری در خصوص آخرین اوضاع بزرگراه شهید شوشتری اظهارکرد: شرط شرکت حفاظت محیط زیست جهت ساخت این بزرگراه این است که حتما از تونل استفاده شود.

وی با بیان اینکه باید جهت ساخت بزرگراه شوشتری در منطقه حفاظت شده است سرخ حصار از تونل استفاده شود، گفت: بودجه شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران هر سال حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان است این در حالیست که کل بودجه محیط زیست در کشور ۵۰۰ میلیارد تومان است و مورد نیاز است شهرداری محیط زیست را جدی تر بگیرد.

واژه های کلیدی: ایران | آلودگی | آلودگی | شهرداری | آلودگی هوا | هوای پایتخت | اخبار اجتماعی

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • جعبه هدیه کتاب
  • خرید کتاب خارجی
  • کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب آمازون
  • افست کتاب لاتین
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • چاپ کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب لاتین
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو