تاپس بلاگ

خرید کتاب از گوگل
چاپ کتاب PDF
خرید کتاب از آمازون
خرید کتاب زبان اصلی
دانلود کتاب خارجی
دانلود کتاب لاتین
گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات به افزایش پرسپولیس امیدوارم / باید کریم باقری را دفاع می گذاشتم؟! ، برانکو ایوانکوویچ

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه غیبت مهدی طارمی برابر الهلال به تیمش ضربه زد، به انتقادات کارشناسان تصویر العمل نشان داد و گفت: امید من به افزایش به فی

به افزایش پرسپولیس امیدوارم / باید کریم باقری را دفاع می گذاشتم؟! ، برانکو ایوانکوویچ

برانکو ایوانکوویچ:به افزایش پرسپولیس امیدوارم / باید کریم باقری را دفاع می گذاشتم؟!

عبارات مهم : افزایش

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه غیبت مهدی طارمی برابر الهلال به تیمش ضربه زد، به انتقادات کارشناسان تصویر العمل نشان داد و گفت: امید من به افزایش به فینال زیاد است!

به گزارش مهر، برانکو ایوانکوویچ در خصوص آخرین شرایط تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: واقعیت این است که الهلال ما را برد. ولی این نتیجه ای است که در زمین نمی توانست منطقی باشد. آنها یکی از عالی ترین بازی های خود را انجام دادند و ما یکی از ضعیف ترین بازی های مان را. عملا باید بپذیریم منطقی این است که غیبت چهار ملی پوش ما یکی از پرسشها ما در این بازی بود. شما حساب کنید اگر ادواردو، سلمان و دو بازیکن کلیدی دیگرشان در این بازی نبودند چه تاثیری روی بازی آنها داشت؟ غیبت این چهار بازیکن ما جهت ما جبران ناپذیر بود. ضمن این که در این بازی غلط های راحت ای انجام دادیم که جهت ما گران تمام شد.

به افزایش پرسپولیس امیدوارم / باید کریم باقری را دفاع می گذاشتم؟! ، برانکو ایوانکوویچ

وی افزود: گل اول تیم الهلال که آفساید بود و مسئله بعدی اینکه در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اگر بخواهید نتیجه بگیرید باید موقعیت های نیم بند را هم تبدیل به گل کنید. ما در همان اوایل بازی دو موقعیت خوب داشتیم که مهاجمان ما باید آنها را گل می کردند و نکردند. بعد از دو هیچ و سه هیچ هم موقعیت هایی داشتیم که آنها هم می توانستند گل شوند.

سرمربی سرخ پوشان گفت: بعد از آنکه یک بازیکن تیم الهلال اخراج شد ما اشتباه بازی کردیم و به جای آنکه با آرامش و صبر بازی کنیم و حریف را در فضای خالی بدوانیم عجولانه عمل کردیم و کاملا بر خلاف آنچیزی که باید عمل کنیم پیش رفتیم. طبیعی است که بازی نکردن طارمی هم جهت ما یک فقدان بزرگ بود. به طور کلی بعد از اعلام جریمه طارمی فضا در تیم ما منفی شد و روی جو تیم ما تاثیر گذاشت. بازیکنان ما حساس هستند و تحت تاثیر این اتفاق بودند. به خصوص که این اتفاق روز قبل از بازی افتاد و سه ساعت قبل از شروع بازی ما مطمئن شدیم که نوراللهی را داریم و همه اینها رو آمادگی ما تاثیر داشت.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه غیبت مهدی طارمی برابر الهلال به تیمش ضربه زد، به انتقادات کارشناسان تصویر العمل نشان داد و گفت: امید من به افزایش به فی

ایوانکوویچ تصریح کرد: طارمی دو سال است عالی ترین بازیکن و آقای گل کشور عزیزمان ایران است و در این بازی نبود. انصاری هم که بازیکن فیکس و ملی پوش ما بود و سیدجلال هم که کامل آماده نبود و حتی کمال. می بینید که اکثرا بازیکنان با تجربه ما غایب بودند. در این بازی مصلح هم شرایط خاص خودش را به علت سوختگی داشت و ما عملا گزینه دیگری جهت جایگزینی وی نداشتیم. من دوست ندارم این شکست را توجیه کنم ولی این ها واقعیت بودند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در تصویر العمل به انتقاد پیشکسوتان و کارشناسان به حضور محسن ربیع خواه در پست هافبک دفاعی در ترکیب پرسپولیس گفت: از اآها می خواهم بپرسم چه کسی را باید جایگزین او می کردیم؟ من سه ساعت قبل از بازی فهمیدم احمد نوراللهی می تواند بازی کند. بازیکنی که یک سال فوتبال بازی نکرده هست. مگر بازی پلی استیشن است؟!

برانکو اظهار داشت: واقعا خواهش می کنم بگویید از بازیکنانی که داشتم چه کسی را باید در زمین می گذاشتم؟ سه بار صحبت کردم و گفتم که سیدجلال دو ماه بازی نکرده و تمرین مناسبی نداشته هست. او تنها سه جلسه قبل از بازی کامل تمرین کرده بود.

به افزایش پرسپولیس امیدوارم / باید کریم باقری را دفاع می گذاشتم؟! ، برانکو ایوانکوویچ

وی بار دیگر در تصویر العمل به اینکه آیا پرسپولیس بازی را نبست تا گل های بیشتری نخورد گفت: با این عنوان موافقم، ولی اسم بدهید که چه کسی را می گذاشتم تا دفاعی بازی کنیم؟ کریم باقری؟ آیا بشار هافبک دفاعی است که او را در این پست بگذارم؟ توضیح دادم که نوراللهی تا دو ساعت قبل بازی نمی دانست که می تواند بازی کند یا نه. من با نظر کارشناسان موافقم، ولی جهت دفاع چپ چه کسی را می گذاشتم؟

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه چقدر امیدوار به افزایش هست، خاطرنشان کرد: تا آنجایی که شانس افزایش وجود دارد، باید تمام تلاش مان را به کار ببریم. همان طور که آنها چهار گل زدند، ما هم می توانیم این تعداد گل را به ثمر برسانیم. امیدوارم ما نیرومند باشیم و انتظار دارم که بازیکنانم به خودشان اعتقاد داشته باشند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه غیبت مهدی طارمی برابر الهلال به تیمش ضربه زد، به انتقادات کارشناسان تصویر العمل نشان داد و گفت: امید من به افزایش به فی

برانکو در ادامه راجع به اعتراضش به داور بازی رفت با الهلال عربستان اظهار داشت: نخستین گل آنها آفساید بود. دومین گل و چهارمین گل روی اشتباه ما به ثمر رسید و در فوتبال پیش می آید. ما پنج یا شش شانس گلزنی داشتیم که یک بار هم گل نزدیم. در این سطح از لیگ قهرمانان آسیا نباید وقت را از دست داد و باید از کوچک ترین وقت استفاده کرد.

وی ادامه داد: امید من جهت افزایش زیاد هست، ولی نمی توانیم تیم قزاقستانی را با عربستانی یکی بدانیم. الهلال عالی ترین تیم قرن آسیاست. ما در گروه مان نشان دادیم که می توانیم برابر ارزش بازی خوبی انجام دهیم. ما در ۱۲ بازی لیگ قهرمانان آسیا تنها سه بار داخل منزل و بقیه را بیرون از منزل برگزار کردیم. نتیجه های خوبی هم تا اینجا گرفته ایم. طبیعی است که از این نتیجه راضی نیستم و همه تلاش مان را به کار می گیریم که نتیجه را برگردانیم.

به افزایش پرسپولیس امیدوارم / باید کریم باقری را دفاع می گذاشتم؟! ، برانکو ایوانکوویچ

ایوانکوویچ راجع به توهین عربستانی ها به علی دایی گفت: واکنش‌ها آنها غیرورزشی بود و جای توجیه ندارد.

وی در رابطه با احتمال بخشش محرومیت مهدی طارمی افزود: برطرف این مسئله وظیفه کلوب است و من نمی توانم کاری انجام دهم. این تصمیم فیفاست و سخت می توان آن را برگرداند.

وی راجع به مصدومیت سید جلال حسینی تصریح کرد: انتظار من این است که سیدجلال در بازی های تیم ملی به میدان برود. با توجه به اینکه ملی پوشان ما یک روز قبل از بازی با استقلال خوزستان به تمرینات بر می گردند طبیعی است که سیدجلال در این بازی به میدان نرود.

سرمربی پرسپولیس راجع به عملکرد ضعیف بیرانوند تصریح کرد: در مورد بازیکن خاصی صحبت نمی کنم. عملکرد تک تک بازیکنان را در جلسه آنالیز بررسی خواهیم کرد. طبیعی است که همه بازیکنان ما در بازی با الهلال ضعیف بازی کردند که آن نتیجه به دست آمد. ما باید در این بازی به نتیجه خیلی بهتری می رسیدیم و نتیجه ۴ بر صفر شایسته پرسپولیس نبود.

برانکو ایوانکوویچ راجع به اینکه بازیکنان پرسپولیس در اردوی تیم ملی حضور دازرند و او از این بابت ناراحت نیست؟ تصریح کرد: اعتراضی به برنامه تیم ملی ندارم. نمی خواهم برنامه های تیم می را خراب کنم. آنها برنامه خودشان را از قبل اعلام کرده اند و ما نمی خواهیم اعتراضی کنیم تا فردا محکوم به عدم موفقیت احتمالی تیم ملی شویم. آماده ایم هر وقت مورد نیاز شد بازیکن در اختیار تیم ملی بگذارم.. خیلی هم تفاوت نمی کند ما موافق برنامه های تیم ملی باشیم یا مخالف. فقط می خواهم بگویم مربی الهلال درخواست کرده در این هفته هیچ بازیکنی از این تیم به تیم ملی نرود و می خواهد همه بازیکنانش را در اختیار داشته باشد.

وی در مورد احتمال لغو دیدار استقلال خوزستان – پرسپولیس نیز خاطرنشان کرد: این بازی در صورت لغو چه زمانی برگزار خواهد شد؟ ما روز پنجشنبه با استقلال خوزستان بازی داریم و سه شنبه هفته بعد از آن هم به مصاف الهلال خواهیم رفت. چهار روز بعد باید با نفت در جام حذفی بازی کنیم و یک هفته بعد از آن هم دربی را پیش رو داریم. این در حالی است که بازی با صنعت نفت آبادان را هم برگزار نکرده ایم.

سرمربی پرسپولیس راجع به حضور وینفرد شفر آلمانی در راس کادر فنی استقلال نیز گفت: شفر را از زمانی که در آلمان بود می شناسم. او از مربیان خوب کشورش بود و توانست با کامرون قهرمان آفریقا شود. شفر قطعا مربی با کیفیتی هست. او نظر خودش را دارد و با تفکراتش می تواند جهت استقلال قدم های خوبی بردارد. البته اگر استقلال بتواند با این مربی قرارداد ببندد. از مربی در سطح شفر انتظار می رود که سطح استقلال را اوج بیاورد. نه شفر هر مربی خارجی که به کشور عزیزمان ایران می آید این انتظار از او می رود که در فوتبال کشور عزیزمان ایران قدم های زیادی بردارد.

واژه های کلیدی: افزایش | سرمربی | بازیکن | فوتبال | استقلال | بازیکنان | پرسپولیس | سرمربی تیم | برانکو ایوانکوویچ

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • جعبه هدیه کتاب
  • خرید کتاب خارجی
  • کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب آمازون
  • افست کتاب لاتین
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • چاپ کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب لاتین
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو