تاپس بلاگ

خرید کتاب از گوگل
چاپ کتاب PDF
خرید کتاب از آمازون
خرید کتاب زبان اصلی
دانلود کتاب خارجی
دانلود کتاب لاتین
گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری صداوسیما عملکردش راجع به دولت را گزارش داد

رسانه ملی از شروع سال ۹۶ تا آخر هفته دولت در بخش‌ها و شبکه‌های متفاوت رادیویی، تلویزیونی، استانی و برون مرزی خود، ۱۴۲۶ساعت برنامه تولیدی و زنده جهت معرفی دستاور

صداوسیما عملکردش راجع به دولت را گزارش داد

صداوسیما عملکردش راجع به دولت را گزارش داد

عبارات مهم : برنامه

رسانه ملی از شروع سال ۹۶ تا آخر هفته دولت در بخش ها و شبکه های متفاوت رادیویی، تلویزیونی، استانی و برون مرزی خود، ۱۴۲۶ساعت برنامه تولیدی و زنده جهت معرفی دستاوردهای دولت پخش کرده است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی صداوسیما، تشریح دستاوردهای دولت یازدهم و برنامه های دولت دوازدهم که در سیاست گذاری رسانه ملی گنجانده شده، به تولید و پخش افزون بر ۸۵ هزار و پانصد دقیقه برنامه زنده و تولیدی در شبکه های رادیویی و تلویزیونی انجامید و در این مدت، بسیاری از وزرا، مدیران کل، استانداران و مسئولان رده های متفاوت دولتی در بخش های متفاوت وقت یافتند که از عملکرد دولت دفاع و فعالیت های خود را جهت مردم تشریح کنند و اوج این حضور در هفته دولت امسال بوده است.

صداوسیما عملکردش راجع به دولت را گزارش داد

عمده برنامه هایی که جهت معرفی دستاوردهای دولت از ابتدای امسال تهیه دیده شد، برنامه های گفت وگو محور بود که امکان گفت و گوی صریح و مستقیم مسئولان دولتی را جهت ارائه برنامه ها به مردم فراهم می کرد.

بر اساس گزارش تهیه شده است از برنامه های سیما، از ابتدای سال ۹۶ تا آخر هفته دولت، در مجموع بیش از ۱۲۵ ساعت برنامه به تبیین فعالیت های دولت در جهت حمایت از این کارها تخصیص داده شده است یافت که مشمول بر پوشش کامل صحبت ها و سفرهای ریاست محترم جمهوری، دعوت از اعضای محترم هیئت دولت، مدیران و شخصیت های مرتبط با برنامه های دولت است.

رسانه ملی از شروع سال ۹۶ تا آخر هفته دولت در بخش‌ها و شبکه‌های متفاوت رادیویی، تلویزیونی، استانی و برون مرزی خود، ۱۴۲۶ساعت برنامه تولیدی و زنده جهت معرفی دستاور

بر اساس این گزارش، شبکه های متفاوت تلویزیون، به خاص شبکه یک سیما در برنامه های زنده و تولیدی خود در پنج ماه نخست سال ۹۶ در مجموع از ۱۴ نفر از وزا، ۹۸ نفر از مشاوران و معاونان مدیر جمهور و روئسا و مسئولان رده های متفاوت دولتی ، در ۴۳ عنوان برنامه دعوت کرده اند تا به ارائه عملکرد دولت و دفاع از آن بپردازند.

برنامه های “نگاه یک” و “پایش” در شبکه یک، “گفت و گوی خاص خبری ” و “نمادو” در شبکه دو، “درشهر” و “تهران ۲۰” در شبکه پنج، “دوربین ۷” در شبکه آموزش، “گزارش روز ” در شبکه سه، “چرخ ” در شبکه چهار از جمله مهمترین برنامه هایی بوده اند که امکان حضور مقامات دولت جهت تشریح برنامه هایشان در آن ها فراهم شده است است.

علاوه بر این برنامه ها، بسیاری از برنامه های اجتماعی سیما نیز در وقت های متفاوت اقدام به دعوت از وزراء و معاونان آنان کرده اند تا در گفت وگوهای مستقیم، خدمات و عملکرد دولت را جهت مردم بازگو کنند. برنامه هایی اجتماعی نظیر “به منزل برمی گردیم”، “خانواده یک”، “پرسشگر”، “عصر خانواده” و “غیر محرمانه ” از این دست برنامه ها هستند .

صداوسیما عملکردش راجع به دولت را گزارش داد

این تلاش ها در کل، منجر به آن شده است که شبکه های سیما بتوانند بیش از ۱۲۵ ساعت برنامه را با حضور اعضاء هیئت دولت و معاونان و مشاوران آنان به مخاطبان ارائه کنند.

گزارش عملکرد رادیو

رادیو به عنوان رسانه ای فراگیر و همواره در دسترس، با ارائه گزارشی از عملکرد شبکه های متفاوت خود، نشان داده در پنج ماه نخست امسال و تا آخر هفته دولت، در ۴۲۰ برنامه از ۲۷۵ میهمان دعوت کرده تا جهت تشریح عملکرد دولت با مخاطبان این رسانه سخن بگویند. این میزان برنامه ها ، بالغ بر ده هزار و دویست دقیقه از وقت پخش شبکه های رادیویی را به خود تخصیص داده شده است داده هست. نزدیک به دوهزار و ۱۰۰ دقیقه برنامه های رادیو گفت و گو در این زمینه ، نشان می دهد این شبکه وقت های قابل توجهی جهت تشریح عملکرد دولت محترم به مقامات دولتی داده است.

رسانه ملی از شروع سال ۹۶ تا آخر هفته دولت در بخش‌ها و شبکه‌های متفاوت رادیویی، تلویزیونی، استانی و برون مرزی خود، ۱۴۲۶ساعت برنامه تولیدی و زنده جهت معرفی دستاور

رادیوهای معارف، اقتصاد، ورزش و سلامت نیز طبق جدول آماری عملکرد معاونت صدا، در پنج ماه نخست سال و تا آخر هفته دولت پرکارترین شبکه ها در تعامل با اعضای دولت محترم جهت ارائه عملکرد و تشریح فعالیت ها بوده اند.

برنامه های “سلام ایران” ، “ره آورد”،”نمودار”،”دولت مردم”،”سمت و سو”، “راهبرد”،”افق”،”نمای نزدیک”،”صبح تهران”،”پی نوشت”،”فصل اول”،”چهارسو”، “عصرتون سلامت”،”افق روشن”،”چشم انداز”،” کارنامه،”نیم نگاه”،”بدون خط خوردگی،” گفت و گوی اقتصادی”، “دستاورد”، “رویداد”،”روی خط اقتصاد، و “رهیافت” از جمله برنامه های شبکه های متفاوت رادیو هستند که ضمن محور قراردادن عملکرد دولت در بخش های متفاوت برنامه، از حضور وزرای محترم، معاونان و مشاوران آنان جهت تشریح عملکرد دولت بهره برده اند.

صداوسیما عملکردش راجع به دولت را گزارش داد

برخی از این برنامه ها علاوه بر گزارش های تولیدی و گفت و گوهای استودیویی با حضور میهمانان خود، امکان پرسش و پاسخ مخاطبان با مهمانان برنامه را نیز فراهم کرده اند تا به بسیاری از سوالات و ابهامات راجع به عملکرد دولت پاسخ داده شود.

انعکاس عملکرد دولت در خبرها و برنامه های سیاسی

معاونت سیاسی شرکت صدا و سیما تنها در هفته دولت ۳۰۵ ساعت خبر، گزارش و برنامه خبری و تحلیلی در باره عملکرد دولت پخش کرده است.

این معاونت تشریح خدمات و عملکرد دولت را در این هفته در قالب خبر، برنامه های تحلیلی و گفت و گو محور، تفسیرهای خبری و گزارش های خبری به مخاطبان خود ارائه کرده است و توانسته در مجموع، ۸۶۸۳ عنوان خبر و ۸۰۶ برنامه خبری و سیاسی را به آن عنوان تخصیص داده شده است دهد.

بیش از ۱۹۵۰ خبر مکتوب، که عمدتا علاوه بر پخش از بخش های متفاوت خبری رادیو و تلویزیون، به خبرگزاری های متفاوت داخلی و خارجی مخابره می شوند، ۶۰۰ گزارش خبری رادیویی و تلویزیونی و نزدیک به ۱۵۰ برنامه سیاسی و تولیدی حاصل تلاش معاونت سیاسی تنها در هفته دولت جهت معرفی دستاوردها و برنامه های دولت محترم بوده است.

این معاونت در “پخش اخبار سیما” و “شبکه خبر” تلاش وسیعی جهت ارائه خدمات دولت، و ایجاد وقت های مناسب جهت دولتمردان در ارائه گزارش عملکرد فراهم کرده هست. استفاده از ابزار ارتباط های زنده خبری و گفت و گوهای زنده در شبکه دو و شبکه خبر، از برجسته ترین این وقت ها به شمار می آیند.

در هفته دولت با توجه به حجم وسیع سفرهای دولتمردان به شهرهای متفاوت کشور و افتتاح طرح های متفاوت عمرانی، بخش های متفاوت خبری با ایجاد ارتباط زنده با مراکز صدا و سیما و همچنین گزارش های خبری از این طرح ها ، پوشش مناسبی به تشریح عملکرد دولت محترم در این هفته دادند.

بخش گفت و گوی خاص خبری شبکه دو به طور منظم در هفته دولت از وزرای دولت دعوت کرد تا به معرفی حوزه وزارتی خود و تشریح عملکرد و برنامه های دولت بپردازند . برنامه”تیترامشب” در شبکه خبر نیز با ایجاد فرصتی مشابه ، امکان گفت و گوی وزرای دولت را با مردم فراهم آورد.

در کنار این برنامه ها، گزارشگران خبری در خبرگزاری صدا و سیما، گروه تحریریه سایت ، شبکه خبر و پخش اخبار سیما نیز هفته بسیار پر کاری را سپری کردند تا هیچ یک از زوایای خدمات دولت از نظر مخاطبان پنهان نماند . پخش ۳۴۷ گزارش خبری تلویزیونی و ۱۹۳ گزارش خبری رادیویی در این مدت گواه این ادعاست.

دولت در شبکه های استانی صداوسیما

مراکز صدا و سیما در استان های متفاوت نیز با تولید ۳۱۸ ساعت برنامه تلویزیونی و ۴۹۲ ساعت برنامه رادیویی، در معرفی دستاوردها و خدمات دولت سهیم شدند.

شبکه های استانی در هفته دولت تلاش کردند در برنامه های زنده و تولیدی خود بخش هایی از خدمات رسانی دولت به مناطق متفاوت کشور را منعکس کنند.

این برنامه ها که عمدتا گفت و گو محور بودند با دعوت از استانداران، فرمانداران و مدیران اجرایی استان ها از برنامه های اجرا شده است دولت در شهرستان ها، برنامه های دردست اجرا و برنامه های آتی دولت جهت آبادانی شهرها، ایجاد اشتغال و توسعه امکانات رفاهی در شهرستان های متفاوت سخن گفتند.

این شبکه ها علاوه بر تشریح عملکرد دولت در برنامه های زنده و تولیدی، در سفر اعضای هیئت دولت و معاونان و مشاوران مدیر جمهور و وزرا به استان، وقت را غنیمت می شمردند و با دعوت آنان در استودیوهای خبری و برنامه های زنده، مخاطبان خود را از این خدمات مطلع می کردند.

دولت در شبکه های برون مرزی

در تشریح عملکرد دولت در صدا و سیمای جمهوری اسلامی، معاونت برون مرزی نیز تلاش کرده در چند برنامه و بخش خبری مختلف، نزدیک به ۱۶ ساعت برنامه پخش کند تا عملکرد دولت جمهوری اسلامی را به مخاطبان ایرانی و غیر ایرانی در آن سوی مرزها نشان دهد. از آنجا که این برنامه ها به زبان های متفاوت انگلیسی، اسپانیایی، ایتالیایی، فرانسه ، ارمنی ، آذری ، پشتو، اردو، سواحیلی ، عربی و دیگر زبان های زنده تهیه و پخش شده، طیف وسیعی از مخاطبان خارجی موفق شده است اند از این عملکرد آگاهی یابند. این تعداد ساعت برنامه تنها بخش اندکی از تلاش های رسانه جهت بازتاب فعالیت دولت به شمار می رود که در آن به صورت مستقیم به تبیین تلاش های دولت پرداخته است و بخش عظیمی از تولیدات صداوسیما به صورت غیر مستقیم همواره در خدمت دولت و برطرف ابهامات حوزه های متفاوت دولتی است.

واژه های کلیدی: برنامه | برنامه | گزارشگر | اخبار فرهنگی و هنری

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • جعبه هدیه کتاب
  • خرید کتاب خارجی
  • کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب آمازون
  • افست کتاب لاتین
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • چاپ کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب لاتین
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو