تاپس بلاگ

خرید کتاب از گوگل
چاپ کتاب PDF
خرید کتاب از آمازون
خرید کتاب زبان اصلی
دانلود کتاب خارجی
دانلود کتاب لاتین
گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری عمل های قشنگی مردان هالیوودی

جراحی های قشنگی در میان مردان هالیوودی نیز بسیار مرسوم هست. البته عمل های آنها به گونه ای است که شما تغییرات آنها را خیلی احساس نمی کنید.

عمل های قشنگی مردان هالیوودی

عمل های قشنگی مردان هالیوودی

عبارات مهم : طبیعی

جراحی های قشنگی در میان مردان هالیوودی نیز بسیار مرسوم هست. البته عمل های آنها به گونه ای است که شما تغییرات آنها را خیلی احساس نمی کنید.

اکثر ماها فکر می کنیم تنها زن ها تن به عمل های قشنگی مانند بوتاکس، عمل بینی، ژل لب و… می دهند ولی واقعیت چیز دیگری هست. جراحی های قشنگی در میان مردان هالیوودی نیز بسیار مرسوم است.

البته عمل های آنها به گونه ای است که شما تغییرات آنها را خیلی احساس نمی کنید. ولی ما در این مطلب تصویر هایی از گذشته و حال ستاره ها برایتان آورده ایم تا با مقایسه آنها خودتان تفاوت صورت ارزش را احساس کنید.

عمل های قشنگی مردان هالیوودی

زک افران

جراحی های قشنگی در میان مردان هالیوودی نیز بسیار مرسوم هست. البته عمل های آنها به گونه ای است که شما تغییرات آنها را خیلی احساس نمی کنید.

حتما صورت زک افران در فیلم «موزیکال دبیرستان» را به یاد دارید؟ از آن وقت سالها می گذرد و زک افران نیز دیگر آن صورت کودکانه خود را ندارد. ولی این تنها عوض کردن صورت او نیست. در واقع او تغییرات دیگری نیز به صورت خود داده هست، به عنوان مثال فاصله دندان هایش را از میان برده و بینی اش را نیز عمل کرده هست. اگر چه این تغییرات بسیار نامحسوس است ولی با کمی دقت به تصویر های قدیمی تر او، تفاوت را به خوبی احساس خواهید کرد.

رایان گاسلینگ

عمل های قشنگی مردان هالیوودی

رایان گاسلینگ سابقه زیادی در بازیگری دارد. او در سریال «باشگاه میکی ماوس» نقش یک کودک را در کنار ستاره های دیگری مانند جاستین تیمبرلیک، کریستینا آگیلرا و بریتنی اسپیرز بازی می کرد. همانطور که او در کودکی جالب بوده، حال نیز جزو خوش ظاهر ترین مردان هالیوودی محسوب می شود. ولی صورت او از آن وقت تاکنون تغییراتی کرده که با مقایسه تصویر هایش کاملا قابل تشخیص هست. بله! او عمل قشنگی بینی انجام داده هست. همانطور که پیداست بینی او در ابتدای فعالیت اش بسیار بزرگ تر از وقت حال بود.

رابرت پتینسون

جراحی های قشنگی در میان مردان هالیوودی نیز بسیار مرسوم هست. البته عمل های آنها به گونه ای است که شما تغییرات آنها را خیلی احساس نمی کنید.

حتما نقش سدریک دیگوری رابرت پتینسون را در «هری پاتر و جام آتش» به یاد دارید؟ او آنقدر در آن فیلم درخشید که بعضی معتقدند بازی او در «گرگ و میش» مدیون حضورش در هری پاتر بوده هست. رابرت پتینسون در طول این سالها تغییرات زیادی کرده است که ناشی از اوج رفتن سن او است ولی او زمانی که تصمیم گرفت در دنیای مادلینگ نیز فعالیت کند(که البته خیلی هم موفقیت آمیز نبود)، تن به عمل جراحی بینی داد. با این وجود او بدون عمل قشنگی هم همچنان جالب بوده است.

عمل های قشنگی مردان هالیوودی

اشتون کوچر

شاید خود اشتون کوچر هم انکار کند ولی بینی او از زمانی که مجموعه «That 70s Show» را بازی کرد تا به حال بسیار کوچک تر شده است هست. نمی دانیم که آیا او از این عمل خود سر باز می زند؟ مگر عمل قشنگی بینی گناه است؟ حتی یکی از دکتران به نام آمریکا نیز قبول کرده که بینی او باریک تر از قبل شده است هست. شاید هم طبق حرف های خود اشتون کوچر بینی اش یک شبه و بدون هیچ عملی کوچک تر شده است است!

پاتریک دمپسی

با نگاهی راحت به تصویر قدیمی پاتریک دمپسی شما نیز به سادگی خواهید فهمید که بینی او چه تغییری کرده هست. آشکار است که او عمل قشنگی بینی داشته ولی تلاش کرده طوری باشد که طبیعی به نظر برسد، به همین علت تنها خواسته که آن را باریک تر کند. بسیاری از ستاره ها فکر می کنند که هر چه بینی ارزش باریک تر و کوچک تر باشد بهتر است ولی کار درست را پاتریک دمپسی کرد. آفرین به تو پاتریک!

جیک جیلنهال

جیک جیلنهال از جهاتی مانند رایان گاسلینگ هست. او نه تنها کار بازیگری را از وقت کودکی شروع کرد بلکه جهت جالب تر شدن تن به عمل قشنگی بینی داد. البته عمل بینی او آشکار نیست، تنها اگر به نوک بینی او دقت کنید خواهید دید که کمی باریک تر از قبل شده است هست. اگر چه زمانی که او در فیلم «Donnie Darko» بازی کرد، این عوض کردن را هیچکس نفهمید ولی جهت خود او رضایت کامل را به همراه داشت.

متیو مک کانهی

اگر به تصویرهای قدیمی متیو مک کانهی نگاهی بیاندازید خواهید دید که هر چه سن او بالاتر رفته، موهایش نیز کمتر شده است هست. او حتی موهایش را اوج می زد تا کم پشتی موهایش کمتر به چشم آید ولی تصویرهای اخیر او چیز دیگری را نشان می دهد. اکنون موهایی او پر پشت تر از هر لحظه شده است هست. کارشناسان ثابت کرده اند که هیچ چیز نمی تواند موجب رشد مو بعد از کچلی شود، جز کاشت مو. بنابراین می توان نتیجه گرفت که متیو مک کانهی موهایش را کاشته که البته بسیار طبیعی این عمل را انجام داده است.

برد پیت

برد پیت یکی از جالب ترین مردان هالیوودی هست. او با گذشت سالها هنوز هم قشنگی خود را از دست نداده و دلیلش هم تا حدودی عمل هایی است که روی صورت اش داشته هست. البته او آنقدر این کار را حرفه ای و طبیعی انجام داده که غیر قابل تشخیص هست. یکی از عمل هایی که به آسانی می توان آن را مشاهده کرد، اتوپلاستی یا عمل قشنگی گوش اوست که مشمول بر عوض کردن فرم گوش یا کوچیک کردن آن است.

سایمون کاول

سایمون کاول دهه ۵۰ سالگی اش را طی می کند و این کاملا غیر طبیعی است که صورت اش هیچ چین و جروکی نداشته باشد. او خود نیز اعتراف کرده که سالی دو بار بوتاکس می زند ولی کاملا پیداست که او از سالی ۲ بار زیاد این کار را می کند. صورت او آنقدر بوتاکس و ژل دارد که تکان نمی خورد. البته طبیعی هست، کسی که دست اش را به عمل های قشنگی آلوده سازد، ترک آن سخت است.

ویل اسمیت

ویل اسمیت از سالهای قبل تا به حال تغییرات زیادی کرده که یکی از آنها اتوپلاستی یا عمل قشنگی گوش بوده هست. با مقایسه تصویرهای او با هم خواهید فهمید که گوش های او کوچک تر از قبل شده است اند. علاوه بر آن، از آنجا که روی صورت او اثری از چین و چروک و خط خنده نیست، او به بوتاکس و ژل صورت هم متوسل شده است هست. شاید در این شرایط تکان دادن صورت اش سخت باشد ولی نگاه های او هر لحظه جالب و گیراست.

برترین ها

واژه های کلیدی: طبیعی | مردان | هالیوودی | اخبار فرهنگی و هنری

عمل های قشنگی مردان هالیوودی

عمل های قشنگی مردان هالیوودی

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • جعبه هدیه کتاب
  • خرید کتاب خارجی
  • کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب آمازون
  • افست کتاب لاتین
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • چاپ کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب لاتین
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو