تاپس بلاگ

خرید کتاب از گوگل
چاپ کتاب PDF
خرید کتاب از آمازون
خرید کتاب زبان اصلی
دانلود کتاب خارجی
دانلود کتاب لاتین
گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات برانکو دلواپس آبرویش بود که تمدید نمی‌کرد/ در مورد فهرست تیم ملی سکوت کردیم ، گرشاسبی

سرپرست کلوب پرسپولیس جزییاتی از مذاکرات خود با سرمربی این تیم جهت تمدید قرارداد را اعلام کرد. 

برانکو دلواپس آبرویش بود که تمدید نمی‌کرد/ در مورد فهرست تیم ملی سکوت کردیم ، گرشاسبی

گرشاسبی: برانکو دلواپس آبرویش بود که تمدید نمی کرد/ در مورد فهرست تیم ملی سکوت کردیم

عبارات مهم : برانکو

سرپرست کلوب پرسپولیس جزییاتی از مذاکرات خود با سرمربی این تیم جهت تمدید قرارداد را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، حمیدرضا گرشاسبی راجع به پرونده هایی که کلوب پرسپولیس به خاطر آن ها مسئله دارد، گفت : حدود ۱۸۰ پرونده از ۲۰ سال قبل تشکیل شده است بود که جهت کلوب مشکلاتی ایجاد کرده بودند ولی مدیریت قبلی زمانی که AFC خواسته بود فهرست طلبکاران و بدهکاران را اعلام کردند که در ادامه هنگامی که من سکان هدایت کلوب را بر عهده گرفتم در نامه ای اعلام کردند باید ظرف یک هفته بدهی ها پرداخت شود. در این باره با کمک وزیر ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال کمی به ما مهلت دادند تا توانستیم بخشی از این بدهی ها را پرداخت کردیم. البته من همان وقت که سکان هدایت کلوب را قبول کرده بودم قول داده بودم که بیایم و بحران را مدیریت کنم و بعد دیگر خودم را رها کنم. در این عنوان من واقعا تعارف نمی کنم.

۱۵ در صد به قرارداد برانکو اضافه کردیم

برانکو دلواپس آبرویش بود که تمدید نمی‌کرد/ در مورد فهرست تیم ملی سکوت کردیم ، گرشاسبی

سرپرست کلوب پرسپولیس در بخش دیگری از این گفت وگو راجع به تمدید قرارداد برانکو، گفت : با توجه به نتایجی که در سه سال گذشته پرسپولیس با برانکو گرفته بود، خواسته واقعی هواداران تمدید قراردادش بود. برانکو فوتبال کشور عزیزمان ایران را روی زمین آورد و تاکتیک های جدیدی در پرسپولیس اجرا کرد. البته او در دو سالی که با پرسپولیس قرارداد داشت، مبلغی به قراردادش اضافه نشد. هنگامی که هم که نشستیم و جهت تمدید قرارداد صحبت کردیم به ما گفت تیمی که به من تحویل دادید، کجا بود و الان تیم را به کجای جدول رده بندی آوردم. به همین خاطر انصاف بر این بود که درصدی به قراردادش اضافه کنیم که ما هم ۱۵ در صد به قرارداد برانکو اضافه کردیم. البته علت طولانی شدن مذاکرات مان هم به خاطر این بود که او دلواپس آینده بود. برانکو در صحبتی که با ما داشت گفت به خاطر مشکلاتی که دارید پنجره نقل و انتقالات بسته شده است هست. تعدادی از بازیکنان هم که می خواهند از این تیم بروند و نمی توانید بازیکن بگیرید. من که آبرو و حیثت خودم را از خیابان نیاورده ام. البته ما با او صحبت کردیم و نگرانی هایش بر طرف شد. در آخر هم قصد داشت بندی در قراردادش گنجانده شود که هر لحظه خواست بدون مسئله از تیم جدا شود. ما موافق این بند نبودیم و در انتها با مذاکرات فراوانی که انجام دادیم، او را متقاعد کردیم که این بند در قراردادش نباشد.

گرشاسبی در ادامه راجع به تمدید قرارداد بازیکنان هم، گفت : همان طور که می دانید پنجره نقل و انتقالات ما بسته هست. من هم عادت ندارم این مسئله را به گردن این و آن و مدیران قبلی بیاندازم. خیلی ها به من انتقاد کردند و گفتند گرشاسبی پشت نتیجه های برانکو پنهان شده است هست. شما ببینید همین برانکو اگر دو روز حقوقش دیر شود، مسئله درست نمی شود؟ من حقوق بازیکنان، کادر فنی را به موقع پرداخت کردم. تمام تدارکات مورد نیاز را دیدم تا تیم بدون مسئله به بازی هایش ادامه دهد. بی انصافی است که بخواهیم بگوییم مدیریت نقشی در موفقیت ها نداشته است.

سرپرست کلوب پرسپولیس جزییاتی از مذاکرات خود با سرمربی این تیم جهت تمدید قرارداد را اعلام کرد. 

محسن مسلمان گفت بیایم قراردادم را تمدید کنم که روی نیمکت بنشینم؟

او راجع به پرسشها محسن مسلمان و برانکو ایوانکوویچ هم، گفت : در این باره بارها و بارها جلسه گذاشتم. بالاخره یک جایی می بینید سرمربی این تشخیص را داده که بازیکنی بازی نکند؛ قاعدتا هنگامی که من از برانکو در مورد مسلمان می پرسیدم او می گفت که از نظر من در تمرینات آمادگی کامل را ندارد. ما هم که نمی توانیم به زور بگویم که بازیکنی را بازی بدهد ولی برانکو از ما خواسته که قرارداد محسن مسلمان را تمدید کنیم. من هم به مسلمان گفتم به کلوب بیا و قراردادت را تمدید کن که در این باره محسن مسلمان به من گفت بیایم قراردادم را تمدید کنم که روی نیمکت بنشینم؟ که من هم به او گفتم که این دیگر تشخیص خودت است.

فیفا و CAS به خاطر بدهی های گذشته می گویند که ما دروغگو هستیم

او ادامه داد: خیلی بد است که این را بگویم ولی کلوب پرسپولیس در فیفا و CAS به خاطر بدهی های گذشته بدنام بوده و هست. آن ها می گویند که ما دروغگو هستیم. زمانی که ما به آن ها اعلام می کنیم شما اشتباه می کنید، با ۱۰۰ مورد به ما ثابت می کنند که فلان بازیکن از ما طلب داشته است و ما قبلا گفته بودیم که آن بازیکن بدهی ندارد. هیچ آژانس هواپیمایی، هیچ هتلی، هیچ اتوبوسی هیچ جا به پرسپولیس جا نمی دادند چون ما به آن ها بدهکار بودیم. آن هم تیمی که این همه عاشق دارد.

برانکو دلواپس آبرویش بود که تمدید نمی‌کرد/ در مورد فهرست تیم ملی سکوت کردیم ، گرشاسبی

گرشاسبی در مورد احتمال بخشیده شدن پرسپولیس، گفت : اوایل خردادماه احتمال دارد رای را اعلام کنند. با این که سابقه نداشته هیچ تیمی را بخشیده باشند ولی ما اسنادی را ارائه دادیم که در آن خود کلوب شاکی اظهار کرده است که پرسپولیس در این قضیه مقصر نبوده هست. کلوب ریزه اسپورت به ما گفت تمام مدارکی که به مراجع قانونی ارائه کرده اند را از همین مصاحبه ها و برنامه های تلویزیونی داخل کشور عزیزمان ایران جمع آوری کرده اند. همان مصاحبه هایی که بازیکن در آن اعلام می کرد از کلوب پول گرفته که به ریزه اسپورت بدهد تا رضایت آن ها را جهت جدایی جلب کند. همین ها ما را بازنده کرد.

زندگی شخصی نیک سیرت تحت الشعاع قرار گرفته است

سرپرست کلوب پرسپولیس در مورد ماجرای نیک سیرت، مترجم برانکو، اظهار کرد: متاسفانه حرکت نامناسبی انجام گرفت. من نیک سیرت را می شناسم. او آدم مودبی است و خودش هم از این بابت ناراحت هست. زندگی شخصی او هم تحت الشعاع قرار گرفته است آیا که خانواده او و خانواده برانکو چندین سال است که با هم ارتباط دارند. هنوز معلوم نیست که او در پرسپولیس بماند یا خیر. ولی برانکو آن شب از دست او بسیار ناراحت بود و صورتش مثل لبو سرخ شده است بود. انگار که اتفاق بدی جهت او رخ داده باشد به طوری که آب از گلویش پایین نمی رفت. یک ماه دیگر با تمام شدن محرومیت نیک سیرت و آمدن برانکو وظیفه او مشخص می شود.

سرپرست کلوب پرسپولیس جزییاتی از مذاکرات خود با سرمربی این تیم جهت تمدید قرارداد را اعلام کرد. 

در مورد فهرست تیم ملی به خاطر منافع تیم ملی سکوت کردیم

گرشاسبی در ادامه راجع به این که آیا از تیم پرسپولیس فقط چهار بازیکن در فهرست تیم ملی قرار دارند و بازیکنی هم چون علی علیپور دعوت نشده است؟ گفت : من با خود علی علیپور در این باره صحبت کرده ام و به او دلداری دادم. بالاخره ما به خاطر منافع تیم ملی در این برهه از وقت سکوت کردیم و چیزی نگفتیم، ضمن این که باید بپذیریم به خاطر اعلام شدن این فهرست تیم ملی، تیم ما واقعا به هم ریخت. کاش این فهرست بعد از بازی های لیگ قهرمانان آسیا اعلام می شد. در این باره حتی من صحبتی را با آقای تاج انجام دادم که قرار است به ما جواب دهند. بالاخره تیمی که دو بار قهرمان شده است و قهرمان سوپر جام کشور عزیزمان ایران شده است است و نتیجه های خیلی خوبی گرفته است این اتفاق برایش دور از انتظار بود.

برانکو دلواپس آبرویش بود که تمدید نمی‌کرد/ در مورد فهرست تیم ملی سکوت کردیم ، گرشاسبی

او راجع به این که آیا کارلوس کی روش به خاطر اختلاف نظر با برانکو تعداد بازیکن کمی به تیم ملی دعوت کرده است؟ هم خاطرنشان کرد: قاعدتا نباید این طور باشد و باید به فکر منافع ملی باشیم و ان شاء الله آن ها هم ملی فکر کرده اند ولی در دعوت از بازیکنان عدالت رعایت نشد.

برانکو ضعف تیم را قبول نداشت و می گفت روی برنامه پیش می رویم

سرپرست کلوب پرسپولیس در بخش دیگری از صحبت هایش در پاسخ به سوالی راجع به افت تیم پرسپولیس در هفته های اخیر هم، گفت : برداشت شخصی من از این عنوان این است که بازیکنان بعد از این که قهرمانی تیم مسجل شد، نگرانی سلامتی خودشان بودند و آن انگیزه مورد نیاز را نداشتند حتی این عنوان را با آقای برانکو در میان گذاشتم. البته توصیه دیگری که وجود داشت این بود که بازیکنان می دانستند تیم از پنجره نقل و انتقالات محروم است و با خیال راحت بازی می کردند و دلواپس جایگاه ارزش در تیم نبودند؛ ولی نباید این گونه باشد. هنگامی که آقای گرشاسبی ضعیف عمل کند باید بداند شخص دیگری بلافاصله جای او را می گیرد. البته برانکو ضعف تیم را قبول نداشت و می گفت ما روی برنامه ای که داریم پیش می رویم آیا که او می خواست تیمش بیش تر نتیجه بگیرد.

وی در بخش دیگری از صحبت هایش راجع به جذب بعضی از بازیکنان بی کیفیت همچون بازیکنان اوکراینی و همین طور آنتونی گولچ که مشکلاتی را جهت کلوب پرسپولیس ایجاد کرده است هم گفت : این اتفاقات رخ داد و متاسفانه از این گونه اتفاقات هم بسیار رخ داده هست. بعضی از اسناد این انتقال بازیکنان هم در کلوب نیست و در منزل بعضی از آدم ها هست. ما هم واقعا دیگر خسته شده است ایم. اگر من بخواهم کارهای کلوب را رها کنم و به دنبال این پرسشها بروم دیگر وقت هیچ کاری را ندارم.

گرشاسبی در ادامه راجع به کمک هایی که حسین هدایتی به کلوب پرسپولیس می کند هم گفت : ما از همه هواداران و از جمله ایشان خواستیم اگر کمکی می کنند به حساب دولتی کلوب واریز شود و این گونه نباشد که پول را نقدا بدهند که شاید فردی مثل گرشاسبی پایش بلرزد و بخشی از این پول را صرف کارهای شخصی خودش کند. البته مستقیم پول دادن ها به بازیکنان هم باعث ایجاد اختلاف می شود.

سرپرست کلوب پرسپولیس در آخر راجع به احتمال رویارویی پرسپولیس برابر استقلال در لیگ قهرمانان آسیا و همین طور سوپر جام لیگ ایران، گفت : سوپر جام با نظر شرکت لیگ برگزار می شود و هر لحظه به ما بگویند آماده بازی هستیم. در لیگ قهرمانان آسیا هم که استقلال افزایش کرده و اگر برابر این تیم در این مرحله قرار بگیریم با تمام توان مردانه می جنگیم.

واژه های کلیدی: برانکو | قرارداد | بازیکنان | پرسپولیس | پرسپولیس | قرارداد بازیکنان | برانکو ایوانکوویچ | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • جعبه هدیه کتاب
  • خرید کتاب خارجی
  • کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب آمازون
  • افست کتاب لاتین
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • چاپ کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب لاتین
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو