تاپس بلاگ

خرید کتاب از گوگل
چاپ کتاب PDF
خرید کتاب از آمازون
خرید کتاب زبان اصلی
دانلود کتاب خارجی
دانلود کتاب لاتین
گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری ۱۰ برنامه امیدوارکننده نوروزی تلویزیون

رسانه ملی بنا به رسم هرساله، مجموعه ویژه ای از برنامه های متنوع را در ایام تعطیلات نوروزی جهت خانواده ها در نظر می گیرد. جدای از سریال های متفاوت نوروزی که معم

10 برنامه امیدوارکننده نوروزی تلویزیون

۱۰ برنامه امیدوارکننده نوروزی تلویزیون

عبارات مهم : برنامه

رسانه ملی بنا به رسم هرساله، مجموعه ویژه ای از برنامه های متنوع را در ایام تعطیلات نوروزی جهت خانواده ها در نظر می گیرد. جدای از سریال های متفاوت نوروزی که معمولاً مهم ترین ابزار تلویزیون جهت جذب مخاطب در این ایام هستند، امسال برنامه های تولیدی شبکه های متفاوت هم پربارتر و متنوع تر از سال های قبل به نظر می رسد. برنامه های تولیدی خاص این ایام از تنوع خوبی برخوردارند و از تولیدات نمایشی گرفته تا مسابقه و برنامه های گفت وگومحور و مستند و… همه آن ها در یک شاخصه یکسان هستند؛ شاد بودن. در این مطلب نگاهی داریم به امیدوارکننده ترین برنامه های تولیدی صداوسیما که قرار است در ایام عید روی آنتن بروند.

ایرانگرد

۱۰ برنامه امیدوارکننده نوروزی تلویزیون

شبکه یک، هرشب ساعت ۲۳

«ایرانگرد» از همان سبک مستندهای خاص و جاافتاده است که تلاش می کند به بیننده احساس واقعی همسفر شدن با برنامه را انتقال یافته کند. جواد قارایی به عنوان تهیه کننده، کارگردان و راوی مجموعه مستند «ایرانگرد» واقعاً عاشق جاذبه های طبیعی کشور عزیزمان ایران است و پس از دو سری برنامه که از شبکه های چهار و یک پخش شدند، امسال با یک برنامه نوروزی ۱۵ قسمتی روی آنتن خواهد بود. «ایرانگرد» فقط به محیط زیست توجه ندارد، بلکه آداب و رسوم و سبک زندگی مردم نقاط متفاوت کشور را هم معرفی می کند. از نقاط قوت این برنامه می توان به لحن صمیمی و بیان خوب قارایی، گروه تصویربرداری حرفه ای و گزینش هوشمندانه مناطق اشاره کرد.

کاردان ها

رسانه ملی بنا به رسم هرساله، مجموعه ویژه ای از برنامه های متنوع را در ایام تعطیلات نوروزی جهت خانواده ها در نظر می گیرد. جدای از سریال های متفاوت نوروزی که معم

شبکه یک، هر روز ساعت ۱۸

تجربه اجرای داریوش کاردان در «صندلی داغ» آن قدر ماندگار و جالب بوده است که مسئولان رسانه ملی باز هم جهت یک تاک شوی تازه به او اعتماد کنند. این صورت باسابقه امسال از دوم فروردین با برنامه «کاردان ها» میزبان چهره های متفاوت خواهد بود. گفته می شود مهمانان «کاردان ها» بیش از آن که سلبریتی باشند، مدیران و چهره های سیاسی و فرهنگی هستند. از علی مطهری، حداد عادل، حجت الاسلام زائری و بیژن زنگنه به عنوان بعضی از مهمانان این برنامه نام برده شده است هست. گفت وگوهای گرم، بی پرده و با ریتم خوب، نقطه قوت این برنامه محسوب می شود و قرار است پخش آن پس از تعطیلات عید هم به صورت هفته ای ادامه پیدا کند.

کلاه قرمزی

شبکه دو، هرشب ساعت ۲۰

پخش نشدن مجموعه نوستالژیک «کلاه قرمزی» در سال گذشته، بچه ها و بزرگ ترها را به شدت دلتنگ کرده بود و هر روز هم خبرهایی از پخش در شبکه نمایش خانگی گرفته تا لغو کامل آن شنیده می شد که روی اعصاب طرفدارانش راه می رفت. ولی بالاخره شبکه ۲ برگ برنده اش را رو کرد و با اعلام پخش نوروزی «کلاه قرمزی»، عیدی مهمی به مخاطبانش داد. سری تازه «کلاه قرمزی» ۱۵ قسمتی است و محبوبیت فوق العاده اش مهم ترین نقطه قوت این مجموعه محسوب می شود. در این سری هم یکی دو عروسک تازه رونمایی خواهند شد و مهمانانی به منزل آقای مجری خواهند رفت. تنها جای خالی برنامه، غیبت دنیا فنی زاده، عروسک گردان فقید کلاه قرمزی است.

۱۰ برنامه امیدوارکننده نوروزی تلویزیون

مردان آهنین

شبکه سه، هرشب ساعت۲۳

پس از شش سال وقفه، برنامه محبوب نوروزی «مردان آهنین» که سال ها از رسانه ملی پخش می شد و مسابقه قوی ترین مردان کشور عزیزمان ایران را به تصویر می کشید، امسال به تلویزیون بازمی گردد. این برنامه که صداوسیما به علت بعضی حواشی ترجیح داده بود قیدش را بزند، امسال با شکل و شمایل جدیدی در ۱۵ قسمت ۴۵ دقیقه ای روی آنتن می رود. متفاوت بودن مسابقه و شرکت کنندگان غول پیکرش مهم ترین نقطه قوت «مردان آهنین» است و می توان به استقبال قشر نوجوان و جوان از آن امیدوار بود. اجرای سری تازه این مسابقه بر عهده فتاح حسینی و داور نیز مانند هر لحظه فرامرز خودنگاه هست. گروهی شدن رقابت ها مهم ترین تفاوت این دوره مسابقه با دوره های قبلی است.

رسانه ملی بنا به رسم هرساله، مجموعه ویژه ای از برنامه های متنوع را در ایام تعطیلات نوروزی جهت خانواده ها در نظر می گیرد. جدای از سریال های متفاوت نوروزی که معم

چشم شب روشن

شبکه چهار، هر شب ساعت ۲۳

محمد صالح علا یک صورت شناخته شده، آرام، متین و فرهنگی است که مردم سال هاست به دیدن او در شبکه چهار عادت کرده اند. «چشم شب روشن» مجله فرهنگی و هنری شبانگاهی او که در ایام عادی سال پنج شب در هفته، روی آنتن می رفت، امسال علاوه بر آن که خاص برنامه تحویل سال شبکه چهار هم هست، در طول ایام عید ادامه خواهد یافت و قصد دارد با رویکردی شادتر و دعوت از مهمانان متفاوت در حوزه فرهنگ و هنر، رضایت حداکثری همان مخاطبان خاص و فرهیخته اش را جلب کند. اجرای آرام صالح علا و قصه خوانی های او با دایره واژگان گسترده اش در کنار دعوت از مهمانان فرهیخته حوزه فرهنگ، نقطه قوت «چشم شب روشن» محسوب می شود.

۱۰ برنامه امیدوارکننده نوروزی تلویزیون

پنج ستاره

شبکه پنج، هرشب ساعت ۲۱

از «پنج ستاره» به عنوان بزرگ ترین مسابقه تلویزیونی یاد می شود که شرکت کنندگان در آن جهت میلیونر شدن مسابقه می کنند. این مسابقه که پخش آن از روز مادر (۱۷ اسفند) از شبکه پنج شروع شده است هست، در ایام عید یکی از برنامه های پرامید شبکه پنج محسوب می شود و می تواند با ایجاد یک فضای پرهیجان و جذاب، مخاطبان را پای تلویزیون بنشاند. اجرای این مسابقه هم در ادامه روی آوردن بازیگران سینما و تلویزیون به کار اجرا در سال های اخیر، بر عهده اشکان خطیبی است که این بار شانس خود را در زمینه اجرای مسابقه تلویزیونی امتحان خواهد کرد. اتفاقا درچند قسمتی که از «پنج ستاره» پخش شده، خطیبی عملکرد خوبی به جا گذاشته است.

دورهمی

شبکه نسیم، هرشب ساعت ۲۳

«دورهمی» حالا یکی از موفق ترین تجربه های شبکه تازه تأسیس نسیم است که قبل از عید هم در روزهای آخر هفته پخش می شد. با این حال علاوه بر ویژه برنامه تحویل سال، «دورهمی» تا ۱۷ فروردین روی آنتن شبکه نسیم خواهد بود. حضور شخص مهران مدیری مهم ترین تکیه گاه این برنامه است که علاوه بر اجرای استندآپ کمدی های جذاب، می تواند مهمانان خوبی را هم به استودیو بیاورد. با این حال نمایش ها و گفت وگوهای «دورهمی» در چند وقت اخیر دچار کمی افت شده اند و این عنوان جای نگرانی دارد. همچنین به نظر نمی رسد قرار باشد اتفاق ویژه ای در «دورهمی» نوروزی رخ دهد و احتمالاً شاهد همان برنامه قبلی فقط با تأکید روی کلمه «نوروزی» خواهیم بود.

وقتشه

شبکه نسیم، هرشب ساعت ۲۰

برنامه ای با محوریت زندگی بهتر با علاقه و ازدواج ساده که در فضایی خوش آب ورنگ و جالب ساخته شده، در ایام عید با ۱۹ خاص برنامه به کار خود ادامه می دهد. «وقتشه» به تهیه کنندگی ابوالفضل صفری و مقداد مومن نژاد و با اجرای کامران تفتی، در هر قسمت به یکی از اقوام متفاوت ایرانی می پردازد و در کنار پرداختن به عنوان اصلی اش که ازدواج ساده هست، از آداب و سنن قومیت های متفاوت در کشور و موضوعاتی همچون میراث، مشاهیر، افتخارات، شهدا، موسیقی، لباس سنتی و… صحبت می کند. فصل اول «وقتشه» تابستان امسال روی آنتن شبکه نسیم رفت و مورد استقبال نیز قرار گرفت.

همیشه خونه

شبکه آموزش، هرشب ساعت ۲۲

مجید صحاف تهیه کننده این برنامه، قبلاً در مصاحبه هایش به دعوت های مکرر و حرف های تکراری سلبریتی ها در تلویزیون انتقاد کرده بود. او در جهت همین عنوان تصمیم گرفته برنامه «همیشه خونه» را با محوریت سبک زندگی اسلامی-ایرانی و خانواده، با حضور خانواده های موفق ایرانی از نقاط متفاوت کشور با فرهنگ ها و قومیت های گوناگون، روی آنتن ببرد. این برنامه را شهرام شکیبا، ستاره سادات قطبی و پویا حبیبی اجرا می کنند و از بخش های متنوع و مفرحی مانند کاریکاتور، آموزش بازی، اجراهای طنز، گفت وگو و… تشکیل شده است هست. قرار است پشت صحنه «رادیو جمعه» هم در «همیشه خونه» پخش شود.

هفت روز و هفت ساعت

شبکه افق، هرروز ساعت۲۱

سعید ابوطالب را قبلاً با مستندهای مسابقه «رالی ایرانی» و «سرزمین دانایی» آشنا بودیم که اتفاقاً از هردو استقبال هم شده است بود. این فیلم ساز امسال با کمک یک صورت خاص دیگر یعنی حجت الاسلام محمدرضا زائری در مقام تهیه کننده، به یک کار متفاوت دست زده هست. «هفت روز و هفت ساعت» یک مسابقه رالی مستند است که در ۱۴ قسمت بین گروه هایی از بازیگران و صورت های معروف ایرانی و لبنانی در لوکیشن های مختلفی در داخل و خارج از کشور ضبط شده است هست. ژانر این برنامه که به «رئالیتی شو» معروف هست، یک اتفاق جالب و نوآورانه در رسانه ملی محسوب می شود که جذابیت و هیجان خوبی ایجاد می کند.

خراسان

واژه های کلیدی: برنامه | نوروزی | برنامه | مسابقه | تلویزیون | تلویزیون | کلاه قرمزی | تعطیلات نوروزی

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • جعبه هدیه کتاب
  • خرید کتاب خارجی
  • کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب آمازون
  • افست کتاب لاتین
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • چاپ کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب لاتین
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو