تاپس بلاگ

خرید کتاب از گوگل
چاپ کتاب PDF
خرید کتاب از آمازون
خرید کتاب زبان اصلی
دانلود کتاب خارجی
دانلود کتاب لاتین
گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری احتمال هم‌بازی شدن حامد بهداد و نوید محمدزاده در فیلم تازه جیرانی

فریدون جیرانی به نخستین قسمت از سری تازه برنامه «سینما دو» آمد و راجع به فیلم جدیدش با عنوان «آشفتگی» توضیحاتی ارائه داد.

احتمال هم‌بازی شدن حامد بهداد و نوید محمدزاده در فیلم تازه جیرانی

احتمال هم بازی شدن حامد بهداد و نوید محمدزاده در فیلم تازه جیرانی

عبارات مهم : ایران

فریدون جیرانی به نخستین قسمت از سری تازه برنامه «سینما دو» آمد و راجع به فیلم جدیدش با عنوان «آشفتگی» توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی برنامه «سینما دو»، نخستین قسمت از سری تازه برنامه «سینما دو» با حضور مهمانان متفاوت و گزارش خاص ای از نوزدهمین مراسم خوش حالی سینمای ایران؛ پنجشنبه ۲۳ شهریورماه ساعت ۲۳:۳۰ روانه آنتن شبکه دو سیما شد.

احتمال هم‌بازی شدن حامد بهداد و نوید محمدزاده در فیلم تازه جیرانی

آغازگر این قسمت از برنامه پخش مصاحبه ضبط شده است ای از زنده یاد علی حاتمی اطراف سینمای کشور عزیزمان ایران بود.

حامد عنقا؛ مجری این برنامه در فصل تازه «سینما دو» یکی از تفاوت های عمده سری تازه برنامه با فصل پیشین آن را پخش زنده برنامه دانست که موجب پویایی و طراوت زیاد آن خواهد شد.

فریدون جیرانی به نخستین قسمت از سری تازه برنامه «سینما دو» آمد و راجع به فیلم جدیدش با عنوان «آشفتگی» توضیحاتی ارائه داد.

همچنین خزاعی مجری پیشین این برنامه در ارتباطی تلفنی از تمرکز خاص اش به عنوان تهیه کننده در پروژه سینمایی «به وقت شام» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا به عنوان علت عدم حضورش در «سینما دو» یاد کرد و در پاسخ به حضور این فیلم در جشنواره سی و ششم فجر کیفیت فیلم را مهم تر از حضور آن در این جشنواره ذکر کرد.

نوزدهمین مراسم خوش حالی سینمای کشور عزیزمان ایران زیر ذره بین «سینما دو»

پرداختن به نوزدهمین مراسم خوش حالی سینمای کشور عزیزمان ایران که روز سه شنبه ۲۱ شهریور ماه با کش و قوس هایی در خصوص مکان برگزاری آن اتفاق افتاد؛ یکی از بخش های این برنامه را تشکیل می داد. بنابراین بعد از پخش گزارشی از برگزاری نوزدهمین مراسم خوش حالی سینمای ایران، حامد عنقا با مدیرعامل منزل سینما؛ منوچهر شاهسواری وارد ارتباطی تلفنی شد و خواستار توضیحاتی اطراف حاشیه های مراسم خوش حالی امسال و ناهماهنگی های صورت گرفته در مورد مکان برگزاری و دعوت های صورت گرفته شد.

احتمال هم‌بازی شدن حامد بهداد و نوید محمدزاده در فیلم تازه جیرانی

شاهسواری در این باره توضیح داد: ما علاقمندیم در ابتدا به مخاطبان خود اعلام کنیم بدون شما هیچ کاری از ما برنمی آید و دوم اینکه به خودمان بگوییم بدون ارتقای کیفیت آثار ارتباط با مخاطب صورت نمی گیرد. منزل سینما باید به معیشت و پرسشها زندگی و زیست بازیگران و صورت های معروف سینما توجه کند این اولویت ماست ولی نمی توانیم بدون دستیابی به کیفیت آثار سینمایی به این مهم دست پیدا کنیم.

وی درخصوص بی نظمی های موجود در مراسم هم به برگزاری آن در فضای باز با توجه به ظرفیت زیاد آن اشاره کرد که ایجاد مشکلاتی را اجتناب ناپذیر می کند و ادامه داد: متاسفانه پرسشها اجرایی هم وجود داشت که گاهی علت آن پرداختن به پرسشها پیش پا افتاده ای است که باعث می شود مشکلاتی در برگزاری مراسم پیش آید. بسیاری از همکاران ما کارت دریافت نکردند که من از این بابت از دوستان عذرخواهی می کنم.

فریدون جیرانی به نخستین قسمت از سری تازه برنامه «سینما دو» آمد و راجع به فیلم جدیدش با عنوان «آشفتگی» توضیحاتی ارائه داد.

گزارشی خاص از پرداختن به چرایی پرسشها اجرایی که سال هاست همراه این مراسم خوش حالی است بخش بعدی این برنامه بود. مشکلاتی که بخشی از مهمترین آنها امسال به صورت صندلی های خالی فراوان، پرسشها فنی حین اجرا، دیر رسیدن مجری و … خود را نشان داد و سپس عنقا در ادامه صحبت های خود با مدیرعامل منزل سینما به پرسیدن این پرسش پرداخت که آیا نمی توانیم جهت جشنی که به تاریخ برگزاری آن واقفیم برنامه ریزی کنیم؟

شاهسواری پاسخ داد: این اتفاق هر لحظه نمی افتد متاسفانه امسال با مشکلاتی روبرو شدیم که برنامه ریزی ها را بهم ریخت. این مساله نیازمند سعه صدر خاص ای هست. جهت چنین ظرفیتی از مهمانان عموما از ورزشگاه ها استفاده می شود چون سالن ها محدودیت های خاص خود را دارند. امیدوار بودیم در کلوب انقلاب امسال مراسم خوش حالی را برگزار کنیم ولی مشکلاتی مانع این امر شد.

احتمال هم‌بازی شدن حامد بهداد و نوید محمدزاده در فیلم تازه جیرانی

همچنین گزارشی از بازیگران تقدیر شده است در نوزدهمین مراسم خوش حالی سینمای کشور عزیزمان ایران و مقایسه آن با برگزیدگان مراسم خوش حالی های منتقدان ، حافظ و سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر عنوان بخش بعدی این برنامه را تشکیل می داد.

زرین دست؛ من گران ترین فیلمبردار سینما نیستم

علیرضا زرین دست؛ از فیلمبرداران صاحب سبکِ سینمای کشور عزیزمان ایران مهمان دیگر این برنامه بود که با حامد عنقا به گفت و گو پرداخت و در خصوص ابداعات تاثیرگذارش در عرصه فیلمبرداری گفت: من چندان به این «اولین ها» اعتقادی ندارم. مهم این است که پلان گرفته شده است و روش فیلمبرداری آن درست باشد و در این زمینه به پلانی از فیلم «حکم» به کارگردانی مسعود کیمیایی اشاره کرد و افزود: این که دوربین جهت نخستین بار زیر آب رفته و یا چندمین بار است که این اتفاق می افتد مهم نیست بلکه تاثیرگذاری این حرکت در پلان ضبط شده است است که مهم است و اینکه خلاقیت در جای مناسبی به کار برده شود.

حامد عنقا با اشاره فیلم «پری» که علیرضا زرین دست بابت آن موفق به دریافت گروه تحریریه سایت بلورین شد، مطرح کرد: گویا شما و داریوش مهرجویی چندان تمایلی به همکاری با یکدیگر ندارید و زرین دست پاسخ داد: فکر نمی کنم این طور باشد. ما هر لحظه روابط خیلی صمیمانه ای داشته ایم. تنها اختلافی هم که به وجود آمد به علت وجود شخصی بود که در امور مالی دست داشت و مشکلاتی ایجاد کرده بود. بعد از آن هم عدم همکاری ما به علت ایجاد نشدن وقت های مورد نیاز و تداخل با سایر پروژه های کاریم اتفاق افتاد.

او در خصوص پروژه «بوی پیراهن یوسف» هم که نیمی از فیلمبرداری آن را انجام داده بود و با قطع پروژه، عزیز ساعتی ادامه آن را پی گرفتند؛ توضیح داد: شاید به این علت بود که پیشنهاد خودم را به روش نامناسبی به آقای حاتمی کیا ابراز کردم چون آن وقت مهارت مطرح کردن نظرات مخالف را نیاموخته بودم. ذات سینما به علت گروهی بودن به گونه ای است که حرکات شما باید مدیریت شده است و با هوشمندی اتفاق بیفتد چون تاثیرگذاری بیشتری دارد.

وی در خصوص مراسم خوش حالی منزل سینما گفت: آیا به این مراسم می گویند جشن، روز ملی سینما اسم بسیار با ارج و قربی هست. این مراسم که مراسم خوش حالی نیست چون آثار سینما را در یک سال گذشته ارزیابی می کنیم و به نظرم شباهتی به مراسم خوش حالی ندارد.

زرین دست در پاسخ به این پرسش حامد عنقا که آیا شما گران ترین مدیر فیلمبرداری کشور هستید؟ پاسخ داد: خیر، گران شاید باشم ولی دوستان و همکاران دیگری هم هستند که دستمزدهای بالاتری دریافت می کنند.

احتمال هم بازی شدن «حامد بهداد» و «نوید محمدزاده» در فیلم تازه جیرانی

این برنامه در ادامه میزبان فریدون جیرانی به عنوان فیلمنامه نویس بود. جیرانی در این صحبت ها ابتدا در خصوص نخستین همکاری خود با صدرعاملی توضیحاتی ارائه داد. سپس عنقا به عنوان یک فیلمنامه نویس پرکار از جیرانی در دهه ۶۰ نام برد؛ فردی که اسمش روی بسیاری از سناریوها نیست.

جیرانی اظهار کرد: من عنوان «بازنویسی فیلمنامه» را به عنوان یک حرفه جا انداختم. «گل های داودی» را من بازنویسی کردم و رسول صدرعاملی آن را ساخت. زمانی فیلمنامه هایی را از من می خریدند ولی نمی خواستم اسمم ذکر شود. من و اصغر عبداللهی از تاریخی به بعد حدود سه سال فیلمنامه ها را بازنویسی می کردیم.

در انتها جیرانی راجع به فیلم جدیدش با عنوان «آشفتگی» توضیحاتی ارائه داد و گفت: فیلمنامه این اثر متعلق به خودم است و تاکنون با حامد بهداد و نوید محمدزاده صحبت کرده ام ولی حضورشان در فیلمم قطعی نیست که اگر قطعی شود این دو بازیگر در «آشفتگی» با یکدیگر هم بازی می شوند.

واژه های کلیدی: ایران | سینما | برنامه | سینمای | برگزاری | سینمایی | فیلمنامه | برنامه ریزی | برگزاری مراسم | فریدون جیرانی

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • جعبه هدیه کتاب
  • خرید کتاب خارجی
  • کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب آمازون
  • افست کتاب لاتین
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • چاپ کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب لاتین
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو