تاپس بلاگ

خرید کتاب از گوگل
چاپ کتاب PDF
خرید کتاب از آمازون
خرید کتاب زبان اصلی
دانلود کتاب خارجی
دانلود کتاب لاتین
گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات وزارت ورزش مجبور به تحمل من است/ عقب‎نشینی نکردم ، رسول خادم

رئیس فدراسیون کشتی همچنان اعتقاد است پرسشها بزرگ این رشته بر قوت خود باقی است و حضور مجدد وی نشانه آخر این دغدغه ها و روزهای سخت آتی کشتی نخواهد بود. 

وزارت ورزش مجبور به تحمل من است/ عقب‎نشینی نکردم ، رسول خادم

رسول خادم: وزارت ورزش مجبور به تحمل من است/ عقب‎نشینی نکردم

عبارات مهم : ایران

رئیس فدراسیون کشتی همچنان اعتقاد است پرسشها بزرگ این رشته بر قوت خود باقی است و حضور مجدد وی نشانه آخر این دغدغه ها و روزهای سخت آتی کشتی نخواهد بود.

به گزارش مهر، رسول خادم صبحگاه امروز در خصوص مسایل مختلفی به اظهار نظر پرداخت. این صحبت ها نشان می دهد که وی همچنان دلواپس پرسشها و موانعی است که همچنان کشتی کشور عزیزمان ایران را ترساندن می کند.

رئیس فدراسیون کشتی که با رادیو پایتخت کشور عزیزمان ایران صحبت می کرد، گفت: در وهله اول از تمام مردم و علاقمندان به خصوص اهالی و بزرگان کشتی تقدیر می کنم که باعث بازگشت من شدند. به هیچ عنوان برنامه ای جهت بازگشت به فدراسیون نداشتم. در نهایت هم با دوستی های این عزیزان و همچنین مجمع فدراسیون که دو بار استعفای من را نپذیرفت به کشتی بازگشتم.

وزارت ورزش مجبور به تحمل من است/ عقب‎نشینی نکردم ، رسول خادم

وی افزود: بازگشت من به کشتی به هیچ عنوان به معنای آخر پرسشها نیست. اتفاقا نگرانی من زیاد از قبل است و بازگشت من دلیلی نیست که از مواضع قبلی خودم عقب نشینی کرده ام. واقعیت این است که پرسشها جدی و بزرگی پیش رو داریم. این مسایل ملی است و اصلا نباید شخصی به آن نگریست.

خادم ادامه داد: متاسفانه هنوز پاسخی از شورای عالی امنیت ملی در ارتباط با حمایت دستگاه دیپلماسی جهت کم کردن محرومیت قهرمانان خودمان به خاطر عدم رویارویی با رقبایی از اسرائیل دریافت نکردیم. مطمئنم این سکوت نه به نفع قهرمانان و ورزش کشور عزیزمان ایران است و نه به نفع فضای اجتماعی و سیاسی کشور؛ پرسشها با سکوت مسئولان حل نمی شود. همچنین این سکوت باعث توقف وقت نیز نخواهد شد.

رئیس فدراسیون کشتی همچنان اعتقاد است پرسشها بزرگ این رشته بر قوت خود باقی است و حضور مجدد وی نشانه آخر این دغدغه ها و روزهای سخت آتی کشتی نخواهد بود. 

رئیس فدراسیون کشتی خاطر نشان کرد: به زودی با جریان جدیدی از پرسشها بین المللی مواجه خواهیم شد که تلاش دارد با محرومیت ایران، مسیر کسب افتخار را جهت قهرمانان ما در عرصه بین المللی ناهموار سازد و به نوعی مانع حرکت همیشگی ما شود.

وی افزود: حتما همه در جریان مصاحبه اخیر مدیر کمیته بین المللی المپیک هستید. او و یک سری از همکاران خود صراحتا گفته اند که حامی شکایات و پیگیری های رژیم اشغالگر قدس و ادعای آنها مبنی بر دفاع از حقوق ورزشکاران ارزش هستند. کمیته بین المللی المپیک در نظر دارد با کشورهایی که مانع موفقیت ورزشکاران اسرائیل می شوند هم برخورد کند و به همین علت ما در کانون این توجه و پرسشها بین المللی هستیم.

وی ادامه داد: ما هم تقاضا داریم متولیان ورزشی و سیاسی کشور وارد عمل شوند و مثل کشورهای رقیب پیگیر حقوق ورزشکاران و قهرمانان ما باشند. مطمئنا شورای عالی امنیت ملی باید وظیفه کند تا دستگاه دیپلماسی هم پیگیری کند.

وزارت ورزش مجبور به تحمل من است/ عقب‎نشینی نکردم ، رسول خادم

خادم در خصوص نشستی که قرار است کمیته بین المللی المپیک با متولیان ورزش کشور عزیزمان ایران برگزار کند نیز گفت: طبیعتا کمیته ملی المپیک کشور عزیزمان ایران به عنوان مرجع داخلی باید حتما در این مورد حضور یابد، ولی این کار فراتر از توان کمیته ملی کشور عزیزمان ایران و حتی فراتر از یک نهاد و شخص هست. باید نماینده های دستگاه های امنیتی و دیپلماسی کشور عزیزمان ایران وارد عمل شوند. ما هم باید با عزمی جدی و تیمی مجرب در حوزه دیپلماسی و امنیتی وسیاسی وارد عنوان شویم و از حق قهرمانان خودمان دفاع کنیم.

رئیس فدراسیون کشتی گفت: ۳۵ سال است که طبق تصمیم نظام سیاسی کشورمان تابع این مسایل بودیم و ورزشکاران و قهرمانان ما فداکارانه دراین مسیر ایثار کردند با محرومیت های جدی را به جان خریدند. مطمئنا این مساله در آینده با سختگیری های بیشتری همراه است که به هیچوجه مورد قبول و ما و مردم ما نیست. اگر قرار باشد دستگاه دیپلماسی و رجال سیاسی ما سکوت کنند، چیزی دست نمی شود. واقعا در آن وقت که کشتی تعلیق شد و قهرمانان محروم شدند، چه کمکی می توانند به ما بکند؟

رئیس فدراسیون کشتی همچنان اعتقاد است پرسشها بزرگ این رشته بر قوت خود باقی است و حضور مجدد وی نشانه آخر این دغدغه ها و روزهای سخت آتی کشتی نخواهد بود. 

خادم در ادامه افزود: این عنوان با اعزام و نقش آفرینی یک کارشناس درست شدنی نیست و نمی توان این مساله را بدهید طریق جمع کرد. من صراحتا می گویم که قهرمانان ملی دقیق این عنوان را دنبال می کنند. آنها در شرایط سخت جهت کسب افتخارات ملی تمرین می کنند و مدام از خود و ما می پرسند آیا کسی از دستگاه دیپلماسی و رجال سیاسی هم از آنها حمایت می کند؟ مطمئن باشید هر چه به رویدادهای مهم پیش رو نزدیکتر می شویم زیاد ضرر می کنیم. چراکه تهدیدهای جهانی ادامه دارد و وقت در حال سپری شدن است.

وی با سکوت در خصوص خصومت و مسئله وزارت ورزش با او تصویر العمل نشان داد و گفت: متولیان وزارت ورزش مجبور به تحمل من است . بعد اجازه دهید در ارتباط با این عنوان سکوت کنم ولی امیدوارم دستگاه ورزش کشور نهایت تلاش را نه جهت کشتی بلکه جهت تمامی رشته ها انجام دهد تا قهرمانان ورزشی کشور عزیزمان ایران در مسابقه های آسیایی و جهانی با دغدغه کمتری این مسیر سخت و پرحاشیه را طی کنند.

وزارت ورزش مجبور به تحمل من است/ عقب‎نشینی نکردم ، رسول خادم

خادم در تصویر العمل به گفته بعضی از منتقدان که معتقدند چون کشتی به مرحله ای رسیده که فقط چند ستاره دارد و توان قبل را ندارد و حالا او قصد دارد کشتی را رها کند افزود: من به چنین موضوعی اعتقاد ندارم ندارم و کشتی به هیچ عنوان به این مرحله نرسیده هست. شاید کار ورزش قهرمانان سختى ها و آسانى ها داشته باشد. این مساله جهت تمامی کشورها در تمامی ورزش هاست. در بعضی دوره ها فقط چند ستاره هستند. ولی اعتقاد دارم کشتی ما ظرفیت های فنی مورد نیاز را دارد و حتما با برنامه ریزی های صورت گرفته به رغم تمام مشکل ها توان درخشش را داریم. کشتی، ورزش ملی ماست و به رغم تمام سختى ها و آسانى ها ها هر لحظه جایگاه خودش را دارد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا ممکن است دوباره فدراسیون کشتی را رها کند و استعفا دهد، گفت: من هنگامی که که رفتم با این نشانه نرفتم که دوباره برگردم. و حالا هم در شرایطی برنگشتم که حتما بمانم. حضور ما در جایگاه مدیریتی تا زمانی معنا دارد که بتوان به خوبی به وظایف عمل و کار کرد. اگر بعضی موانع که حل آن در حیطه وظایف دیگر دستگاه های مسئول است آنقدر زیاد شود و فشار کار را جهت ما دوچندان کند دیگر ضرورتی به حضور من نیست. کشتی و ورزش کشور عزیزمان ایران موانع بزرگی پیش رو دارد که برطرف کردن آن در توان و وظیفه رجال سیاسی هست. نگرانی من زیاد از قبل است و اینکه من به فدراسیون بازگشتم، علت آن نیست که از مواضع قبلی خودم عقب نشینی کردم.

رئیس فدراسیون کشتی در خصوص رقابتهای انتخابی تیم های ملی اظهار داشت: بازیهای آسیایی و مسابقه های جهانی را پیش رو داریم که امسال با دو ماه فاصله از هم و وقت مناسبت تری نسبت به سالهای قبل برگزار می شود. این عنوان موجب شد تا شرایطی را فراهم کنیم که مسابقه های انتخابی را در فاصله زمانی مناسب تری تا بازیهای آسیایی برگزار کنیم. به هر حال نفرات برتر و واجد شرایط آخرهای اردیبهشت ماه در مرحله نهایی گزینش به میدان می روند در در نهایت شورای فنی و کادر فنی با اختیارات قانونی خود ترکیب مهم را جهت بازیهای آسیایی و جهانی اعلام می کنند. ممکن است دو نفر در یک وزن در این دو مناسبت به میدان بروند و شاید هم یک نفر در هر دو مسابقه حضور یابد و بار سنگین تری را بر دوش بکشد.

واژه های کلیدی: ایران | سیاسی | دستگاه | قهرمانان | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • جعبه هدیه کتاب
  • خرید کتاب خارجی
  • کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب آمازون
  • افست کتاب لاتین
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • چاپ کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب لاتین
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو