تاپس بلاگ

خرید کتاب از گوگل
چاپ کتاب PDF
خرید کتاب از آمازون
خرید کتاب زبان اصلی
دانلود کتاب خارجی
دانلود کتاب لاتین
گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات رکوردی که نشکست ، ایرانِ ۱۰ نفره کره جنوبی را متوقف کرد

تیم ملی فوتبال کشور عزیزمان ایران که پیش از این افزایش ش به جام جهانی را قطعی کرده بود در دیداری تشریفاتی و با ترکیبی ۱۰ نفره برابر کره جنوبی به تساوی دست یافت.

رکوردی که نشکست ، ایرانِ ۱۰ نفره کره جنوبی را متوقف کرد

ایرانِ ۱۰ نفره کره جنوبی را متوقف کرد/ رکوردی که نشکست

عبارات مهم : ایران

تیم ملی فوتبال کشور عزیزمان ایران که پیش از این افزایش ش به جام جهانی را قطعی کرده بود در دیداری تشریفاتی و با ترکیبی ۱۰ نفره برابر کره جنوبی به تساوی دست یافت.

به گزارش مهر، تیم ملی فوتبال کشورمان در حالی از ساعت ۱۶:۳۰ امروز پنجشنبه در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و در ورزشگاه جام جهانی سئول دیدار برابر کره جنوبی را شروع کرد که پیش از این با پیروزی برابر ازبکستان در دیداری که ۲۲ خردادماه در ورزشگاه آزادی پایتخت کشور عزیزمان ایران برگزار شد، افزایش خود به این دوره از مسابقه های جام جهانی را قطعی کرده بود تا جهت پنجمین بار و البته دومین دوره متوالی در جام جهانی شرکت کند.

رکوردی که نشکست ، ایرانِ ۱۰ نفره کره جنوبی را متوقف کرد

کارلوس کی روش جهت شروع دیدار برابر کره جنوبی علیرضا بیرواند، مرتضی پورعلی گنجی، محمد انصاری، میلاد محمدی، رامین رضاییان، سعید عزت اللهی، احسان حاج صفی، علیرضا جهانبخش، وحید امیری، اشکان دژاگه و رضا قوچان نژاد را ترکیب تیمش قرار داد.

نیمه نخست دیدار تیم های ملی فوتبال کشور عزیزمان ایران و کره جنوبی با تساوی بدون گل به آخر رسید. این نتیجه در آخر نیمه دوم بازی هم عوض کردن نکرد در حالیکه تیم ملی فوتبال کشور عزیزمان ایران از دقیقه ۵۲ با اخراج سعید عزت اللهی ۱۰ نفره مسابقه با برابر کره جنوبی را ادامه داد.

تیم ملی فوتبال کشور عزیزمان ایران که پیش از این افزایش ش به جام جهانی را قطعی کرده بود در دیداری تشریفاتی و با ترکیبی ۱۰ نفره برابر کره جنوبی به تساوی دست یافت.

تیم ملی کره جنوبی در حالی در دیدار خانگی برابر کشور عزیزمان ایران به تساوی بدون گل رضایت داد که این تیم جهت قعطی کردن صعودش به جام جهانی به امتیاز کامل این بازی نیاز داشت. با این حال در این دیدار موفق به گلزنی نشد و اینگونه رکورد فوتبال کشور عزیزمان ایران دست نحورده باقی ماند. فوتبال کشور عزیزمان ایران جهت مدت بیش از ۱۷ ساعت است در مسابقه های مقدماتی جام جهانی دروازه خود را بسته نگه داشته و از این حیث رکورددار هست.

گزارش این بازی را در زیر می خوانید:

* دیدارهای تیم های کره جنوبی و کشور عزیزمان ایران در حالی با قضاوت داور استرالیایی به نام «پیتر گرین» شروع شد که ظرفیت ورزشگاه جام جهانی سئول با حضور تماشاگران کره ای تکمیل شده است هست.

رکوردی که نشکست ، ایرانِ ۱۰ نفره کره جنوبی را متوقف کرد

* کره ای ها که جهت افزایش به جام جهانی به امتیاز کامل دیدار برابر کشور عزیزمان ایران نیاز دارند، از همان دقایق ابتدایی مسابقه تلاش کردند تا جریان بازی را به سود خود کنترل کنند. آنها در دقیقه سوم مسابقه به وسیله «کیم چئول» یک موقعیت جدی جهت گلزنی ایجاد کردند که با عبور توپ از کنار دروازه کشور عزیزمان ایران البته نتوانستند از آن به نتیجه برسند.

* نخستین کارت زرد این مسابقه در دقیقه ۹ به مرتضی پورعلی گنجی داده شد.

تیم ملی فوتبال کشور عزیزمان ایران که پیش از این افزایش ش به جام جهانی را قطعی کرده بود در دیداری تشریفاتی و با ترکیبی ۱۰ نفره برابر کره جنوبی به تساوی دست یافت.

* تا دقیقه ۱۰ بازیکنان کشور عزیزمان ایران که نسبت به حریف با خیال آسوده تری وارد زمین شده است اند، بازی منطقی و آرامی ارائه کردند. در همین دقایق به وسیله رضا قوچان نژاد حمله خوبی تدارک دیده شد که البته به کرنرل منجر شد. بازیکنان کشور عزیزمان ایران از این موقعیت نتوانستند استفاده کنند تا بازی همچنان بدون گل پیش برود.

* در دقیقه ۱۴ خطای انصاری فر روی بازیکن کره ای، موقعیتی را درون محوطه جریمه جهت بازیکنان کره ای ایجاد کرد. «سان» بازیکن کره ای که بود که نتوانست از ضربه ایستگاهی جهت گلزنی استفاده کند. این ضربه در نهایت منجر به یک کرنر شد که آنهم دروازه کشور عزیزمان ایران را ترساندن نکرد.

رکوردی که نشکست ، ایرانِ ۱۰ نفره کره جنوبی را متوقف کرد

* در دقیقه ۱۹ جدی ترین موقعیت گلزنی جهت بازیکنان کره جنوبی ایجاد. البته توپی که با ضربه سر بازیکن بازیکن کره ای به سمت دروازه کشور عزیزمان ایران زده شد، به فاصله چند سانتی متر از کنار دروازه عبور کرد تا همچنان نتیجه بدون گل مساوی باشد.

* در دقیقه ۲۶ بعد از اینکه ضربه احسان حاج صفی گلی را جهت تیم ملی فوتبال کشور عزیزمان ایران به همراه نداشت، بازیکنان کره جنوبی یک موقعیت ضد حمله جهت گلزنی به دست آوردند که البته ثمری جهت آنها نداشت.

* ۳۰ دقیقه از شروع بازی گذشته است ولی همچنان دو تیم کره جنوبی و کشور عزیزمان ایران بدون گل مساوی هستند.

* در دقیقه ۳۳ مصدومیت وحید امیری که در اثر برخورد با حریف کره ای ایجاد شد، توقف چند دقیقه ای بازی را به همراه داشت.

* در دقیقه ۳۶ سعید عزت الهی هم به علت برخورد با بازیکن کره ای دچار ضرب دیدگی شد.

* در دقیقه ۳۸ ضربه رضا قوچان نژاد به سمت دروازه کره جنوبی به وسیله دروازه بان این تیم گرفته شد تا در این صحنه هم توپی از خط دروازه عبور نکند.

* در دقیقه ۴۱ پاسکاری بازیکنا ایران، رضا قوچان نژاد را در موقعیت گلزنی واقع شده است است ولی به اوت رفتن توپ به وسیله مدافعان کر جنوبی، وقت استفاده از این موقعیت را از این بازیکن و تیم کشور عزیزمان ایران گرفت.

* در دقیقه ۴۶ پرتاب بلند کره ای ها از کنار زمین کشور عزیزمان ایران ثمری جهت آنها نداشت.

* در دقیقه ۴۴ و جهت نیمه اول دیدار تیم های کشور عزیزمان ایران و کره جنوبی دو دقیقه وقت اضافه از سوی داور استرالیایی اعلام شد.

به گزارش خبرنگار مهر، نیمه نخست دیدار تیم های ملی فوتبال کره جنوبی و کشور عزیزمان ایران بعد از دو دقیقه وقت اضافه بدون گل به آخر رسید.

* در دقیقه ۴۶ نخستین حمله تیم کشور عزیزمان ایران در نیمه دوم با ضربه بی ثمر رامین رضائیان که به اوت رفت، منجر به گل نشد.

* در دقیقه ۵۲ سروش عزت الهی بادریافت کارت قرمز از داور مسابقه از زین بازی اخراج شد. این کارت بعد از برخورد شدید عزت الهی با بازیکن کره ای به وی داده شد.

* در دقیقه ۵۴ و بعد از ۱۰ نفره شدن تیم ملی فوتبال ایران، کارلوس کی روش نخستین تعویض خود را انجام داد و علی کریمی را به جای رضا قوچان نژاد وارد زمین کرد.

* در دقیقه ۶۳ دومین تعویض در ترکیب تیم ملی فوتبال انجام شد. بر این اساس اشکان دژاگه جای خود در زمین را به مهدی طارمی داد و بازوبند کاپیتانی هم را هم در اختیار احسان حاج صفی قرار داد.

* در دقیقه ۶۸ ملی پوشان کره جنوبی موقعیتی را که در محوطه کشور عزیزمان ایران به دست آورده بودند با سماجت رامین رضائیان از دست دادند.

* در دقیقه ۷۰ و بعد از ارسالی که به وسیله وحید امیری روی دروازه کره جنوبی انجام شد، مهدی طارمی می توانست یک موقعیت گلزنی جهت خود و تیم کشور عزیزمان ایران ایجاد کند که البته چنین نشد و این در حالی بود که دروازه بان کره ای عملکرد خوبی در مهار توپ نداشت.

* در دقیقه ۷۲ خطای علی کریمی، یک ضربه ایستگاهی در اختیار بازیکنان کره جنوبی که البته نتوانستند از آن استفاده مثمرثمری داشته باشند. قبل از استفاده از این موقعیت، نخستین تعویض در ترکیب تیم ژاپن انجام شد.

* در دقیقه ۷۵ کی روش سومین و آخرین تعویض را در ترکیب تیم ملی فوتبال کشور عزیزمان ایران انجام داد و طی آن روزبه چشمی را به جای وحید امیری وارد زمین کرد.

* در دقیقه۷۶ داور مسابقه در مورد حرکت روزبه چشمی در پشت محوطه کشور عزیزمان ایران را اعلام اشتباه کرد و بدهید ترتیب موقعیت استفاده از یک ضربه ایستگاهی دیگر جهت کره ای ها ایجاد کرد. چونگ در این صحنه شوت خطرناکی به سمت درازه کشور عزیزمان ایران زد که از بالای دروازه عبور کرد و منجر به گل نشد.

* در دقیقه ۸۴ دومین تعویض در ترکیب تیم ملی کره جنوبی انجام شد. در این جابه جایی کیم جائه از زمین خارج شد و جای خود را به کیم ژو داد.

* در دقیقه ۸۶ خروج به موقع بیرانوند قبل از اینکه بازیکن کره ای به نام کیم شین از توپ ارسالی هم تیمی هایش جهت ضربه سَر استفاده کند، این موقعیت را از وی گرفت.

* در دقیقه ۸۶ سومین تعویض در ترکیب تیم کره جنوبی انجام شد و لی دونگ که ظاهرا محبوبیت زیادی بین کره ای ها دارد به جای هوانگ وارد زمین شد. پیش از این تعویض کره ای ها موقعیتی ها را در محوطه کشور عزیزمان ایران ایجاد کردند ولی نتوانستند از آن جهت باز کردن دروازه کشور عزیزمان ایران استفاده کنند.

* در درقیقه ۸۹ و پیش از آخر وقت قانونی نیمه دوم، داور اعلام ۴ دقیقه وقت اضافه کرد.

در دقیقه ۹۲ آخرین حمله کره ای ها جهت گلزنی انجام شد. در این موقعیت تازه واردترین بازیکن کره ای ها یعنی لی دونگ شوتی زد که از بالای دروازه کشور عزیزمان ایران به بیرون رفت.

به گزارش مهر، دیدار برگشت تیم های ملی فوتبال کره جنوبی و کشور عزیزمان ایران در مرحله انتخابی جام جهانی در حالی با نتیجه تساوی بدون گل به آخر رسیده بود که کره ای ها در دیدار رفت مجبور شکست یک بر صفرشده بودند. این دیدار ۲۵ مهرماه در ورزشگاه آزادی برگزار شد و تیم ملی فوتبال کشور عزیزمان ایران با تک گل رضا قوچان نژاد صاحب برتری شد.

واژه های کلیدی: ایران | بازیکن | فوتبال | بازیکنان | جام جهانی | کره جنوبی | دروازه بان | تیم ملی ایران

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • جعبه هدیه کتاب
  • خرید کتاب خارجی
  • کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب آمازون
  • افست کتاب لاتین
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • چاپ کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب لاتین
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو