تاپس بلاگ

خرید کتاب از گوگل
چاپ کتاب PDF
خرید کتاب از آمازون
خرید کتاب زبان اصلی
دانلود کتاب خارجی
دانلود کتاب لاتین
گت بلاگز اخبار اجتماعی هیچ‌گاه تحت فشار تصمیم نگرفتم و به کسی هم باج ندادم / استاندار سابق تهران

استاندار سابق پایتخت کشور عزیزمان ایران با بیان اینکه هیچ‌گاه تحت فشار تصمیم نگرفتم و والله به هیچ‌کس هم باج ندادم، گفت: البته خیلی هزینه دادم و آشکار نکردم و ت

هیچ‌گاه تحت فشار تصمیم نگرفتم و به کسی هم باج ندادم / استاندار سابق تهران

استاندار سابق تهران: هیچ گاه تحت فشار تصمیم نگرفتم و به کسی هم باج ندادم

عبارات مهم : ایران

استاندار سابق پایتخت کشور عزیزمان ایران با بیان اینکه هیچ گاه تحت فشار تصمیم نگرفتم و والله به هیچ کس هم باج ندادم، گفت: البته خیلی هزینه دادم و آشکار نکردم و تنها کسی که من را آرام می کرد، شخص وزیر کشور بود.

به گزارش ایسنا، سیدحسین هاشمی در مراسم تکریم خود و معارفه محمدحسین مقیمی به عنوان استاندار تازه که با حضور وزیر کشور و جمعی از مسئولان در استانداری پایتخت کشور عزیزمان ایران برگزار شد، گفت: جهت جناب آقای مقیمی که شخصیتی متدین و کاری دارند، آرزوی موفقیت می کنم و خوشحالم که این مسوولیت بعد از بنده به ایشان واگذار شده است هست. همچنین از اعضای هیات دولت که در سال ۱۳۹۲ به بنده اعتماد کردند و بنده را به عنوان نخستین استاندار دولت یازدهم گزینش کرده اند تقدیر می کنم.

هیچ‌گاه تحت فشار تصمیم نگرفتم و به کسی هم باج ندادم / استاندار سابق تهران

وی افزود: در ابتدای شهریورماه سال ۱۳۹۲ چند سیاست مهم را در استان پایتخت کشور عزیزمان ایران اعلام کردم که از جمله آنها تعامل، همکاری و اعتماد میان همه دستگاه های اجرایی استان بود.

سیاست دیگری که مدنظر قرار داده شد سیاست آینده نگری و پیشگیری در شورای تأمین بود. به شکلی که تاکید کردم که پلیس باید در کنار مردم باشد ظرف چهار سال گذشته نیز پلیس در پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ این وظیفه مهم را به معنای واقعی محقق کرد.

استاندار سابق پایتخت کشور عزیزمان ایران با بیان اینکه هیچ‌گاه تحت فشار تصمیم نگرفتم و والله به هیچ‌کس هم باج ندادم، گفت: البته خیلی هزینه دادم و آشکار نکردم و ت

استاندار سابق پایتخت کشور عزیزمان ایران ادامه داد: تلاش می کردم به عنوان یک مسوول با تمام شخصیت ها، روابط را تنظیم کنم و این کار را طوری انجام می دادم که ضمن احترام، همه سیاست های کلی دولت در استان اجرایی شود.

هاشمی در تشریح کارها استانداری پایتخت کشور عزیزمان ایران در حوزه های متفاوت گفت: تمام کنسرت هایی که از وزارت کشور مجوز داشتند بدون هیچ مشکلی در استان پایتخت کشور عزیزمان ایران برگزار شد. در ابتدای تصدی خود در استانداری با روسای دانشگاه ها نشست مشترکی داشتم و اعلام کردم ما به هیچ وجه وارد دانشگاه نمی شویم و نمی خواهیم در کار شما دخالت کنیم؛ ولی نیاز است که به همه وقت یکسان دهیم تا نظرات خود را اعلام کنند. تمام تشکل ها نیز در دانشگاه ها از این وقت استفاده کرده اند.

وی افزود: انتخابات با حضور حداکثری، قانونی و در بی طرفی کامل به همراه صیانت از آرای ملت برگزار شد و کوچکترین مشکلی نیز به وجود نیامد. در برگزاری انتخابات تعامل هیات های نظارت و هیات های اجرایی بی نظیر بود. انتخابات امسال نیز با همین سیاست برگزار شد.

هیچ‌گاه تحت فشار تصمیم نگرفتم و به کسی هم باج ندادم / استاندار سابق تهران

استاندار سابق پایتخت کشور عزیزمان ایران در بخش دیگری از صحبت های خود به پرسشها شهرستان های استان پایتخت کشور عزیزمان ایران اشاره کرد و افزود: در پایتخت کشور عزیزمان ایران شهرستان هایی ایجاد شده است بود که که هیچ امکاناتی از جمله بیمارستان، کلانتری و… نداشتند و تلاش کردیم در قالب سفرهای مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری این کمبودها را برطرف کنیم. به همین جهت با هماهنگی وزیر کشور خدمت مقام معظم رهبری نامه ای نوشتم جهت سفر به استان تهران، البته می دانستم تحقق این سفر سخت است ولی در پی آن در سفرهای ریاست جمهوری کمک بسیاری جهت برطرف پرسشها شهرستان های پایتخت کشور عزیزمان ایران انجام شد. همچنین سفر ریاست قوه قضاییه نیز بسیاری از پرسشها ما را مرتفع کرد.

دو تذکر جهانگیری به هاشمی در عنوان آب و هوا

استاندار سابق پایتخت کشور عزیزمان ایران با بیان اینکه هیچ‌گاه تحت فشار تصمیم نگرفتم و والله به هیچ‌کس هم باج ندادم، گفت: البته خیلی هزینه دادم و آشکار نکردم و ت

هاشمی در بخش دیگری از صحبت های خود به عنوان آلودگی هوای پایتخت کشور عزیزمان ایران اشاره کرد و افزود: در بحث آلودگی هوا هنگامی که پایتخت کشور عزیزمان ایران را تعطیل کردیم تذکر گرفتم و توبیخ شدم و قرار شد جهت تعطیلی با معاون اول رییس جمهور هماهنگی انجام دهم ولی این عنوان موجب شد دو بار آلودگی هوای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران در هیات دولت مطرح شود.

استاندار سابق پایتخت کشور عزیزمان ایران ادامه داد: عنوان کمبود آبی را نیز مطرح کردم که از آقای جهانگیری تذکر گرفتم. ۵ میلیون متر مکعب کمبود آب در پایتخت کشور عزیزمان ایران داشتیم که آبفا و آب منطقه ای در این حوزه ضربتی عمل کردند ولی مدیریت مصرف باید ادامه پیدا کند چراکه مسئله خشکسالی داریم. در استان پایتخت کشور عزیزمان ایران نیز مسئله کیفیت آب داشتیم ولی امروز هیچ مشکلی در حوزه کیفیت و کمیت آب نداریم.

هیچ‌گاه تحت فشار تصمیم نگرفتم و به کسی هم باج ندادم / استاندار سابق تهران

هاشمی تاکید کرد: تصفیه منزل های استان پایتخت کشور عزیزمان ایران در حال تکمیل است که البته باید این عنوان پیگیری شود. ما در کشاورزی رتبه نخست کشور را به دست آوردیم که جهت بسیاری عجیب بود. در ابتدای دوره ۲۹ هزار هکتار آبیاری تحت فشار داشتیم که امروز صددرصد زیاد کردن داشته است.

وی ادامه داد: در سال ۱۳۹۲، ۱۸ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان مالیات جمع آوری شده است در استان پایتخت کشور عزیزمان ایران بود که امسال به بیش از ۴۴ هزار میلیارد تومان رسیده است و این امر بدون هیچ تنشی انجام شده است است و مالیات استان پایتخت کشور عزیزمان ایران به بیش از ۲٫۵ برابر زیاد کردن یافته است.

استاندار سابق پایتخت کشور عزیزمان ایران در بخش دیگری از سخنان خود به ساماندهی صنایع و صنوف در استان پایتخت کشور عزیزمان ایران اشاره کرد و افزود: این کار شروع شده است ولی کاری سخت و حیاتی جهت استان پایتخت کشور عزیزمان ایران محسوب می شود. ساخت ۱۰ شهرک صنعتی در این استان مصوب شده است است که بین ۸ تا ۱۰ هزار هکتار زمین نیز جهت هر یک از آنها در نظر گرفته شده، همچنین عنوان شهرک های صنعتی باید ادامه پیدا کند تا صنایعی که فرسوده شده است اند علاوه بر انتقال نوسازی شوند.

هاشمی تاکید کرد: در سال ۱۳۹۴ در مبارزه با موادمخدر رتبه نخست را به دست آوردیم این در شرایطی بود که در ابتدای دوره تنها ظرفیت ۴۰۰ نفری در کمپ شفق جهت نگهداری معتادان متجاهر وجود داشت که آن نیز به علت غیربهداشتی بودن تعطیل شد ولی امروز در استان پایتخت کشور عزیزمان ایران جهت ۱۰ هزار نفر ظرفیت ایجاد شده است است.

وی ادامه داد: در موضوعاتی همچون پدافند غیرعامل، ستاد مبارزه با قاچاق کالا، مبارزه با ساخت و ساز غیرمجاز و عنوان امنیت در استان پایتخت کشور عزیزمان ایران رتبه نخست کشوری را ظرف چهار سال گذشته به دست آوردیم. بدهید ترتیب فضای کاری در استان پایتخت کشور عزیزمان ایران حاکم شد و آرامش معنی داری در استان به وجود آمد.

استاندار پایتخت کشور عزیزمان ایران تاکید کرد: هر اتفاق خوب و یا خدایی نکرده بدی که در استان پایتخت کشور عزیزمان ایران روی دهد به الگویی جهت کشور تبدیل می شود و ابعاد جهانی پیدا می کند.

هاشمی تاکید کرد: هیچ گاه تحت فشار تصمیم نگرفتم و والله به هیچ کس باج ندادم. البته خیلی هزینه دادم و آشکار نکردم و تنها کسی که من را آرام می کرد، شخص وزیر کشور بود.

به گزارش ایسنا، در ادامه این جلسه، محمدحسین مقیمی استاندار تازه پایتخت کشور عزیزمان ایران نیز گفت: این جلسه، جلسه تقدیر از مدیری است که ۴ سال تلاش های خود را به گونه ای پیش برد که امروز شاهد امنیت و شکوفایی پایتخت هستیم.

وی افزود: ایشان امروز با کارنامه ای بسیار خوب مسوولیت خود را ترک می کنند، مدیران استان به کمک استاندار زحمات زیادی کشیده اند و فعالیت بسیاری داشتند. امیدوارم مدیران استان پایتخت کشور عزیزمان ایران همین رابطه را با استاندار تازه داشته باشند تا بنده نیز در روز تودیع کارنامه ای داشته باشم که مورد قبول و رضایت مردم و خداوند متعادل باشد.

واژه های کلیدی: ایران | استان تهران | هوای پایتخت | اخبار اجتماعی

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • جعبه هدیه کتاب
  • خرید کتاب خارجی
  • کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب آمازون
  • افست کتاب لاتین
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • چاپ کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب لاتین
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو