تاپس بلاگ

خرید کتاب از گوگل
چاپ کتاب PDF
خرید کتاب از آمازون
خرید کتاب زبان اصلی
دانلود کتاب خارجی
دانلود کتاب لاتین
گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (۵۳۴)

در روزگاری که جامعه مجازی و اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و صورت ها نیز این صفحات

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (534)

چهره ها در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … (۵۳۴)

عبارات مهم : تصویر

در روزگاری که جامعه مجازی و اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و صورت ها نیز این صفحات را جهت ارتباط بهتر با مردم گزینش کرده اند و با داشتن صفحه در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … قصد در ارتباط مستمر و دو طرفه با مردم دارند.

مثل هر لحظه با گزیده ای از فعالیت صورت ها در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … در روزهای گذشته در خدمتتان هستیم. ممنون از اینکه امروز هم همراه ما هستید. شروع پاییز و فرارسیدن فصل قشنگی و علاقه را به همه عزیزان تبریک عرض میکنم، امیدوارم امسال یکی از عالی ترین پاییز های عمرتان رقم بخورد.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (۵۳۴)

همچنین شروع سال تحصیلی تازه را به همه کسانی که دیگر به مدرسیه نمیروند تبریک عرض میکنم و جهت محصلین آرزوی صبر و تحمل دارم. امروز اول محرم الحرام و شروع دهه محرم و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان نیز هست، لذا ضمن عرض تسلیت به همه عاشقان آن حضرت و هموطنان عزیز، آرزومندیم که همه نذورات و عزاداری ها در این ایام عزیز مورد قبول درگاه حق قرار گیرد. با رعایت کامل ادب و احترام نسبت به حضرت سید الشهدا (ع) و یاران با وفایش، مطلب امروز را شروع میکنیم.

محمدرضا خان فروتن در آخرین روز گالری آثار آذرخش فراهانی. بازیگر کم حاشیه و دوست داشتنی سینما و تئاتر خیلی کم پیش می آید در یک مراسم حضور پیدا کند و این حضور از استثنائات است.

واقعاً چه اصراری به بیرون ماندن مچ و ساعد پا در بین عزیزان است؟ انصافاً دلیلی بر خوشپوشی و خوشتیپی است و از منظر قشنگی شناختی یک شاخصه محسوب میشود؟!

در روزگاری که جامعه مجازی و اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و صورت ها نیز این صفحات

البته عروسک داریم تا عروسک! مطمئناً در این مواقع “دون دون” یا “بستنی ها” جز دامن زدن به وحشت و از بین بردن حال خوب آدم کار دیگری از دستشان بر نمی آید.

سلفی عزیزان در پشت صحنه یک سریال پلیسی تازه که به احتمال زیاد مربوط به شبکه نمایش خانگی هست. با حضور بهاره کیان افشار، امیر آقایی و سایر عزیزان.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (۵۳۴)

پست سجاد افشاریان در مدح و مجدِ علی زند وکیلی. دو رفیق هر چقدر هم صمیمی باشند، این توصیفات یک مقدار اضافه کاری و مشکوک هست. البته ما را به زندگی دیگران چه کار! والا!

در روزگاری که جامعه مجازی و اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و صورت ها نیز این صفحات

مونا برزویی و همسر محترمش سومین سالگرد ازدواجشان را در کنسرت مهدی یراحی گذراندند! چه گزینش عجیبی! ترانه های مهدی زیاد جهت مراسم هفتم و چهلم خوب است تا سالگرد ازدواج!

مریم خدارحمی امروز با این سلفیِ خود، کلمه ی “خلاقیت” را کُشت.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (۵۳۴)

اخیراً نام لیلای سینما در بین برترین بازیگران زن قرن در دنیا قرار گرفته هست. چگونه میتوان طوری افتخار کرد که حق مطلب ادا شود؟!

لاله زن اسکندری در مراسم اکران شخصی فیلم “دریاچه ماهی” به کارگردانی مریم دوستی. همانطور که میدانید مسئولین عزیز به نام دریاچه آلرژی دارند و به محض شنیدن چنین نامی، تمام تلاش خود را جهت خشک کردن آن به کار میگیرند، لذا عوامل این فیلم باید تا پیش از رسیدن نام آن به گوش مسئولان، سر و تهِ اکران را جمع کنند.

امیر جعفری به اتفاق مادر عزیزش و دوست دیرینه اش علی صالحی در حال تماشای یک کنسرت هستند.

حدیثه تهرانی و همسر جان در مراسم اکران شخصی فیلم “دریاچه ماهی” که در بنیاد سینمایی فارابی برگزار شده است بود. هر لحظه برایم پرسش بوده و است که نام یک دکتر و ریاضیدان فیلسوف آیا باید بر روی یک بنیاد سینمایی باشد.

سایه بازی جالب رضا شفیعی جم با تعابیر عالی و منحصر به فردش.

کاوه سماک باشی هم بالاخره راه موفقیت در سینما را پیدا کرد.

شروع پاییز با نام و یاد استاد شجریان به مناسبت هفتاد و هفتمین زادروز ایشان. تبریک به استاد خوش آواز موسیقی کشورمان و همه عاشقان و هواداران ایشان. خوشحالیم که در عصری زندگی میکنیم که میتوانیم از آواز استاد شجریان لذت ببریم.

پ.ن: در کنار دخترش مژگان

خاطره اسدی با این سلفی بانمک تابستان را بدرقه کرد و به استقبال پاییز رفت.

ستاره پسیانی عالی ترین تصویر ممکن را به مناسبت اول مهر ماه گزینش کرده است :))

دورهمی زن های بلندمرتبه سینما در یک گالری. مرضیه و احترام برومند، تهمینه میلانی، رخشان بنی اعتماد، شیرین جاهد و نرگس آبیار عزیز. جای بانو پوران درخشنده در تصویر خالی است.

روز خوب هدایت هاشمی سر صحنه کار جدیدش، هنگامی که همسر و دخترکش به دیدار او آمدند.

عکسی لو رفته از امین حیایی در خیابان های پر ترددِ تایلند.

شهاب حسینی به صورت سایلنت و چراغ خاموش دومین فیلم سینمایی بلند خود را کلید زده و در روزهای نهایی ساخت آن هست. فیلمی به نام “مقیمان ناکجا” به بعد از “ساکن طبقه وسط” دومین تجربه شهاب در کارگردانی سینماست. جهت این هنرمند ارزنده کشورمان آرزوی موفقیت داریم.

جواد عزتی با این تصویر از شروع کار تازه خبر داد. تصویری که با توجه شواهد و قراین باید یک کار جنگی باشد.

حامد همایون و ماوودرش.

کیهان جان حداقل حرمت آن ریش و سبیل را نگه دار.

نیما جان رئیسی زحمت پست آموزنده این شماره را کشیده است: زندگی جهت کسانی است که به آن نچسبند.

عکس دسته جمعی عوامل یک نمایش عاشورایی که بعد از دهه محرم به اجرا درخواهد آمد. به تهیه کنندگی همسر جانِ بهاره رهنما و بازی خودِ بهاره زن و اکرم محمدی. بهاره خوب اسپانسری جهت تئاتر هایش پیدا کرده هست. آفرین به این تفاهم و درک متقابل.

سورپرایز تولد حسین سلیمانی در پشت صحنه کار جدیدش در کنار استاد کیانوش عیاری. جزئیاتی از کار تازه آقای عیاری در دسترس نیست. اگر اشتباه نکنم ایشان بعد از توقیف آخرین فیلم خود یعنی “کاناپه” گفته بودند که دیگر در کشور عزیزمان ایران فیلم نخواهند ساخت.

پسر گلِ فوتبال کشور عزیزمان ایران هم در روزهای گذشته سالگرد تولد خود را گذراند. تبریک به رضای عزیز.

قاب خانوادگیِ شیلا خداداد. قانون “پایستگی پستونک” در منزل شیلا هر لحظه جاری است و از کودکی به کودک دیگر انتقال یافته میگردد.

هدیه زن تهرانی در حاشیه اکران مردمی “رگ خواب” به نفع یوزپلنگ ایرانی که در پردیس ملت برگزار شده است بود. هر جا سخن از حمایت از حیات وحش و محیط زیست باشد، نام هدیه تهرانی در آن جا میدرخشد.

استاد نادر گچین خواننده خوش صدا و قدیمی کشورمان بعد از گذراندن یک دوره بیماری دیروز به دیدار معبود شتافت و موسیقی کشور عزیزمان ایران را تنهاتر گذاشت. ترانه خاطره انگیز “من دیگه فرزند نمیشم” از ماندگارترین آثار استاد گلچین بود که به خاطره ای شیرین از ایشان تبدیل شد. روحشان شاد و یادشان گرامی باد. صفحه رسمی استاد محمدعلی کشاورز با این پست این ضایعه را به همه تسلیت گفت.

رحیم نوروزی، شیرین یزدان بخش و لیلا بلوکات در پشت صحنه یک نمایش به نام “هفت عصر هفتم پاییز”.

رضا جان همان خوانندگی مگر چه ایرادی داشت که به فکر نابودی ورزش بوکس افتادی؟! در ضمن صورت مربی ات خیلی آشناست، فکر کنم بازیگر یک فیلم خاطره انگیز بودند، همان فیلمی که در آن شخصیت مهم (مربی رضا) یک رفیق وراج داشت و با هم شاهزاده زن را از بالای برج و چنگ اژدها نجات دادند.

لیلا اوتادی، بازیگر تازه ترین مستند حیات وحش بی بی سی.

رحمان و رحیم در کنار سارا و نیکا، دو دوقلوی سریال پایتخت. در واقع صحیحش میشود چهار دوقلوی سریال، یا دو جفت دوقلوی سریال! موهای رحمان و رحیم هم که خوراکِ تولید مثلِ پرندگان است.

سلفی سیروان و رفقای کوچولویش.

پانته آ بهرام و هانیه توسلی در کنار بانو گلاب آدینه و مانیا کوچولو، بعد از تماشای نمایش “شیر های خان بابا سلطنه”.

– چه جوری بزنم؟
+ نمیدونم، میخوام شبیه امیر آقایی بشم.
– حله.

اولین آثار پاییز در رنگ موهای مهناز افشار نمایان شدن یافت.

دکتر محمد اصفهانی ستاره بیتکرار موسیقی پاپ کشور عزیزمان ایران به اتفاق خانواده محترم در حاشیه یک مراسم هنری.

فرهاد خان اصلانی در گذر زمان. ماشاالله جوان تر هم شده است است.

تابستان پیمان معادی و رفقایش خیلی کوتاه بود.

تصویر عالی مهراوه شریفی نیا از نخستین روز مدرسه اش.

استاد هوشنگ ابتهاج با این پست تولد خسروی خوبان را تبریک گفت. آرزوی سلامتی و طول عمر داریم جهت هر دو عزیز.

علی صادقی هم بالاخره از هویت مهم خود رونمایی کرد. او نیز یک تارگرین است و مدعی مهم تاج و تخت!

نگار جواهریان در نمایی از حضورش در یک دورهمی خانوادگی که از آنتن سیمای ملی هم پخش شد.

حمید خان فرخ نژاد در آن سر دنیا گرفتار درد آپاندیس شده است است که خوشبختانه رفقای برزیلی سریعاً درشان را درمان کرده اند. آرزوی سلامتی داریم جهت حمید عزیز.

نیکی محرابی، عزیزی که در سریال گسل هنرنمایی کرده بود. من مانده در سریال این حجم از مو را چگونه زیر مقنعه جا میداد!

رضا داودنژاد و همسر جان در حال خارجگردی.

مهدی طارمی در حال تبلیغ یک هیئت عزاداری. به احتمال زیاد مهدی در هنگام گذاشتن این پست خیلی به بازی هایی که پرسپولیس در جام کلوب های آسیا می بایست در آزادی بازی میکرد ولی بنا به دلایلی نتوانست، فکر نمی کرد.

دورهمی خوبان در پردیس ملت، به مناسبت اکران “رگ خواب”. طناز طباطبایی، لیلا حاتمی، هدیه تهرانی، مهران غفوریان و سیامک انصاری.

رامبد جوان ۶ میلیون نفر فالوئر دارد! البته هنوز نفر اول لیست پرفالوئر ها نشده و دویست هزارتایی مانده تا به مهناز افشار برسد.

مجید خراط ها، بازیگر سری تازه فیلم رزیدنت اویل، به جای میلا یوویچ.

مگر میشود محرم باشد به یاد برادران موذن زاده نیافتیم. در نخستین محرمی که بدون این دو برادر برگزار میشود. این تصویر ساتیار امامی بسیار دلنشین هست. اذان سلیم مؤذن زاده بر بستر رحیم در ساعات نهایی حیات (سال ۸۴). روح هر دو عزیز شاد.

به انتهای مطلب امروز رسیده ایم. باز هم از همه شما عزیزان التماس دعا داریم. شبتان خوش.

اخبار فرهنگی – برترین ها – امیررضا شاهین نیا

واژه های کلیدی: تصویر | سریال | پاییز | تصویری | استاد شجریان | اخبار فرهنگی و هنری

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (534)

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (۵۳۴)

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • جعبه هدیه کتاب
  • خرید کتاب خارجی
  • کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب آمازون
  • افست کتاب لاتین
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • چاپ کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب لاتین
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو