تاپس بلاگ

خرید کتاب از گوگل
چاپ کتاب PDF
خرید کتاب از آمازون
خرید کتاب زبان اصلی
دانلود کتاب خارجی
دانلود کتاب لاتین
گت بلاگز اخبار سیاست خارجی برجام کمک مهمی به خاورمیانه و دنیا کرد/ وضعیت در یمن و میانمار بحرانی است ، ماریا دوتسنکو

یک مقام مسوول در دفتر نمایندگی شرکت ملل متحد در پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: توافق تاریخی برجام کمک مهمی به صلح، ثبات و امنیت نه تنها در خاورمیانه بلکه در سرا

برجام کمک مهمی به خاورمیانه و دنیا کرد/ وضعیت در یمن و میانمار بحرانی است ، ماریا دوتسنکو

ماریا دوتسنکو: برجام کمک مهمی به خاورمیانه و دنیا کرد/وضعیت در یمن و میانمار بحرانی است

عبارات مهم : امنیت

یک مقام مسوول در دفتر نمایندگی شرکت ملل متحد در پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: توافق تاریخی برجام کمک مهمی به صلح، ثبات و امنیت نه تنها در خاورمیانه بلکه در سراسر دنیا است.

به گزارش ایسنا، زن ماریا دوتسنکو صبح روز یک شنبه در نشست تخصصی “زنان معماران صلح” که به مناسبت روز جهانی صلح با همکاری دفتر شرکت ملل متحد در پایتخت کشور عزیزمان ایران و همچنین موسسه صیانت از حقوق زنان برگزار شده است بود، گفت: هر ساله روز جهانی صلح در ۲۱ سپتامبر از سوی شرکت ملل گرامی داشته می شود. این شرکت در سال ۱۹۸۱ تصمیم گرفت تا روز جهانی صلح را ایجاد کند تا زمانی جهت عدم خشونت و آتش بس باشد. این روز به تقویت آرزوی بزرگ های صلح در درون و میان ملت ها تخصیص داده شده است داده شده است است.

برجام کمک مهمی به خاورمیانه و دنیا کرد/ وضعیت در یمن و میانمار بحرانی است ، ماریا دوتسنکو

وی با بیان اینکه شعار روز جهانی صلح جهت سال ۲۰۱۷ «همه با هم جهت صلح: احترام، امنیت و کرامت جهت همه» هست، تصریح کرد: این عنوان بر ماهیت “همه با هم” تاکید دارد و ابتکاری جهانی جهت ترویج احترام، امنیت و کرامت جهت همه افرادی است که از منزل های خود در جستجو جهت زندگی بهتر آواره شده است اند.

این مقام شرکت ملل در پایتخت کشور عزیزمان ایران در بخشی از صحبت های خود با بیان اینکه ایرانی ها به علت سنت مهمان نوازی ارزش در دنیا آشنا شده است اند و همواره آماده کمک به نیازمندان هستند افزود: در همین چارچوب می بینیم که اکنون کشور عزیزمان ایران میزبان چهارمین جمعیت بزرگ پناهندگان و مهاجران دنیا است و باید از کارها کشور عزیزمان ایران در این زمینه تقدیر کرد.

یک مقام مسوول در دفتر نمایندگی شرکت ملل متحد در پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: توافق تاریخی برجام کمک مهمی به صلح، ثبات و امنیت نه تنها در خاورمیانه بلکه در سرا

وی با بیان اینکه امسال روز جهانی صلح متمرکز بر درگیر کردن و بسیج مردم سراسر دنیا به منظور حمایت از پناهندگان و مهاجران است افزود: این روز بر همبستگی با پناهندگان و مهاجران تاکید دارد. در واقع در این روز مردم گرد هم می آیند و به آنان انسانیت یکسان ارزش یادآوری می شود.

رییس مرکز اطلاعات دفتر شرکت ملل در پایتخت کشور عزیزمان ایران همچنین با اشاره به وظایف و کارکردهای شرکت ملل جهت حمایت از صلح تصریح کرد: عملیات حفظ صلح شرکت ملل ابزاری مهم جهت پیشبرد صلح و امنیت به وسیله جامعه جهانی هست. پاسداری از صلح در این شرکت به منظور در بر گرفتن رویکرد انسان دوستانه تکامل یافت و اکنون زنان به گونه ای فزاینده بخشی از خانواده صلح بانی شرکت ملل هستند. آنان جهت انجام این وظیفه از حوزه های تخصصی متفاوت به مناطق تعیین شده است جهت صلح بانی اعزام می شوند و تا کنون اثرات مثبتی بر محیط های صلح بانی داشته اند. آنها در ایجاد صلح و همچنین حمایت از حقوق زنان نقش موثری ایفا کرده اند.

دوتسنکو با تاکید بر اینکه زنان صلح بان در تمامی زمینه های حفظ صلح ثابت کردند که می توانند همان نقش هایی که همکاران مرد آنان تحت شرایط سخت انجام می دهند را به خوبی به پیش ببرند و این فعالیت ها را به ثمر برسانند افزود: در سال ۱۹۹۳ زنان تنها یک درصد از پرسنل یونیفرم پوش را تشکیل می داد ولی اکنون در عملیات حفظ صلح ۲۹ درصد از کارکنان بین المللی و ۱۷ درصد از کارکنان ملی را زنان تشکیل می دهند.

برجام کمک مهمی به خاورمیانه و دنیا کرد/ وضعیت در یمن و میانمار بحرانی است ، ماریا دوتسنکو

وی با بیان این که شرکت ملل از اعزام زنان صلح بان دفاع و آن را ترغیب می کند افزود: مسوولیت اعزام این زنان بر عهده کشورهای عضو این شرکت است.

رییس مرکز اطلاعات دفتر شرکت ملل در پایتخت کشور عزیزمان ایران تاکید کرد: صلح بانان زن به عنوان الگو در جوامع محلی عمل می کنند و الهام بخش زنان و دختران در جوامع غالبا مرد سالار هستند تا این زنان و دختران بتوانند جهت حقوق و همکاری خود در فرایند صلح تلاش کنند.

یک مقام مسوول در دفتر نمایندگی شرکت ملل متحد در پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: توافق تاریخی برجام کمک مهمی به صلح، ثبات و امنیت نه تنها در خاورمیانه بلکه در سرا

این مقام شرکت ملل با بیان این که این نهاد بین المللی با ایده اینکه جنگی دیگر هرگز رخ ندهد، تاسیس شد، تصریح کرد: نشانه مهم این شرکت ترویج و حفظ صلح در سیاره زیبای ما بوده هست. صلح، امنیت و همکاری در میان ملت ها از ارزش های مهم شرکت ملل هستند. این شرکت از وقت تاسیس خود تا کنون بیش از ۱۷۰ توافق صلح را مورد مذاکره قرار داده و صلح را در ۶۰ کشور حفظ کرده است.

وی با بیان اینکه امسال مصادف با هفتمین سالگرد تاسیس شرکت ملل است و کشور عزیزمان ایران نقش خاص ای در تاسیس این شرکت به عنوان عضو موسس داشته هست، اظهار کرد: کشور عزیزمان ایران با تاریخ غنی و سنت های باستانی صلح دوستی، همواره کمک ای ارزشمندی به فرهنگ صلح در منطقه و دنیا کرده هست. کشور عزیزمان ایران جزء نخستین کشورهایی بود که در دهه ۶۰ گام هایی را به سوی تاسیس منطقه عاری از سلاح های هسته ای برداشت و در سال ۱۹۷۵ موجب شد قطعنامه مجمع عمومی ابتکار تاسیس منطقه عاری از سلاح های هسته ای در خاورمیانه را معرفی کند.

برجام کمک مهمی به خاورمیانه و دنیا کرد/ وضعیت در یمن و میانمار بحرانی است ، ماریا دوتسنکو

دوتسنکو با اشاره به پیشنهاد حسن روحانی مدیر جمهور در مجمع عمومی شرکت ملل مبنی بر «جهان علیه افراطی گری و خشونت» گفت: این پیشنهاد به وسیله قطعنامه ای در شصت و هشتمین مجمع عمومی شرکت ملل تصویب شد.

وی همچنین یکی دیگر از ابتکارهای کشور عزیزمان ایران در جهت گسترش صلح در عرصه جهانی را ایده گفت وگو تمدن ها بیان کرد و افزود: همچنین توافق تاریخی برجام کمک مهمی به صلح، ثبات و امنیت نه تنها در خاورمیانه بلکه در سراسر دنیا است.

او با بیان اینکه ما هر ساله با حمایت وزارت خارجه کشور عزیزمان ایران و همچنین همکاری فصلنامه مطالعات بین المللی، کارگاه شبیه سازی شورای امنیت را برگزار می کنیم که به پرسشها صلح، امنیت و مبارزه با خشونت و تروریسم می پردازد، گفت: امسال افتخار داشتیم که این مراسم را با حضور آقای ظریف برگزار کنیم.

این مقام مسوول در دفتر شرکت ملل در پایتخت کشور عزیزمان ایران در ادامه سخنان خود گفت: دبیرکل پیشین شرکت ملل متحد (داگ هامر شولد) توصیه جالبی گفته که می خواهم با شما در این جلسه آن را در میان بگذارم. ایشان گفته شرکت ملل متحد به وجود نیامد تا ما را به بهشت ببرد، بلکه ایجاد شد تا ما را از جهنم نجات دهد.

به گزارش ایسنا، ماریا دوتسنکو در ادامه این نشست در پاسخ به سوالی در ارتباط با کارها شرکت ملل جهت ایجاد صلح در میانمار و جلوگیری از کشتار مسلمانان در این منطقه تصریح کرد: اوضاع در یمن و میانمار بحرانی شده است و شورای امنیت در جلسات خود این عنوان را بررسی کرده است.

وی همچنین با اشاره به مشورت های دبیرکل شرکت ملل با مسوولان دولت میانمار از جمله آنگ سان سوچی اظهار کرد: دبیرکل شرکت ملل تا کنون چندین بار با مسوولان میانماری از جمله زن سوچی گفت وگو و مشورت تلفنی داشته و از جامعه بین المللی دعوت کرده که کمک های خود را جهت پناهندگان و زنان این منطقه ارسال کنند.

دوتسنکو افزود: بر اساس آخرین آمار تا کنون ۳۹۱ هزار آواره میانماری به بنگلادش رفته اند و شرکت ملل متحد تلاش کرده که به آنها خدماتی در زمینه غذایی، بهداشت و پزشکی ارائه کند.

واژه های کلیدی: امنیت | ایران | ایرانی | روز جهانی | اخبار سیاست خارجی

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • جعبه هدیه کتاب
  • خرید کتاب خارجی
  • کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب آمازون
  • افست کتاب لاتین
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • چاپ کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب لاتین
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو