تاپس بلاگ

خرید کتاب از گوگل
چاپ کتاب PDF
خرید کتاب از آمازون
خرید کتاب زبان اصلی
دانلود کتاب خارجی
دانلود کتاب لاتین
گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (۶۸۸)

در روزگاری که جامعه مجازی و شبکه‌های اجتماعی یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و چهره‌ها نیز این صفحات را جهت ارتباط بهتر با مردم گزی

چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (688)

چهره ها در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … (۶۸۸)

عبارات مهم : تصویر

در روزگاری که جامعه مجازی و اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و صورت ها نیز این صفحات را جهت ارتباط بهتر با مردم گزینش کرده اند و با داشتن صفحه در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … قصد در ارتباط مستمر و دو طرفه با مردم دارند.

سلامی دوباره خدمت همه شما عزیزان. مانند هر لحظه با گزیده ای از فعالیت صورت ها در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … در روزهای گذشته در خدمتتان هستیم. از این که امروز هم ما را گزینش کرده اید بسیار سپاسگزاریم.

شهربانو منصوریان در کنار همسر عزیزش، با ژستی مدیر و مرئوسی در پشت صحنه برنامه ماه عسل. زن رنگ شالش را با کل لباس آقا ست کرده است تا دیوید بکهام و همسرش در مراسم ازدواج سلطنتی بدانند چه کسی در دنیای مُد فرمانروایی می کند.

چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (۶۸۸)

واقعا باید چه بر سر یک زن بازیگر آمده باشد که در روز تولدش چنین تصویری بگذارد؟! دلواپس حال بهنوش طباطبایی هستیم!

استوری کورش تهامی با آرزوی آرامش جهت روان مرحوم قاسم افشار، صدای گرم مردم ایران. کوروش جان اصلا دلواپس آن عده نباش، تجربه نشان داده با این چیز ها و حتی گنده تر از این ها هم ککشان نمی گزد.

آخرین تلاش های کلوب استقلال جهت نگه داشتن مامه تیام در این تیم.

در روزگاری که جامعه مجازی و شبکه‌های اجتماعی یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و چهره‌ها نیز این صفحات را جهت ارتباط بهتر با مردم گزی

ایرج خان طهماسب با این تصویر در کنار نوه عزیزش از همه کسانی که تولد وی را تبریک گفته بودد، قدردانی کرد. سلامت باشی آقای مجری.

شما ذوق بهنوش در تصویر و کیک تولدش را می بینید، ولی من شبحی که در سمت چپ تصویر بغ کرده.

یک تصویر جالب از کمپ اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان. پسر در حال تمرین زیر تصویر پدر. آرزوی موفقیت داریم جهت عابدزاده ی کوچک و امید داریم به تولد یک احمدرضای دیگر.

دیدار ایرانی های افتخار آفرین در کن. اصغر خان فرهادی در کنار استادش امیر خان نادری. جهت او و همه پیشکسوت های سینما آرزوی سلامتی داریم.

از استوری چنین به نظر میرسد که نازنین بیاتی به نمایندگی از تمامی دختران ایرانی به ایتالیا رفته است تا در مراسم خداحافظیِ آقا بوفون شرکت کند.

و ولی رفتن غریبانه یک هنرمند دیگر. عرض تسلیت داریم خدمت همه اهالی هنر علی الخصوص خانواده مرحوم حسین شهاب، بازیگر کهنه کار و با سابقه سینما و تلویزیون. جناب شهاب چند سالی بود که بدون کار بودند و خوب میدانیم که بیکاری افسردگی می آورد و افسردگی آدم را می کشد. این تناوب بسیار راحت و محتمل است.

چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (۶۸۸)

مهناز افشار و دخترکش پرچم تصویر های خیره به افق را اوج نگه داشتند.

نکته اخلاقی: تهرانی های عزیز به امنیت منزلتان توجه کنید و تا جایی که میتوانید ار قفل و حصار و این جور چیز ها استفاده کنید.

مثل هر لحظه خوب بودی جناب خان و شاید بدی اش همین باشد که مانند هر لحظه بودی! وحشت این داریم که تکراری شوی جناب خان عزیز.

آیدا نامجو و تصویر با ژست “مثلا حواسم نیست و تو خودم غرقم”.

در روزگاری که جامعه مجازی و شبکه‌های اجتماعی یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و چهره‌ها نیز این صفحات را جهت ارتباط بهتر با مردم گزی

صبا کمالی در این مدت فعالیتش در اینستاگرام نشان داده توانایی تبدیل شدن به یک سوژه ی تمام عیار را دارد و رفته رفته دارد طلوع میکند.

محمدجواد معنوی نژاد والیبالیست خوب کشورمان در روز هایی که خیلی انرژی دارد، کت و شلوار می پوشد و روی یک مبل می نشیند.

سیروان خسروی با تصویری از فیش حقوقی مادرش که بازنشسته آموزش و پروش هست، به اوضاع نه چندان جالب بازنشستگان اعتراض کرد. سیروان جان شاید ندانی که حقوق یک میلیون چهارصد حقوق ایده آل خیلی از زنان و مردان در همین شهر هست، و به خیلی های دیگر فکر کن که حقوقشان همین و یا حتی کمتر است و پسری مثل سیروان و زانیار ندارند که دستشان را بگیرد و خودشان خرج چند فرزند می دهند.

ویدا زن یک تصویر ارزش این همه شرمنده کردن عکاس را نداشت.

چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (۶۸۸)

ترلان پروانه در حاشیه اکران شخصی فیلم “چهارراه استانبول” در یکی از پردیس های شهر.

بله محسن جان، خوب می بینیم. امیدواریم شیدایی مذکور برطرف گردد و بیطاقتی تان هم حل شود.

لیلا اوتادی این تصویر از خود با لباس عروس را به اشتراک گذاشته و نوشته است “در حال پرو لباسم”. فعلا دستمال ها را نصفه از جیب بیرون می آوریم و منتظر اخبار تکمیلی می مانیم.

سلفی یکتا ناصر در کنار دوست خوب و قابل اعتمادش. از آن سلفی هایی که دختر ها می گیرند و پست می کنند تا چشم نفر سومی را در بیاورند.

مهسا علافر بازیگر جوان سینما و تئاتر که اخبراً جهت رهایی از دست بعضی حشرات ریز، دست به تغییرات ظاهری خاصی زده هست، در فرش قرمز یک مراسم خوش حالی خارجی.

خاله سارا هم که این روز ها زیاد مامان سارا است تا خاله سارا. آرزوی سلامتی داریم جهت سارا دِه پور و فرزند تازه متولد شده است اش.

سلفی رامبد جوان در کنار ستاره های تیم ملی فوتسال بانوان که شب گذشته میهمان برنامه خندوانه بودند تا رامبد در فصل تازه برنامه اش شروع خوبی داشته باشد.

جمله زیر تصویر آنقدر عجیب و درگیر کننده است که به خود تصویر لاله مرزبان کاملا بی توجه شده است ایم! کسی که امید دارد هیچگاه از پنجره به طوفان نگاه نمی کند؟!

حمید لولایی هم در فرش قرمز جشنواره فیلم کودک و نوجوان شرکت کرد.

الهی آمین! شاید که بیخیال اینستاگرام شوی.

سارا خوئینی ها بازیگر کم کار این روز های سینما و تلویزیون در حال گشت و گذار در یکی از شهر های زیبای وطن.

صبح دیروز کیهان ملکی ۴۸ ساله تصمیم گرفت ریش هایش را بتراشد و عصر دیروز کیهان ملکی ۱۱ ساله این سلفی را گرفت.

خداحافظی احساسی پیمان معادی با جیانلوئیجی بوفون دروازه بان اسطوره ای تیم ملی ایتالیا و کلوب یونتوس. پیمان جان خودت را ناراحت نکن، بوفون رفت ولی به جایش بیرانوند و مکانی هنوز هستند.

ببینید کار ما به کجا کشیده است که از ربنای شجریان رسیده ایم به ترانه مسیح و آرش اِی پی!

مجید واشقانی در حال شبگردی شبانه. بعد از یک دوره طولانی کار و فیلمبرداری در “آنام” حالا بیکاری او را خسته کرده است.

دیدار ادموند بزیک و مهدی مهدوی کیا، ستاره های قدیمی پرسپولیس، در آلمان.

دیدار مسعود خان کیمیایی با استاد اسفندیار منفردزاده، به یاد ایام قدیم البته در جایی دور از وطن. مسلما جناب منفردزاده نیازی به معرفی ندارد، کسانی هم که نمیشناسند، خودشان سرچ کنند و با این استاد بی همتا آشنا شوند. قرار نیست که همه چیز را من بگویم!

سردار آزمون و خواهر زاده اش در حال تفریح در خزر شهر. سردار بیخیال جام جهانی شده است است؟!

عکسی از گریم متفاوت لیلا حاتمی در فیلم سینمایی “ما همه با هم هستیم” ساخته تازه کمال تبریزی که شرح بیشتری از آن منتشر نشده هست. گریم هم که اثر دست مجید اسکندری است.

سلفی بابک کریمی در کنار ساندرا میلو، ستاره قدیمی سینمای ایتالیا.

عکس قدیمی سام قریبیان در کنار مهدی هاشمی و گلاب آدینه که نشان میدهد از همان کودکی با توجه به توانایی هایش و بدون در نظر گرفتن سایر روابط در فضای سینما حضور داشته است!

هادی حجازی فر، بی پروا و منتقد از ماجرا های کازرون در این چند روز اخیر پرسیده و دنبال پاسخ است.

عکس یادگاری مژده لواسانی در کنار شهریار کرمی مجری و صداپیشه قدیمی و همچنین محمد صالح علا ادیب، شاعر، نویسنده و مجری رادیو و تلویزیون. شهریار کرمی پدر نیما کرمی مجری تلویزیون هست. امیدواریم این عصای جناب صالح علا زیاد ژست هنری باشد تا کمکِ راه رفتن.

با ذکر یک ماشاالله به قدِ همسر بهاره رهنما در مراسم افتتاحیه کسب و کار یکی از رفقا، با حضور گلاره عباسی، لاله اسکندری و شبنم مقدمی، مطلب امروز را به آخر می بریم. ما را از دعای خیرتان پای سفره افطار بی نصیب مگذارید. تا فردا، بدرود.

اخبار فرهنگی – برترین ها – امیررضا شاهین نیا

واژه های کلیدی: تصویر | سینما | تلگرام | بازیگر | تصویری | سینمای | سینمایی | عکس قدیمی | اینستاگرام | آرزوی سلامتی | مراسم ازدواج

چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (688)

چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (۶۸۸)

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • جعبه هدیه کتاب
  • خرید کتاب خارجی
  • کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب آمازون
  • افست کتاب لاتین
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • چاپ کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب لاتین
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو