تاپس بلاگ

خرید کتاب از گوگل
چاپ کتاب PDF
خرید کتاب از آمازون
خرید کتاب زبان اصلی
دانلود کتاب خارجی
دانلود کتاب لاتین
گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (۵۰۶)

در روزگاری که جامعه مجازی و اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و صورت ها نیز این صفحات

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (506)

چهره ها در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … (۵۰۶)

عبارات مهم : تصویر

در روزگاری که جامعه مجازی و اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و صورت ها نیز این صفحات را جهت ارتباط بهتر با مردم گزینش کرده اند و با داشتن صفحه در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … قصد در ارتباط مستمر و دو طرفه با مردم دارند.

مثل هر لحظه با گزیده ای از فعالیت صورت ها در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … در روزهای گذشته در خدمتتان هستیم. ممنون از اینکه امروز هم همراه ما هستید.

سلفی مهراوه شریفی نیا با مردم دوست داشتنی اصفهان، در حاشیه اکران مردمی فیلم “پرسه در حوالی من” به کارگردانی غزاله سلطانی، کارگردان جوانی که پیش از این با فیلم های کوتاه خود عناوین و جایزه های جهانی متعددی را کسب کرده است و امیدواریم در آینده زیاد از موفقیت های ایشان بشنویم.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (۵۰۶)

عکس آتلیه ای سمیرا حسن پور که فعالیت هنری اش بعد از ازدواج با سامان سالور به حداقل رسیده هست. در مورد کپشن هم خدارا شکر که دوستانمان به صورت کامل اسکرین شات نگرفته اند و ماجرا در نطفه خفه شده است است!

در روزگاری که جامعه مجازی و اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و صورت ها نیز این صفحات

:))))
استوری عالی نوید محمدزاده، در تصویر العمل به #سلفی_حقارت مجلسی ها.

گریم عالی امیرمهدی ژوله در “هزارپا”ی ابوالحسن داوودی. استاد عزیزم، میدانم که خیلی سرت شلوغ است و از زمانی که آخرین کلاسمان برگزار شده است خیلی مشهور تر و مطرح تر گشته ای، ولی ما همچنان منتظر ادامه کلاس های نیمه کاره مان هستیم. اگر قصد ادامه کلاس ها را ندارید، اطلاع دهید تا ما از این زیاد امیدوار و منتظر نمانیم، یا اینکه حداقل ما بقی شهریه مان را بعد بدهید! عرض دیگری نیست، روی گندم را ببوس. در ضمن دروغ چرا، دلمان هم برایتان تنگ شده است است.

با سپاس، یکی از علافان دوره حرفه ای طنز نویسی.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (۵۰۶)

مریم معصومی اگر زیاد از خاطره حاتمی نباشد، کمتر از آن نیازمندِ جلب توجه نیست، ولی خب مانند خاطره با دست خالی به سراغ این نیاز خود نمیرود و بابت آن کلی هزینه میکند! به عنوان نمونه خدا تومن خرج بافت آفریقایی موهایش میکند، موهایی که تا همین هفته پیش بلوند بود و احتمالاً هفته ی بعد تیفوسی خواهند شد.

کوروش سلیمانی جهت عرض ادب به دیدار پدر بزرگوار مرحوم عارف لرستانی در مغازه اش رفته بود که این استوری تلخ را آپلود کرد.

در روزگاری که جامعه مجازی و اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و صورت ها نیز این صفحات

ترلان جان این استوری از نگاه تو و طرفدار های دهه هشتادی ات خیلی خفن و جالب هست، ولی جهت قدیمی تر ها تنها یادآورِ هنگ کردن اینترنت اکسپلورر است و دیگر هیچ.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (۵۰۶)

غلامرضا صنعتگر و پسرِ خروس نشان اش در حاشیه یک مراسم.

چهره مغموم شراره دولت آبادی بازیگر کهنه کار سینما و تلویزیون در مراسم وداع با ناصر فرهودی صدابردار نامی موسیقی و سینمای کشورمان که چندی پیش در تالار وحدت برگزار شد. روحش شاد و یادش گرامی.

ماهان بهرام خان به مسافرت خارج رفته و با این تصویر ماموریت پست گذاری اش در اینستاگرام را شروع کرده است.

همکاری پژمان بازغی، جمشید خان آریا و آزاده زارعی در یک پروژه ی جدید. افتخاری که نصیب پژمان و آزاده شده است است.

فریبا نادری با این پست روز خبرنگار را به همه این عزیزان و این قشر زحمتکش و مظلوم تبریک گفت. دقت کرده اید که اکثر اقشار زحمتکش و مظلوم هستند؟!

رسول صدرعاملی به همراه هومن بهمنش و همکارشان به مزار استاد کیارستمی در لواسان سر زده بودند که مورد نیاز دیدند این عنوان را اطلاع رسانی کنند.

خوش بگذرد ارسلان جان. فقط حواست باشد که جهت تصویر هایت لوکیشن نزنی. اتفاق است دیگر، ناگهان دیدی بعضی ها پیگیر بودند و خودشان را رساندند!

خودداری و حفظ طمأنینه در قبال “دایورت کردنِ” بعضی موضوعات، واقعاً خیلی سخت است.

احسان خواجه امیری با این تصویر قشنگ در کنار پدرش استاد ایرج، از بازگشت خود به کشور عزیزمان ایران خبر داد.

جشن تولد شخصی امیررضا دلاوری در کنار دخترش دیار و دوست قدیمی اش شهرام حقیت دوست. تبریک به امررضای عزیز.

پوران زن درخشنده دویست و شیش را پارک کرده و به همراه نفیسه روشن در حال رفتن به یک مراسم هستند.

خاطره بازی امیر غفارمنش با این تصویر زیرخاکی از روزهای ساخت مجموعه ماندگار “ساعت خوش”. در کنار رضا شفیعی جم، نصرالله رادش، محسن حاجیلو، سعید آقاخانی و یوسف صیادی. عزیزانی که امروز همگی پیشکسوت طنز و کمدی محسوب میشوند.

سلفی دوست داشتنیِ امیریل ارجمند و یاسمینا باهر، زوج دوست داشتنی سینما و تلویزیون. رابطه مستقیم میزان لبخند امیریل، با اداهای همسرش در نوع خود جالب است.

المیرا شریفی مقدم با این سلفی در کنار همکارانش روز خبرنگار را به همه خبرنگار های عزیز تبریک گفت. ما نیز این روز را به همه این عزیزان تبریک عرض میکنیم و جهت همه ارزش آرزوی سلامتی و موفقیت داریم.

همچنین تبریک به خبرنگاران مستقر در محل.

آناهیتا همتی، بانوی هر لحظه خندانِ سینما و تلویزیون در حال گشت و گذار در ارتفاعات تهران.

سلفی مریلا زارعی و بهنوش طباطبایی در کنار یک هوادار عزیز در حین پروازشان. گویا دست مریلا زن جهت سلفی گرفتن تازه تازه راه افتاده است.

سروش رفیعی و علیرضا جهانبخش یکدیگر را به صورت اتفاقی در یکی از شهرهای هلند ملاقات کردند که منجر به این تصویر یادگاری شد. سروش در تیم الخور قطر و علیرضا جهت آلکمار هلند توپ میزند.

سلفی زن های هنرمند در در یک دورهمی دوستانه. نیاز به معرفی ندارند ولی خب محض احتیاط باید عرض کنم که رز رضوی، فاطمه گودرزی، مرجانه گلچین، فریبا کوثری، لیلا بلوکات، لاله اسکندری و کمند امیر سلیمانی. کاملاً مشخص است از قصد برنامه چیده اند تا پرستو صالحی را که در شیراز هست، آزار دهند.

سلفی علی صادقی در یک کمپ تابستانی در یکی از کشورهای اروپایی. از آن کمپ هایی که شب هایش شلوغ میشود و معمولا چیزی از آن در خاطرِ حاضرین نمیماند.

علی جان جسارتاً منظورت از کپشن، خودت که نیستی؟! اگر یک درصد چنین احتمالی وجود دارد، بگو تا دسته جمعی اینستاگرام را دی اکتیو کنیم! دنیا هستی و منظومه شمسی را بابت ماه گرفتگی دیروز شرمنده کردی.

کاوه جان آیا از واقعیت فرار میکنی؟ همه ما خوب میدانیم که معتاد هستی. میدانیم که به ورزش کردن اعتیاد داری، بعد الکی خودت را ناراحت نکن. (به همان شماره حسابِ قبلی، مرسی.)

از صورت مهران مدیری کاملاً مشخص است که خودش هم این واقعیت را قبول کرده که فیلمش آن طور که باید خوب باشد نیست و در رودربایستی به اکران ها میرود.

هادی طباطبایی و پسرش در فرحزاد، درکه، لواسان، کن سولقان یا همچین جایی که مردم بعد از تحمل ۲ ساعت ترافیک در روزهای تعطیل، به آنجا رفته و در محیط بسته روی فرش سوخته و کثیف دراز میکشند و اندک هوای خوب آن محل را با دود قلیان، مزین میکنند و با سردرد به منزل بازمیگردند.

زیرپوش های قدیمی پدرهایتان را دور نریزید. گویا جدیداً مد شده است است.

سلفی الهام پاوه نژاد و کمند امیرسلیمانی بعد از اجرای نمایشِ الهام. دوستان در جریان این توصیه باشند که سالاد سزار غذایی رژیمی محسوب میشود، به شرطی که به اندازه یک پاتیل نباشد!

عجب عکسی. عمو فردوس کاویانی، شادروان نادیا دلدار گلچین و نسرین مقانلو در پشت صحنه یکی از سریال های آن دوران. آرزوی سلامتی داریم جهت عمو فردوس، امیدواریم به زودی سلامتی اش را دوباره بازیابد. روح بانو گلچین هم هر لحظه شاد باشد.

کوروش سلیمانی در ادامه کرمانشاه گردی، با دختر نازنین اش به دیدار طاق بستانِ باشکوه رفتند. شهر کرمانشاه یکی از زیباترین شهر های کشورمان از منظر قشنگی های طبیعی و تاریخی است و سفر به آن را حتما توصیه میکنم.

فریبا کوثری و فاطمه گودرزی مهره های ثابت دورهمی ها هستند و بقیه افراد به آن اضافه و کم میشوند. این بار در کنار ژاله صامتی، زهره حمیدی و فاطمه هاشمی.

سلفی بدون شرح دو تن از بازیگران و صورت های معروف سرزمینم، در پشت صحنه اثری که قرار است از رسانه ملی سرزمینم پخش شود. متین ستوده و رویا میرعلمی.

عکس یادگاری عوامل نمایش” اگه بمیری”، با محمدعلی ابطحی فعال سیاسی، بعد از اجرای شب گذشته شان. با حضور نوید محمدزاده، ستاره پسیانی، الهام کردا، رضا بهبودی، امیرحسین فتحی، کاظم سیاحی و سایر دوستان. نمایشی به کارگردانی سمانه زندی، یکی از نمایش های خوب این شب ها که در ایرانشهر اجرا میشود.

با این تصویر هنری از نورا هاشمی مطلب امروزمان را به آخر میبریم. سپاس از همراهی ارزشمندتان. تا مطلب بعدی خداوند بزرگ نگهدارتان.

اخبار فرهنگی – برترین ها – امیررضا شاهین نیا

واژه های کلیدی: تصویر | تلگرام | سلیمانی | اینستاگرام | فاطمه گودرزی | مرجانه گلچین | کمند امیرسلیمانی | کمند امیر سلیمانی

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (506)

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (۵۰۶)

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • جعبه هدیه کتاب
  • خرید کتاب خارجی
  • کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب آمازون
  • افست کتاب لاتین
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • چاپ کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب لاتین
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو