تاپس بلاگ

خرید کتاب از گوگل
چاپ کتاب PDF
خرید کتاب از آمازون
خرید کتاب زبان اصلی
دانلود کتاب خارجی
دانلود کتاب لاتین
گت بلاگز اخبار حوادث زورگیران مسلح غرب پایتخت کشور عزیزمان ایران زمین‌گیر شدند

معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ از دستگیری سارقان موتورسوار که با ترساندن سلاح گرم و سرد ، اقدام به زورگیری از شهروندان د

زورگیران مسلح غرب پایتخت کشور عزیزمان ایران زمین‌گیر شدند

زورگیران مسلح غرب پایتخت کشور عزیزمان ایران زمین گیر شدند

عبارات مهم : اداره

معاون مبارزه با دزدی های خاص پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ از دستگیری سارقان موتورسوار که با ترساندن سلاح گرم و سرد ، اقدام به زورگیری از شهروندان در مناطق غرب و شمال پایتخت کرده بودند، خبرداد.

به گزارش ایسنا، در ساعت ۲۴ روز ۳۱ خرداد ماه امسال وقوع یک مورد زورگیری در پارک سیمای کشور عزیزمان ایران در محدوده شهرک غرب از طریق مرکز فوریت های پلیسی۱۱۰ پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ به ماموران کلانتری۱۳۴ شهرک قدس اعلام شد که با حضور مأموران کلانتری در محل، سه زن جوان با حالتی پریشان و مضطرب به آنان مراجعه کردند و گفتند که دقایقی پیش دو پسر جوان که یکی از آن ها یک قبضه قمه و دیگری یک قبضه اسلحه کمری در دست داشت با ترساندن و ضرب و جرح گوشی گوشی تلفن همراه و مقادیری وجه نقد ما را دزدی کردند و بلافاصله متواری شدند.

زورگیران مسلح غرب پایتخت کشور عزیزمان ایران زمین‌گیر شدند

با تشکیل پرونده مقدماتی با عنوان دزدی به عنف مسلحانه و به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه ۳۴ پایتخت کشور عزیزمان ایران ، پرونده در اختیار اداره یکم پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ قرار داده شد و یکی از شاکیان در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: شب اتفاق به همراه دو تن از دوستانم جهت قدم زدن به پارک سیمای کشور عزیزمان ایران رفته بودیم. بعد از چند دقیقه پیاده روی و گپ و گفت های دوستانه تصمیم گرفتیم روی یکی از نیمکت های پارک بنشینیم و کمی استراحت کنیم. در حالی که روی نیمکت نشسته و سرگرم بررسی گوشی های موبایلمان بودیم ، ناگهان دو پسر جوان که یکی از آنها قمه و دیگری اسلحه کمری در دست داشت به ما نزدیک شدند و ما را خفت کردند.

این زن جوان ادامه داد: یکی از سارقان اسلحه را روی پهلوی من و نفر دوم قمه را روی گردن دوستم گذاشت و در حالی که مدام ما را ترساندن می کردند، اقدام به دزدی گوشی گوشی دوستم، رشته گردنبند طلای من به ارزش تقریبی دو و نیم میلیون تومان همچنین وجوه نقد همراهمان به مبلغ بیش از ۱۰۰هزار تومان کردند و از محل متواری شدند. ما که به شدت ترسیده بودیم با سرو صدای فراوان درخواست کمک کردیم ولی از آنجائی که پارک خلوت بود کسی صدای ما را نشنید و سارقان نیز با کمک دو موتورسوار که در کنار اتوبان همت منتظر آنان ایستاده بودند از محل متواری شدند.

معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ از دستگیری سارقان موتورسوار که با ترساندن سلاح گرم و سرد ، اقدام به زورگیری از شهروندان د

شاکی سوم پرونده که سارقان موفق به دزدی از او نشده بودند، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: زمانی که سارقان به ما نزدیک شدند با توجه به اینکه من با فاصله از دوستانم روی نیمکت پارک نشسته بودم ، موفق به فرار شدم . هر چند هنگام فرار روی شمشادها افتادم و قدری مجروح شدم ولی توانستم از صحنه بگریزم و با داد و فریاد فراوان در خواست کمک کردم تا اینکه چند مرد جوان که در همان حوالی بودند، صدای مرا شنیدند بعد از اینکه واقعه را شرح دادم همگی با هم به محل دزدی رفتیم ولی سارقان فرار کرده بودند و دوستانم نیز ترسان و لرزان به انتظار کمک نشسته بودند.

همزمان با پیگیری به پرونده دزدی مسلحانه از دو زن جوان در اداره یکم پلیس آگاهی، دزدی های مشابهی این بار با ترساندن سلاح سرد در اداره پنجم پلیس آگاهی مطرح شد که مشخصات به دست آمده از سارقان با مشخصات ارائه شده است از سوی شاکیان پرونده دزدی مسلحانه از دو زن جوان همخوانی و نزدیکی زیادی داشت که با انجام هماهنگی با مقام قضایی و به منظور تجمیع اطلاعات پرونده های مشابه، ادامه پیگیری به پرونده جهت شناسایی و دستگیری سارقان در دستورکار اداره پنجم پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ قرار گرفت.

کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی در وقت اجرای طرح کنترل مجرمان و سارقان به عنف سابقه دار اطلاع پیدا کردند که دو مجرم سابقه دار در زمینه ارتکاب دزدی های به عنف به نام های محمد .ک و ادیب .ک با یکی دیگر از مجرمان حرفه ای و سابقه دار به نام حمزه.س تشکیل گروه جدیدی از سارقان به عنف را داده اند که با استخراج تصویرهای آنان از سیستم جامع پلیس آگاهی، تصویرهای آنها به وسیله شکات پرونده مورد شناسایی قرارگرفت.

زورگیران مسلح غرب پایتخت کشور عزیزمان ایران زمین‌گیر شدند

با شناسایی هویت این سه متهم سابقه دار، کارآگاهان اداره پنجم با انجام کارها پلیسی موفق به شناسایی آخرین مخفیگاه حمزه در شهرستان اسلامشهر شدند و آخر با مواظبت نامحسوس از مخفیگاه متهم و اطمینان از حضور وی در مخفیگاهش، در شامگاه ۲۲ تیرماه ۱۳۹۶ وی دستگیر و به اداره پنجم پلیس آگاهی پایتخت انتقال یافته شد.

متهم بعد از دستگیری و انتقال به اداره پنجم پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ ابتدا منکر هرگونه زورگیری و دزدی شد ولی بعد از دستگیری همدستانش و مواجهه حضوری با آنها به ناچار لب به اعتراف گشود و در همان تحقیقات ابتدایی به همکاری در ده ها فقره زورگیری و خفت گیری با همدستی محمد و ادیب اعتراف کرد و گفت: به اتفاق این دو نفر از غروب آفتاب تا پاسی از شب در محدوده بزرگراه نواب ، بزرگراه فتح ، شهرک غرب و جنت آباد با ترساندن سلاح سرد اقدام به زورگیری وکیف قاپی می کردیم.

معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ از دستگیری سارقان موتورسوار که با ترساندن سلاح گرم و سرد ، اقدام به زورگیری از شهروندان د

در تحقیقات تکمیلی از حمزه، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که وی از اوایل خردادماه امسال به همراه سه جوان حدودا ۲۰ ساله به نام های پویا ، مجید و شاهین با استفاده از قمه و یک قبضه اسلحه کمری اقدام به زورگیری و خفت گیری از رهگذران ، عابران پیاده و زنان و دختران در مناطق غرب و شمال غرب پایتخت کشور عزیزمان ایران به خاص در محدوده اتوبان شهید همت، بزرگراه شیخ فضل الله نوری، اتوبان نواب همچنین بوستان های پرواز، سیمای کشور عزیزمان ایران و چند پارک و بوستان دیگر در شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران کرده است .

با انجام تحقیقات گسترده پلیسی و با وجود متواری شدن همدستان حمزه، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که یکی از اعضای گروه به نام شاهین بر اثر تصادف مدتی در یکی از بیمارستان های محدوده اسلامشهر خوابیدن و بعد از بهبودی به تازگی از بیمارستان مرخص شده است هست. با تجمیع اطلاعات به دست آمده، کارآگاهان ضمن هماهنگی با مقام قضائی در بامداد ۱۰ مردادماه به مخفیگاه شاهین مراجعه و او را در حالی که خودش را در داخل کمد دیواری پنهان کرده بود، دستگیر و به اداره پلیس آگاهی انتقال یافته کردند.

زورگیران مسلح غرب پایتخت کشور عزیزمان ایران زمین‌گیر شدند

با دستگیری شاهین، مخفیگاه پویا و مجید نیز شناسایی شد ولی کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که این دو متهم مدتی است از پایتخت کشور عزیزمان ایران خارج و به یکی از شهرها در غرب کشور متواری شده است اند. با گذشت نزدیک به یک ماه، کارآگاهان اطلاع یافتند که مجید به تازگی به اسلامشهر مراجعه کرده است که بلافاصله قبل از هرگونه اقدام جهت فرار دوباره، صبح روز ۲ شهریورماه در یک اقدام ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و اسلحه کمری را که متهمان در دزدی ها از آن استفاده می کردند در منزل مادر بزرگش در محدوده نازی آباد پایتخت کشور عزیزمان ایران به همراه ۲۵ تیر جنگی کشف و ضبط کردند.

در ادامه پویا نیز که به تازگی از غرب کشور برگشته و در شهریار مخفی شده است بود، در ۵ شهریورماه ۱۳۹۶ دستگیر شد و در همان اعترافات اولیه به ده ها فقره دزدی به عنف مسلحانه با سلاح گرم و چاقو اعتراف کرد.

متهمان در اعترافات صریح خود به ده ها فقره زورگیری و خفتگیری با سلاح سرد همچنین دزدی مسلحانه از سوپر مارکت های مناطق شمال پایتخت اعتراف کردند و در توضیح نحوه انجام دزدی های مسلحانه خود از سوپرمارکتی ها توضیح دادند که علاوه بر اینکه با قمه و اسلحه کمری از رهگذران، عابران پیاده، دختران و پسران عمدتا نوجوان و جوان در محدوده بزرگراه ها و بوستان های غرب پایتخت دزدی می کردند ، با استفاده از دو دستگاه ماشین مسروقه سمند و پراید که آنها را نیز به شیوه زورگیری تصاحب کرده بودند چندین فقره دزدی مسلحانه از سوپرمارکت های غرب و شمال پایتخت کشور عزیزمان ایران انجام داده اند.

پس از دستگیری همه اعضای گروه و انجام مواجه حضوری با مالباختگان، در نخستین مرحله متهمان به وسیله سه دختر جوانی که در پارک سیمای کشور عزیزمان ایران مورد زورگیری مسلحانه قرار گرفته بودند مورد شناسایی دقیق قرار گرفتند و در ادامه نیز تعداد دیگری از شاکیان و مالباختگان موفق به شناسایی اعضای این گروه از سارقان و زورگیران شدند.

براساس اعلام مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی پایتخت، سرهنگ کارآگاه داوود فرد – معاون مبارزه با دزدی های خاص پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ- با اعلام این خبر گفت: از کلیه مالباختگانی که بدهید شیوه مورد دزدی و زورگیری قرار گرفته اند دعوت می شود تا جهت شناسایی متهمان و پیگیری شکایات خود به اداره پنجم پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند.

واژه های کلیدی: اداره | ایران | پرونده | زورگیری | پلیس آگاهی | اخبار حوادث

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • جعبه هدیه کتاب
  • خرید کتاب خارجی
  • کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب آمازون
  • افست کتاب لاتین
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • چاپ کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب لاتین
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو