تاپس بلاگ

خرید کتاب از گوگل
چاپ کتاب PDF
خرید کتاب از آمازون
خرید کتاب زبان اصلی
دانلود کتاب خارجی
دانلود کتاب لاتین
گت بلاگز اخبار اجتماعی علت ابتلای نجفی به سرطان دست‌گذاشتن روی ٢٧٨ حساب شهرداری است

پس لرزه‌های یک استعفای غیرمنتظره محمدعلی نجفی در تصویر العمل به سوالی راجع به استعفایش: خوش‌تر آن باشد که سر دلبران، گفته‌اید در حدیث دیگران شهردار تهران: بعضی

علت ابتلای نجفی به سرطان دست‌گذاشتن روی ٢٧٨ حساب شهرداری است

علت ابتلای نجفی به سرطان دست گذاشتن روی ٢٧٨ حساب شهرداری است

عبارات مهم : ایران

پس لرزه های یک استعفای غیرمنتظره محمدعلی نجفی در تصویر العمل به سوالی راجع به استعفایش: خوش تر آن باشد که سر دلبران، گفته اید در حدیث دیگران شهردار تهران: بعضی خبر دروغ می سازند و به خبری که خودشان ساخته اند، حمله می کنند

به گزارش شهروند؛شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران هنوز تمایلی برای توضیح راجع به دلایل استعفایش ندارد. محمدعلی نجفی اگرچه در نامه کناره گیری اش به رئیس شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران بیماری جدیدی را بهانه کرده است ولی روز پنجشنبه در پاسخ به پرسش خبرنگاران در این باره یک بیت شعر با این تعبیر خواند: «علت را دیگران خواهند گفت.» او همچنین برای نخستین بار به حرف های یکی از اعضای شورای شهر راجع به قرارداد خیالی با شرکت اروپایی واکنش نشان داد: «برخی خبر دروغ می سازند و به خبری که خودشان ساخته اند، حمله می کنند.»

محمدعلی نجفی که روز پنجشنبه در مراسم بهره برداری از ۲۸ واگن تازه و ۱۶ واگن اورهال شرکت کرده بود، در پاسخ به سوالات خبرنگاران راجع به دلایل استعفایش این بیت شعر از مولانا را خواند و بعد هم آن را در صفحه توییترش نوشت: «خوش تر آن باشد که سر دلبران، گفته اید در حدیث دیگران.» در ادامه وقتی که عکاسان از او درخواست کردند که دستش را برای یک عکس یادگاری تکان دهد، گفت که اگر دستم را تکان دهم، یعنی رفته ام ولی هنوز نرفته ام. وقتی رفتم، دستم را تکان می دهم. شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران که از نخستین روزهای حضورش در مدیری شهری تهران، مبارزه با فساد را در دستور کار خود قرار داد و چندین پرونده از تخلفات مدیریت شهری سابق را به دستگاه قضائی ارسال کرد، اقداماتی که باعث شد تا مخالفانش روز به روز در بدنه مدیریت شهری بیشتر شود ولی در آخر حاشیه های مراسم روز زن و کارهای هنری دختران زیر ٩ سال بود که پای او را به دستگاه قضائی باز کرد و البته با قید وثیقه آزاد شد.

علت ابتلای نجفی به سرطان دست‌گذاشتن روی ٢٧٨ حساب شهرداری است

او سه شنبه هفته گذشته به دلیل فشارهای سیاسی و البته یک بیماری جدید از سمت خود در شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران استعفا کرد. این استعفا البته هنوز از سوی شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران پذیرفته نشده هست. با وجود این، محمدعلی نجفی گفته است که از استعفایش منصرف نخواهد شد، بنابراین نخستین جلسه شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران در سال جدید، به بررسی استعفای شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران تخصیص داده شده است خواهد یافت و تا آن وقت همچنان مدیریت شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران را برعهده دارد. روز پنجشنبه هم ناهید خداکرمی در صفحات اجتماعی اش عکسی را منتشر کرد و ذیل آن نوشت: «عکس یادگاری برخى از اعضاى مجمع امید نمایندگان شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران (مجلس و شورا) بعد از آخرین جلسه سال١٣٩۶ که در آن کارها انجام شده، براى حل مشکلات پایتخت کشور عزیزمان ایران مرور شد و البته مهمترین بحث استعفاى نجفى بود.»

قرارداد با لهستان و پاسخ شهردار تهران

پس لرزه‌های یک استعفای غیرمنتظره محمدعلی نجفی در تصویر العمل به سوالی راجع به استعفایش: خوش‌تر آن باشد که سر دلبران، گفته‌اید در حدیث دیگران شهردار تهران: بعضی

شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران در ٧ماهی که شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران بود، از سوی اعضای شورا مورد بی مهری قرار گرفت. آنها در جریان احضارش به دادستانی هیچ واکنشی از خود نشان ندادند. بعد هم شایعاتی برای فشارهای حزب کارگزاران مطرح شد و مسأله تا آنجایی پیش رفت که رئیس کمیسیون حمل ونقل شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران و عضو نزدیک به کارگزاران هم راجع به سفر لهستان شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران ابهاماتی را مطرح کرد: «شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران از یک شرکت لهستانی اتوبوس خریده، ولی این شرکت وجود خارجی ندارد.

ما نظرمان را قبلا دادیم و این درحالی است که این شرکت که نامش ایکاروس است و در لهستان صحبتش هست، وجود خارجی ندارد و این عنوان را کتبا به شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران طی نامه ای اعلام کرده ایم.» بر این اساس، حرف های علیخانی خبر «قرارداد خیالی شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران با یک شرکت اروپایی برای خرید اتوبوس در سفر لهستان» تا چند روز، تیتر سایت های اصولگرا شد. این درحالی است که شرکت ایکاروس یک شرکت مجارستانی است که اتوبوس های دوکابین این شرکت حدود ۲۵ سال پیش جهت نخستین بار در شرکت اتوبوسرانی به کار گرفته شده است است.

شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران البته روز پنجشنبه در جریان برگزاری همایش حراست شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران برای نخستین بار، حرف های صریحی را متوجه اعضای شورا کرد: «اخیرا یکی از اعضای شورای شهر گفته، هنگامی که نجفی به لهستان رفت، یک قراردادی جهت خرید اتوبوس با یک شرکتی انعقاد کرده ‏که اصلا آن شرکت وجود خارجی ندارد! بعد هم مخالفان به مسخره گفته اند خالی بندی شهردار بوده است و موافقان هم گفته اند چنین مطلبی ‏شنیده شده است هست. همه اینها درحالی است که اصلا در آن جا قراردادی نداشتیم. ما در گزارشی که بعد از سفر دادیم، گفتیم به علت این که ‏سیستم حمل ونقل عمومی ورشو بسیار جالب و پیشرفته هست، ما راجع به همکاری در زمینه حمل ونقل عمومی صحبت هایی ‏کردیم ولی نه قراردادی بستیم و نه اتوبوسی خریدیم.

علت ابتلای نجفی به سرطان دست‌گذاشتن روی ٢٧٨ حساب شهرداری است

برخی خبر دروغ می سازند و به خبری که خودشان ساخته اند، حمله می کنند.‏» نجفی راجع به وضعیت حمل ونقل عمومی در لهستان گفت: «در ورشو بیش از ٧٠ درصد حمل ونقل شهری به واسطه حمل ونقل عمومی صورت می گیرد که این عدد به جز تاکسی است و ‏با محاسبه تاکسی ها، سهم حمل ونقل عمومی به بیش از ٩٠ درصد می رسد ولی درحال حاضر، سهم ‏حمل ونقل عمومی از سفرهای درون شهری پایتخت کشور عزیزمان ایران ٢٠ درصد است که با احتساب تاکسی ها، این رقم به ۴٠ درصد می رسد.‏» او از مذاکره جهت قراردادی تازه جهت خرید ۶۳۰ واگن جهت مترو پایتخت کشور عزیزمان ایران خبر داد: «این قرارداد که اخیرا مذاکرات آن با یک شرکت چینی در کنسرسیوم شرکت واگن سازی پایتخت کشور عزیزمان ایران انجام شده است و مناقصات آن هم انجام شده است هست، به زودی منجر به امضای قرارداد در اوایل سال ۱۳۹۷ خواهد شد.»

یکی از علل مبتلا شدن به سرطان دست گذاشتن روی ٢٧٨ حساب شهرداری است

بعد از استعفای نجفی، برخی از اعضای شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران مثل زهرا نژادبهرام یا محمد سالاری گفتند که نجفی به دلیل فشارهای سیاسی کناره گیری کرده و برخی صورت های سیاسی هم با هشتگ «نجفی تنها نیست» به این عنوان واکنش نشان دادند، مثل سعید شریعتی که در این باره نوشت: «بعدها در تاریخی پزشکی می نویسند یکی از علل ابتلای یک شبه به سرطان پروستات دست گذاشتن روی ٢٧٨ حساب شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران است که ابزار میلیاردها تومان پولشویی به نفع یک نیروی خاص بوده اند و تنها ١۵٠٠میلیارد تومان نشتی شخصی، به نفع نفر دوم سابق در شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران بوده است.»

پس لرزه‌های یک استعفای غیرمنتظره محمدعلی نجفی در تصویر العمل به سوالی راجع به استعفایش: خوش‌تر آن باشد که سر دلبران، گفته‌اید در حدیث دیگران شهردار تهران: بعضی

صادق زیباکلام، استاد دانشگاه در یادداشتی به دلایل استعفای شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران اشاره کرد: «من فکر می کنم اگر محمدعلی نجفی مانده بود زیاد باید تعجب می کردیم تا رفتنش! اگر مجموعه عواملی که باعث شدند او برود را کنار هم قرار دهیم به این نتیجه خواهیم رسید که اتفاقا پرسش این نیست که آیا نجفی رفت بلکه پرسش این است که آیا نجفی نرفت؟ در همان شروع کار، شهردار در معرض فشارهای زیادی بود.» او در نوشته خود نخستین و مهمترین فشاری که روی شهردار وجود داشت را میراث قالیباف، استخدام ده ها هزار نیروی انسانی، حجم گسترده بدهی های این نهاد به بانک ها، پیمانکاران و نهاد های دیگر، سنگ انداختن و عدم همکاری نهاد های وابسته به اصولگرایان، نیروهای شایسته اصولگرایان که با مخالفت اصلاح طلبان روبه رو بودند و همچنین مشکل نیروهای خودی عنوان کرد: «کسر قابل توجهی از انتظاراتی که از نجفی و شورای شهر وجود داشت از ناحیه اصلاح طلبان و جریانات معتدل و میانه رو بود، جهت این که به شهرداری راه یابند.» زیباکلام در ادامه نوشته اش نخستین و مهمترین گام نجفی را براق کردن بودجه شهرداری دانست: «بسیاری از درآمدهایی که در دوران حاکمیت اصولگرایان به دست می آمد و مخرب محیط زیست بود، به وسیله نجفی پسندیده نبود؛ مانند برج سازی، مجتمع سازی، فروش باغات و زمین هایی که فضای سبز هستند و… کنار آمدن با ارگان ها و نهاد های دیگر ازجمله پرسشها شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران بوده است.

نجفی تلاش کرد جلوی این گونه کارها را بگیرد و اجازه ندهد که سیاست اصولگرایان، شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران را به جنگل بتن تبدیل کند. ولی مسئله این بود که زمانی که جلوی این درآمدهای مخرب گرفته شد، مشخص نبود جای این درآمدها کدام درآمد جایگزین خواهد شد.» او همچنین به ماجرای رقص کودکان اشاره کرد: «رقص چند دختربچه خردسال و موج حملاتی که اصولگرایان علیه وی به راه انداختند، تیرخلاصی بود که باعث شد نجفی آن را بهانه کرده و خود را نجات دهد. واقعیت آن است که هر فرد دیگری جای نجفی بیاید با همین پرسشها روبه روست.»

علت ابتلای نجفی به سرطان دست‌گذاشتن روی ٢٧٨ حساب شهرداری است

حسین دهباشی، پژوهشگر و فعال رسانه ای در توییترش نوشت: «از اولش معلوم بود به سالی نکشیده، اهل دارالخلافه چراغ برمی دارند در جست وجوی یکی مثل شهردار قبلی! چرا؟ چون هر چقدر خوب حرف می زنند، خواب آلوده و شلخته و تنبلانه کار می کنند. دست هایشان جهت کار سخت، زیادی نرم است و در برابر ناملایمات قهر می کنند.»

محمدرضا عارف، نماینده پایتخت کشور عزیزمان ایران و مدیر فراکسیون امید هم در این باره گفت: «سمت شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران بسیار کار مشکل است و شاید موانعی باشد، باید بررسی کنیم ببینیم علت چیست؟ خوشبختانه ما شورای شهر خوبی داریم که حامی شهرداری هست. مردم هم همراهی می کنند. از شورای شهر خواهش می کنم موارد مورد استعفا را بررسی کنند تا اگر مشکلی هست، برطرف شود و محمدعلی نجفی و همراهانش بتوانند با قدرت به کار خود ادامه دهند.»

اصغر سلیمی، نماینده دیگری بود که به این عنوان واکنش نشان داد: «شهرداری پایتخت کشورمان در ایام نهایی سال باید تمهیدات خاص ای بیندیشد، ولی متاسفانه با اقدام نادرستی مواجه شده است است.» ابوالفضل ابوترابی، عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی هم گفت: «منتظر اعلام نظر و بیان گزارش شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران به کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس هستیم تا حداقل اطلاع رسانی شفافی در این زمینه صورت بگیرد.»

در این میان، ولی برخی سایت های نزدیک به اصلاح طلبان ازجمله اصلاحات پرس خیلی سریع شائبه انفصال از خدمت شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران را منتشر کردند: «طبق بعضی شنیده ها احتمال صدور حکم انفصال از خدمات دولتی جهت نجفی زیاد کردن یافته، البته ادعا شده است است این حکم به شهرداری وی ربطی ندارد!» این در حالی است که شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران چندی قبل بعد از افشای تخلفات مدیریت شهری گذشته در توییتر خود نوشته بود: «من با آگاهی کامل از تبعات مبارزه با فساد به این عرصه آمده ام، برای پرداخت هزینه های بیشتر هم آماده ام. انتشار مطالب مملو از دروغ و تهمت و بهتان مرا وادار به عقب نشینی نخواهد کرد. مبارزه واقعی با فساد با افشاگری های توخالی تفاوت دارد و مردم بهترین قضاوت کنندگان هستند.»

در شهرداری کسوت سیاسی را از تن به در کردم

شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران در همایش حراست شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران راجع به حراست شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: «حراست در شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران به آن معنی که در دستگاه های دیگر وجود دارد، وجود نداشت ولی تعمد و اصرار داشتم که یکی از دوستان باسابقه، خوشنام و باتجربه را جهت این مسئولیت بیاورم و خوشبختانه آقای قالیباف جهت حراست شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران معرفی و گزینش شدند و در این ۶ ماه هم از کار حراست راضی هستم.»

به گفته نجفی، حراست در همه دستگاه ها مهم است و به ویژه در دستگاهی مانند شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران که در معرض آسیب و فساد بیشتری قرار دارد، این اهمیت دوچندان می شود: «ما شعار مبارزه با فساد و براق سازی را که اعتقاد قلبی من هست، در شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران مطرح کردیم و از این جهت کار حراست اهمیت بیشتری پیدا می کند. حراست در شهرداری و سایر دستگاه ها باید قدرت تحلیل پرسشها را داشته باشند تا بتوانند آینده نگری و پیشگیری کنند. درایت در کار حراست یک ضرورت هست، بی درایتی مسئولان حراست می تواند هم جهت دستگاه ها و هم جهت افرادی که ممکن است حق ارزش پایمال و به آنها ظلم شود، فاجعه بیافریند.

یکی از شعارهایی که جهت پایتخت کشور عزیزمان ایران دنبال می کردیم و ان شاءالله دنبال خواهد شد، مسأله اخلاق شهروندی است.» او اعتقاد است که حراست نباید در گیر و دار پرسشها سیاسی بیفتد: «من از صمیم قلب این شعار را مطرح کردم که «شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران باید از پرسشها سیاسی فارغ شود». از قبل از انقلاب اسلامی که با شهید چمران بودم، به دستور ایشان آمدم و این درحالی است که اگر یک ماه دیگر می ماندم، باید از دکترایم در یکی از عالی ترین دانشگاه های دنیا دفاع می کردم ولی هنگامی که شهید چمران گفت بیا، من آمدم. از آن روز تا امروز نیز آدم سیاسی بودم و در گروه های مختلف، مواضع سیاسی داشتم، ولی روزی که وارد شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران شدم، گفتم من کسوت سیاسی را از تن به در می کنم و می خواهم به عنوان خدمتگزار مردم خدمت کنم.»

شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران همچنین در مراسم رژه صبحگاهی و پیشواز نیروهای شهربان و حریم بان از نوروز شرکت کرد. نجفی از اجرای طرح توسعه انضباط شهری در سال آینده خبر داد و گفت: «از سه ماه قبل با حضور چند تن از معاونان، فرمانده یگان حفاظت شهرداری، مدیر حراست و بازرسی روی طرحی کار کرده ایم که حدود دو هفته قبل به مرحله نهایی رسید و اجرای آن در سال آینده صورت شهر را زیباتر خواهد کرد. براساس این طرح، در سال آینده با عدم انضباط شهری در هر شکل و هر جای شهر مبارزه جدی انجام می دهیم.»

او نیروهای شهربان و حریم بان را چشم بینا و دست پرقدرت شهر جهت مبارزه با هرگونه تخلف، برخورد و ناهنجاری نامید: «سابقه سال های گذشته نشان می دهد که عده ای وقت طلب و سودجو مترصد این هستند که در این ایام شروع به ساخت وساز در بخش حریم کرده و بعد هم مدعی شوند ولی باید شرایط برخورد با آنها فراهم شود.»

واژه های کلیدی: ایران | شهردار | لهستان | دستگاه | لهستان | شهرداری | شهرداری | شورای شهر | شهردار تهران | مجلس شورای اسلامی

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • جعبه هدیه کتاب
  • خرید کتاب خارجی
  • کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب آمازون
  • افست کتاب لاتین
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • چاپ کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب لاتین
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو