تاپس بلاگ

خرید کتاب از گوگل
چاپ کتاب PDF
خرید کتاب از آمازون
خرید کتاب زبان اصلی
دانلود کتاب خارجی
دانلود کتاب لاتین
گت بلاگز اخبار حوادث انتقام اسیدی مرد نقاش

«از مرد جوان کینه به دل داشتم. او به من فحش ناموسی داد. به همین خاطر جهت انتقام رویش اسید ریختم. مرا اعدام یا زندانی کنید، اگر آزاد شوم دوباره روی شاکی اسید می‌

انتقام اسیدی مرد نقاش

انتقام اسیدی مرد نقاش

عبارات مهم : ایران

«از مرد جوان کینه به دل داشتم. او به من فحش ناموسی داد. به همین خاطر جهت انتقام رویش اسید ریختم. مرا اعدام یا زندانی کنید، اگر آزاد شوم دوباره روی شاکی اسید می ریزم.» این بخشی از اعترافات مرد ۴۰ ساله ای است که در جنوب پایتخت کشور عزیزمان ایران روی صاحب مغازه فروش کاشی و موزائیک اسید ریخت. او حتی با کلنگ به سوی ماموران کلانتری حمله کرد.

به گزارش جام جم، ساعت ۹ صبح سه شنبه ۱۴ فروردین امسال مرد مغازه داری با پلیس پایتخت کشور عزیزمان ایران تماس گرفت و از حمله یک مرد اسید پاش به مردی جوان در حوالی خیابان وثوقی خبر داد.

ماموران کلانتری ۱۵۱ یافت آباد پایتخت کشور عزیزمان ایران جهت بررسی ماجرا در آنجا حاضر شدند. آنها مشاهده کردند مردی ۳۸ ساله نشانه اسید پاشی در خیابان قرارگرفته و از ناحیه گردن و کمر دچار سوختگی شده است هست. در همین موقع با حضور امدادگران اورژانس، مرد مصدوم به بیمارستان انتقال یافته شد.

انتقام اسیدی مرد نقاش

ماموران به تحقیق از اهالی پرداختند که معلوم شد اسیدپاش مردی ۴۴ ساله است که ابتدا با صاحب مغازه فروش کاشی و سرامیک در خیابان درگیر شده است و بعد از آن که مرد جوان را نشانه اسیدپاشی قرارداده با سوار شدن به خودروی پراید از محل فرار کرده است.

مشخصات مرد اسیدپاش دراختیار گشت های انتظامی قرار داده شد و از آنها خواسته شد به محض مشاهده خودروی مورد نظر، آن را متوقف کنند و راننده نیز بازداشت شود. ماموران در جست وجوی اسیدپاش فراری به نام جلال بودند تا این که متوجه شدند قربانی اسیدپاشی در بیمارستان به هوش آمده هست. در این مرحله ماموران جهت تحقیقات از وی در بیمارستان حاضر شدند.

«از مرد جوان کینه به دل داشتم. او به من فحش ناموسی داد. به همین خاطر جهت انتقام رویش اسید ریختم. مرا اعدام یا زندانی کنید، اگر آزاد شوم دوباره روی شاکی اسید می‌

قربانی اسیدپاشی به افسر تحقیق گفت: مرد اسیدپاش نقاش ساختمان است و قرار بود منزل پنج طبقه پدرم ر ا در یکی از محله های پایتخت کشور عزیزمان ایران نقاشی کند. از شش ماه پیش کارش را شروع کرد ولی بدرستی کار نکرد و با گرفتن مبلغی پول از من بابت کارش، نقاشی ساختمان را نیمه کاره گذاشت و بی علت آنجا را ترک کرد. حتی نمی آمد وسایلش را ببرد.

وی افزود: چند بار با او تماس گرفتم و حتی از طریق دوستانم جهت او خبر فرستادم که بیاید وسایلش را ببرد که جواب درستی به من نداد. جلال دهم فروردین امسال به برابر منزل مان آمدو داد و فریاد راه انداخت. دیگر از او خبر نداشتم تا این که صبح سه شنبه ۱۴ فروردین امسال به طور اتفاقی او را حوالی محله سعیدآباد دیدم. از خودرویش یک گالن چهار لیتری برداشت و محتویات آن را روی من ریخت که تمام بدنم سوخت. همسایه ها و مغازه داران به کمکم آمدند. مرد اسیدپاش که دستپاچه شده است بود، با سوار شدن به خودرویش فرار کرد و همسایه ها آب روی سرو صورت و بدنم پاشیدند. بعدهم اورژانس و پلیس آمد و من به بیمارستان انتقال یافته شدم. نمی دانم مرد نقاش با چه انگیزه ای رویم اسید پاشید .

تحقیقات جهت دستگیری اسیدپاش فراری ادامه داشت تا این که ساعاتی بعد از این ماجرا مرد اسید پاش با پای خود و در حالی که کلنگی به دست داشت به برابر در ورودی کلانتری یافت آباد آمد و به سوی ماموران و سرباز حاضر در آنجا حمله کرد که با اقدام بموقع پلیس، وی ناکام ماند و بازداشت شد .

انتقام اسیدی مرد نقاش

اسیدپاش ۴۴ ساله دیروز از کلانتری جهت ادامه تحقیقات به شعبه هشتم بازپرسی دادسرای جنایی پایتخت کشور عزیزمان ایران انتقال یافته شد و در جریان تحقیقات به بازپرس رضوانی گفت: من پرسشها معنوی دارم و قرص اعصاب مصرف می کنم . شش ماه پیش جهت نقاشی ساختمان پنج طبقه پدر شاکی به آنجا رفته بودم. با هم قرارداد بستیم ولی شاکی طبق قرارداد عمل نکرد و پول درستی به من نداد. به همین خاطر کار را در نیمه رها کردم. او برابر دوستم،به من توهین ناموسی کرد که همین باعث شد از مرد جوان کینه به دل بگیرم. فقط به خاطر طلبم اسیدپاشی نکردم، بلکه به خاطر کینه ای که از توهین ناموسی او در دلم بود رویش اسید پاشیدم. اگر آزاد شوم بلای دیگری سرش می آورم.

با اعتراف های متهم میانسال، جهت او به اتهام اسیدپاشی و ایجاد صدمه به شاکی قرار قانونی صادر شد و وی جهت ادامه تحقیقات در اختیار ماموران پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفت. همچنین با دستور قضایی قرار شد مرد اسیدپاش جهت مشخص شدن سلامت روانی اش به پزشکی قانونی معرفی شود تا کارشناسان پزشکی قانونی سلامت روانی او را بررسی کنند.

«از مرد جوان کینه به دل داشتم. او به من فحش ناموسی داد. به همین خاطر جهت انتقام رویش اسید ریختم. مرا اعدام یا زندانی کنید، اگر آزاد شوم دوباره روی شاکی اسید می‌

به دنبال انتقام بودم

جلال ۴۴ ساله متاهل است و پسری ۱۲ ساله دارد. خودش می گوید معتاد نیست و سابقه کیفری ندارد و تا به حال پایش به کلانتری باز نشده بود. در دادسرا نشسته و با دستبندش بازی می کند و فریاد می زند من قرص هایم را نخورده ام اگر مجازاتم طناب دار باشد می پذیرم ، زندان باشد می روم ولی اگر آزاد شوم بلای دیگری سر شاکی می آورم. گفت وگوی جام جم با این متهم را در ادامه می خوانید.

انتقام اسیدی مرد نقاش

چطور با قربانی اسیدپاشی آشنا شدی؟

من سال هاست نقاش ساختمان هستم و از طریق یکی از دوستانم شش ماه پیش با او آشنا شدم. طبق قراردادی که با هم بسته بودیم قرار شد سه میلیون و ۱۸۰ هزارتومان را طی سه مرحله بپردازد که بعداز وقت کوتاهی که کار را شروع کردم او به قرارداد توجهی نکرد. کمتر از ۵۰۰ هزارتومان به من پول داد و حتی هزینه های خرید رنگ را هم به من نداد.

از روز اسید پاشی بگو

من فقط می خواستم با او دعوا و تحقیرش کنم؛ ولی کینه ام آ ن قدر در روز آخر زیاد شد که تصمیم گرفتم روی او اسید بریزم. ساعت ۶ صبح سه شنبه جهت بردن دستگاه پمپ نقاشی ام به منزل پدری اش رفتم و مخفیانه وارد آنجا شدم که انباری بسته بود و نشد آن را بردارم. به منزل ام بازگشتم، یک گالن چهار لیتری اسید را که جهت کار نقاشی خریده بودم، برداشته و داخل ماشین گذاشته و به راه افتادم. با نزدیک شدن به مغازه مرد جوان او را در خیابان دیدم، پیاده شدم با او دعوایم شده است و درگیر شدیم. بعد او را به کناری هل دادم. رفتم سمت ماشین و گالن اسید را برداشته و روی بدنش پاشیدم .

فرار کردی؟

بخشی از صورت و گوشم در این اتفاق دچار سوختگی با اسید شد که خودرا داخل هوا آب انداختم و سر و صورتم را شستم. بعد سوار خودرویم شدم و به منزل رفتم.بعداز آن مردی با من تماس گرفت و گفت از کلانتری تماس گرفته و باید به کلانتری بروم.

چرا به ماموران کلانتری حمله کردی؟

نمی دانستم واقعا تماس گیرنده پلیس بوده یا نه. به همین خاطر برابر در کلانتری رفتم و از هر سرباز و ماموری که می پرسیدم چه کسی به من زنگ زده جواب درستی نمی داد. من هم عصبانی شدم و با برداشتن کلنگی کوچک به سمت ماموران برابر کلانتری حمله کردم تا بفهمم چه کسی به من زنگ زده است.

سابقه بیماری روانی داری؟

بله. مدتی تحت درمان بودم.

واژه های کلیدی: ایران | نقاشی | اسیدپاشی | پلیس پایتخت | ماموران کلانتری | اخبار حوادث

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • جعبه هدیه کتاب
  • خرید کتاب خارجی
  • کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب آمازون
  • افست کتاب لاتین
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • چاپ کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب لاتین
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو