تاپس بلاگ

خرید کتاب از گوگل
چاپ کتاب PDF
خرید کتاب از آمازون
خرید کتاب زبان اصلی
دانلود کتاب خارجی
دانلود کتاب لاتین
گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات سیلاب اشک در اردبیل! ، به بهانه ورود بانوان به سالن و تماشای مسابقه های والیبال

در رقابت‌های والیبال که در اردبیل برگزار شد در حدود هزار نفر از بانوان به سالن رفته بودند

سیلاب اشک در اردبیل! ، به بهانه ورود بانوان به سالن و تماشای مسابقه های والیبال

به بهانه ورود بانوان به سالن و تماشای مسابقه های والیبال/سیلاب اشک در اردبیل!

عبارات مهم : اردبیل

در مسابقه های والیبال که در اردبیل برگزار شد در حدود هزار نفر از بانوان به سالن رفته بودند

تماشاگران امروز نوشت:یک اتفاق بی سابقه که می تواند پلی باشد جهت رسیدن به روزهای بهتر.خیلی ها در پایتخت کشور عزیزمان ایران جنگیدند،خیلی ها ریش گرو گذاشتند و خیلی ها حتی کتک خوردند تا راه ورود بانوان به ورزشگاه ها هموار شود ولی هر بار تحت تدابیر شدید امنیتی و آن هم با حضور تعدادی محدود از بانوانی که زیاد از خانواده بازیکنان بودند پای آنها به سالن های ورزشی باز شد.در اردبیل ولی قصه تفاوت می کرد.

سیلاب اشک در اردبیل! ، به بهانه ورود بانوان به سالن و تماشای مسابقه های والیبال

این بار داستان متفاوتی رقم خورد و پافشاری های بهتاج مدیرکل اداره ورزش و و جوانان اردبیل باعث شد تا جهت هر بازی نزدیک به هزار نفر از بانوان علاقمند که الزاما خانواده بازیکنان نبودند به ورزشگاه بیایند و تیم ملی والیبال را تشویق کنند.از همان روزی که ملی پوشان به اردبیل رسیدند یک توصیه توجه آنها را جلب کرد،اینکه حتی در تمرین ها هم ورود بانوان به سالن ها آزاد بود و آنها با هیجان خاصی بازیکنان مورد علاقه خودشان را تشویق می کردند.

این روایت شاید راحت باشد،اما به همین سادگی ها نبوده است!بانوان هیجانی را تخلیه می کردند که سال ها آن را فرو خورده بودند.سالها از آن محروم بودند و سالها برابر ورودشان به ورزشگاه یک خط قرمز به نشانه ممنوعیت کشیده شده است بود.

در رقابت‌های والیبال که در اردبیل برگزار شد در حدود هزار نفر از بانوان به سالن رفته بودند

یکی از آنها اسمش فریبا است.اشک می ریزد و تشویق می کند.وقتی به او می گوییم حرف بزند فقط سر تکان می دهد و اشک می ریزد!بغض اش ترکیده و قیافه اش گویای همه چیز است.وقتی آرام می شود کنارش می نشینیم تا حرف بزنیم:«باور نمی کردم امروز به ورزشگاه بیایم.اصلا برنامه ای هم نداشتم.در منزل خواب بودم که دختر عمه ام زنگ زد و گفت بلیت خریده.فکر کردم بلیت سینماست!تا گفت والیبال مثل برق پریدم.اما هنگامی که یادم آمد که اجازه نمی دهند به ورزشگاه برویم با حالت مسخره گفتم جهت چی و جهت کی خریدی؟ما که به ورزشگاه نمی رویم.»

او این را گفت و ادامه داد:«به من گفت خبر نداری.چند روز است تمرینات را هم می رویم.نمی دانستم چه بگویم،فقط گفتم می آیم.امروز هم که روز مسابقه است باور نمی کردم این اتفاق افتاده باشد.اشک هایی هم که می ریختم به علت این بود که سال ها از حضور در ورزشگاه محروم بودیم و سالها عمر ما گذشت و یک بازی از تیم ملی کشورمان را ندیدیم.»

سولماز دادخواه دختر ۱۹ ساله ای بود که البته جهت نخستین بار نیست پایش به سالن های ورزشی رسیده است.او در این باره می گوید:«والیبال را دوست دارم ولی آمده ام تا ستاره مورد علاقه ام را از نزدیک ببینم. نمی دانستم هنگامی که به سالن آمدم و پرسیدم گفتند امروز ورود بانوان مجاز است بال درآوردم. البته من جهت تمرین تیم امید هم به سالن آمده بودم ولی هنگامی که اجازه بازی ندادند، ناراحت شدم.»

سیلاب اشک در اردبیل! ، به بهانه ورود بانوان به سالن و تماشای مسابقه های والیبال

شیرین دادخواه دختر دیگری است که می گوید:«ما به تماشای تمرین تیم ملی در سالن هم راضی هستیم. در ناامیدی بسی امید است.» زیبا،خانم ۴۶ ساله مقیم کاناداست که بعداز سه سال به اردبیل آمده،به محض اطلاع از حضور تیم ملی در شهرش همراه دوستش به سالن آمده. او با ذوق و شوق می گوید: «من نمی دونستم از دوستم شنیدم و به سالن آمدم.همان روزی که جهت تمرین رفتیم آرزو کردم کاش بشود جهت مسابقه هم به سالن بیاییم. سه سالی بود به کشور عزیزمان ایران نیامده بودم. الان هم تصویر از تیم گرفتم و بلافاصله جهت پسرم در کانادا خبر رسان تلگرام کردم.» مریم مادری است که به خاطر دو دخترش به سالن آمده. مرجان دختر ۷ ساله اش یک دفعه با هیجان فرهاد قائمی را به او نشان می دهد: «فکر کنم اون فرهاد قانمی باشه!»

این همه شور و هیجان در سایه امنیت.همان طور که خود بانوان روایت می کنند به سالن آمدند و هیچ اتفاقی هم جهت ارزش نیفتاد.آنها امیدوارند تا بتوانند بازی های رشته های دیگر به خصوص فوتبال را هم در استادیوم ها تماشا کنند و از آن لذت ببرند.اتفاقی که با درایت و هوشیاری مسئولان و البته زیرساخت هایی که دارد فراهم می شود دور از دسترس نیست و می شود زیر سایه امنیتی که تامین می شود امکان حضور بانوان در سالن های ورزشی فراهم شود.

در رقابت‌های والیبال که در اردبیل برگزار شد در حدود هزار نفر از بانوان به سالن رفته بودند

بهتاج مدیر کل ورزش و جوانان اردبیل

بزرگان استان ما بزرگی کردند

ایوب بهتاج مدیر کل ورزش و جوانان اردبیل راجع به ورود بانوان به سالن والیبال اردبیل می گوید:«در استان ما همه بزرگان،بزرگی کردند تا این اتفاق افتاد.از نماینده ولی فقیه گرفته تا شورای تامین،نیروی انتظامی و … همه هوای ما را داشتند و پشت مان ایستادند.خوشحالم از اینکه بانوان خودشان هم ارزش و شئونات را رعایت کردند تا شاید این باشیم که ۵ روز از بانوان در سالن میزبانی کنیم و اتفاقی هم نیفتد.»

سیلاب اشک در اردبیل! ، به بهانه ورود بانوان به سالن و تماشای مسابقه های والیبال

او این را گفت و ادامه داد:«ما یک قدم کوچک برداشته ایم و امیدوارم بازخورد خوبی داشته باشد.در این مسابقه های بانوان پا به پای مردها ملی پوشان را تشویق کردند و امیدوارم در سال های آینده و از طریق وزارت ورزش و جوانان و وزارت کشور تصمیماتی گرفته شود که به نفع تیم های ملی و کشور عزیزمان ایران باشد.»

امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی والیبال

حقیقت را بگویم؛تعجب کردم

امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی هم از این استقبال تعجب کرده و می گوید: «جالب هست. در پایتخت کشور عزیزمان ایران این تعداد تماشاچی اجازه ورود به سالن ندارند. البته این استقبال فقط موقع تمرین و سالن ختم نمی شود که حتی برابر هتل هم همین قدر شلوغ می شود. البته جهت دومین بار اجازه دادیم تماشاچیان موقع تمرین تیم به سالن بیایند. کولاکوویچ خیلی موافق نیست و اعتقاد است با تشویق های آنها بازیکنان تمرکزشان را از دست می دهند.»او ادامه داد:«حضور بانوان در سالن هم اتفاق خوبی بود که رقم خورد.شخصا امید زیادی دارم که با گسترده تر شدن این عنوان بانوان بیشتری بتوانند جهت تماشای بازی ها به ورزشگاه بیایند.

حسینی؛مدیر روابط عمومی ورزش اردبیل

پافشاری های مدیر کل جواب داد

مدیر روابط عمومی ورزش اردبیل از پافشاری مدیر کل جهت ورود بانوان به سالن های ورزشی حرف می زند و می گوید:«در جلساتی که داشتیم قرار شد ۲۰۰-۳۰۰ زن جهت مسابقه های انتخابی قهرمانی دنیا به سالن بیایند ولی مدیرکل مخالفت کرد و گفت اگر قراره کسی بیاید ۷۰۰-۸۰۰ تماشاچی بانو به سالن بیاید و در سکوی غربی سالن حسین رضازاده بنشینند. چراکه ورودی های سکوی آنها جداست.»او این را گفت و ادامه داد:«البته بانوان جهت تماشای تمرین هم می آمدند. البته دو ماه پیش در مسابقه های امیدهای آسیا، بانوان جهت تماشای تمرین مشکلی نداشتند ولی بعد جهت بازی ها اجازه ورود ندادند. حتی بانوان پشت در سالن هم تجمع کردند ولی جواب نداد. ولی این بار با حمایت استاندار ورزش دوست این اتفاق افتاد و بانوان بدون هیچ مشکلی راهی سالن ها شدند.»

واژه های کلیدی: اردبیل | اردبیل | مسابقه | والیبال | ورزشگاه | تیم ملی والیبال | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • جعبه هدیه کتاب
  • خرید کتاب خارجی
  • کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب آمازون
  • افست کتاب لاتین
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • چاپ کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب لاتین
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو