تاپس بلاگ

خرید کتاب از گوگل
چاپ کتاب PDF
خرید کتاب از آمازون
خرید کتاب زبان اصلی
دانلود کتاب خارجی
دانلود کتاب لاتین
گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات ارزان‌فروشی به سبک ورزش ایران. ، نگاهی به رقم قرارداد اسپانسرها با تیم‌های ملی و باشگاه‌های دنیا

فدراسیون فوتبال کشور عزیزمان ایران در حالی در دبی به دنبال قرارداد با آدیداس است که نگاهی به قرارداد تیم‌های ملی و باشگاهی در دنیا نشان می‌دهد ما در این زمینه ت

ارزان‌فروشی به سبک ورزش ایران. ، نگاهی به رقم قرارداد اسپانسرها با تیم‌های ملی و باشگاه‌های دنیا

نگاهی به رقم قرارداد اسپانسرها با تیم های ملی و کلوب های دنیا/ ارزان فروشی به سبک ورزش ایران.

عبارات مهم : ایران

فدراسیون فوتبال کشور عزیزمان ایران در حالی در دبی به دنبال قرارداد با آدیداس است که نگاهی به قرارداد تیم های ملی و باشگاهی در دنیا نشان می دهد ما در این زمینه تا چه اندازه عقب هستیم.

به گزارش تسنیم، دبیرکل فدراسیون فوتبال و بعضی از مسئولان فدراسیون در حالی جهت امضا و نهایی کردن قرارداد با شرکت تولید کننده پوشاک ورزشی آدیداس به دبی رفتند که شنیده ها حاکی از آن است که این قرارداد نیز همچون سایر قراردادهایی که در چند سال اخیر با تولیدکنندگان پوشاک خارجی بسته شده است چنگی به دل نمی زند و با قراردادهای حرفه ای و روز دنیا اختلاف فاحشی دارد.

ارزان‌فروشی به سبک ورزش ایران. ، نگاهی به رقم قرارداد اسپانسرها با تیم‌های ملی و باشگاه‌های دنیا

فدراسیون فوتبال تاکنون در خصوص جزییات این قرارداد مطلبی منتشر نکرده و پیگیری های خبرنگاران تسنیم جهت اطلاع از این عنوان تاکنون نتیجه ای نداشته ولی سفر به امارات و نه آلمان، مرکز مهم شرکت آدیداس و امضای قرارداد با یک پخش کننده محلی و نه حضور سران شرکت آدیداس در کشور عزیزمان ایران – نخستین تیم آسیایی افزایش کننده به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه- نشان از ضعف در ارتباطات بین المللی فدراسیون و هنر چانه زنی آنها داشته و همه اینها نشان از یک قرارداد یک طرفه به نفع شرکت تامین کننده پوشاک دارد.

فدراسیون فوتبال، کلوب های مطرح ورزشی و حتی کمیته ملی المپیک در سال های اخیر قراردادهای مختلفی را با برندهای گوناگون منعقد کرده اند که در اکثر آنها نه تنها شرکت تولید کننده پوشاک مبلغی را بابت اسپانسرشیپ به آنها پرداخت نکرده بلکه مبالغ قابل توجهی را به عنوان هزینه پوشاک خود دریافت و صرفاً به ارائه تخفیف های چه بسا جزیی به تیم ها بسنده کرده و از این فضای ایجاد شده است نهایت بهره را برده و سودهای هنگفتی عاید خود کرده اند.

فدراسیون فوتبال کشور عزیزمان ایران در حالی در دبی به دنبال قرارداد با آدیداس است که نگاهی به قرارداد تیم‌های ملی و باشگاهی در دنیا نشان می‌دهد ما در این زمینه ت

این اتفاق نادر در حالی در کشور عزیزمان ایران تبدیل به یک رویه شده است که با نگاهی گذرا به ورزش روز دنیا اختلاف فاحش میان رویکرد مدیران ورزشی کشور عزیزمان ایران و سایر کشورهای حرفه ای را متوجه می شویم. هنگامی که برنامه مدونی جهت در اختیار گذاشتن جایگاه تیم های ملی خود نداشته باشیم قطعا در مسیر جذب حامیان مالی و تامین البسه تیم ها با پرسشها عدیده ای روبه رو می شویم.

بد نیست جهت روشن شدن زیاد عنوان مروری بر جزییات قراردادهای تیم های ملی و باشگاهی داشته باشیم.

در سطح فدراسیون های ملی

ارزان‌فروشی به سبک ورزش ایران. ، نگاهی به رقم قرارداد اسپانسرها با تیم‌های ملی و باشگاه‌های دنیا

تیم ملی برزیل:قرارداد برزیل با شرکت نایکی که از سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۸ اعتبار دارد ۳۴ میلیون دلار است که آن را تبدیل به چهارمین رقم سنگین قرارداد بین المللی کرده است.

تیم ملی اسپانیا: قرارداد آدیداس با اسپانیا تا آخر سال ۲۰۱۸ از ۲۷٫۳ میلیون دلار در سال که در ۲۰۱۰ بسته شد به ۳۲٫۷۳ میلیون دلار در سال زیاد کردن یافته است.

فدراسیون فوتبال کشور عزیزمان ایران در حالی در دبی به دنبال قرارداد با آدیداس است که نگاهی به قرارداد تیم‌های ملی و باشگاهی در دنیا نشان می‌دهد ما در این زمینه ت

تیم ملی انگلیس: نایکی توانست امبرو را کنار بزند و با انگلیس تا آخر سال ۲۰۱۸ قرارداد ۴۵ میلیون دلاری در سال ببندد که دومین قرارداد بزرگ فوتبال بین المللی هست. نایکی پنج قرارداد از ۱۰ قرارداد بزرگ بین المللی را بسته است.

تیم ملی آلمان:آدیداس مبلغ هر سال ۳۷ میلیون دلار هر سال به فدراسیون این کشور می پردازد که آن را بدل به سومین قرارداد بزرگ کرده است.

ارزان‌فروشی به سبک ورزش ایران. ، نگاهی به رقم قرارداد اسپانسرها با تیم‌های ملی و باشگاه‌های دنیا

تیم ملی ایتالیا: پومای آلمانی که فقط یکی از ۱۰ قرارداد بزرگ بین المللی را دارد با ایتالیا از سال ۲۰۰۲ قرارداد بسته و از سال ۲۰۱۲ هم آن را تا آخر ۲۰۱۸ تمدید کرد، با رقمی بالغ بر ۲۷٫۵ میلیون دلار در سال.

تیم ملی آرژانتین: آرژانتین از سال ۱۹۷۴ تاکنون با آدیداس قرارداد دارد و در سال ۲۰۱۱ قرارداد خود را جهت ۱۱ سال تا آخر ۲۰۲۲ به مبلغ ۱۱ میلیون دلار هر سال تمدید کرد.

تیم ملی فرانسه: قرارداد فرانسه با نایکی در سال ۲۰۱۱ به مبلغ ۴۷۴ میلیون دلار جهت ۷ سال و نیم (سالانه ۷۰ میلیون دلار) که منجر به آخر همکاری ۳۲ ساله فرانسه با آدیداس شد. این فدراسیون توانسته با فولکس واگن آلمان هم قرارداد پنج ساله به ارزش ۲۷٫۵ میلیون دلار ببندد.

تیم ملی سوئیس: پوما با سوئیس قرارداد ۴ ساله به مبلغ ۱٫۵ میلیون دلار در سال تا آخر سال ۲۰۱۶ بسته و هنوز از تمدید آن اطلاعی در دست نیست.

تیم ملی کره جنوبی: نایکی قرارداد اولیه خود که ۱۶٫۳ میلیون دلار جهت ۵ سال بود و در ۲۰۰۷ تمام می شد را جهت چهار سال به مبلغ ۲۷ میلیون دلار (۲۴ میلیارد وون کره) تمدید کرد. آدیداس جهت این قرارداد با نایکی مسابقه می کرد و پیشنهاد چهار ساله به مبلغ ۲۹٫۳ میلیارد وون کره (پنج میلیارد وون بالاتر از نایکی) ارائه داده بود. با این حال کره ای ها دلواپس بودند که قرارداد تازه با آدیداس باعث شکایت قانونی نایکی به علت بندی از قرارداد قبلی شود و به همین علت ناگزیر از امضای قرارداد با نایکی شدند. توصیه اینکه در آستانه جام جهانی ۲۰۱۴ هم این مبلغ ۲۷ میلیون دلار ذکر شد.

در سطح باشگاهی:

رئال مادرید: قرارداد تازه آدیداس با رئال مادرید محرمانه و جمع آوری شده است به وسیله منابع خبری گوناگون هست. طبق این اطلاعات آدیداس بین سال های ۲۰۱۵ تا ۲۰۲۴ مبلغ یک میلیارد یورو به رئال می پردازد که مشمول بر سالیانه مبلغ ثابت ۷۰ میلیون یورو است به اضافه ۲۲٫۵ درصد از فروش کالاهای با برند رئال مادرید که آینده نگری می شود به هر سال ۳۰ میلیون یورو بالغ شود. (نشریه فوربس اعتقاد است که این قرارداد ۱٫۶ میلیارد دلار است که رقم بالاتری را مشمول بر می شود.)

همچنین در صورت قهرمانی رئال در لیگ، آدیداس ۲٫۵ میلیون یورو اضافه می پردازد (این اطلاعات مربوط به سال ۲۰۱۵ است) که این رقم در ۲۰۲۰ به ۳٫۵ میلیون یورو زیاد کردن خواهد یافت. جهت قهرمانی در جام قهرمانان اروپا هم ۵ میلیون یورو در ۲۰۱۵ در نظر گرفته شد که در سال ۲۰۲۰ به ۷ میلیون یورو زیاد کردن خواهد یافت.

در ازای این مبالغ، آدیداس حق انحصاری سازماندهی مراسم قهرمانی رئال در مرکز شهر مادرید و آبشار مرکزی مادرید را خواهد داشت تا عنوان خود را در مرکز و با حداکثر توجه عرضه کند.

چلسی: چلسی با آدیداس قراردادی از سال ۲۰۰۶ بسته بود که در ۲۰۱۰ با رقم ۱۶۰ میلیون پوند جهت هشت سال تا ۲۰۱۸ تمدید شده است بود (سالی ۲۰ میلیون پوند). در تابستان ۲۰۱۷ و دو سال قبل از انقضای این قرارداد چلسی با پرداخت ۴۰ میلیون پوند این قرارداد را لغو کرد و در عوض قراردادی ۱۵ ساله به مبلغ ۹۰۰ میلیون پوند با نایکی بست که تا ۲۰۳۲ ادامه خواهد داشت (سالی ۶۰ میلیون پوند). چلسی همچنین قرارداد ۵۷ میلیون دلار در سال را با یوکوهاما تایر به عنوان شریک صنعتی بسته است.

منچستریونایتد: منچستریونایتد با آدیداس قرارداد ۱۰ ساله بست و نایکی را پشت سر گذاشت آن هم با مبلغ ۱۱۰ میلیون دلار در سال. (همچنین AON 22 میلیون در سال جهت نامگذاری زمین تمرین تیم و حک برند خود روی پیراهن های تمرین تیم می پردازد. قرارداد منچستر با شورلت ۵۵۹ میلیون دلار جهت ۷ سال و ۸۰ میلیون دلار هر سال است که دو برابر قرارداد قبلی کلوب است.)

بایرن مونیخ: آدیداس پنجاه سال است که با بایرن مونیخ قرارداد و البته سهامی هم در این باشگاه، دارد. قرارداد این دو، تا سال ۲۰۳۰ با ارزش ۱۱۱ میلیون دلار در سال تمدید شده است هست. (این کلوب هر سال ۳۴ میلیون دلار هم از دویچه تلکام می گیرد (شریک صنعتی) و ۱۵۰ میلیون دلار هم به شرکت آلیانتس می دهد تا ورزشگاه را به نامش نگه دارد. این شرکت ۸ درصد سهام کلوب را هم در اختیار دارد.)

در اسپانسری کلوب ها و فدراسیون های ملی دو طبقه قرارداد وجود دارد؛ اسپانسری تولیدکننده پیراهن (کیت پارتنر) و اسپانسری شرکتی (کورپوریت پارتنر) که متاسفانه ورزش کشور عزیزمان ایران از بهره گیری کامل از ظرفیت ها در هر دو مدل این قراردادها عقب مانده است.

واژه های کلیدی: ایران | پوشاک | آدیداس | میلیون | آدیداس | قرارداد | رقم قرارداد | فدراسیون فوتبال

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • جعبه هدیه کتاب
  • خرید کتاب خارجی
  • کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب آمازون
  • افست کتاب لاتین
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • چاپ کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب لاتین
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو