تاپس بلاگ

خرید کتاب از گوگل
چاپ کتاب PDF
خرید کتاب از آمازون
خرید کتاب زبان اصلی
دانلود کتاب خارجی
دانلود کتاب لاتین
گت بلاگز اخبار حوادث قتل عام در خیابان یخچال

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ جزئیات جنایتی خانوادگی در خیابان‌های یخچال و پاسداران را تشریح کرد. در ساعت ۲۱ شب دوشنبه و

قتل عام در خیابان یخچال

قتل عام در خیابان یخچال

عبارات مهم : ایران

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ جزئیات جنایتی خانوادگی در خیابان های یخچال و پاسداران را تشریح کرد. در ساعت ۲۱ شب دوشنبه وقوع یک جنایت خانوادگی در خیابان شریعتی، خیابان یخچال به کلانتری ۱۲۴ قلهک اعلام شد که با حضور مأموران در محل و تأیید خبر کشف اجساد متعلق به یک خانواده سه نفره به نام های پژمان ۴۰ ساله، مینو ۳۶ ساله و پارسا ۱۲ ساله، بلافاصله عنوان به اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی و قاضی کشیک ویژه قتل دادسرای امور جنایی پایتخت کشور عزیزمان ایران اعلام شد.

با تشکیل پرونده مقدماتی با عنوان قتل عمـد و به دستور بازپرس شعبه پنجم دادسرای ناحیه ۲۷ تهران، پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ قرار داده شد و در تحقیقات از خواهر مقتوله، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که خواهر مقتوله در مراجعه به منزل خواهرش متوجه آثار خون روی نرده های حفاظ دزدگیر منزل خواهرش شده، به مغازه کلیدسازی رفته و مجددا با کلیدساز به منزل خواهرش آمده که بعد از بازشدن در منزل با اجساد خواهر خود، خواهر زاده اش و همسر خواهرش روبه رو شده است و در نهایت عنوان را به پلیس اطلاع داده است.

قتل عام در خیابان یخچال

خواهر مقتوله در اظهاراتش با اشاره به اختلاف مقتوله با همسرش به کارآگاهان گفت: قرار بود امشب مادرمان از مسافرت به یک کشور اروپایی به ایران بازگردد. طبق قرار قبلی با مینو، حدودا ساعت ۱۴ با گوشی گوشی او تماس گرفتم تا قرار رفتن به فرودگاه امام خمینی(ره) را با هم بگذاریم ولی او پاسخگوی تماس های من نبود. چندین بار و در ساعت های متفاوت با مینو تماس گرفتم ولی او پاسخگو نبود. با گوشی گوشی همسرش پژمان تماس گرفتم ولی او نیز پاسخگو نبود.

با گوشی پارسا هم تماس گرفتم ولی او نیز پاسخگوی تماس های من نشد تا اینکه حدودا ساعت ۲۰:۳۰ به منزل خواهرم مراجعه کردم، زنگ منزل را زدم ولی کسی در را باز نمی کرد. خودروی مینو و پژمان هر دو در پارکینگ ساختمان بود. به پشت در آپارتمان آنها در طبقه دوم، واحد ششم رفتم و زنگ زدم ولی کسی در را باز نکرد که ناگهان متوجه آثار خون روی نرده های حفاظ دزدگیر آپارتمان شدم. می دانستم که مینو و پژمان با یکدیگر اختلاف شدید پیدا کرده اند و حتی خواهرم چندین بار از پژمان درخواست طلاق کرده بود. ترسیدم و به دنبال کلید ساز رفتم. زمانی که وارد منزل شدیم همه جا پر از آثار خون بود. داخل اتاق خواب، جسد مینو و پژمان افتاده بود و جسد پارسا نیز در حمام بود. با سر وصدای من، همسایه ها به طبقه دوم آمده و بعد از دقایقی پلیس در محل حاضر شد. در بررسی صحنه جنایت مشخص شد که عامل جنایت پژمان بوده و با جسمی تیز اقدام به کشتن همسر و پسر خود کرده و در ادامه به زندگی خودش نیز پایان داده هست.

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ جزئیات جنایتی خانوادگی در خیابان‌های یخچال و پاسداران را تشریح کرد. در ساعت ۲۱ شب دوشنبه و

در ادامه رسیدگی به پرونده این جنایت خانوادگی، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی اطلاع پیدا کردند که پدر و مادر پژمان که ۶۸ و ۶۵ سال سن دارند، قرار بوده تا از شهرستان به پایتخت کشور عزیزمان ایران مراجعه کنند که بلافاصله تماس با این دو نفر شروع شد تا راجع به انگیزه ارتکاب جنایت به وسیله پسرشان از آنها تحقیق شود ولی آنها نیز پاسخگوی تماس های کارآگاهان و دیگر اعضای خانواده ارزش نبودند. در ادامه کارآگاهان با شناسایی دفتر کار پژمان در منطقه پاسداران، صبح دیروز به این محل مراجعه کرده و بعد از ورود به داخل دفتر کار او با اجساد پدر و مادر وی روبه رو شدند که مورد جراحت شدید ناشی از جسم تیز قرار گرفته بودند. در بررسی تصاویر به دست آمده از دوربین های مداربسته، کارآگاهان موفق به شناسایی تصویر ورود پدر و مادر پژمان به داخل ساختمان شدند که پژمان نیز آنها را همراهی می کرده و بعد از دقایقی او به تنهایی از ساختمان خارج شده است هست.

محل جنایت

براساس اعلام مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی پایتخت، سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: درحال حاضر کارآگاهان اداره دهم ویژه قتل در محل جنایت منطقه پاسداران حضور داشته و تحقیقات از دیگر اعضای خانواده مقتولان پرونده در دستور کار قرار گرفته هست.

در همین رابطه، محمد شهریاری، سرپرست دادسرای امور جنایی پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: ساعت ۲۱ شب گذشته خبر کشف جسد سه نفر در یک منزل در خیابان یخچال اعلام شد که با حضور در محل جنایت مشخص شد مرد ۴۰ ساله ای با ضربات متعدد چاقو همسر ۳۶ ساله و پسر ۱۱ ساله اش را به قتل رسانده و سپس با ضربه چاقو به گردن خود، به زندگی اش پایان داده هست. سرپرست دادسرای امور جنایی پایتخت کشور عزیزمان ایران ادامه داد: خانواده همسر قاتل بعد از مراجعه به منزل او و بازنکردن در آن پلیس را در جریان قرار داده و بعد از گشودن در منزل با سه جسد مواجه شده است بودند، همچنین از آنجایی که خبری از خانواده قاتل نبود و آثار خون روی فرمان خودروی او مشهود بود تیم جنایی به محل کار قاتل در منطقه پاسداران مراجعه کرده و با جسد چاقو خورده یک پیرمرد و پیرزن در آنجا مواجه شدند. شهریاری گفت: ظاهرا پدر و مادر قاتل صبح روز گذشته از شهرستان به پایتخت کشور عزیزمان ایران آمده و در محل کار پسرشان در منطقه پاسداران حضور یافته بودند. وی با بیان اینکه «پرونده این اتفاق در دادسرای جنایی تشکیل شده»، گفت: زوایای این اتفاق در حال بررسی است و اجساد به پزشکی قانونی انتقال یافته شده است اند.

قتل عام در خیابان یخچال

واژه های کلیدی: ایران | جنایت | اخبار حوادث

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • جعبه هدیه کتاب
  • خرید کتاب خارجی
  • کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب آمازون
  • افست کتاب لاتین
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • چاپ کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب لاتین
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو