تاپس بلاگ

خرید کتاب از گوگل
چاپ کتاب PDF
خرید کتاب از آمازون
خرید کتاب زبان اصلی
دانلود کتاب خارجی
دانلود کتاب لاتین
گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (۵۱۲)

در روزگاری که جامعه مجازی و اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و صورت ها نیز این صفحات

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (512)

چهره ها در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … (۵۱۲)

عبارات مهم : تصویر

در روزگاری که جامعه مجازی و اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و صورت ها نیز این صفحات را جهت ارتباط بهتر با مردم گزینش کرده اند و با داشتن صفحه در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … قصد در ارتباط مستمر و دو طرفه با مردم دارند.

سلامی دوباره خدمت همه شما عزیزان و همراهان. مانند هر لحظه با گزیده ای از فعالیت صورت ها در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … در روزهای گذشته در خدمتتان هستیم. ممنون از اینکه امروز هم همراه ما هستید. امیدوارم تک تک لحظاتتان در هفته پیش رو پر از خوش حالی و انرژی مثبت باشد و گرمای علاقه و دوستی در زندگیتان بر گرمای آخرین روزهای مرداد، غلبه کند. میرویم سراغ تصویر های امروز:

سلفی زن های بازیگر در اکران شخصی فیلم “فصل نرگس” ساخته نگار آذربایجانی که در ارگ تجریش برگزار شد. با حضور یکتا ناصر، الهام پاوه نژاد، نازنین بیاتی و پریسا قهرمانی منتقد سینما. فیلمی که با توجه به مجموعه فیلم های در حال اکران، ارزش سینما رفتن را دارد.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (۵۱۲)

یازدهمین مراسم خوش حالی انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی کشور عزیزمان ایران پنجشنبه هفته پیش در کانون پرورش فکری کودکان برگزار شد و بار دیگر جمعی پرستاره را رقم زد و خوراک پست عکاسان و صفحه های طرفداری را تا یک ماه دیگر تامین کرد. سارا بهرامی و هستی مهدوی در حال ورود به همین مراسم.

در روزگاری که جامعه مجازی و اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و صورت ها نیز این صفحات

نازنین کریمی با ظاهر عجیب اش در این مراسم. اگر اشتباه نکنم در گذشته از اجزای این لباس در حمام های عمومی و به وسیله مردها محترم استفاده میشد تا خدایی نکرده جو عمومی حمام ها مکدر نشود، ولی خب امروزه در لباس پلوخوری ستارگان سینما نمایان شدن یافته و باعث تکدر جو عمومیِ اینستاگرام شده است هست. کدام استفاده بهتر بود؟!

افسانه پاکرو هم در این مراسم حضور پیدا کرد. احتمالاً به این علت که به او خبر رسیده بود که قرار است از استاد کیارستمی در این مراسم تجلیل شود.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (۵۱۲)

این استوری قشنگ و مفهومی که ملاحظه میکنید، به وسیله یکی از نمایندگان محترم مجلس آپلود شده است هست. نماینده عزیزی که علاقه زیادی به گیلاس دارد!

در روزگاری که جامعه مجازی و اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و صورت ها نیز این صفحات

همسر و فرزند شهاب حسینی نمایندگان شهاب جهت حضور در مراسم متفاوت هستند و چه نمایندگانی از این بهتر؟

احسان خواجه امیری در کنار همسر و فرزند عزیزش بعد از اتمام یکی از کنسرت های شب های گذشته وی.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (۵۱۲)

خیلی وقت بود هانیه از این تصویر ها نگذاشته بود و دلواپس شده است بودیم. البته دلواپس حال دوستِ عکاسش! عنوان دیگری که مطرح هست، نقش آن ایموجی کوآلا در کپشن اکثر پست های هانیه است! منظورش چیست؟! با این موجود دوست داشتنی و خسته، همزاد پنداری میکند؟!

مراسم خوش حالی حافظ را که یادتان هست؟ همان جشنی که چند هزار نفر دور هم جمع شدند و کف زدند و جایزه گرفتند. دیشب یک مراسم خوش حالی دیگر در ادامه همان مراسم خوش حالی گرفته شد تا برندگان جوایز بروند و جایزه ارزش را بگیرند! کلاً دنبال بهانه جهت تصویر گرفتن و نشان دادن لباس هایشان هستند. الناز در همین جشن.

سلفی دوست داشتنیِ گلاره عباسی و پدر عزیزش در حال گشت و گذار.

ژوله ی ما ۳۷ ساله شد و این تصویری از مراسم خوش حالی تولد سه نفره ارزش در کنار همسر و دخترک اش گندم کوچولو، در یک کافه هست. تبریک بی آخر به امیر مهدی عزیز. امیدوارم هر لحظه سلامت باشد.

جمشید خان هاشمپور به همراه دختر عزیزش در مراسم مراسم خوش حالی حافظِ ۲٫ عکاس عجب دل و جرأتی داشته!

عکس زیبای علی اوجی و همسرش نرگس محمدی در حاشیه مراسم خوش حالی تولدی که جهت امید معلم گرفته بودند. ما که در این تصویرهای اثری از تولد نمیبینیم.

آیا میدانستید اگر یک فوتبالیستی با یک فوتبالیست دیگر ارتباط تصویری برقرار کند و شاتی از آن را در اینستاگرام نگذارد، از فهرست تیمش خط خواهد خورد؟

الهه منصوریان با این پست حسابی محمدحسین میثاقی را شرمنده کرد. میثاقی آنقدر شرمنده شده است که شنیده ایم میخواهد گزارش و خبرنگاری فوتبال را کند بگذارد و به گزارش ووشو بپردازد.

لیلا بلوکات از دستِ حمید فرخ نژاد آنقدر خندیده که فک اش از جای خود در رفته و مجبور شده است با انگشت آن را نگه دارد.

رضا صادقی و دختر زیبایش “ایران”. چه بگوییم. ما هم مثل شما قیافه مان شبیه علامت پرسش شده است است.

سلفی ای دیگر از مراسم خوش حالی منتقدان سینما، با هنرنمایی نسیم ادبی، کمند امیرسلیمانی و بانوی حاضر در تمامی سلفی ها، سرکار زن الهام پاوه نژاد! یعنی اگر یک روزی در یک جایی فریده سپاه منصور به صورت اتفاقی افشین سنگ چاپ را ببیند و با او سلفی بگیرد، قطعا الهام پاوه نژاد هم در گوشه ای از کادر حضور دارد و لبخند میزند!

محرم نزدیک است… سنگین تر بزن داداش!

عکس یادگاری دسته جمعی عزیزان هنرمند بعد از تماشای آخرین اجرای نمایش “لامبورگینی”. سامان احتشامی، سمیرا حسینی، میترا حجار، سیامک صفری و دخترش، نیوشا ضیغمی، بدل امیرمهدی ژوله، جوانی های والتر وایت، امیر عظیمی، اشکان خطیبی، سعید داخ و سایر عزیزان.

هنگامی که دیرتر از ساعت تعیین شده است به منزل بازمیگردی و پدرت را میبینی که منتشرت است.

نوید محمدزاده در حاشیه مراسم خوش حالی منتقدین سینما که از آن هم جایزه گرفت. کلا هر جشنی باشد اول جایزه نوید جهت مکمل نقش مرد را کنار میگذارند و سپس بازی بقیه را داوری میکنند.

ویدا جوان با لباسی به طرح گبه در این مراسم شرکت کرده بود.

در ادامه پرش هایمان از این مراسم به آن مراسم، بازمیگردیم به اکران شخصی فصل نرگس و تهمینه میلانی و السا فیروزآذر.

بانو افسر اسدی در مراسم خوش حالی جوایز مراسم خوش حالی حافظ.

این بار مربوط به اکران شخصی فصل نرگس هست. یکتا ناصر و شایسته ایرانی، دو بازیگر خوب این فیلم.

واقعا تصویر ها خیلی خوب بُر خورده اند :)))

ماهچهره خلیلی در مراسم خوش حالی منتقدین سینما.

غزل شاکری در این یک سال کل کم کاری های دوران فعالیت هنری اش را جبران کرده و در همه جا حضوری فعال دارد. این بار در مراسم خوش حالی منتقدین سینما.

طناز زن طباطبایی در حال ارتباط برقرار کردن با گربه ای که روی دیوار ساختمان کانون پرورش فکری کودکان در حال دقت کردن بود. کلاً نود درصد گربه ها نود درصد از روزشان را در حال دقت کردن هستند. ده درصد بقیه اش را هم میدوند.

جواد عزتی و همسر جان در اکران شخصی فیلم “فصل نرگس”.

هادی حجازی فر و جایزه اش از مراسم خوش حالی منتقدین سینما.

عکس دیدنی ستاره ها، در حاشیه مراسم اعطای جوایز مراسم خوش حالی حافظ. دلواپس نباشید، همه اعضای حاضر در تصویر که به هم مماس اند، با یکدیگر محرم اند. مجید مظفری و دخترش، رضا یزدانی و زن و فرزند اش، امین زندگانی و همسرش.

رضا گلزار و ساره بات در مراسم خوش حالی حمایت از پلنگ ایرانی. (مثلا مراسم خوش حالی حافظ نیست و تنوع در مراسم داریم)

چه عجب از دایره آن چند مراسم خارج شدیم! و البته وارد یک مراسم دیگر شدیم. تصویر یادگاری هدایت هاشمی و همسرش در کنار مسعود خان کرامتی در مراسم اکران شخصی “گذر موقت”. فیلمی به کارگردانی افشین هاشمی که هنرنمایی همزمان مسعود کرامتی و اسماعیل محرابی در آن بسیار هیجان انگیز و دوست داشتنی هست. علی الخصوصی عمو اسماعیل محرابی که خیلی وقت بود خبری ازش نبود.

شیرین اسماعیلی بازیگر خوب و کم حاشیه سینما و تلویزیون در کنار همشهریِ عزیزم گیتی خامنه، در یکی از مراسم بالا!

حامد بهداد در کنار استاد داریوش مهرجویی بعد از دریافت جایزه اش از مراسم خوش حالی منتقدین سینما. جناب مهرجویی هروقت جهت خرید شلوار به بوتیک میروند، به مغازه دار میگویند “یه شلوار پلوخوریِ راحتی بده”.

شبنم قلیخانی و دخترش در زیر مجسمه الهه اسپایدر من در یونان باستان.

هنگامی که داری اینستاگرام چک میکنی که ناگهان پدرت گوشی ات را میبیند.

رضا نیکخواه بازیگر کهنه کار طنز به همراه دخترش در کنار مهران مدیری و همکارشان در پشت صحنه برنامه دورهمی که گویا قرار نیست برنامه های از پیش ضبط شده است اش به آخر برسد! مهران مدیری حتی اگر روزی چهار برنامه هم ساخته بود، طبیعتاً تا الآن باید تمام میشد.

سلفی عزیزان در حاشیه کنسرت بهنام بانی، تنها خواننده ای که بدون بیرون دادن حتی یک آلبوم، در همه جای کشور عزیزمان ایران کنسرت برگزار میکند و خوب هم میفروشد. امید معلم، جواد عزتی، مه لقا باقری و ترلان پروانه در تصویر حضور دارند.

ملیکا جان زحمت بنده خدا را دوبرابر نکن. عکست را بگیر و پاشو.

هنگامی که کیفت از روی دوشت افتاده، ولی ژست جهت عکاس مهم تر از برداشتنِ آن است!

حمیرا ریاضی و دخترش در حاشیه مراسم خوش حالی منتقدین سینما.

به نظر شما روی لثه بالای دندان های خاطره چه چیزی بوده که مجبور به این سانسور شده؟!

شقایق فراهانی علاقه عجیبی به نوشته های پشت وانتی دارد و هفته ای چند تصویر از این نوشته های جالب میگذارد.

عکس یادگاری عمو اکبر عبدی و ارژنگ امیرفضلی در کنار استاد ایرج مهدیان، خواننده قدیمی و محبوب کشورمان که مثل خیلی های دیگر دور از فضای موسیقی است و در گوشه و کنار این شهر، عمر خویش را میگذراند. آرزوی سلامتی داریم جهت این هنرمند با ارزش کشورمان.

“آدم یه روز دنیا میاد یه روز هم از دنیا میره
کسی که عاشق نباشه تنها میاد تنها میره
آدم یه روز دنیا میاد یه روز هم از دنیا میره
کسی که عاشق نباشه تنها میاد تنها میره”

علی جان “لوس” را قبول داریم، ولی اگر کسی بهت گفته “جذاب” هستی، قصد گول زدن و تخربت را داشته!

بله.

کار خوبی کردید حامد جان. جواب توهین، توهین نیست.

آزاده زن آرامش داشتی کامنت ها را نمی بستی.

پانته آ بهرام در حال دیدار از یک گالری. واقعا این لباس ها را از کجا گیر می آورند؟! :))

سحر قریشی کلا کم نمی آورد. یعنی کم آوردن در ذاتش نیست! کفش های بهنام جان هم که از جنس پوست آفتاب پرست هستند و بسته به موقعیت عوض کردن رنگ میدهند.

واکنش حامد بهداد به گرد و خاک استاد جمشید مشایخی در مراسم خوش حالی منتقدین سینما. آرزوی سلامتی داریم جهت همه بزرگان سینما، علی الخصوص استاد جمشید مشایخی و استاد عزت الله انتظامی که هر دو از ستون های سینما هستند. به انتهای مطلب امروز رسیدیم. شرمنده اگر دیر شد، تا فردا مراقب خودتان باشید.

اخبار فرهنگی – برترین ها – امیررضا شاهین نیا

واژه های کلیدی: تصویر | جایزه | سینما | تصویری | در حاشیه | سینمایی | اینستاگرام | اخبار فرهنگی و هنری

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (512)

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (۵۱۲)

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • جعبه هدیه کتاب
  • خرید کتاب خارجی
  • کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب آمازون
  • افست کتاب لاتین
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • چاپ کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب لاتین
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو