تاپس بلاگ

خرید کتاب از گوگل
چاپ کتاب PDF
خرید کتاب از آمازون
خرید کتاب زبان اصلی
دانلود کتاب خارجی
دانلود کتاب لاتین
گت بلاگز اخبار اجتماعی آمار پیرترین مستمری‌بگیران و بازنشستگان ، حذف دفترچه‌های کاغذی تأمین اجتماعی در مراکز ملکی

مشاور مدیرعامل و مدیرکل روابط عمومی شرکت تأمین اجتماعی به اعلام آمار پیرترین از کارافتادگان و بازنشستگان شرکت تأمین اجتماعی پرداخت و گفت: هم اکنون تأمین اجتماعی

آمار پیرترین مستمری‌بگیران و بازنشستگان ، حذف دفترچه‌های کاغذی تأمین اجتماعی در مراکز ملکی

حذف دفترچه های کاغذی تأمین اجتماعی در مراکز ملکی / آمار پیرترین مستمری بگیران و بازنشستگان

عبارات مهم : میلیون

مشاور مدیرعامل و مدیرکل روابط عمومی شرکت تأمین اجتماعی به اعلام آمار پیرترین از کارافتادگان و بازنشستگان شرکت تأمین اجتماعی پرداخت و گفت: هم اکنون تأمین اجتماعی ۲۰ مستمری بگیر ازکار افتاده ۱۰۰ تا ۱۲۱ سال و ۲۰ مستمری بگیر بازنشسته ۱۱۵ تا ۱۲۱ ساله دارد.

به گزارش ایسنا، امیرعباس تقی پور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شرکت تأمین اجتماعی در حال حاضر به ۲۰ ازکارافتاده بین سنین ۱۰۰ تا ۱۲۱ سال سن، خدمات ارائه می دهد، گفت: بر این اساس پیر ترین مستمری بگیر از کارافتادگی که در قشم زندگی می کند ۱۲۱ سال سن دارد.

آمار پیرترین مستمری‌بگیران و بازنشستگان ، حذف دفترچه‌های کاغذی تأمین اجتماعی در مراکز ملکی

وی افزود: همچنین ۲۰ مستمری بگیر و بازنشسته ۱۱۵ تا ۱۲۱ ساله داریم که پیر ترین آن ها با ۱۲۱ سال سن ساکن پایتخت کشور عزیزمان ایران هست، نفر دوم در زنجان زندگی می کند و سومین مستمری بگیر ما با بیشترین سن ساکن اصفهان است.

مشاور مدیرعامل شرکت تأمین اجتماعی با بیان اینکه یک نفر از مستمری بگیران ما ۵۲ سال دارد که از خدمات تأمین اجتماعی استفاده می کند و رکوردار بیشترین مدت وقت دریافت مستمری را دارد، گفت: همچنین براساس آمارهای دریافتی، ۲۶ بیمه شده است داریم که بین ۴۳ تا ۵۲ سال است که از تأمین اجتماعی مستمری دریافت می کنند و در صدر این فهرست قرار دارند.

مشاور مدیرعامل و مدیرکل روابط عمومی شرکت تأمین اجتماعی به اعلام آمار پیرترین از کارافتادگان و بازنشستگان شرکت تأمین اجتماعی پرداخت و گفت: هم اکنون تأمین اجتماعی

وی در ادامه با بیان اینکه شرکت تأمین اجتماعی بیش از ۴۲ میلیون نفر در کشور را تحت پوشش دارد، گفت: ۱۳ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر بیمه شده است مهم و سه میلیون و ۲۳۰ هزار مستمری بگیر داریم که آمار آن ها با احتساب اعضای خانواده به پنج میلیون و ۷۰۰ هزار نفر می رسد. همچنین با بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار کارگاه و واحد تولیدی در ارتباط هستیم.

تقی پورادامه داد: خدمات متنوع ۱۸ گانه شرکت از پرداخت مستمری بازنشستگی گرفته تا مقرری بیمه بیکاری غرامت دستمزد ایام بیماری و بارداری همگی در شرکت ارائه می شوند. در بخش بیمه ای ۱۰۰۰ واحد اجرایی ما مشغول ارائه خدمات هستند.

وی همچنین با اشاره به دستاوردهای شرکت تأمین اجتماعی اظهار کرد: این شرکت با تشکیل ستادهای خاص تلاش کرده تمام ارکان خود را نسبت به اجرایی کردن سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی و طرح تحول نظام سلامت بسیج کند.

آمار پیرترین مستمری‌بگیران و بازنشستگان ، حذف دفترچه‌های کاغذی تأمین اجتماعی در مراکز ملکی

تقی پور ضمن اعلام بخشودگی هزار میلیارد تومانی جرایم بیمه ای واحدهای تولیدی اظهار کرد: طی چهار سال گذشته در بخش درمان نیز خدمات قابل توجهی ارائه شده است هست. ساخت بیمارستان هایی با برند میلاد از برنامه های مهم معاونت درمان بوده و بیمارستان های میلاد در این مدت در کرمان، بیرجند، ایلام و اهواز مورد بهره برداری قرار داده شد و در آینده نیز در دزفول، آبادان و شیراز ساخته می شود.

به گزارش ایسنا، وی در جریان دیدار از بیمارستان فارابی مشهد به ارتقای هتلینگ و بازسازی اورژانس اکثر بیمارستان های تأمین اجتماعی در سطح کشور اشاره کرد و گفت: از بین بردن دفترچه های کاغذی تأمین اجتماعی در مراکز ملکی شرکت جزو آرزوهای دیرینه چندین ساله شرکت بود که بالاخره محقق شد و اکنون دیگر نیازی نیست بیمه شدگان ما به هنگام مراجعه به مراکز ملکی دفترچه بیمه به همراه داشته باشند. آن ها می توانند با ارائه کد ملی خدمات مورد نیاز را دریافت کنند.

مشاور مدیرعامل و مدیرکل روابط عمومی شرکت تأمین اجتماعی به اعلام آمار پیرترین از کارافتادگان و بازنشستگان شرکت تأمین اجتماعی پرداخت و گفت: هم اکنون تأمین اجتماعی

به گزارش ایسنا، داستانی – مدیر درمان استان خراسان رضوی نیز در جریان این دیدار با بیان اینکه ما در استان خراسان رضوی سه بیمارستان در مشهد و تربیت حیدریه داریم، گفت: ظرفیت این سه بیمارستان ۴۵۴ تخت هست. همچنین ۱۱ درمانگاه و پنج پلی کلینیک تخصصی داریم و هر سال ۲.۵ میلیون نفر ویزیت سرپایی می شوند و آمار ۵۰ هزار خوابیدن و ۳۵ هزار جراحی را در سال گذشته ثبت کردیم.

وی افزود: با ۴۰۰۰ مرکز طرف قرارداد هستیم و مجموع تعهدات ما در بخش درمان مستقیم و غیرمستقیم در سال گذشته به ۱۰۰۰ میلیارد تومان رسید. همچنین ۲۱ میلیون نفر خدمات ویزیت از مراکز طرف قرارداد دریافت کرده اند و ۲۲۰ هزار نفر نیز خدمات خوابیدن گرفتند.

آمار پیرترین مستمری‌بگیران و بازنشستگان ، حذف دفترچه‌های کاغذی تأمین اجتماعی در مراکز ملکی

به گزارش ایسنا، نظام مدیرکل تأمین اجتماعی خراسان رضوی نیز با بیان اینکه در این استان ۴۶ شعبه، ۱۲ کارگزاری و ۲۰ شعبه اقماری داریم، گفت: ۴۶ درصد جمعیت استان تحت پوشش ما قرار دارند. از ابتدای امسال ۱۸ گروه از بازنشستگان را در طرح کرامت رضوی پذیرش کردیم و آینده نگری می کنیم تا آخر امسال ۳۰ تا ۴۰ هزار مستمری بگیر به مشهد مقدس مشرف شوند که تعداد زیادی از آن ها زیارت اولی اند.

به گزارش ایسنا، فریدون موافق – مدیرکل هتل هما ۱ مشهد نیز در جریان دیدار مشاور مدیرعامل شرکت تأمین اجتماعی از پروژه های موفق این شرکت در مشهد گفت: هتل هما مشهد در سال ۸۱ به دلایلی تعطیل شد، ولی در سال ۹۳ بعد از واگذاری به تأمین اجتماعی وارد فاز بازسازی شد و ۱۵ روز گذشته عملا به افتتاح و بهره برداری رسید. هزینه بازسازی هتل های هما ۳۵ میلیارد تومان شد و در حال حاضرحدود ۱۷۰ نفر در آن مشغول به کار هستند.

وی افزود: استقبال از این هتل به علت قدمتی که دارد و همچین تلاش جهت ارائه خدمات شایسته در این مدت بسیار خوب بوده و آینده نگری می کنیم حاشیه سودمان تضمین شده است باشد.

واژه های کلیدی: میلیون | بیمارستان | مستمری بگیران | اخبار اجتماعی

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • جعبه هدیه کتاب
  • خرید کتاب خارجی
  • کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب آمازون
  • افست کتاب لاتین
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • چاپ کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب لاتین
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو