تاپس بلاگ

خرید کتاب از گوگل
چاپ کتاب PDF
خرید کتاب از آمازون
خرید کتاب زبان اصلی
دانلود کتاب خارجی
دانلود کتاب لاتین
گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی نقش این ۳ ابرمیلیاردر در تصمیم ترامپ به خروج از برجام

دونالد ترامپ به تازگی یکی از وعده های انتخاباتی خود در مورد پاره کردن بااهمیت ترین دستاورد سیاست خارجی دولت اوباما را به اجرا درآورده هست. این توافق نامه چند جا

نقش این ۳ ابرمیلیاردر در تصمیم ترامپ به خروج از برجام

نقش این ۳ ابرمیلیاردر در تصمیم ترامپ به خروج از برجام

عبارات مهم : ایران

دونالد ترامپ به تازگی یکی از وعده های انتخاباتی خود در مورد پاره کردن بااهمیت ترین دستاورد سیاست خارجی دولت اوباما را به اجرا درآورده هست. این توافق نامه چند جانبه غنی سازی هسته ای کشور عزیزمان ایران را محدود کرده هست. در حقیقت اعلامیه نامحبوب دونالد ترامپ ممکن است دقیقا همان چیزی باشد که شلدون لی و برنارد مارکوس دو تن از بزرگترین حامیان ترامپ و همچنین پل سینگر (یکی از بزرگترین سخنرانان تحلیف) می درخواست کردند که به حمایت مالی از ترامپ پرداخته بودند.

الی کلیفتون در لوبلاگ نوشت: پرزیدنت دونالد ترامپ به تازگی یکی از وعده های انتخاباتی خود در مورد پاره کردن بااهمیت ترین دستاورد سیاست خارجی دولت اوباما را به اجرا درآورده هست. این توافق نامه چند جانبه غنی سازی هسته ای کشور عزیزمان ایران را محدود کرده هست. ( برنامه جامع اقدام مشترک)

به گزارش گزینش ، در ادامه این مطلب آمده است: بر اساس نظرسنجی سی ان ان در صبح روز سه شنبه؛ اد رویس، مدیر جمهوری خواه کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا بر این عقیده بود که دونالد ترامپ با بسیاری از افراد در این مورد به مشورت پرداخته هست. در حالی که سه کشور اروپایی متحد واشنگتن و تقریبا دو سوم آمریکایی ها بر این عقیده بودند که آمریکا نباید از توافق هسته ای خارج شود. به نظر می رسد که دونالد ترامپ درصدد نابودی میراث باراک اوباما است.

نقش این ۳ ابرمیلیاردر در تصمیم ترامپ به خروج از برجام

در حقیقت اعلامیه نامحبوب دونالد ترامپ ممکن است دقیقا همان چیزی باشد که شلدون لی و برنارد مارکوس دو تن از بزرگترین حامیان ترامپ و همچنین پل سینگر (یکی از بزرگترین سخنرانان تحلیف) می درخواست کردند که به حمایت مالی از ترامپ پرداخته بودند.

مارکوس و آدلسون همچنین از اعضای هیئت مدیره ائتلاف لیکودی جمهوریخواه یهودی، هستند. ان ها قبلا دستاورد قابل توجهی بابت سرمایه گذاری خود دریافت کرده بودند جهت نمونه می توان به صف بندی تمام عیار آمریکا در حمایت از اسرائیل و همچنین تصمیم هفته آینده جهت انتقال سفارت آمریکا در اسرائیل به اورشلیم و واگذاری رسمی سرزمین های اشغالی جهت توصیف کرانه باختری و بیت المقدس شرقی اشاره کرد.

دونالد ترامپ به تازگی یکی از وعده های انتخاباتی خود در مورد پاره کردن بااهمیت ترین دستاورد سیاست خارجی دولت اوباما را به اجرا درآورده هست. این توافق نامه چند جا

آدلسون به نوبه یکی از بزرگترین حامیان مالی انتخاباتی ترامپ و حزب جمهوری خواه بوده است و وی همراه با همسرش میریام ۳۵ میلیود دلار جهت گزینش ترامپ هزینه کردند و علاوه بر این به صندوق رهبری کنگره و صندوق رهبری سنا به ترتیب به میزان ۲۰ و ۳۵ میلیون دلار در هنگام انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ کمک کرده اند. این در حالی است که دونالد ترامپ در گذشه از آدلسون که قصد داشته مارک روبیو را به عروسک خیمه شب بازی خود تبدیل کند اعتراض کرده است.

اما ترامپ بعد از کسب نامزدی حزب جمهوریخواه مواضع جنگ طلبانه و تند ادلسون راجع به فرآیند صلح اسرائیل و فلسطین و نیز انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس را قبول کرد. پولیتیکو گزارش داد که تهدیدکننده ترین سطر در صحبت ترامپ در شرکت ملل در اکتبر گذشته، – یعنی همان سطری که در آن ترساندن شده است اگر کنگره و اروپایی ها راجع به برجام مذاکره مجدد نکنند، آمریکا از آن خارج خواهد شد – مستقیما به وسیله جان بولتون، مشاور کنونی امنیت ملی ترامپ، نوشته شده است است.

بنابراین سخن جنگ طلبان در بیانات رسمی ترامپ به وسیله کارکنان وی آماده نشده است بلکه این سطر به بیانات ترامپ بعد از دیدار روز پنج شنبه جان بولتون با شلدون آدلسون ( بزرگترین حامی جمهوری خواهان) ملاقات کرده است اظافه شده است هست. به گفته دو منبع آگاه با این گفتگو؛ بولتون در آن تماس به ترامپ پیشنهاد کرد که حق لغو کامل برجام را جهت خودش محفوظ نگه دارد.

نقش این ۳ ابرمیلیاردر در تصمیم ترامپ به خروج از برجام

آدلسون به نوبه خود از شروع یک حمله تسلیحاتی علیه کشور عزیزمان ایران به عنوان یک تاکتیک مذاکره و ترساندن علیه شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران با جمعیت ۸٫۸ میلیون نفری طرفداری کرده است اگر کشور عزیزمان ایران به طور کامل برنامه هسته ای خود را رها نکند. نیوت گینگریچ یکی از بزرگترین دست اندرکاران مالی آدلسون در طول مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری در سال ۲۰۱۲م گفته که “ارزش اصلی” ادلسون، اسرائیل است.

برنارد مارکوس، یکی از موسسان شرکت هوم دیپو و دومین حامی مالی ستاد انتخاباتی ترامپ هفت میلیون دلار به ترامپ، ۵۰۰ هزار دلار به صندوق رهبری کنگره و دو میلیون دلار به صندوق رهبری سنا کمک مالی کرده هست. مارکوس در سال ۲۰۱۵، طی مصاحبه ای با شبکه فاکس بیزنس، برجام را با “انجام تجارت با شیطان” مقایسه کرد. او گفت: “من فکر می کنم کشور عزیزمان ایران شیطان است”. آدلسون و مارکوس همچنین یک پیوستگی و وابستگی مشترکی با بنیاد جنگ طلب دفاع از دموکراسی داشته اند.( روئل مارک گرخت، یکی از پژوهشگران این اندیشکده، فقط در هفته گذشته سه یادداشت مفصل ضدبرجامی در نشریه آتلانتیک منتشر کرد.)

دونالد ترامپ به تازگی یکی از وعده های انتخاباتی خود در مورد پاره کردن بااهمیت ترین دستاورد سیاست خارجی دولت اوباما را به اجرا درآورده هست. این توافق نامه چند جا

آدلسون در آخر سال ۲۰۱۱ حداقل ۱٫۵ میلیون دلار به این گروه کمک کرده هست. ( سالی که شاهد زیاد کردن شدید تنش ها و شایعات در مورد جنگ علیه کشور عزیزمان ایران بودیم) مارکوس بزگترین کمک کننده از این گروه حداقل ۱۰و۷ میلیون دلار کمک کرده هست. بنیاد دفاع از دموکراسی می گوید که آدلسون دیگر کمک کننده نیست بلکه مارکوس در سال ۲۰۱۵ به میزان ۳٫۲۵ میلیون دلار کمک کرده هست. همچنین پل سینگر حداقل ۳٫۶ میلیون دلار به این اندیشکده کمک کرده است و بعد از مارکوس در آن دوره دومین اهدا کننده بزرگ به این اندیشکده بوده هست. شرکت سینگر، یعنی شرکت مدیریت سرمایه گذاری الیوت، دومین منبع مالی در حمایت از نامزدی سناتور تام کاتن، تندروترین سناتور راجع به برجام، در انتخابات ۲۰۱۴ بود. علاوه بر این، سینگر ۱٫۹ میلیون دلار به صندوق رهبری کنگره و ۶ میلیون دلار به صندوق رهبری سنا کمک کرده هست. این سه میلیاردر بیش از ۴۰ میلیون دلار در پرسشها سیاسی به نفع ترامپ هزینه کردند. در انتخابات ۲۰۱۶، ۴۴ درصد کمک های مالی فردی صندوق رهبری کنگره و ۴۷ درصد کمک های صندوق رهبری سنا متعلق به این سه میلیاردر بود. این هزینه ها، بزرگترین هزینه مالی انتخاباتی در حمایت از جمهوریخواهان در کنگره و سنا بوده است.

ترامپ و حزب جمهوری خواه عمیقا به میلیاردرهای ضد ایرانی مدیون هستند که آن ها حامی سیاستی هستند که کشور را نزدیک تر به جنگ دیگری در خاورمیانه می کند. تصمیم ترامپ جهت خروج از برجام ممکن است این گونه تلقی شود که او یک مدیر جمهوری است که در مخالفت با عقل متعارف واقع شده است است و درصدد است تا به وعده های ناشیانه انتخاباتی خود جهت از بین بردن میراث مدیر جمهور قبلی، عمل کند.

نقش این ۳ ابرمیلیاردر در تصمیم ترامپ به خروج از برجام

با این حال، تفسیر دیگر اقدام ترامپ این است که او و حزب جمهوری خواه اسیر یک گروهکی از میلیاردر های ضدایرانی هستند که بر دور کردن آمریکا از هرگونه تنش زدایی با کشور عزیزمان ایران مصمم هستند. حتی از یک توافق چند جانبه ای را که محدودیت های غنی سازی کشور عزیزمان ایران را تضمین می کند و خواهان بازرسی شدید از تاسیسات هسته ای خود هستند خارج می شوند. هر دو تفسیر ممکن است درست باشد. همانطور که اشلی پارکر در واشنگتن پست گزارش می دهد که در روز چهارشنبه آدلسون و ترامپ با یکدیگر دیدار داشته اند و وی این نشست را یک جلسه دوستانه توصیف کرد که از مدت های پیش برنامه ریزی شده است بود و مربوط به اخبار امروز کشور عزیزمان ایران نیست.

واژه های کلیدی: ایران | صندوق | ایرانی | میلیون | ایرانی | دونالد ترامپ | ریاست جمهوری | ستاد انتخاباتی ترامپ | انتخابات ریاست جمهوری

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • جعبه هدیه کتاب
  • خرید کتاب خارجی
  • کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب آمازون
  • افست کتاب لاتین
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • چاپ کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب لاتین
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو