تاپس بلاگ

خرید کتاب از گوگل
چاپ کتاب PDF
خرید کتاب از آمازون
خرید کتاب زبان اصلی
دانلود کتاب خارجی
دانلود کتاب لاتین
گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی یک روز نامه‌نگاری یک روز بست‌نشینی , احمدی‌نژادِ مدل سال ۹۷

محمود احمدی‎نژاد داد اسحاق جهانگیری را هم درآورد؛ تا آنجا که او از تریبون رسمی به رییس دولت های نهم و دهم هشدار ‎دهد و بگوید: «به خودت بیا».

یک روز نامه‌نگاری یک روز بست‌نشینی , احمدی‌نژادِ مدل سال ۹۷

احمدی نژادِ مدل سال ۹۷؛ یک روز نامه نگاری یک روز بست نشینی

عبارات مهم : تخلفات

مرد رفته از پاستور به ناکجاآباد می رود | تحصن های بی آخر در امامزاده ها

محمود احمدی‎نژاد داد اسحاق جهانگیری را هم درآورد؛ تا آنجا که او از تریبون رسمی به رییس دولت های نهم و دهم هشدار ‎دهد و بگوید: «به خودت بیا».

محمود احمدی نژاد سال ۹۷ را به علت حوادث روزهای آخر سال ۹۶ پرهیاهو شروع کرد. در آخرین روزهای سال، به یکباره دور و بر خود را آنقدری خالی دید که گویی چاره را بازهم در جنجال سازی دید، نبود بقایی و مشایی طاقت او را طاق کرد تا جهت چندمین بار به سمت نامه نگاری‎ها و تهدیدات خود برود.

یک روز نامه‌نگاری یک روز بست‌نشینی , احمدی‌نژادِ مدل سال ۹۷

۲۳ و ۲۶ اسفندماه، دو روزی که حمید بقایی جهت اجرای حکم و اسفندیار رحیم مشایی به منظور پاسخگویی به اتهاماتش راهی اوین شدند، رییس دولت های نهم و دهم همان ناله های همیشگی را سر داد. جدل او با دستگاه قضایی کشور عزیزمان ایران که با بازگشایی پرونده تخلفات معاون اجرایی اش وارد مرحله جدیدی شده است بود، با این اتفاق می توانست جان دوباره ای به خود بگیرد، که گرفت.

آغاز سال کاری تازه با فیلمی یازده دقیقه ای

محمود احمدی‎نژاد داد اسحاق جهانگیری را هم درآورد؛ تا آنجا که او از تریبون رسمی به رییس دولت های نهم و دهم هشدار ‎دهد و بگوید: «به خودت بیا».

در همان روزها هرچند احمدی نژاد در سومین مرقومه خود به رهبری انقلاب، پرسشها اجتماعی و اقتصادی را مورد تاکید قرار داد ولی می شد حدس زد که موتور خود را جهت روزهای بعد از تعطیلات نوروزی آماده روشن کردن می سازد. با آخر گرفتن تعطیلات سیزده روزه سال جدید، محمود احمدی نژاد باز هم روی همان پله اول قرار گرفت. ابتدا کانال تلگرامی او خبر از بست‎نشینی دوباره یاران و طرفدارانش اینبار در مرقد امامزاده صالح پایتخت کشور عزیزمان ایران را داد و در ادامه هم، اعلام شد که شخص محمود احمدی نژاد هم در این مراسم شرکت خواهد کرد.

احمدی نژاد ولی پیش از اینکه بست نشینی را شروع کند، منشتر شدن فیلمی یازده دقیقه ای از خود، باز هم قوه قضاییه را آماج حملات قرار داد:«آن ها فکر می کنند مسئول محدود کردن آزادی های مردم هستند. فکر می کنند باید به جای مردم تصمیم بگیرند. می بینید. به خودشان حق می دهند که هر کس با آن ها مخالفت بکند به ترتیبی او را از صحنه از بین بردن کنند.»

احمدی نژاد که همواره در برابر انتقاد از قوه قضاییه متهم است که آیا در برابر حوادث بعد از انتخابات سال ۸۸ سکوت کرد و هیچگاه در دفاع از حقوق زندانیان لب تر نکرد، اینبار به دفاع از بازداشت شدگان اعتراض دی ماه گذشته برخاست و گفت: یک جوان دانشجو، ۲۰ ساله، دختر یا پسر یک جمله ای گفته علیه دو گروه یا دو جناح کشور. گفته است آقا بروید دنبال کارتان ما شما را قبول نداریم. اینها را دستگیر کرده و برده اند با عناوین سنگین.»

یک روز نامه‌نگاری یک روز بست‌نشینی , احمدی‌نژادِ مدل سال ۹۷

بقایی و مشایی هیچ تخلفی ندارند!

اما رییس دولتهای نهم و دهم این مقدمه چینی ها را کرده بود تا به دو یار عزیزش برسد. «آقای بقایی و آقای مشایی دو انسان پاک، شجاع، خدوم و نوکر مردم و انقلابی هستند. زندگی ارزش برای مردم بوده هست. هیچ تخلفی ندارند. خب شما می خواهید برخورد کنید؟ می گویند تخلفات مالی! کدام تخلفات مالی؟ یک سند هست؟ خیر. شب عید که همه را آزاد می کنند شما بازداشت می کنید. مقامات قضایی خودشان می روند مرخصی و تفریح و مسافرت و بعد جوان مردم را می فرستند انفرادی و تحت بازجویی های آنچنانی.»

بازگشت رحیمی به حلقه احمدی نژادی ها؟

محمود احمدی‎نژاد داد اسحاق جهانگیری را هم درآورد؛ تا آنجا که او از تریبون رسمی به رییس دولت های نهم و دهم هشدار ‎دهد و بگوید: «به خودت بیا».

او که تا پیش از این نامی از محمدرضا رحیمی معاون اول دربندش نمی آورد، او را هم به جمع کسانی که حامی حقوق ارزش شده است اضافه کرد. «مردم می دانند که دولت های نهم و دهم دولت هایی پاک پاک بودند. اگر یک ریال داشتند ما را بیچاره می کردند. آقای رحیمی را بردند غیرعلنی به موضوعی که مال قبل از دولت بود! آقای بقایی را هم که حاضر نیستند علنی محاکمه بکنند. می درخواست کردند یک چیز دیگری بچسبانند، می درخواست کردند بگویند که قبول کن که جاسوس هستی، ناجوانمردانه و خائنانه می درخواست کردند چیزی را به او تحمیل کنند ولی او ایستادگی کرد و قهرمانانه از حقوق همه ملت دفاع کرد.»

بست نشینی ای که با اعتراض متولی آخر یافت

با انتشار این فیلم، دور دوم بست نشینی ها شروع شد. بست نشینی بهاره احمدی نژادی ها با دعوت از عموم، در صحن امامزاده صالح و در دو هفته پیاپی برگزار شد. هرچند تعداد جمعیت حاضر در این مراسم چنگی به دل نمی زد اما، محمود احمدی نژاد بالاخره یکبار دیگر توانست تظاهر کند تا همچنان نام و جایگاه خود را در رسانه ها حفظ کرده باشد. ولی این نمایشی که قرار بود هر پنج شنبه غروب پخش شود، با هشدار تولیت آستان امام زاده صالح به آخر رسید تا احمدی نژاد دوباره به دنبال محافلی بگردد که بتواند مردم را پای سخنان خود بنشاند.

یک روز نامه‌نگاری یک روز بست‌نشینی , احمدی‌نژادِ مدل سال ۹۷

بیانیه ۴۳ عضو کابینه و برائت از آقای رئیس

اگرچه بخت تاکنون با احمدی نژاد یار بود که غیر از تعداد معدودی از اعضای دو کابینه اش که علیه او مصاحبه می کردند، کسی علنا اعتراض خود را اعلام نکند ولی به یکباره و بعد از بست نشینی های پی در پی، آنها نیز تاب نیاوردند و بیانیه ای را علیه او امضا کردند. نامه پراکنی های غیرمتعارف، طرح خواسته های غیرقانونی مانند برگزاری زودهنگام انتخابات ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی، تضعیف نهادها و ارکان نظام اسلامی به بهانه نقد و اصلاح گری، عدم ترجیح مصالح ملی بر پرسشها شخصی و گروهی مانند تکرار عنوان مهندسی انتخابات و… از جمله مسائلی بود که آنها بر محمود احمدی نژاد و عواملش خرده گرفتند و اعتراض خود را طی برائت نامه ای اعلام کردند. هرچند این بیانیه با تصویر العمل هایی زیادی روبه رو شد ولی خود احمدی نژاد اصلا به روی خود نیاورد که چنین اتفاقی رخ داده است.

پیش بینی وقوع سیل در بهار

فروردین پر سختى ها و آسانى ها احمدی نژاد ولی با صحبت در مسجد جلوه پایتخت کشور عزیزمان ایران به آخر رسید. او در این صحبت ضمن هشدار در مورد اینکه سیل در راه هست، گفت: فکر می کنند تا ابد هستند، زیر پاهایشان خالی شده است ولی حواسشان نیست، خیال می کنند جایشان محکم هست، نسیمی در جامعه در حال شکل گیری است که همه چیز را اصلاح می کند. همه این هایی که دارند ظلم می کنند، روزی که قرار است بروند، مثل غباری هستند که روی آینه نشسته باشد و با یک فوت ترتیب ارزش داده می شود. او می گوید: هشدار می دهیم سیل در راه هست، می گویند آرامش را بهم زده پدرش را درآورید! دهان ما را ببندید سیل نمی آید؟! خدا هنگامی که می خواهد ببرد غفلت می دهد، این مکر خداست، نمی بینند و نمی شنوند، ‘یخربون بیوتهم بایدیهم’، کاخ های قدرت ارزش را به دست خودشان خراب می کند.

همین صحبت ها بود که خون معاون اول رییس جمهور را به جوش آورد تا جهانگیری مجبور شود هشدارهای مورد نیاز را به تندروی های رییس دولتهای گذشته بدهد. «کسی که هشت سال رییس جمهور این کشور بوده است و اکثر پرسشها امروز، نتیجه کار اوست اینقدر جسور شده است که می گوید سیل می آید و زیر پای شما خالی می شود و انقلابی بزرگ تر در حال اجرا هست. شما با کشور چه کردید؟ منابع کشور را چگونه هزینه کردید؟ شما می خواهید سیل راه بیندازید؟ شما نظام را ترساندن می کنید؟ به خودتان بیایید و حد خودتان را بدانید. ما پای نظام و رهبری ایستاده ایم. با وجود همه انتقادات با هم تا پای جان پای نظام ایستاده ایم. اگر بخواهید به نظام نزدیک شوید با سیل توده مردم مواجه می شوید که تحمل نمی کنند که کسی سال ها در راس کشور بوده مطالبه گر شده است و اخطار بدهد، امیدوارم به خودتان بیایید.»

احمدی نژاد به ناکجااباد می رود

اما این هشدار جهت احمدی نژاد تازگی ندارد. او مدتهاست که گوشش را به همه صداها بسته است و هرچه می خواهد بر زبان می راند. نه نصیحتی جهت او کار ساز است و نه نهیبی می تواند تکانی به او دهد. او قصد کرده که پا بر روی گاز گذاشته و با همان سرعت مسیر ناکجا آباد را طی کند. هرچند پرونده های او همچنان در دستگاه قضایی در حال بررسی هست، ولی محمود احمدی نژاد، رییس دولت های نهم و دهم، مردی که روزی شخص دوم مملکت نام داشت، فعلا وقت این را دارد که همچنان میدان داری کرده و حرکاتی به مراتب قابل تامل تری را از خود نشان دهد، جنجال پشت جنجال…

خبرانلاین

واژه های کلیدی: تخلفات | اعتراض | احمدی نژاد | احمدی نژاد | محمود احمدی نژاد | اخبار سیاسی و اجتماعی

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • جعبه هدیه کتاب
  • خرید کتاب خارجی
  • کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب آمازون
  • افست کتاب لاتین
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • چاپ کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب لاتین
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو