تاپس بلاگ

خرید کتاب از گوگل
چاپ کتاب PDF
خرید کتاب از آمازون
خرید کتاب زبان اصلی
دانلود کتاب خارجی
دانلود کتاب لاتین
گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات در نیمه دوم شخصیت‌مان را نشان دادیم/ با فرمانده‌ای مثل ابراهیمی شانس زیادی جهت برد داریم ، شفر

سرمربی استقلال گفت: در نیمه دوم شخصیت خود را نشان دادیم و به تیمی که دارم افتخار می کنم.

در نیمه دوم شخصیت‌مان را نشان دادیم/ با فرمانده‌ای مثل ابراهیمی شانس زیادی جهت برد داریم ، شفر

شفر: در نیمه دوم شخصیت مان را نشان دادیم/ با فرمانده ای مثل ابراهیمی شانس زیادی جهت برد داریم

عبارات مهم : ایران

سرمربی استقلال گفت: در نیمه دوم شخصیت خود را نشان دادیم و به تیمی که دارم افتخار می کنم.

به گزارش ایسنا، وینفرد شفر بعد از پیروزی سه بر دو تیمش برابر پیکان گفت: ما در نیمه اول فوتبال خوبی اجرا کردیم ولی دقت مورد نیاز در ضربه آخر را نداشتیم. پاس های زیادی در محوطه جریمه دادیم ولی موفق نبودیم. یکی از پرسشها ما توپ های بلند حریف بود که در یک صحنه باعث شد سهرابیان خطایی کند که در نهایت منجر به گل آنها شد. آن ضربه با شانش وارد دروازه ما شد. ما در نیمه دوم شخصیت نیرومند خود را نشان دادیم و با وجود یک یار کمتر موفق شدیم بازی را عوض کنیم و به همین علت به تیمی که دارم افتخار می کنم.

در نیمه دوم شخصیت‌مان را نشان دادیم/ با فرمانده‌ای مثل ابراهیمی شانس زیادی جهت برد داریم ، شفر

وی افزود: یادتان است دیروز گفتم آیا بایرن هر لحظه قهرمان می شود؟ چون تیم قدرتمندی است و یک دلیلش این است که مارتینز را دارد. ما هم کسی مثل او را داریم یعنی امید ابراهیمی که گل سوم را زد و از همه زیاد جنگید و مبارزه کرد. هنگامی که این فرمانده را در زمین داشته باشید شانس و بخت بالایی جهت پیروزی دارید. یادتان است که بعد از ۱۵ دقیقه می خواستم تیام را به خاطر خطای شدیدی که بازیکن حریف مرتکب شد تعویضش کنم چون دلواپس بودم با این اشتباه مصدوم شده است باشد. ما او را جهت حذفی و لیگ قهرمانان مورد نیاز داریم. دلواپس شدم که شاید او مصدوم شود ولی او بسیار باهوش است و احساس کرد کسی می خواهد روی او اشتباه کند. هرچند او هم کارت زرد گرفت ولی به بازیکنانم گفتم که هنگامی که حریف روی شما اشتباه می کند، اعتراضی نکنید چون ممکن است داور به شما کارت زرد نشان دهد.

سرمربی استقلال اضافه کرد: به همه بازیکنانم تبریک می گویم و از آنها متشکرم. زیاد از صددرصد وجودشان کار کردند. ما الهلال را بردیم و حالا در پایتخت کشور عزیزمان ایران هم پیکان را بردیم. این نشان می دهد تیم ما شخصیت بالایی دارد و از قدرت بالایی برخورداریم. ما می توانیم بازی را عوض کنیم و ببریم.

سرمربی استقلال گفت: در نیمه دوم شخصیت خود را نشان دادیم و به تیمی که دارم افتخار می کنم.

او در پاسخ به سوالی راجع به قضاوت داور و اعتراضش به خورشیدی و کمک هایش اظهار کرد: شما شنیدید من چه چیزی به داور گفتم؟ شاید ما راجع به جَوی صحبت می کردیم. یا شاید راجع به تماشاگران صحبت می کردیم. هنگامی که بازیکنی مثل تیام در اوایل بازی یک خطای شدیدی رویش انجام می شود، این مسئولیت من است که از سلامتی اش محافظت کنم. من از داور پرسیدم که چه اتفاقی افتاد که تیام کارت زرد گرفت و داور هم گفت شاید او داور را لمس کرده هست. هنگامی که شما از من فاصله دارید نمی توانید بفهمید چه چیزی بین ما رد و بدل شد. شما فقط نیمکت ما را می بینید یا نیمکت حریف را هم می دیدید؟ فکر می کنم شما به تیم ما علاقمندید که مدام از آن می پرسید.

شفر راجع به غلط های حسینی در گل های خورده استقلال بیان کرد: او دروازه بان بسیار خوبی هست. گل دومی که خورد، گل بسیار سخت و دشواری بود. شاید اول نورافکن باید یار را می بست و شاید هم پژمان کمی دیر رسید. من در تمرین هم به او گفتم که باید او در طول بازی مدافعان را هدایت کند. این موضوعی است که باید زیاد یاد بگیرد و یاد هم می گیرد.

او راجع به اخراج شجاعیان بیان کرد: راجع به کارت زرد شجاعیان هم باید بگویم نمی دانم آیا کارت اول را گرفت. کارت دومش درست بود و داور کارش را خوب انجام داد ولی علت کارت اول را هنوز نمی دانم. داوری کار بسیار مشکل هست. من به همه داوران احترام می گذارم.

در نیمه دوم شخصیت‌مان را نشان دادیم/ با فرمانده‌ای مثل ابراهیمی شانس زیادی جهت برد داریم ، شفر

============

مجید جلالی: استقلال جرات پیدا کرد و بازی را برد/ کار شفر درست نبود

به گزارش مهر، مجید جلالی بعد از شکست سه بر دو پیکان برابر استقلال پایتخت کشور عزیزمان ایران در هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال، درسالن کنفرانس ورزشگاه آزادی پایتخت کشور عزیزمان ایران به خبرنگاران گفت: از بازیکنان تیمم راضی هستم چون فوق العاده بودند.

سرمربی استقلال گفت: در نیمه دوم شخصیت خود را نشان دادیم و به تیمی که دارم افتخار می کنم.

سرمربی پیکان پایتخت کشور عزیزمان ایران ادامه داد: در خط هافبک بازیکنان ۱۸ و ۲۰ و ۲۱ساله داشتیم. اصلا رتبه مهم نیست. با هافبک سه و نیم میلیاردی روبرو شدیم. امروز هم به تک تک بازیکنانم تبریک می گویم.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار مهر در مورد غلط های امیرحسین صادقی در خط دفاعی پیکان گفت: مطمئن هستم اشتباهاتش عمدی نیست. او بد بود ولی دوسال برایمان خیلی خوب بوده است و این روزها هم پیش می آید. باید بگویم اگر آنها روی ضربه ایستگاهی به گل نمی رسیدند هرگز نمی توانستند به گل برسند. بعد از آنکه مساوی شدیم کمی جرات پیدا کردند و بازی را بردند.

در نیمه دوم شخصیت‌مان را نشان دادیم/ با فرمانده‌ای مثل ابراهیمی شانس زیادی جهت برد داریم ، شفر

جلالی در ادامه تصریح کرد: آنها در نیمه دوم خوب بودند. استقلال برد و به آنها تبریک می گویم. ولی باز هم می گویم حقمان باخت نبود.

وی راجع به بحثی که در انتهای بازی با وینفرد شفر پیدا کرد خاطرنشان کرد: چنین رفتاری پسندیده نیست که هنگامی که داور در عدالت کامل سوت می زند سمت او هجوم ببرند. سمت داور بازی رفتن درست نیست. فحاشی علیه او صحیح نیست. او منصفانه قضاوت کرد. شفر آیا بین دو نیمه سراغ داور رفت. در بازی رفتمان داور پنالتی گرفت ولی مگر ما شلوغ کاری کردیم؟ آقای خورشیدی فقط خواست منصفانه قضاوت کند.

واژه های کلیدی: ایران | استقلال | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • جعبه هدیه کتاب
  • خرید کتاب خارجی
  • کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب آمازون
  • افست کتاب لاتین
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • چاپ کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب لاتین
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو