تاپس بلاگ

خرید کتاب از گوگل
چاپ کتاب PDF
خرید کتاب از آمازون
خرید کتاب زبان اصلی
دانلود کتاب خارجی
دانلود کتاب لاتین
گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری ترسیدم نکند این‌جا هم خانم‌ها را راه ندهند / طعنه باران کوثری در مراسم خوش حالی منزل سینما

نوزدهمین مراسم خوش حالی منزل سینما با حضور بازیگران و صورت های معروف و مدیران سینمایی در کلوب خبر در حال برگزاری است.

ترسیدم نکند این‌جا هم خانم‌ها را راه ندهند / طعنه باران کوثری در مراسم خوش حالی منزل سینما

طعنه باران کوثری در مراسم خوش حالی منزل سینما: ترسیدم نکند این جا هم زن ها را راه ندهند

عبارات مهم : ایران

نوزدهمین مراسم خوش حالی منزل سینما با حضور بازیگران و صورت های معروف و مدیران سینمایی در کلوب خبر در حال برگزاری است.

به گزارش خبرآنلاین، نوزدهمین مراسم خوش حالی منزل سینما، شامگاه سه شنبه ۲۱ شهریور با پخش سرود جمهوری اسلامی و با حدود یک ساعت تاخیر در کلوب خبر شروع شد.

ترسیدم نکند این‌جا هم خانم‌ها را راه ندهند / طعنه باران کوثری در مراسم خوش حالی منزل سینما

منوچهر شاهسواری (مدیر منزل سینما)، محمدمهدی حیدریان (رییس شرکت سینمایی)، فرهاد توحیدی، امین حیایی، کارن همایونفر، داریوش اسدزاده، ایرج رامین فر، بابک کریمی، ایرج طهماسب، فاطمه معتمدآریا، کوروش تهامی، سیروس ابراهیم زاده، هومن سیدی، همایون اسعدیان، فرشید نوابی، جهانگیر کوثری، بهرام عظیمی، باران کوثری و … تعدادی از بازیگران و صورت های معروف و مدیران حاضر در این مراسم بودند.

این مراسم با صحبت هارون یشایایی، دبیر مراسم خوش حالی سینمای کشور عزیزمان ایران شروع شد. او ضمن خیرمقدم به حاضران گفت: «خوشحالیم که امسال توانستیم مراسم خوش حالی سینمای کشور عزیزمان ایران را آبرومندانه برگزار کنیم. امید همه سینمای کشور عزیزمان ایران به جوانانی است که آینده سینما را تعیین می کنند که اگر جوان ها خودشان را از سینما دریغ کنند، سینما حرفی جهت گفتن نخواهد داشت.»

نوزدهمین مراسم خوش حالی منزل سینما با حضور بازیگران و صورت های معروف و مدیران سینمایی در کلوب خبر در حال برگزاری است.

تورج منصوری دبیر انجمن عالی هنرها و فنون سینمایی مراسم خوش حالی منزل سینما، دیگر سخنران ابتدای مراسم بود که با اشاره به تاریخچه تشکیل منزل سینما گفت: «اواخر دهه ۶۰ خورشیدی، ۱۳ نماینده از ۱۳ صنف متفاوت جمع شدند و منزل سینما را از هیئت موسس تحویل گرفتند. مراسم خوش حالی منزل سینما با تندیسی که جهت آن طراحی شده است بود، آخرهای دهه ۶۰ و اوایل دهه ۷۰ شکل گرفت. دور اول مراسم خوش حالی با حضور ۱۰۰ نفر در سالن منزل سینما برگزار شد و امروز ما میزبان بیش از سه هزار نفر هستیم.»

او افزود: «در این سه دهه، چند سالی در برگزاری مراسم خوش حالی وقفه افتاد و الان در حال برگزاری مراسم خوش حالی نوزدهم با شکل تازه آن هستیم. از یک سال قبل سرگرم شکل دهی نهادی مشابه آکادمی اسکار بوده و امیدوارم سینمای کشور عزیزمان ایران هر روز سربلند تر از گذشته باشد.»

در ادامه مراسم، منوچهر شاهسواری، مدیرعامل منزل سینما، میکروفن را به دست گرفت و در سخنانی کوتاه گفت: «سهم ما در این جشن، انتقال این سرمایه بزرگ هنری به نسل بعدی هست. جای همه کسانی که در همه سال های گذشته جهت این بنای بزرگ زحمت عظیم بردند، خالی هست. از مجموعه وزارت ارتباطات جهت قبول میزبانی تقدیر می کنم و از تمامی کم و کاستی های امشب پیشاپیش عذرخواهی می کنم. امیدوارم سینمای کشور عزیزمان ایران همچنان پر ابهت باقی بماند.»

ترسیدم نکند این‌جا هم خانم‌ها را راه ندهند / طعنه باران کوثری در مراسم خوش حالی منزل سینما

سپس همایون اسعدیان، مدیر هیئت مدیره منزل سینما، پشت تریبون قرار داده شد و با اشاره به این که احسان کرمی به علت بازی در تئاتر هنوز جهت اجرای مراسم به سالن نیامده هست، ضمن خوشامدگویی به مهمانان نوزدهمین مراسم خوش حالی سینمای کشور عزیزمان ایران گفت: «همیشه موانع بسیاری بر سر راه این مراسم خوش حالی وجود دارد و افسوس که بسیاری مواقع این موانع از تنگ نظری های همکاران خودمان است.»

بعد از این سخنان، بخش اهدای جوایز نوزدهمین مراسم خوش حالی منزل سینما شروع شد. ابتدا از احمد عربانی و بهرام عظیمی دعوت شد جهت اهدای تندیس عالی ترین انیمیشن روی صحنه بیایند. تندیس شایستگی عالی ترین انیمیشن در نوزدهمین مراسم خوش حالی منزل سینما به فرنوش عابدی جهت فیلم «پیش خدمت» اهدا شد.

نوزدهمین مراسم خوش حالی منزل سینما با حضور بازیگران و صورت های معروف و مدیران سینمایی در کلوب خبر در حال برگزاری است.

در ادامه، جهانگیر و باران کوثری جهت اهدای تندیس عالی ترین فیلم کوتاه روی صحنه آمدند. باران کوثری پیش از اهدای جایزه این بخش گفت: «وقتی گفتند مراسم در استادیوم (باشگاه پیام) برگزار می شود، من ترسیدم! گفتم باز این جا هم زن ها را راه نمی دهند و زنان سینماگر خارجی فقط می توانند حضور پیدا کنند.»

سپس تندیس شایستگی عالی ترین فیلم کوتاه به بهمن و بهرام ارک جهت فیلم «حیوان» اهدا شد.

ترسیدم نکند این‌جا هم خانم‌ها را راه ندهند / طعنه باران کوثری در مراسم خوش حالی منزل سینما

برای اهدای تندیس شایستگی عالی ترین کارگردانی مستند از نیکی مظفری و مرتضی رزاق کریمی دعوت شد تا روی صحنه بیایند. تندیس این بخش به مهدی قنواتی جهت فیلم «همه جا» تعلق گرفت.

قنوانی بعد از دریافت جایزه گفت: «این جایزه را با افتخار تقدیم می کنم به امیر سینمای کشور عزیزمان ایران امیر نادری.»

همچنین تندیس شایستگی عالی ترین فیلم مستند به محسن استادعلی جهت فیلم «زنانگی» اهدا شد که البته این هنرمند در مراسم خوش حالی حضور نداشت.

محسن شاه ابراهیمی و جواد عزتی دو صورت دیگری بودند که جهت اهدای تندیس شایستگی جلوه های خاص میدانی روی صحنه حاضر شدند. تندیس شایستگی جلوه های خاص میدانی به ایمان کرمیان جهت فیلم «ویلایی ها» اهدا شد.

اهدای جوایز بخش جلوه های خاص بصری، ادامه بخش این مراسم بود که با حضور سیروس ابراهیم زاده و اصغر همت روی صحنه صورت گرفت. این دو هنرمند، تندیس شایستگی جلوه های خاص بصری را به سینا قویدل جهت فیلم «رگ خواب» اهدا کردند.

در ادامه، اسعدیان در سخنانی گفت: «همیشه این گله وجود دارد که آیا از بازیگران و صورت های معروف در وقت حیات ارزش تجلیل نمی شود، جهت همین امشب می خواهم آرزوی سلامتی جهت استاد موسیقی کشور عزیزمان ایران محمدرضا شجریان کنم.»

با پیوستن احسان کرمی به این مراسم، نوزدهمین مراسم خوش حالی منزل سینما با اجرای این هنرمند ادامه یافت. او که این شب ها روی صحنه تئاتر در حال نقش آفرینی هست، بعد از عذرخواهی از حاضران در سالن، از وحید جلیلوند دعوت کرد تا به عنوان سینماگری که آخرین جایزه جهانی سینمای کشور عزیزمان ایران را گرفته هست، روی صحنه بیاید.

وحید جلیلوند بعد از حضور روی صحنه و در تصویر العمل به تشویق حاضران گفت: «از لطف بزرگترها و اهالی منزل سینما ممنونم. این جایزه فقط متعلق به من نیست و متعلق به کل گروه فیلم «بدون تاریخ، بدون امضا» است.»

او افزود: «این جوایزی که در سینمای کشور عزیزمان ایران گرفته می شود، حاصل زحمت گذشتگانی است که هنگامی که جایزه ای می گرفتند، امکان عبور از درب مهم فرودگاه را نداشتند. خدا رحمت کند عباس کیارستمی و سهراب شهید ثالث را و خداوند عمر طولانی به جعفر پناهی و رخشان بنی اعتماد و اصغر فرهادی بدهد و امیدوارم شاگردی کردن را هیچ وقت فراموش نکنم.»

در ادامه، مجید مظفری و سروش صحت جهت اهدای جایزه عالی ترین صورت پردازی روی صحنه آمدند. مجید مظفری پیش از اعلام نام عالی ترین صورت پرداز، از سینماگرانی همچون امیر نادری، بهرام بیضایی، فخری خوروش و بهروز وثوقی یاد کرد و سینمای کشور عزیزمان ایران را مدیون تلاش های بزرگان دانست. تندیس شایستگی و دیپلم افتخار عالی ترین صورت پردازی به عبدالله اسکندری و مهرداد میرکیانی جهت فیلم «لانتوری» اهدا شد.

سپس، ستاره اسکندری و مهران غفوریان جهت اهدای تندیس شایستگی عالی ترین طراحی لباس روی صحنه آمدند. جایزه این بخش به عباس بلوندی جهت فیلم «یتیم منزل ایران» تعلق گرفت.

این خبر در حال تکمیل است.

واژه های کلیدی: ایران | تندیس | جایزه | سینما | سینمای | سینمایی | سینماگران | باران کوثری | برگزاری مراسم | جهانگیر کوثری

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • جعبه هدیه کتاب
  • خرید کتاب خارجی
  • کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب آمازون
  • افست کتاب لاتین
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • چاپ کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب لاتین
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو