تاپس بلاگ

خرید کتاب از گوگل
چاپ کتاب PDF
خرید کتاب از آمازون
خرید کتاب زبان اصلی
دانلود کتاب خارجی
دانلود کتاب لاتین
گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات تا جام جهانی ۴ اردوی آماده‌سازی داریم/ یک گل در جام‌جهانی مهم‌تر از ۵ قهرمانی در لیگ است ، کی‌روش

سرمربی تیم ملی فوتبال کشور عزیزمان ایران گفت: تا جام جهانی ۲۰۱۸ چهار مرحله اردو و شش بازی دوستانه خواهیم داشت. 

تا جام جهانی ۴ اردوی آماده‌سازی داریم/ یک گل در جام‌جهانی مهم‌تر از ۵ قهرمانی در لیگ است ، کی‌روش

کی روش: تا جام جهانی ۴ اردوی آماده سازی داریم/ یک گل در جام جهانی مهم تر از ۵ قهرمانی در لیگ است

عبارات مهم : ایران

سرمربی تیم ملی فوتبال کشور عزیزمان ایران گفت: تا جام جهانی ۲۰۱۸ چهار مرحله اردو و شش بازی دوستانه خواهیم داشت.

به گزارش خبرآنلاین؛ کارلوس کی روش در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر توگو گفت: اردوی دیگری در راه آماده سازی جام جهانی شروع شده است هست. تا بازی آغازین جام جهانی چهار اردو خواهیم داشت و شش بازی دوستانه انجام خواهیم داد.

تا جام جهانی ۴ اردوی آماده‌سازی داریم/ یک گل در جام‌جهانی مهم‌تر از ۵ قهرمانی در لیگ است ، کی‌روش

او ادامه داد: در مرحله پایانی، اردوی ما بلند مدت خواهد بود و ما در همان اردو دو، سه بازی انجام می دهیم. اگر سوالی مطرح می شود که آیا توگو را گزینش کردیم، به این خاطر است که به احتمال زیاد در جام جهانی با یک تیم آفریقایی دیدار می کنیم و بازی با توگو ما را جهت دیدار با رقبای آفریقایی آماده می کند.

کی روش تاکید کرد: بازی با روسیه بازی افتخار بزرگی جهت ما هست. افتخار بزرگی است که برابر میزبان جام جهانی بازی کنیم. باید ثابت کنیم که آیا توانستیم به عنوان دومین تیم، صعودمان به جام جهانی را مسجل کنیم و باید نشان دهیم که آیا تیم برتر آسیا هستیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشور عزیزمان ایران گفت: تا جام جهانی ۲۰۱۸ چهار مرحله اردو و شش بازی دوستانه خواهیم داشت. 

سرمربی تیم ملی فوتبال کشور عزیزمان ایران اضافه کرد: امیدواریم که هم شما و هم سایر دوستان در این مدت حمایت های مورد نیاز از تیم ملی را انجام دهید. تلاش کنید شرایط تیم ملی را ارتقا دهید. شرایط مهم داریم. تیم ملی فوتبال کشور عزیزمان ایران فرصتی را دارد که افتخار و سربلندی را جهت کشور عزیزمان ایران رقم بزند. هیچ تیم دیگری نتوانسته این افتخار را جهت ما رقم بزند. تا جولای ۲۰۱۸ تنها تیم ملی کشور عزیزمان ایران وقت دارد تا با کسب افتخار باعث غرور و سربلندی کشور عزیزمان ایران شود. هوادران، رسانه ها و دولت محترم این وقت را دارند که به تیم ملی کشور عزیزمان ایران کمک کنند.

کی روش در پاسخ به این پرسش راجع به لغو اردوی آماده سازی کشور عزیزمان ایران در شهر کازان روسیه گفت: همان طور که مطلع هستید تعداد زیادی بازیکن جوان داریم. این گونه بازی ها و اردوها بسیار مورد نیاز هست. لازمه حضور موفقیت آمیز در جام جهانی داشتن توانایی و کیفیت اوج هست. در صحبت های قبلی هم گفتم که از الان تا اتمام جام جهانی تنها تیم ملی فوتبال کشور عزیزمان ایران است که این حق را دارد که در جام جهانی حضور داشته باشد و با حضور موفقیت آمیز خود جهت کشور کشور عزیزمان ایران کسب افتخار و غرور کند. در چند ماه آینده بازی های لیگ قهرمانان آسیا را داریم ولی تنها تیم ملی کشور عزیزمان ایران است که این وقت بین المللی را خواهد داشت.

او اضافه کرد: البته شخصا تاکید می کنم خود بنده به هیچ عنوان فکر نمی کنم که تمام منابع باید صرف حمایت از تیم ملی کشور عزیزمان ایران شود. توقع ما این است که شرکت لیگ و فدراسیون هماهنگی ها و حمایت های مورد نیاز را داشته باشند که مراحل و اتفاقات مورد نیاز جهت افزایش تیم ملی به دور دوم جام جهانی صورت بگیرد. از این وقت هم استفاده خواهم کرد که اتفاقی که جهت کاپیتان ما سید جلال حسینی رخ داده را بیان کنم و احساساتم را بگویم.

تا جام جهانی ۴ اردوی آماده‌سازی داریم/ یک گل در جام‌جهانی مهم‌تر از ۵ قهرمانی در لیگ است ، کی‌روش

کی روش گفت: بعضی ها متاسفانه سنگی را پرتاب می کنند و بعد صورت خود را پنهان می کنند. نمونه آن هم یک روزنامه ورزشی هست. هنگامی که در بعضی از مواقع بازیکنانم نمی توانند به وظایف خود در زمین عمل کنند، با آنها بسیار محکم و جدی برخورد می کنم. بازیکنانم و شما بعد از هفت سال می دانید که اگر شخص یا یک روزنامه و رسانه ای بخواهد لطمه ای به یکی از بازیکنانم بزند، به دشمن من تبدیل می شود. این را بار دیگر تکرار می کنم و می خواهم همه بدانند. جهت مهم نیست که چه شخص یا روزنامه ای این کار را انجام دهد، بلکه آنها الان دشمن های من هستند و این کار بزدلانه بوده هست. بعد از هفت سال می دانم که چه شخص و افرادی پشت این کار هستند. من از آن مربیان نیستم که صورت خودم را در وقت هایی که این کارها رخ می دهد پنهان کنم. اگر مشکلی وجود داشته باشد و بازیکنانم با پرسشها مالی، تمرینی و … دست پنجه نرم کنند من مانند مربیانی نیستم که بگویم همه چیز خوب است.

او ادامه داد: بار دیگر از زحمات شما تقدیر می کنم. در این مسیر راهمان را بنا بر وظایفی که به جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران داریم، ادامه خواهیم داد. امیدوار هستیم فدراسیون فوتبال این عنوان را پیگیری کند و بییند چه کسی این کار را انجام داده هست. بیایید راجع به بازی، آماده سازی، هواداران، برنامه تیم ملی و مربیان محترم کشور عزیزمان ایران صحبت کنیم. همه بگذارید به این نشانه برسیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشور عزیزمان ایران گفت: تا جام جهانی ۲۰۱۸ چهار مرحله اردو و شش بازی دوستانه خواهیم داشت. 

کی روش افزود: تاکید می کنم که ما یک نشانه داریم و نشانه والای من، شما و هوادران این است که به دور دوم جام جهانی افزایش کنیم. بیایید دست به دست یکدیگر به این مهم دست یابیم. به خاطر این که کار بسیار دشواری جهت رسیدن به این نشانه داریم. هنگامی که لیست کشورهایی که نتوانستند به جام جهانی افزایش کنند را می بینم به این نتیجه می رسم که حضور در جام جهانی کار دشواری هست. این روزنامه هم از محیط ما ممنوع خواهد بود و حضورشان پذیرفته نخواهد بود تا زمانی که از ما عذرخواهی کنند. هیچ کدام از بازیکنان و کادرفنی تیم ملی مصاحبه ای با این روزنامه انجام نخواهند داد تا آنها از ما عذرخواهی کنند.

کی روش در پاسخ به این پرسش که آیا سایر بازی های تدارکاتی کشور عزیزمان ایران قطعی شده است یا منتظر انجام قرعه کشی جام جهانی هستند، گفت: دقیقا ما جهت همین مطلب می جنگیم. ما در گذشته هم جهت همین مطلب جنگیدیم و باز هم جهت حضور قدرتمند جهت جام جهانی می جنگیم. مطمئنا بسیار خوشحال هستیم و باعث افتخار ما است که هوادران از ما حمایت کردند و به عنوان یک قهرمان در جام جهانی شرکت می کنیم. در آخر جام جهانی دیگر نمی توانیم نتیجه های را عوض کردن بدهیم. نتیجه های در دستان خداوند است ولی مطلبی که می توانیم کنترل کنیم نوع نگرش و اخلاق ما هست، نگرش کاری و عملکرد ما هست، ارزش ها و اصول فرهنگی تیم ملی را می توانیم رعایت کنیم.

تا جام جهانی ۴ اردوی آماده‌سازی داریم/ یک گل در جام‌جهانی مهم‌تر از ۵ قهرمانی در لیگ است ، کی‌روش

او ادامه داد: با انجام دادن این پرسشها مختلف، دلیری و پایبندی خودمان را نشان می دهیم. باید تمام تلاش خودمان را بکنیم تا بعد از اتمام هر بازی جام جهانی هنگامی که اسم کشور عزیزمان ایران می آید از عملکرد کشور عزیزمان ایران تمجید کنند و هواداران ما با سربلند از ورزشگاه خارج شوند؛مانند همه بازی هایی که در جام جهانی ۲۰۱۴ انجام دادیم.

او راجع به میدان دادن به بازیکنان جوان برابر توگو گفت: بله احتمالا. ما به همین خاطر این جا هستیم. بازیکنان جوان این جا هستند که کسب تجربه کنند و وقت مورد نیاز را به دست بیاورند. در بازی فردا این وقت در اختیار آنها هست. فقط صحبت از بازیکنان جوان و تازه نیست. باید صحبت از هوادران تازه و جوان کنیم که تیم ملی خودشان را در راه جام جهانی حمایت خواهند کرد. باید کاری کنیم که طعم موفقیت تیم ملی را همه بچشند. همه باید متوجه روحیه واحد در تیم ملی فوتبال کشور عزیزمان ایران شوند و طعم موفقیت را در بازی های خانگی تیم ملی را متوجه شویم.

او افزود: در نظر بگیرد که هنگامی که تیم ملی درون زمین موفقیت آمیز عمل کند با الگوهای خوب مانند سید جلال حسینی و بازیکنان با تجربه دیگر، صدها و هزاران جوان ایرانی به فوتبال روی می آورند. نه تنها جهت نسل فعلی بلکه باری نسل آینده عملکرد تیم ملی ماندگار خواهد بود. همین چند سال پیش بود که من کودک هشت ساله بودم و هنوز بازی تیم ملی پرتغال برابر موزامبیک را به یاد داریم. خود شما متوجه هستید که حمایت از تیم ملی کشور عزیزمان ایران چه اهمیتی دارد. از نظر اجتماعی موفقیت تیم ملی کشور عزیزمان ایران بسیار ارزشمند هست. صحبتی که قبل از یکی از کنفرانس های جام جهانی ۲۰۱۴ گفتم این بود که زدن یک گل در جام جهانی مهم تر از پنج قهرمانی در لیگ برتر کشور عزیزمان ایران هست. همان طور که گفتم فدراسیون فوتبال کشور عزیزمان ایران آمادگی این را دارد که جلوی این مطالب را بگیرد. امیدوارم شما و هوادران از بازی فردا لذت ببرید.

واژه های کلیدی: ایران | ایرانی | فوتبال | موفقیت | جام جهانی | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • جعبه هدیه کتاب
  • خرید کتاب خارجی
  • کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب آمازون
  • افست کتاب لاتین
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • چاپ کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب لاتین
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو