تاپس بلاگ

خرید کتاب از گوگل
چاپ کتاب PDF
خرید کتاب از آمازون
خرید کتاب زبان اصلی
دانلود کتاب خارجی
دانلود کتاب لاتین
گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی شریعتمداری از نامزدی شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران انصراف نداده/ ۸۰۰ میلیون

الویری گفت: ستاد انتخابات در جلسه‌ای از تک تک نامزدها درخواست کرد مبلغ ۵۰‌میلیون تومان جهت انجام هزینه‌ها به ستاد کمک کنند. در بین نامزدها افرادی بودند که درآمد

شریعتمداری از نامزدی شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران انصراف نداده/ ۸۰۰ میلیون

الویری: شریعتمداری از نامزدی شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران انصراف نداده/۸۰۰ میلیون تومان، هزینه تبلیغات لیست امید

عبارات مهم : ایران

الویری گفت: ستاد انتخابات در جلسه ای از تک تک نامزدها درخواست کرد مبلغ ۵۰ میلیون تومان جهت انجام هزینه ها به ستاد کمک کنند. در بین نامزدها افرادی بودند که درآمد مورد نیاز را نداشتند و حتی نتوانستند همان ۵۰ میلیون تومان را پرداخت کنند ولی افرادی هم بودند که تا ۱۰۰ میلیون تومان هم کمک کردند. طبق اطلاعی که من دارم ستاد انتخابات الان حدود ۲۵۰ میلیون تومان بدهکار است و دائما با من تماس می گیرند و درخواست می کنند.

تابناک نوشت: سال هاست که ساخت و سازهای بی رویه، ترافیک، آلودگی هوا و پرسشها زیست محیطی، نفس های پایتخت را به شماره انداخته و البته چیزی هم نمانده تا منتخبان شورای شهر پنجم رسما، شهردار منتخب خود را راهی خیابان بهشت کنند؛ ولی توصیه ای که به عقیده مدیر موقت شورای شهر می تواند حال بد پایتخت کشور عزیزمان ایران را تا اندازه ای اصلاح بخشد، توقف شهرفروشی است که لازمه دستیابی به آن، رسیدن به درآمدی پایدار با کمک دولت و مجلس هست.

شریعتمداری از نامزدی شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران انصراف نداده/ ۸۰۰ میلیون

مرتضی الویری شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران در سال های ۱۳۷۸ تا ۱۳۸۰ که در انتخابات این دوره شوراها موفق به راهیابی به شورای شهر پنجم شد و اکنون مدیر موقت شورای شهر هست، می گوید، سلیقه مدیریتی خاص خود را دارد و بر این باور است که اعضای شورای شهر نباید در انتصابات شهرداری دخالت کنند و شهردار باید آزادانه تصمیم بگیرد. بخشی از گفت و گوی «مرتضی الویری» مدیر موقت شورای شهر پنجم در پایتخت کشور عزیزمان ایران درادامه آمده است که می خوانید.

هزینه لیست امید در انتخابات چقدر بود؟ بعضی از ارقام ۱۰۰ میلیون تا ۲ میلیارد سخن می گویند؟ آیا ۲ میلیارد درست است؟

ستاد انتخابات در جلسه ای از تک تک نامزدها درخواست کرد مبلغ ۵۰ میلیون تومان جهت انجام هزینه ها به ستاد کمک کنند. در بین نامزدها افرادی بودند که درآمد مورد نیاز را نداشتند و حتی نتوانستند همان ۵۰ میلیون تومان را پرداخت کنند ولی افرادی هم بودند که تا ۱۰۰ میلیون تومان هم کمک کردند.

الویری گفت: ستاد انتخابات در جلسه‌ای از تک تک نامزدها درخواست کرد مبلغ ۵۰‌میلیون تومان جهت انجام هزینه‌ها به ستاد کمک کنند. در بین نامزدها افرادی بودند که درآمد

طبق اطلاعی که من دارم ستاد انتخابات الان حدود ۲۵۰ میلیون تومان بدهکار است و دائما با من تماس می گیرند و درخواست می کنند۱۰ – ۱۲ نفری که نتوانستند ۵۰ میلیون تومان را پرداخت کنند، بدهی خود را بپردازند. من فکر می کنم هزینه ای که ستاد لیست امید انجام داد، ۷۰۰ تا ۸۰۰ میلیون تومان باشد. تکیه دوستان ما بر اینترنت بود که هزینه اش پایین است.

گفته شده است شهرداری اجرای فاز دوم برج میلاد را به ناجا سپرده، به نظر شما در روزهایی که شورای شهر تازه در تکاپوی گزینش شهردار تازه هست، ایجاد تعهد جهت شهردار بعدی کار درستی است؟

از این عنوان اطلاعی ندارم ولی باید بگویم ایجاد تعهد جهت شهردار تازه کار پسندیده ای نیست و منطقی این است که شورای فعلی و شهردار فعلی کار خود را شسته و رفته در تاریخ مقرر تحویل دهند. در جلسه ای که روز شنبه با آقای قالیباف داشتم، مواردی از این تعهدات و پیش خور کردن ها را مطرح کردم که ایشان خواستار شد مراتب به تفکیک جهت بررسی منعکس شود.

شریعتمداری از نامزدی شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران انصراف نداده/ ۸۰۰ میلیون

آیا شورای پنجم در نظر دارد مصوبه ای قانونی را جهت جلوگیری از این گونه کارها به تصویب برساند؟

فکر می کنم در آینده باید ایجاد تعهدات تازه جهت دوره بعد ممنوع شود؛ البته ما نمی توانیم پروژه های نیمه تمام را متوقف کنیم، ولی ایجاد تعهد جهت آینده و شروع کارهای تازه و انعقاد پیمانکاری تازه می تواند جهت تیم آینده مسئله ساز شده است و باید به لحاظ قانونی جلوی این کار گرفته شود. ما حتما این عنوان را در شورای شهر مطرح و تلاش می کنیم از خودمان ارثیه بدی به جا نگذاریم یا تعهد جدیدی ایجاد نکنیم.

برخی می گویند دو حزب اتحاد ملت و عاملان نقش مهم را در بین راه یافتگان به شورای شهر بازی می کنند، چون شهردار و مدیر شورای شهر از بین افرادی گزینش خواهند شد که نزدیک به این دو جریان باشند؛ این مساله درست است؟

الویری گفت: ستاد انتخابات در جلسه‌ای از تک تک نامزدها درخواست کرد مبلغ ۵۰‌میلیون تومان جهت انجام هزینه‌ها به ستاد کمک کنند. در بین نامزدها افرادی بودند که درآمد

ترکیب شورای شهر پنجم ترکیبی از احزاب و افراد مستقل است و هیچ حزبی دارای اکثریت نیست. بالاترین تعداد به حزب اتحاد ملت با ۴ تا ۵ نفر و عاملان سازندگی و اعتماد ملی هر یک با ۳ نفر بازمی گردد. در واقع رنگین کمانی از گرایش های حزبی اصلاح طلب و افراد مستقل ترکیب شورای شهر را تشکیل می دهند و طبیعی هست، در این میان فردی که به عنوان شهردار یا مدیر شورای شهر گزینش می شود، به یکی از این احزاب نزدیک و یا مستقل باشد. به هر حال در این دوره از شورای شهر گرایش های حزبی به حداقل خودش رسیده و از این بابت نگرانی ندارم.

ساز و کار گزینش نهایی شهردار چگونه خواهد بود؟ خبرهایی که در خصوص عدم میل به مردها شریعتمداری و بی طرف جهت شهرداری عنوان شده، صحت دارد یا خیر؟

هفت نامزدی که جهت شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران گزینش شده است اند، باید برنامه های خود را تا دو هفته ارائه کنند و در جلسه ای که در هفته سوم مرداد برگزار می شود، هر نامزد باید به مدت دو ساعت به تشریح برنامه خود بپردازد و به پرسش ها پاسخ دهد. در این جلسه خبرنگاران هم حضور خواهند داشت. بعد از آن رأی گیری جهت گزینش دو نفر که امتیاز بیشتری آورده اند و در مرحله بعد به نامزد واحد خواهیم رسید.

شریعتمداری از نامزدی شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران انصراف نداده/ ۸۰۰ میلیون

تمایل اعضای شورای شهر این است که در مورد گزینش شهردار هرچه سریعتر به جمعبندی برسیم، چون در این صورت شهردار آینده بهتر می تواند برنامه های خود را عملیاتی کند. در جلسه مشترکی که با آقای قالیباف داشتیم، ایشان هم جهت ارائه اطلاعات مورد نیاز به شهردار جدید، اعلام آمادگی کرده اند. آقای شریعتمداری از نامزدی شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران انصراف نداده ولی آقای بی طرف انصراف داده اند، البته ما از ایشان تقاضا کرده ایم که از انصراف صرف نظر کنند. اگر از هفت نامزد معرفی شده است جهت شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران دو نفر هم انصراف دهند، خللی در کار ما ایجاد نخواهد شد و ما ادامه کار را با همان نامزدهای باقیمانده انجام خواهیم داد.

واژه های کلیدی: ایران | شهردار | میلیون | شهرداری | ۱۰۰ میلیون | شورای شهر | اخبار سیاسی و اجتماعی

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • جعبه هدیه کتاب
  • خرید کتاب خارجی
  • کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب آمازون
  • افست کتاب لاتین
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • چاپ کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب لاتین
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو