تاپس بلاگ

خرید کتاب از گوگل
چاپ کتاب PDF
خرید کتاب از آمازون
خرید کتاب زبان اصلی
دانلود کتاب خارجی
دانلود کتاب لاتین
گت بلاگز وب‌گردی پر سودترین شغل در ایران!

یک کار خوشمزه! در حال حاضر ساندویچ‌فروشی به تدریج در کشور عزیزمان ایران به صورت یک شغل عمومی و گسترده درآمده است و برندهای ایرانی توانسته‌اند جای خود را در

پر سودترین شغل در ایران!

به گزارش گروه وبگردی گروه تحریریه سایت جوان؛ شاید همۀ بر این عقیده استوار باشند که حتی در بدترین شرایط اقتصادی نیز مردم، از خورد و خوراک‌شان نمی‌گذرند؛ بنابراین انچه با شکم در ارتباط هست، همۀ وقت بازارش رونق دارد. مشابه آن نیز ساندویچی هست. این غذای فوری یا زودغذا، عنوانی است جهت غذاهایی که به سرعت طبخ و آماده می شوند. انواع ساندویچ به خاص همبرگر، از فست فودهای متعارف میباشند.

در سال‌های جدید، سخت شدن شرایط اقتصادی کمی تا قسمتی روی ذائقه خوراکی مردم تاثیر گذاشته ولی خوشبختانه تنوع فست‌فودها و ساندویچ‌ها آن‌قدر بالاست که به آسانی خود را با انتظارات مشتریان انطباق میدهد. گرچه این شغل نیز، مسئولیت‌ها و دردسرهای خود را دارد. ولی اگر هم صبر و حوصله و هم کمی سلیقه و برخورد بافایده داشته باشید، بعد می توانید در این حرفه پیروز شوید و چند نفر دیگر را نیز بعنوان یک کارآفرین مشغول کار کنید.

تنها باید ساندویچ‌فروشان با زیاد کردن کیفیت بتوانند مشتری‌های خود را جذب و حفظ کنند. بازار فست فود یا به عبارتی ساندویچ‌فروشی در کشور عزیزمان ایران در حال گسترش است گرچه به شرطی که بسترلازم جهت کارآفرینان نیز فراهم شود.

پر سودترین شغل در ایران!

«آقا ساندویچ میخواهید، نداریم»؛ صاحب مغازه اصلا پشت سرش را نگاه نمی کند و این را میگوید. میخواهم جوابش را بدهم که آخه هشت صبح کی ساندویچ می‌خوره؟ ولی یک لحظه خاطرات دوران سربازی در شیراز مثل برق از جلو چشمم رد میشود. یاد آقا فیروز می‌افتم که مردی ۳۰ و چند ساله بود و یک ساندویچی داشت نرسیده به جایی که شیرازی‌ها به اسم «کلبه» می‌شناسند.

روز و شب نمی‌شناخت و همۀ وقت باز بود. صبح ساعت هشت، شیفت گشت راکه تحویل می‌دادیم به سمت فیروز راه می‌افتادیم. «آقا فیروز! سه تا همبرگر، مال من تپل باشه»؛ این را میگفتم و با بچه‌ها ساندویچی را می‌گذاشتیم روی سرمان. «چشم جناب سروان»، خودش می‌دانست منظورم از تپل چیست. فکر کنم باید اضافه وزنم راکه ۱۰ کیلو هست، مدیون فیروز و ساندویچ‌هایش باشم.

«آقا گفتم ساندویچ نداریم» تشر صاحب ساندویچی، رشته افکارم را پاره می کند. هنگامی که میگویم خبرنگار هستم، میگوید: «پس کو دوربینت؟» من می مانم وتوضیح که روزنامه و خبرگزاری با صدا و سیما تفاوت می کند.

غذایی که همواره محبوب است

یک کار خوشمزه! در حال حاضر ساندویچ‌فروشی به تدریج در کشور عزیزمان ایران به صورت یک شغل عمومی و گسترده درآمده است و برندهای ایرانی توانسته‌اند جای خود را در

جواد، صاحب ساندویچی کوچک و تمیزی است که سر در مغازه‌اش، بنر یکی از برندهای مطرح ساخت ساندویچ را راه اندازی کرده هست. «مردم از هرچه بگذرند، از شکم نمی‌گذرند». این را جواد می گوید و ادامه میدهد:« ساندویچ و فست فود، ارتباط مستقیم با شکم دارد؛

پس همین میشود که ما بازار خود ما را داریم، چه در بعد کوچه و چه در یک فوت کورت. خوش خوراکی، خصلت ما ایرانی‌هاست و همۀ وقت به دنبال طعم‌ها و مزه‌های تازه و جالب بوده‌ایم و دنیای ساندویچ و فست فود نیز که دریای تنوع است و هر روز یه شاهکار تازه خلق می شود».

تقاضا جهت این بازار همیشگی است

وی می گوید: با این رشد جمعیت و زیاد کردن روزافزون تقاضا و کمبود وقت جهت مردم، طبیعی است که تقاضا جهت این بازار همیشگی باشد و فارغ از بعضی پرسشها و گرفتاری‌ها، می توان ساندویچی و فست فود را جزو کسب و کارهای سودآور حساب کرد و این شغل، نه تنها بازار خودش را دارد بلکه باعث رونق بقیه مشاغل نیز شده است هست

مثل ساخت نوشابه و ماء الشعیر، نون ساندویچ، خیار شور، قارچ، انواع سس و … . توصیه دیگر که این فعال عرصه ساندویچ و فست فود به آن اذعان دارد، این است که شاید به جهت نبود امکانات مناسب جهت تفریح و گذراندن اوقات فراغت، خوردن ساندویچ در واقع به نوعی تفریح جهت مردم تبدیل شده است هست.

نحوه راه‌اندازی یک مغازه ساندویچ‌ فروشی

پر سودترین شغل در ایران!

از جواد می‌پرسم چگونه شغلش را شروع کرده هست؟ می گوید: «کارم را از شاگردی یه ساندویچی کوچک در دانشگاه‌های شهرهای اطراف پایتخت کشور عزیزمان ایران شروع کردم. اولش از ناچاری و بیکاری بود ولی کمی بعد علاقه‌مند شدم. بعد که صاحب ساندویچی، کار را رها کرد، خودم رفتم صحبت کردم و کل کار را گرفتم.

اولش سخت بود ولی بعد تدریجی کاملا بر اوضاع مسلط شدم. در اینکار غیر از ساندویچ خوبی که دست مردم می دهید، باید اخلاق‌تان نیز بافایده باشد و درخواست مردم را برآورده کنید». یادتان باشد چون تقاضا جهت این بازار همیشگی هست، بعد اگر بافایده کار کنید و در کارتان کم نگذارید، بدون شک کسب و کار شما نیز همیشگی خواهد بود.

مکان‌یابی، مهم‌ترین موضوع

بیشتر فعالان عرصه ساخت ساندویچ معتقدند که جهت شروع و داشتن کسب و کار پیروز، مکان‌یابی، مهمترین رکن است و از همین رو مکان‌های شلوغ مثل بازارها، پاساژها، مراکز تجاری، دانشگاه‌ها و مکان‌هایی مثل بیمارستان‌ها در اولویت هست.

یک کار خوشمزه! در حال حاضر ساندویچ‌فروشی به تدریج در کشور عزیزمان ایران به صورت یک شغل عمومی و گسترده درآمده است و برندهای ایرانی توانسته‌اند جای خود را در

تازه‌کارها بخوانند

بهتر است اگر تازه‌کار و ناشناخته هستید، مکان کوچکی را اجاره کنید که یک آشپزخانه و گرچه جایی جهت نشستن داشته باشد یا حداقل در مکانی باشد که محلی جهت نشستن در نزدیک آن باشد؛ این‌گونه‌ در تعداد زیادی از هزینه‌ها مثل اجاره و قبض برق صرفه‌جویی می کنید.

طراحی صحنه و آکسسوار، مهم‌ترین ابزار جهت رونق

گرچه این توصیه حایز اهمیت است که در تهیه مکان، به تمیزی آن و عدم پرسشها ناشی از فاضلاب، لوله کشی آب، تمیزی دیوارهاو به رنگ محیط دقت کرده و ملاحظات زیست‌محیطی را در نظر بگیرید. میز و صندلی مناسب و چیدمان خلاقانه را نیز فراموش نکنید، همینطور دکوراسیون و بهرهگیری از نورپردازی به شدت در جذب مشتری موثر هست. به طور خلاصه «باید متفاوت باشید».

پر سودترین شغل در ایران!

مهم‌ترین موارد در اداره ساندویچی

بهرام، یک ساندویچ فروشی کوچک در اطراف مرکز فروش اسباب بازی و لوازم و مایحتاج نوزادان دارد. او می گوید: یکی از مهمترین موارد در اداره ساندویچی، رعایت بهداشت هست.

شما حتما باید گواهی بهداشت داشته باشید و گرچه در هنگام گرفتن عوارض، راحت یقه شما را می گیرند؛ بعد بهتر است در پرداخت هزینه‌های دولتی و گرچه رعایت نکات بهداشتی و تمیزی، دنبال راه‌های در رو نباشید.

وسایل مورد نیاز

بهرام به وسایل داخل محل کسب و کارش اشاره میکند و میگوید: جهت سرخ کردن و گرم کردن خوراکی به اجاق گاز نیاز دارید و گرچه به یک مایکروفر جهت ساندویچ‌ها و فست‌فودهای کوچک. یخچال و فریز نیز، جهت خنک نگه داشتن موادغذایی و گرچه نوشیدنی‌ها مهم هست. جهت شستن و تمیز کردن ظرف و ظروف نیز، سینک ظرف‌شویی جزو واجبات هست.

چگونگی تهیه مواد مورد نیاز جهت ساندویچ

وی در مورد نوع و چگونگی تهیه مواد مورد نیاز جهت تهیه ساندویچ نیز می گوید: گوشت چرخ کرده، پنیر، سبزیجات، نان، ظرف سالاد و ظرف سیب زمینی، قاشق و چنگال و لیوان یکبار مصرف و کاغذ یا نایلون ساندویچ از جمله مهمترین موارد مورد نیاز است که مورد نیاز این کسب و کار است که گرچه امروز شرکت‌های گوناگون از برندهای گوناگون به سراغ شما می آیند و مواد مورد نیاز را جهت شما ثبت سفارش کرده و تهیه میکنند و نوشیدنی نیز معمولا یک ماه گذشته سفارش‌گیری و درب مغازه تحویل شما میشود.

تهیه منو از انواع ساندویچ‌ها

گام بعدی در اینکار، تهیه یک منو از انواع ساندویچ‌ها، پیتزا، سالاد، انواع نوشیدنی و… هست. می‌توانید از بعضی اسامی جالب که حس کنجکاوی مشتری را جنبش کند نیز، بهرهگیری کنید که گرچه باید در این ابتکارات، حواس‌تان به قیمت‌ها نیز باشد که باعث پشیمانی مشتری از سفارش نشود.

مشتری‌‌داری، مورد توجه است

بهرهگیری از پرسنل مناسب و آموزش دیده مثل نظافتچی، آشپز، پیش خدمت و صندوق‌دار نیز، بسیار حایز اهمیت است و گرچه اخلاق خوش و نیکو و مشتری‌مداری از جمله پر اهمیت‌ترین‌هاست.

تبلیغات را فراموش نکنید

امروزه تبلیغات حرف اول را می زند. تبلیغات را فراموش نکنید، مخصوصا از نوع بکر و خلاقانه. حتی بعضی معتقدند که باید تبلیغات را گذشته از شروع کارتان شروع کنید و به عبارتی حس کنجکاوی مشتریان را جنبش کنید. اینترنت و شبکه‌های اجتماعی نیز، ظرفیت بسیاری خود جهت معرفی شما به همگان هست؛ به شرط بهرهگیری از خلاقیت.

چگونه می‌توان ساندویچ فروش متمایزی شد؟

فراموش نکنید با دقت به تعدد ساندویچ فروشی، در حال حاضر جهت یک کسب و کار پیروز در اساس فست فود و ساندویچ، گذشته از هرچیز باید خاص و متفاوت باشید. متمایز بودن به معنی صرف هزینه گزاف نیست بلکه نیازمند مطالعه و تحقیق روی انواع ساندویچ و بازارپسندی آن در مناطق گوناگون شهر با دقت به ذائقه شهروندان و ساخت یک محصول بعد از تجزیه و تحلیل شرایط و هزینه‌هاست.

گرچه تعداد زیادی از فعالان این عرصه معتقدند که تمرکز بر یک محصول خاص و گرچه خاص و ممتاز و زیاد کردن روز افزون کیفیت آن میتواند در موفقیت شغلی شما تاثیر بسزایی داشته باشد.

منبع:افکارنیوز

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: انواع | بازار | ساندویچ | تبلیغات | ساندویچ | ساندویچ فروشی | شرایط اقتصادی | فست فودها

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • جعبه هدیه کتاب
  • خرید کتاب خارجی
  • کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب آمازون
  • افست کتاب لاتین
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • چاپ کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب لاتین
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو