تاپس بلاگ

خرید کتاب از گوگل
چاپ کتاب PDF
خرید کتاب از آمازون
خرید کتاب زبان اصلی
دانلود کتاب خارجی
دانلود کتاب لاتین
گت بلاگز اخبار اجتماعی تخلف ۴۰میلیاردتومانی بانک شهرداری , آخرین حاشیه ها در آخرین روزهای حکومت قالیباف

ماجرای پرونده ۴٠‌میلیاردی شرکت نظام مهندسی، به صدور قرار وثیقه دو‌میلیاردی جهت مدیر و معاونان شعب بانک شهر رسید. البته ماجرا هنوز هم ختم به خیر نشده و زوایای دی

تخلف 40میلیاردتومانی بانک شهرداری , آخرین حاشیه ها در آخرین روزهای حکومت قالیباف

آخرین حاشیه ها در آخرین روزهای حکومت قالیباف ؛ تخلف ۴۰میلیاردتومانی بانک شهرداری

عبارات مهم : ایران

ماجرای پرونده ۴٠ میلیاردی شرکت نظام مهندسی، به صدور قرار وثیقه دو میلیاردی جهت مدیر و معاونان شعب بانک شهر رسید. البته ماجرا هنوز هم ختم به خیر نشده و زوایای دیگری از تخلفات رونمایی شده است است.

به گزارش شرق؛ مدیر شرکت نظام مهندسی استان پایتخت کشور عزیزمان ایران به تازگی در گفت وگویی، با پرداختن به چگونگی تخلف رخ داده، خبر داده این شرکت از بعضی از اعضای هیئت مدیره ششم شرکت نظام مهندسی هم شکایت عام کرده هست. به نظر این افراد، همان افرادی هستند که اکبر ترکان، مدیر شرکت نظام مهندسی کشور وقت، به آ نها اشاره کرده بود. ترکان این اتفاق را به اختلاس شبیه کرده بود و از دست داشتن مدیران وقت شرکت نظام مهندسی در ماجرا خبر داده بود.

تخلف ۴۰میلیاردتومانی بانک شهرداری , آخرین حاشیه ها در آخرین روزهای حکومت قالیباف

خیانت در امانت رخ داده، نه اختلاس

اما درهرحال، حسین قربانخانی، مدیر شرکت نظام مهندسی استان تهران، اختلاس را رد می کند و راجع به آخرین اوضاع تخلفات مطرح شده است هیئت مدیره دوره ششم شرکت نظام مهندسی جهت سپرده گذاری ۴٠ میلیارد تومانی در بانک شهر می گوید: بحث اختلاس راجع به ۴٠ میلیارد تومانی که در دوره ششم هیئت مدیره نظام مهندسی سپرده گذاری شد و دقیق نیست؛ چراکه اختلاس در مباحث دولتی می تواند رخ دهد؛ بنابراین در بخش شخصی می تواند خیانت در امانت نامیده شود.

وی می افزاید: خیانت در امانت هم چند شرط دارد که در اینجا اصلا وجود ندارد. فردی در هیئت مدیره دوره ششم نظام مهندسی پایتخت کشور عزیزمان ایران اعلام کرد که اگر پول این شرکت را در بانک شهر سپرده گذاری کنید، این بانک به شرکت هایی که در بافت فرسوده واحد مسکونی احداث کنند، وام می دهد و به این ترتیب هم جهت مهندسان ایجاد اشتغال می شود و هم به نفع مردم است.

ماجرای پرونده ۴٠‌میلیاردی شرکت نظام مهندسی، به صدور قرار وثیقه دو‌میلیاردی جهت مدیر و معاونان شعب بانک شهر رسید. البته ماجرا هنوز هم ختم به خیر نشده و زوایای دی

شیطنت با چک سفید امضا

قربانخانی ادامه می دهد: هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان پایتخت کشور عزیزمان ایران هم به نیت خیرخواهانه ۴٠ میلیارد تومان پول را در بانک شهر سپرده گذاری کرد؛ ولی در زمانی که این مبلغ را می درخواست کردند سپرده گذاری کنند، شیطنتی انجام شد و یک فرم سفید امضا در وثیقه این پول هم گرفتند و شرکت «م» «ا» آمد روی سپرده های نظام مهندسی ساختمان وام گرفت.

رئیس شرکت نظام مهندسی استان پایتخت کشور عزیزمان ایران تصریح می کند: شرکت نظام مهندسی اقدام حقوقی دراین باره علیه بانک کرده هست؛ چون بانک نمی توانسته این کار را انجام دهد و قاضی هم حکم داده که نمی توانسته اند سفید امضا بگیرند و شرکت بدون داشتن علم به این عنوان این کار را کرده هست. البته شرکت نظام مهندسی هم شاید دراین باره خطایی انجام داده باشد؛ ولی به هرحال دادگاه حکم داده تا تعیین وظیفه پرونده، این ۴٠ میلیارد تومان سر جای خود بماند و ماهانه هم سود ٢٠ درصدی خود را دریافت کنیم.

تخلف ۴۰میلیاردتومانی بانک شهرداری , آخرین حاشیه ها در آخرین روزهای حکومت قالیباف

بلوکه پول در بانک شهر

وی ادامه می دهد: این پول با مابقی پول های ما که در بانک هاست، تفاوتی ندارد. فقط نمی توانیم آن را جابه جا کنیم؛ ولی سود آن را دریافت می کنیم. بانک شهر هم اعلام می کند تا زمانی که آن شرکت («م» «ا») که وام گرفته، بازپرداخت را به اتمام نرساند، ۴٠ میلیارد تومان را بانک شهر نزد خود نگه خواهد داشت.

بانک، میزان وام را اعلام نمی کند

ماجرای پرونده ۴٠‌میلیاردی شرکت نظام مهندسی، به صدور قرار وثیقه دو‌میلیاردی جهت مدیر و معاونان شعب بانک شهر رسید. البته ماجرا هنوز هم ختم به خیر نشده و زوایای دی

به گفته قربانخانی، یکی از مشکلاتی که وجود دارد این است که ما هنوز نتوانسته ایم از بانک شهر آمار بگیریم شرکت مزبور چه میزان وام از بانک شهر گرفته هست.

وی ادامه می دهد: دادگاه جهت مدیر و معاون قبلی و دوره بعد یکی از شعب بانک شهر قرار وثیقه دو میلیارد تومانی صادر کرده است و بانک شهر این پول را نقدی واریز کرده است و این افراد آزاد هستند.

تخلف ۴۰میلیاردتومانی بانک شهرداری , آخرین حاشیه ها در آخرین روزهای حکومت قالیباف

نامه دادگاه علیه این بانک

قربانخانی تصریح می کند: تعیین وظیفه این پرونده در پروسه قضائی قرار دارد؛ ولی پول ما وجود دارد و ماهانه هم سود آن را دریافت می کنیم. ما کار را به این نقطه رساندیم و دادگاه نامه زده است به بانک شهر که حق ندارید سپرده را به نفع خود ضبط کنید.

قربانخانی در پاسخ به این سؤال که آیا از اعضای هیئت مدیره نظام مهندسی نیز شکایتی شده است هست، گفت: ما شکایت عام مطرح کرده ایم و دادگاه فعلا جهت مدیران شعبه قرار صادر کرده است.

در بیانی دیگر می توان گفت، در هیئت مدیره دوره ششم ۴٠ میلیارد تومان از اموال شرکت نظام مهندسی به بانک سپرده شده است که این مبلغ، وثیقه دریافت تسهیلات جهت یک شرکت شخصی قرار گرفت. به همین علت هیئت مدیره دوره هفتم به ریاست حبیب الله بیطرف و قربانخانی، مدیر کنونی نظام مهندسی، به دنبال این هستند تا این مبلغ ۴٠ میلیارد تومان از بلوکه بانک شهر خارج شود.

سال گذشته، اکبر ترکان در پی اعلام این تخلف از سوی حامد مظاهریان، معاون وزیر راه، این اقدام را اختلاس خوانده بود که این جمله با تصویر العمل مدیر وقت نظام مهندسی پایتخت کشور عزیزمان ایران روبه رو شده است بود. سعید غفرانی، راجع به بیانات ترکان گفته بود: «چنین چیزی صحت ندارد. پولی در بانک سپرده گذاری شده است و بانک سود آن را می دهد و نه پولی گم شده است و نه اینکه سوء استفاده ای صورت گرفته است».

غفرانی در تصویر العمل به این عنوان که در هفته های اخیر بعضی معاونان وزیر راه و شهرسازی از بروز تخلف ۴٠ میلیارد تومانی می گویند، افزود: «هیچ تخلفی در این باره صورت نگرفته هست، سال ٩٣،

۴٠ میلیارد تومان در بانک شهر سپرده گذاری شد که این بانک هم ماهانه به طور منظم حدود دو میلیارد تومان سود آن را پرداخت کرده است». البته این گفته او از سوی مقام قضائی رد شد و تخلف صورت گرفته نیز به تأیید رسید. اکنون مسئولان نظام مهندسی پایتخت کشور عزیزمان ایران به دنبال آزادکردن پول بلوکه شده است در بانک شهر همراه با برخورد قضائی با متخلفان در این پرونده هستند.

واژه های کلیدی: ایران | اختلاس | مهندسی | اخبار اجتماعی

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • جعبه هدیه کتاب
  • خرید کتاب خارجی
  • کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب آمازون
  • افست کتاب لاتین
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • چاپ کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب لاتین
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو