تاپس بلاگ

خرید کتاب از گوگل
چاپ کتاب PDF
خرید کتاب از آمازون
خرید کتاب زبان اصلی
دانلود کتاب خارجی
دانلود کتاب لاتین
گت بلاگز اخبار بین الملل ملانیا ترامپ را هیچ وقت دست کم نگیرید

ملانیا ترامپ در بهاری که گذشت، تولد ۴۷ سالگی خودش را در کاخ سفید مراسم خوش حالی گرفت. در کشور آمریکا بگردید و بپرسید چند درصد مردم از این اتفاق رنجیده خاطر شدند

ملانیا ترامپ را هیچ وقت دست کم نگیرید

ملانیا ترامپ را هیچ وقت دست کم نگیرید

عبارات مهم : تصویر

ملانیا ترامپ در بهاری که گذشت، تولد ۴۷ سالگی خودش را در کاخ سفید مراسم خوش حالی گرفت. در کشور آمریکا بگردید و بپرسید چند درصد مردم از این اتفاق رنجیده خاطر شدند و آن مراسم خوش حالی اصلا به مذاقشان خوش نیامده است؟

به گزارش روزنامه تماشاگران امروز، ملانیا ترامپ در بهاری که گذشت، تولد ۴۷ سالگی خودش را در کاخ سفید مراسم خوش حالی گرفت. در کشور آمریکا بگردید و بپرسید چند درصد مردم از این اتفاق رنجیده خاطر شدند و آن مراسم خوش حالی اصلا به مذاقشان خوش نیامده است؟ مطمئنا تعداد قابل توجهی از این حس می گویند ولی اگر پرسش جهت تان به وجود آمده که آیا این طور هست، جواب جالبی برایش داریم.

شاید نه فقط به این علت که ملانیا همسر دونالد ترامپی است که در مقاطع متفاوت از وقت حسابی روی اعصاب هموطنانش رفته، بلکه نام صفحه رسمی اینستاگرام همسر رییس جمهور آمریکا می تواند بااهمیت ترین علت جهت به وجود آمدن موج منفی نسبت به حضور او در کاخ سفید باشد. چه نامی؟ پیج اینستاگرام ملانیا را که باز کنید، این اسم به چشمتان می خورد: «Firstladymelaniatrump».

ملانیا ترامپ را هیچ وقت دست کم نگیرید

حالا فهمیدید چرا؟ اگر هنوز متوجه علت ناراحتی ها نشدید، جهت تان از این بگوییم که ملانیا دومین «بانوی اول» تاریخ کشور آمریکاست که ملیتی آمریکایی ندارد. پیش از او، «لوییز آدامز» همسر انگلیسی تبار جان کویینسی آدامز، ششمین رییس جمهور آمریکا، چنین لقبی به خود گرفته بود. ملانیا متولد اسلوونیا، در ۲۶ آوریل سال ۱۹۷۰ به دنیا آمد و حالا تبدیل به یکی از مشهورترین اشخاص سیاسی دنیا شده. البته که شاید خودش هم فکر نمی کرد به چنین جایگاهی برسد ولی همسر دونالد ترامپ بودن چنین پیشامدی را در زندگی او رقم زد.

ملانیا ترامپ در بهاری که گذشت، تولد ۴۷ سالگی خودش را در کاخ سفید مراسم خوش حالی گرفت. در کشور آمریکا بگردید و بپرسید چند درصد مردم از این اتفاق رنجیده خاطر شدند

ملانی در طول همین چند هنگامی که که از گزینش دونالد به عنوان رییس جمهور آمریکا می گذرد، به شدت تحت تاثیر انتقادات قرار گرفته و البته حواشی زیادی هم به خودش تخصیص داده شده است داده که زیاد راجع به آنها صحبت می کنیم؛ از حضور فعال او در عرصه مدلینگ تا مقایسه هایی که بین او و میشل اوباما، همسر رییس جمهور سابق آمریکا انجام می شود. همه اینها دلایلی است که تصویر ملانیا را اکثر مواقع روی صفحات مهم نشریات و سایت های خبری می فرستد.

مدلینگ

او فقط ۱۶ سال داشت که وارد حرفه مدلینگ شد. دو سال بعد از این اتفاق با شرکتی در میلان قرارداد بست تا به عنوان مدل در آن شرکت کار کند. به علت قشنگی بسیار زیادی که داشت در همان ابتدای حضورش در این عرصه، مورد توجه مردم قرار گرفت. در دهه نود حتی یک بار موفق به کسب عنوان «چهره سال» در بین مدل های دنیا شد و این شروعی جهت برداشتن قدم های بلندتر او در این حرفه بود.

ملانیا ترامپ را هیچ وقت دست کم نگیرید

حضور ملانی به عنوان مدل در مراسم های متفاوت فقط به وقت پیش از گزینش ترامپ به عنوان رییس جمهور بر می گردد. او حتی علاقه زیادی به این دارد که به عنوان بانوی اول آمریکا هم لباس های خیلی خاص بپوشد تا در معرض نگاه ها قرار داشته باشد. جهت مثال او در جریان یکی از گردهمایی های جمهوری خواهان حامی دونالد ترامپ که پیش از انتخابات برگزار شد، لباسی را برتن داشتن که به شدت برایش حاشیه ساز بود. ملانی در آن وقت یک سنت را زیر پا گذاشت و علی رغم سایر بانوهای قبل از خودش، اقدام به پوشیدن لباس های برندی غیرآمریکایی کرد. البته انجام دادن این کار به وسیله کسی که خودش دومین بانوی اول غیرآمریکایی هست، چندان بعید نبود.

ملانیا لباسی را پوشید که یک طراح صربستانی به نام «رکساندا ایلینسیچ» آن را طراحی کرده بود. لباس سفید او بسیار قشنگ بود و ملانیا را به هدفش رساند. او هدفی غیر از این نداشت که در همان شروع کارزار انتخابات به شدت دیده شود و به نوعی به عنوان بانوی اول خط و نشان های خاص خودش را بکشد. او موفق به انجام این کار شد ولی به همراهش انتقاداتی که آتش ارزش بسیار تند بود را نیز به جان خرید.

ملانیا ترامپ در بهاری که گذشت، تولد ۴۷ سالگی خودش را در کاخ سفید مراسم خوش حالی گرفت. در کشور آمریکا بگردید و بپرسید چند درصد مردم از این اتفاق رنجیده خاطر شدند

کسانی که مخالف گزینش چنین لباسی از سوی ملانیا بودند، اعتقاد داشتند استفاده نکردن از تولیدات طراحان داخلی آمریکا موجب می شود خبر تقویت اقتصاد آمریکا و حمایت از صنایع داخلی به خوبی انتقال یافته نشود. این اقدام ملانیا بعدها با تصویر العمل هایی تند شبکۀ اجتماعی توییتر مواجه شد و حتی کمپین هایی جهت اعتراض به این اقدام ملانی نیز به وجود آمد. جالب اینجاست در میان همه این حواشی، هیچکس از قشنگی لباس ملانیا نمی گذشت. لباسی که او به قیمتی نزدیک به ۲۲۰۰ دلار خریده بود.

ملانیا ترامپ را هیچ وقت دست کم نگیرید

فعالیت همسر رییس جمهور آمریکا در عرصه مدلینگ هر لحظه هم این قدر کم حاشیه نبوده. او چندی پیش حتی از روزنامه دیلی میل به علت انتشار یک مطلب شکایت کرده بود. این روزنامه در مطلبی راجع به این نوشته بود که زن ملانیا علاوه بر فعالیت های مدلینگ، بعضی فعالیت های سوءاستفاده گونه جنسی نیز داشته هست. موضوعی که البته از سوی ملانیا رد شد و در نهایت دادگاه رای را به نفع او صادر کرد تا روزنامه مشهور دیلی میل مجبور به پرداخت غرامت به همسر دونالد ترامپ شود.

اما شاید جنجالی ترین قضیه در مورد حضور ملانیا در دنیای مد، به ۲۱ سال پیش برگردد. جایی که در سال ۱۹۹۵، تصاویری از او در یکی از مجلات Fashion فرانسه منتشر شد که در دوران کمپین های انتخاباتی و حتی بعد از آن، حسابی جهت ملانی دردسر ایجاد کرد. درواقع این تصویرهای در این روزها که او بانوی اول آمریکاست، همانند لکه ننگی تلقی می شود. جریان هم از این قرار است که در آن وقت یکی از عکاسان یک مجله مدلینگ فرانسوی تصویر هایی برهنه از ملانیا می گیرد و جهت تبلیغ از آنها در مجله استفاده می کند.

این عنوان باعث شده است عده ای به دشت نسبت به ملانیا اعتراض کنند و او را اصلا در حد و اندازه های بانوی اول کاخ سفید ندانند. در این رابطه تصویر العمل دونالد ترامپ ولی بسیار جالب بوده، او یکبار که تصویر العمل هایی تند نسبت به تصویر های منتشرشده از ملانیا زیاد شده است بود، در دفاع از سومین همسر خودش گفت: «ملانیا یکی از معروف ترین و موفق ترین مدل های اروپایی بود که تاکنون تصویر های زیادی از او ثبت شده. تصویر هایی که بارها روی جلد مجلات و روزنامه ها رفته و اتفاقا یکی از آن تصویر هایی که شما نسبت به آن اعتراض دارید باعث شد من از او خوشم بیاید! چیزی که شما راجع به آن حرف می زنید در اروپا و البته در دنیای مد و فشن بسیار مرسوم و معمول است.»

کپی برداری از روی دست میشل اوباما

بد نیست بدانید که ملانیا سومین همسر ترامپ است و اکنون مثلث او، ایوانکا (دختر ترامپ از همسر اولش) و خود آقای رییس جمهور هر لحظه در راس اخبار مربوط به حواشی دیده می شوند. همان طور که این روزها حضور ایوانکا ترامپ در جلسات شخصی پدرش با سیاست مداران دیگر به شدت مورد انتقاد وارد می شود، حواشی مربوط به ملانیا نیز روز به روز زیاد و جالب تر می شوند. البته از کسی که دو اقدام مهمش در جریان تلاش ترامپ جهت کسب رای، تقلید شده است تلقی می شد، چنین چیزهایی بعید نیست.

ملانیا در یکی از گردهمایی های جمهوری خواهان، دست به تقلید مو به مو از میشل اوباما زده بود که این اتفاق با گذشت ماه ها، همچنان در اذهان عمومی باقی مانده. او در صحبت اش در این گردهمایی دقیقا همان حرف ها را به زبان آورد که میشل اوباما در دوره اول ریاست جمهوری باراک اوباما در صحبت مهمی از آنها استفاده کرده بود. حتی ملانیا در آن جلسه لباسی که برند «رکساندا» آن را طراحی کرده، پوشیده بود؛ دقیقا همان برندی که میشل اوباما نیز سال ۲۰۰۸ در صحبت اش بر تن داشت.

ملانیا که به جز انگلیسی به چهار زبان اسلوونیایی، صربی، فرانسوی و آلمانی تسلط کامل دارد، یکی از موثرترین افراد در حضور ترامپ در صحنه انتخابات بود. خودش بارها در صحبت هایش از این گفته که تشویق هایش در حمایت از دونالد، موجب حضور او در صحنه مسابقه با هیلاری کلینتون شد. ملانیا هرچند در طول این مدت یکی از پررنگ ترین سوژه های افراد کاخ سفید شده است ولی در شرایط حساس و متفاوت کمک هایی هم به دونالد ترامپ کرده. کمک هایی که البته بعضی های آنها مسخره به نظر می رسند.

ملانیا به دونالد کمک می کند و او را تا حدودی متوجه شرایط اطرافش می سازد. به طور مثال، یک بار ک در یکی از همایش های مهم ملی در حین پخش سرود ملی آمریکا، دونالد ترامپ یادش رفته بود به نشان احترام، دستش را روی سینه اش بگذارد، این ملانیا بود که با کوبیدن به دست او، ترامپ را از شرایط آگاه ساخت. کمکی از این بزرگ تر از بانوی اول آمریکا انتظار دارید؟!

نزدیکان ملانیا معتقدند که نباید مدل اسلوونیایی را دست کم گرفت. پاملا کئوگ، زندگی نامه نویس مشهور آمریکایی، در مورد او می گوید: «ملانیا مانند همسر جان اف کندی، قشنگ و باهوش هست. با وجود اینکه شوهر او در انتخابات ریاست جمهوری پیروز شد ولی برنده واقعی ملانیا بود. او زمانی که پای پندهای سیاسی وسط باشد، هیچ خجالتی ندارد و تمام افکارش را به ترامپ انتقال یافته می کند. ملانیا محکم و استوار روی دو پای خود ایستاده و بعضا تفکرات خود را مو به مو به دونالد دیکته می کند. او را هیچ گاه دست کم نگیرید.»

واژه های کلیدی: تصویر | ملانیا | آمریکا | اوباما | آمریکایی | دختر ترامپ | همسر ترامپ | رییس جمهور | میشل اوباما | دونالد ترامپ | ریاست جمهوری

ملانیا ترامپ را هیچ وقت دست کم نگیرید

ملانیا ترامپ را هیچ وقت دست کم نگیرید

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • جعبه هدیه کتاب
  • خرید کتاب خارجی
  • کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب آمازون
  • افست کتاب لاتین
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • چاپ کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب لاتین
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو