تاپس بلاگ

خرید کتاب از گوگل
چاپ کتاب PDF
خرید کتاب از آمازون
خرید کتاب زبان اصلی
دانلود کتاب خارجی
دانلود کتاب لاتین
گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات رامین رضاییان خودش مقصر بود / مسلمان

محسن مسلمان گفت: رامین جهت تیم ما خیلی زحمت کشید و هر وقت وارد زمین شد پاس گل داد ولی مقصر خود او بود. 

رامین رضاییان خودش مقصر بود / مسلمان

مسلمان : رامین رضاییان خودش مقصر بود

عبارات مهم : برانکو

محسن مسلمان گفت: رامین جهت تیم ما خیلی زحمت کشید و هر وقت وارد زمین شد پاس گل داد ولی مقصر خود او بود.

محسن مسلمان، هافبک پرسپولیس در گفت وگوی حضوری با برنامه نود راجع به عدم دعوت به تیم ملی اظهار کرد: تمام تلاشم را می کنم در لیست تیم ملی قرار بگیرم؛ آرزوی هر فوتبالیستی است در جام جهانی باشد و تلاش دارم به این مهم برسم.

رامین رضاییان خودش مقصر بود / مسلمان

او ادامه داد: مربیان سلیقه ای گزینش می کنند و شاید آقای کی روش نوع بازی بعضی بازیکنان را دوست ندارند؛ الان هم حرفی ندارم و ۱۰۰ درصد تلاش می کنم به تیم ملی برگردم؛ قطعا حسرت می خورم در تیم ملی نیستم ولی آنقدر عملکرد بازیکنان ملی پوش خوب بوده و با اقتدار به جام جهانی رفته اند حرفی نمی زنم؛ الان شرایط اینطور است ولی دوست دارم دوباره ملی پوش شوم.

هافبک پرسپولیس در خصوص اینکه کی روش شاید به بازیکنان تکنیکی و فانتزی که دوندگی زیادی ندارند، توجه نمی کند، گفت: در پرسپولیس اگر کسی ندود آقای برانکو به او بازی نمی دهد؛ سال گذشته رامین(رضاییان) ۱۲ کلیومتر می دوید و ما بازیکنان حدود ۱۱ کیلومتر.

محسن مسلمان گفت: رامین جهت تیم ما خیلی زحمت کشید و هر وقت وارد زمین شد پاس گل داد ولی مقصر خود او بود. 

مسلمان تصریح کرد: نخستین بازی تیم ملی را در وقت سرمربیگری آقای کی روش انجام دادم و برابر عمان هم یک گل از روی ضربه آزاد زدم؛ آخرین مسابقه ملی هم برابر لبنان انجام دادم؛ در آن بازی به من گفت لب خط بازی کن و چون من بازیکن لب خط نیستم، به میانه زمین می رفتم که کی روش عصبی شد.

او راجع به وقت حضور در تیم های خارجی عنوان کرد: وقت حضورم در ذوب آهن دو، سه پیشنهاد اروپایی از طریق آقای آذری داشتم ولی شرایط جهت رفتنم فراهم نشد؛ در نیم فصل سال گذشته تیم های قطری من و فرشاد(احمدزاده) را می درخواست کردند ولی آقای برانکو گفتند به تیم کمک کنید ولی قطعا اگر در تیم های اروپایی بودم به تیم ملی دعوت می شدم.

هافبک پرسپولیس اضافه کرد: امیدوارم همین شرایط را داشته باشم و با پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا مقامی بگیریم؛ بازی در پرسپولیس شرایط سخت تری از تیم های اروپایی دارد؛ شرایط مالی پرسپولیس هم آرمانی نیست ولی اگر یک تیم خارجی که بتوانم پیشرفت کنم و در حد وسط یا رو به اوج باشد به آن تیم می روم.

رامین رضاییان خودش مقصر بود / مسلمان

مسلمان اذعان کرد: رامین رضاییان یک سری پرسشها داشت که مجبور بود به اروپا برود ولی اگر من هم پیشنهاد خوبی داشته باشم به اروپا می روم؛ اگر وقت حضورم در ذوب آهن به اروپا می رفتم شرایطم بهتر می شد ولی امیدوار هستم از سال آینده لژیونر شوم؛ حسن اشجاری، خلعتبری، منصوری و … در ذوب آهن نیمکت نشین بودند ولی من بازی می کردم؛ وقت حضور آقای ذوالفقارنسب اصلا به جوانان توجه نمی شد و ایشان ما را نگاه هم نمی کردند.

وی ادامه داد: در تمام رده های ملی به غیر از وقت آقای احمدزاده در رده سنی نوجوانان حضور داشتم و کاپیتان بودم.

محسن مسلمان گفت: رامین جهت تیم ما خیلی زحمت کشید و هر وقت وارد زمین شد پاس گل داد ولی مقصر خود او بود. 

هافبک پرسپولیس راجع به دوستی با خبر صادقیان و رفتن این بازیکن به عثمانلی اسپور ترکیه گفت: از بچگی با خبر صادقیان بزرگ شدم؛ استعداد صادقیان را مسی هم نداشت؛ تکنیک هایی می زد که همه مبهوت می ماندیم ولی نمی دانم چه شرایطی پیش آمد؛ خبر در سال اول حضور در پرسپولیس تاثیرگذارترین بازیکن بود ولی در دومین فصل شرایط اینطور نبود؛ مقصر مهم هم خودش باید باشد.

مسلمان با بیان اینکه صادقیان در ترکیه نمی تواند دست از پا اشتباه کند، عنوان کرد: اروپا مثل کشور عزیزمان ایران نیست و باید با برنامه کار کرد.

رامین رضاییان خودش مقصر بود / مسلمان

هافبک پرسپولیس راجع به تعداد گل های کمی که می زند، گفت: من بازیکن پشت مهاجمان هستم و وظیفه پاس به آنها را دارم ولی مهم وظیفه فورواردهای تیم مثل طارمی، علیپور، امیری و قبلا عالیشاه بود که دوندگی زیادی داشتند؛ مهدی وقت های زیادی را نمی زند ولی موقعیت های خوبی را هم گل می کند؛ سالی یک گل می زنم ولی آن هم بافایده هست؛ شرایط بازی ام به گونه ای است که باید عقب برگردم.

مسلمان راجع به اهمیت بازی با گسترش فولاد ابراز کرد: امروز آقای برانکو گفتند اولویت، بازی با گسترش فولاد است و بعد باید به الاهلی فکر کنیم.

او درمورد مصاحبه ای که عنوان کرده بود با هر شرایطی جهت استقلال بازی می کند، عنوان کرد: شیطنت یک خبرنگار بود که آن خبر را راجع به من راجع به استقلال زد؛ رفاقت من و آقای منصوریان برادرانه هست؛ من قبلا گفته بودم جهت تیم آقای منصوریان بازی می کنم؛ زمانی که با ذوب آهن قرارداد داشتم، آقای گل محمدی در نیم فصل من را نخواستند که کلوب ذوب به من گفت جهت رفتن به پرسپولیس باید ۲ میلیارد تومان بدهم ولی جهت رفتن به استقلال ۲۰۰ میلیون تومان پرداخت کنم ولی یک سری افراد در این میان قصد سودجویی داشتند که خدا را شکر این امر انجام نشد و به فولاد رفتم و در نیم فصلی که در این تیم بودم از هر نظر برایم بهتر شد.

هافبک پرسپولیس یادآور شد: هنگامی که از ذوب آهن جدا شدم، اختیار رفتن به استقلال در دست من نبود ولی شرایط رفتن به پرسپولیس را نداشتم؛ واقعا پرسپولیسی هستم؛ اگر مصاحبه ای است که گفته ام استقلالی هستم، یک نفر بیاید و بگوید.

مسلمان درخصوص شادگی گلی که با حرکات دست انجام می دهد، اذعان کرد: من و مهدی طارمی فقط به خاطر هادی نوروزی و شماره پیراهن ۲۴ او این کار را می کنیم.

مسلمان با بیان اینکه لطف هواداران بود که گفتند مهندس تیم هستم، ابراز کرد: در حال حاضر کاملا از حواشی دور شدم؛ قطعا اگر در دوران جوانی مشاوره خوبی داشتم الان قطعا ۴۰ بازی ملی برایم ثبت شده است بود.

او درمورد ارتباط رضاییان با بازیکنان پرسپولیس گفت: مهدی رابطه خوبی با رامین داشت ولی من در کل ارتباط خوبی با طارمی داشتم؛ رامین هر حرفی داشت به مهدی می گفت؛ رامین جهت تیم ما خیلی زحمت کشید و هر وقت وارد زمین شد پاس گل داد ولی مقصر خود او بود؛ اگر مثل علیپور سکوت می کرد و حرفی نمی زد آن اتفاق تمام می شد ولی خودش مقصر هست؛ آقای برانکو منتظر آتو از رامین بود که از او گرفت.

هافبک پرسپولیس در خصوص نوع بازی طارمی و وقت سوزی او اذعان کرد: اگر روزِ مهدی طارمی هم نباشد، دیگر بازیکنان از نوع بازی اش بهره می برند؛ مهدی بازیکن کاملی است و در پنج هفته لیگ موثر واقع شد و خدا را شکر در تیم ماند.

مسلمان ادامه داد: تنها کسی که غلط های مهدی را می گوید و قبول می کند، من هستم ولی هنگامی که به استقلال باختیم، دو روز با مهدی حرف نمی زدم چون آن موقعیت را باضربه سر خراب کرد یا بعد از خراب شدن پنالتی در لیگ قهرمانان یک روز با او صحبتی انجام ندادم؛ اتفاق بعد از بازی با استقلال هم به این علت بود که دلم نمی خواست خوشحالی تیم حریف را ببینم؛ خدا را شکر تا الان با مهدی طارمی مشکلی نداشتیم.

او راجع به حضور طارمی در تیم ملی و روند این بازیکن گفت: ان شاالله جام جهانی جهت آنها خوب باشد!؛ تمام تلاشم را می کنم به تیم ملی دعوت شوم.

هافبک پرسپولیس با اشاره به شایعه پاس ندادن بازیکنان به منشا عنوان کرد: اگر جمعه بازی داریم، در تمام تمرینات روزهای قبل از آن، آقای برانکو تیم مهم را برابر دیگر بازیکنان می گذارد که منشا در بین ۱۱ نفر مهم نبود که بخواهیم به او پاس بدهیم؛ جهت مثال من برابر گسترش در ترکیب نیستم.

مسلمان راجع به حواشی ای که راجع به حضورش در وقت عضویت در تیم ملی امید در اردوی جزیه کیش گفت: ۱۰۰ درصد من در آن اتفاق حضور نداشتم و در قضیه کیش اصلا ما نبودیم؛ بازیکنی معروف تر از من و خبر صادقیان نبود که راوی آن اتفاق فقط اسم ما را گفته بود؛ تصویرهای جهت خیلی وقت پیش است و بخاطر آن به کمیته اخلاق و کمیته انضباطی رفتم؛ الان در پرسپولیسی هستم که اگر استوک آبی بپوشید سوژه می شوید و تلاش کردم از اتفاقات دور باشم؛ فوتبالیست قلیانی متاسفانه است که نباید باشد.

او با بیان اینکه بازی در عمان جهت ما نحس هست، گفت: از آقای طاهری می خواهم دیگر میزبانی عمان در لیگ قهرمانان را جهت ما نگیرند؛ امیدوارم تماشاگران در دیدار برگشت به ورزشگاه ابوظبی بیایند؛ ما جهت برد به زمین می رویم؛ ۲۰ دقیقه آخر دیدار رفت هم حاکم زمین بودیم و می توانستیم برنده شویم.

هافبک پرسپولیس یادآور شد: آنقدری که در تیم ما رفاقت دارد، صحبت هایی مثل پاس ندادن و … نیست؛ آقای برانکو موجب شد روند فوتبالی من عوض کردن کند و مدیون ایشان هستم؛ درست است در تیم ما پول نبود ولی مردها طاهری و ترکاشوند کاری کردند شرایط بهتر شود؛ امیدوارم مردم تمام کشور عزیزمان ایران دعا کنند تا پرسپولیس به جمع چهار تیم نهایی لیگ قهرمانان آسیا افزایش کند.

مسلمان راجع به حضور طارمی و منشا در ترکیب و کنار هم گفت: فکر نمی کنم منشا کنار مهدی موفق شود چون فوتبال این دو بازیکن شبیه هم هست؛ هنگامی که علیپور کنار مهدی بازی می کند، دوندگی زیادی دارد و موقعیت سازی می کند ولی منشا اینطور نیست؛ به نظرم این دو بازیکن نمی توانند کنار هم بازی کنند و فکر می کنم آقای برانکو نیز متوجه این عنوان شده است ولی در دیدار با گسترش فولاد، به بازیکنان ملی پوش استراحت می دهد.

او به ترکیب تیم ملی هم اشاره ای کرد و افزود: فکر می کنم مهدی طاریم برابر سوریه بازی می کند چون با او رفاقت دارم؛ سید جلال مصدوم است ولی انصاری بازی می کند و علیرضا بیرانوند هم که دروازه بان است.

هافبک پرسپولیس تصریح کرد: منشا در مقایسه با مهاجم اوکراینی سال گذشته، مسی است(با خنده)؛ مدافع وسط اوکراینی سال قبل هر روز هشت کارامل می خورد و کلا تعطیل بود!؛ البته فکر کنم شکایت های آنها هم چند وقت دیگر بیاید.

اخبارورزشی – ورزش سه

واژه های کلیدی: برانکو | بازیکن | استقلال | استقلال | بازیکنان | پرسپولیس | پرسپولیس | شرایط مالی | مهدی طارمی | محسن مسلمان | رامین رضاییان

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • جعبه هدیه کتاب
  • خرید کتاب خارجی
  • کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب آمازون
  • افست کتاب لاتین
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • چاپ کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب لاتین
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو