تاپس بلاگ

خرید کتاب از گوگل
چاپ کتاب PDF
خرید کتاب از آمازون
خرید کتاب زبان اصلی
دانلود کتاب خارجی
دانلود کتاب لاتین
گت بلاگز اخبار اجتماعی برگزاری مراسم خوش حالی با حضور دخترهای زیبای اجاره ای!

این روزها اینستا همان فضایی است که تندیس های اجتماعی را تقویت ونقش اجتماعی را کمرنگ می کند. 

برگزاری مراسم خوش حالی با حضور دخترهای زیبای اجاره ای!

برگزاری مراسم خوش حالی با حضور دخترهای زیبای اجاره ای!

عبارات مهم : ایران

این روزها اینستا همان فضایی است که تندیس های اجتماعی را تقویت ونقش اجتماعی را کمرنگ می کند.

به گزارش روزنامه قانون، حال مدارس ما خوب نیست و آموزش و پرورش ۱۶هزار ساعت وقت فرزند ها را می گیرد و خروجی آن چنین معضلاتی هست. «به چند دختر جوان جهت دکور مراسم خوش حالی ها نیازمندیم» این آگهی این روزها در اینترنت و حتی واقعی وجود دارد و اتفاقا طرفداران خود را پیدا کرده است

برگزاری مراسم خوش حالی با حضور دخترهای زیبای اجاره ای!

این خانواده ها حتی گاهی گمان می کنند که در حال ساخت آینده فرزندان ارزش هستند و در سال های آینده، آن ها نه تنها معروف که از نظر مالی تامین خواهند بود

دختربچه ای در پیراهن یکی از پرنسس های کارتونی با موهای درست شده، تاجی بر سر و گریمی شبیه به همان شخصیت، جایی در مرکز توجه یک مراسم خوش حالی تولد ایستاده و آهسته با ریتم موزیک تکان می خورد. پیراهنی که به تن دارد، بخشی از آرزوهای کودکانه اوست که محقق شده است و از نگاه تحسین آمیز بقیه غرق در لذت هست. لبخند به لب دارد و برف خوش حالی را که توی هوا پخش می کنند، با لذت به مادرش که کمی دورتر ایستاده نگاه می کند. مادرش به او گفته که زیباست و قرار است تصویر های او در این لباس ها در اینترنت قرار بگیرد و به زودی همه او را خواهند شناخت.

این روزها اینستا همان فضایی است که تندیس های اجتماعی را تقویت ونقش اجتماعی را کمرنگ می کند. 

دختربچه های دیگری مانند او نیز در لباس های متفاوت کارتونی حضور دارند. مراسم مربوط به مراسم خوش حالی تولد دخترکی است که والدینش به تمامی تلاش کرده اند هر آنچه را که دیگران نمی توانند داشته باشند، جهت این فرزند مهیا کنند. دخترک شمع های تولدش را فوت می کند و پرنسس ها برایش دست می زنند. پدیده «پرنسس های دکوری» بروزترین ارمغان شبکه های مجازی هست. استفاده از دختران کوچک به عنوان دکور مراسم خوش حالی تولدها، تنها یک روی این عنوان است و روی دیگر آن، دختران جوانی هستند که به عنوان دکور مهمان ها استفاده می شوند و این روزها حتی تبلیغات و آگهی های آن را شاهد هستیم.

شرکت هایی وجود دارند که صاحبان مراسم خوش حالی هایی را که اغلب دنبال کنندگان بسیاری در اینترنت دارند به دختران دکوری وصل می کنند و با دریافت مبلغ کمتر، از صاحبان مراسم خوش حالی می خواهند که تصویر های مراسم خوش حالی را با حضور این دختران به تمامی در صفحات خود قرار دهند تا تبلیغ شایسته ای جهت این شرکت ها و این افراد انجام داده باشند.

از شکاف طبقاتی عمیقی که تک تک این تصویر ها به بینندگان عادی آن القا می کند، نمی توان چشم پوشی کرد. حتی حضور پرنسس ها در کنار دختر فرزند ای که صاحب تولد هست، لبریز از فاصله طبقاتی هست. کودکانی که تفاوت خود را با صاحب مراسم خوش حالی نمی دانند و تنها از اینکه لباس شخصیت کارتونی محبوب ارزش را به تن دارند و بقیه نگاه ارزش می کنند، لذت می برند. نمی دانند که با مبالغی گاه کمتر از۲۰۰ هزار تومان اجاره شده است اند تا جهت یک شب، نقش دکور مراسم خوش حالی تولد دختری همسن خود را به عهده داشته باشند.

برگزاری مراسم خوش حالی با حضور دخترهای زیبای اجاره ای!

دختران زیبا در تیررس!

«به چند دختر جوان جهت دکور مراسم خوش حالی ها نیازمندیم». این آگهی، این روزها در اینترنت و حتی واقعی وجود دارد و طرفداران خود را پیدا کرده هست. یعنی علاوه بر دختربچه ها در نقش پرنسس، دختران جوان زیادی نیز هستند که این بار می دانند قرار است دکور مراسم خوش حالی افراد ثروتمند باشند و با این حال می پذیرند.

این روزها اینستا همان فضایی است که تندیس های اجتماعی را تقویت ونقش اجتماعی را کمرنگ می کند. 

آن ها اغلب قشنگ هستند ولی صاحب تخصص نیستند یا اگر باشند جهت آن بازار کار مناسبی نیافته اند؛یا اینکه کم سن و سال تر از آن هستند که بازار خراب کسب و کار در کشور عزیزمان ایران را تجربه کرده باشند. آن ها جوان، قشنگ و آرزومند هستند و تحقق این آرزوها را از جایی شروع می کنند که ملاک آن، همان قشنگی و دکوری بودن هست. تجمل گرایی در مراسم های ایرانی این روزها به اوج خود رسیده و افراد جهت اینکه عالی ترین باشند، هر بار دست به ابتکار تازه ای می زنند. در این بین آسیب های اجتماعی این پدیده ها، هنوز روی خود را به جامعه نشان نداده است ولی جامعه شناسان نسبت به آینده احساس نگرانی می کنند.

«علیرضا شرفی یزدی» جامعه شناس در گفت و گو با «قانون» با اشاره به اینکه نظام سرمایه داری کشور عزیزمان ایران نیز به سمت استفاده از زنان به عنوان ابزار در حرکت هست، گفت: «سرمایه داری در کشور عزیزمان ایران خود را به اشکال متفاوت نشان می دهد ویکی ازاین موارد همین دکور کردن دختران زیباست. این آسیب فقط مختص کشور ما نیست ولی در کشور عزیزمان ایران تازه به شکل عمومی رواج یافت و آن نیز به علت شیوع استفاده از شبکه های مجازی به عنوان محل تبلیغات است».

برگزاری مراسم خوش حالی با حضور دخترهای زیبای اجاره ای!

شریفی یزدی اعتقاد است در تمام جوامع و به خصوص جامعه سنتی کشور عزیزمان ایران که تازه به سمت مدرنیته حرکت کرده هست، هنگامی که از دختری جوان به عنوان دکور استفاده می شود و گروهی او را می بینند، به طورحتم پیشنهادهای دیگری با قیمت های بالاتر به او ارائه می دهند. مانند اتفاقی که در بعضی کشورهای حاشیه خلیج فارس جهت دختران ایرانی می افتد.

ناآگاهی والدین و کودک آزاری

وضعیت اقتصادی کشور عزیزمان ایران در سال های گذشته و امتداد آن در سال های کنونی، در کنار شیوع ناگهانی تب اینترنت و کسب درآمد از آن باعث شده است که خانواده ها گاهی از هر پیشنهادی که در مسیرشان قرار بگیرد، استقبال کنند. حتی اگر استفاده از کودکان یا دختران جوان ارزش به عنوان دکور مراسم خوش حالی ها باشد. این خانواده ها حتی گمان می کنند که در حال ساخت آینده فرزندان ارزش هستند و در سال های آتی، آن ها نه تنها معروف که از نظر مالی تامین خواهند بود.

خانواده اغلب در این زمینه ناآگاه هستند ولی شریفی یزدی اعتقاد است که چنین کاری مصداق بارز کودک آزاری از طرف پدر، مادر، یا هر شخصی به شمار می رود که متولی چنین برنامه هایی هست. این کودکان در کانون توجه قرار می گیرند و در بلند مدت، هر لحظه به این نیاز دارند که نفر اول جمع باشند. اگر به هر دلیلی این اتفاق نیفتد دچار ناکامی، اضطراب، خشونت و پرخاشگری خواهند شدو اغلب انزوای شدید را تجربه می کنند و روابط عاطفی و خانوادگی ارزش دچار خدشه می شود.

دختران جوانی که به عنوان دکور مشغول به کار می شوند از قشنگی بهره مند هستند ولی دختر فرزند ها در آینده به علت تغییراتی که در صورت و فیزیک ارزش ایجاد می شود و حتی عوض کردن در بازاری که این فرزند ها فقط به این شکل کار کردن در آن را آموخته اند، امکان سرخوردگی و ناکامی و پوچ گرایی بسیار خواهند داشت.ایجاد فضای کاذب، داوم نیاوردن این فضا و تجربه شکست سنگین، می تواند عنوان نوجوانی و جوانی آن ها را تحت تاثیر جدی قرار دهد؛ آیا که نخستین چیزی که به او آموخته شده، مقایسه کردن و مسابقه دادن هست. مسابقه ای که هر لحظه باید برنده باشد و شکست منجر به مقصر جلوه دادن دیگران در این کودک خواهد شد. این کودک ابتدا اعتماد به نفس کاذب پیدا می کند، بعد این اعتماد به نفس می شکند . مورد نیاز است برخورد جدی حقوقی قانونی با این پدیده داشته باشیم.

خروجی نظام آموزشی کشور!

آسیب های این شغل کاذب جهت زنان و دختران جوان سریع تر اتفاق خواهد افتاد. آن ها مرحله کودکی و نوجوانی را بدون مرکز توجه بودن طی کرده و اغلب انواع پرسشها اقتصادی را به خصوص در بازار کار کشور عزیزمان ایران تجربه کرده اند و از پیشنهاد هایی مانند قرار گرفتن به عنوان دکور و استفاده اززیبایی شا ن و دریافت حقوقی خوب استقبال خواهند کرد. به تنگ آمدن از فضای اقتصادی و دنبال کردن آرزوها در فضایی که جهت پرداخت پول به آن ها خساست به خرج نمی دهد، آن لحظه حکم تحقق تمام آنچه را از زندگی می خواهند،خواهد داشت. ولی شریفی یزدی در این باره به «قانون» می گوید که بخش زیادی از این دختران ناخواسته و آرام جذب جاهایی می شوند که روزاول به مخیله ارزش نمی رسیده است و اگر روز اول به آن ها اخطار بدهید، به طوریقین با برخورد تندی مواجه خواهید شد. ولی در این فضا قرار می گیرند و رفته رفته جهت ارزش سهل خواهد شد. این جامعه شناس می گوید که ریشه تمام این پرسشها را باید در نظام آموزشی جست و جو کرد. حال مدارس ما خوب نیست. آموزش و پرورش ۱۶هزار ساعت وقت فرزند ها را می گیرد و خروجی آن چنین معضلاتی است.

بیش توجهی و عواقب آن

«حسن عماری» روانشناس اجتماعی در گفت و گو با «قانون» اعتقاد است که از این کودکان یا دختران جوان در اینترنت تندیس ساخته شده است هست. تندیس آن چیزی است که در ساخت آن نقش خاصی نداشته اید ولی به واسطه آن به شما نگاه می کنند. این روزها اینستاگرام، همان فضایی است که تندیس های اجتماعی را تقویت ونقش اجتماعی را کمرنگ می کند. هویتی را تحت تاثیر نگاه دیگران به تو القا می کند و اگر به واسطه این رفتارهای تبلیغی جهت فرد هویت بسازیم او دچار چالش می شود. این فرزند ها به مرکز توجه بودن عادت می کنند و هویت القا شده است ای خواهند داشت که تلاشی جهت ساخت آن صورت نگرفته است و به حتم ماندگار نخواهد بود.

آنچه مسلم است بیش توجهی به این افراد چه کودک و چه بزرگسال، بازگشت به زندگی عادی و مسیر طبیعی را جهت این افراد سخت و حتی غیر قابل باز گشت می کند. آن ها به توجه و کسب درآمد از راهی که قشنگی نام دارد، عادت کرده اند. قرار گرفتن در جایگاه یک شغل عادی یا داشتن شأن اجتماعی به واسطه تخصص و تجربه در یک کار جهت آن ها معنای چندانی نخواهد داشت یا اگر ممکن باشد، عده کمی را در برمی گیرد. باید دید کشور عزیزمان ایران با آینده دختران دکوری و کودکانی که شهرت زودرس را تجربه می کنند، چه خواهد کرد؟

واژه های کلیدی: ایران | فرزند | ایرانی | دختران | فرزندان | مراسم ها | برگزاری مراسم | آسیب های اجتماعی

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • جعبه هدیه کتاب
  • خرید کتاب خارجی
  • کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب آمازون
  • افست کتاب لاتین
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • چاپ کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب لاتین
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو